Для перевірки (додавання) методу автентифікації необхідно натиснути на кнопку спецдії "Метод автентифікації в системі "eHealth"" в електронній карті пацієнта.
При потребі додати метод автентифікації, необхідно натиснути кнопку "Створити" в таблиці "Метод автентифікації в системі "eHealth"".
Пацієнти, які не зареєстровані в eHealth, не можуть мати метод автентифікації. При спробі додати метод автентифікації система видасть помику. |
Обрати необхідний тип автентифікації (по замовчуванню вказаний тип "Автентифікація через СМС".
В таблиці "Метод автентифікації в системі "eHealth"" " обрати тип "Автентифікація через СМС"
та заповнити табличку, що з'явиться і натиснути "Ок".
Якщо в методі автентифікації був зазначений ПОПЕРЕДНІЙ номер телефону, необхідно мати доступ до нього для отримання СМС.
Вносимо НОВИЙ номер телефону та натискаємо "Ок"
Перша СМС надходить для верифікації НОВОГО номеру телефону.
Якщо все вірно внесено, необхідно натиснути кнопку"Підтвердити" (при помилці номеру - "Скасувати")
Наступна СМС прийде на ПОПЕРЕДНІЙ номер телефону для підтвердження змін у методах автентифікації пацієнта
При успішному проведенні зміни номеру автентифікації система видасть повідомлення
Поточний метод автентифікації буде успішно змінено на НОВИЙ номер.
УВАГА! Якщо пацієнт втратив доступ до ПОПЕРЕДНЬОГО номеру автентифікації, для зміни методу автентифікації необхідно подати заявку через форму НСЗУ
Детально в розділі "Електронне зверення для зміни методу автентифікації через НСЗУ" та за посиланням...
При потребі автентифікуватися через іншу особу - ця особа має бути попередньо зареєстрована в системі еHealth.
Здійснюємо пошук третьої особи в системі eHealth та перевіряємо її активний метод автентифікації.
Для створення автентифікації через документи видаляємо метод, що вказаний по замовчуванню, та вказуємо "Автентифікація через документи".
Якщо у пацієнта був вказаний попередній метод автентифікаці через СМС і виникла потреба подати новий метод автентифікації через документи, необхідно попередньо подати електроне звернення через НСЗУ для зміни методу автентифікації. Детально за посиланням... В такому випадку, система не дає можливості автоматичної зміни методу автентифікації! |
Автентентифікація через іншу особу може проводитися пацієнтам будь-якого віку. |
Дітям до 14-ти років автентифікація проводиться виключно через іншу особу - законного представника (матір. батька, опікуна). Має бути попередньо зареєстрований законний представник (інша особа) в системі еHealth, якого також необхідно вносити в блоці "законний представник" при реєстрації ЕК дитини. |
Передумови реєстрації методу автентифікації через іншу особу:
Для створення автентифікації через документи видаляємо метод, що вказаний по замовчуванню, та вказуємо "Автентифікація через іншу особу"
Здійснюємо пошук третьої особи в системі eHealth
Після успішного пошуку поле "Третя персона" буде автоматично заповнено. Необхідно перевірити даняі та натиснути "Ок".
Третій особі (законному представнику) має надійти підтвердження на номер телефону (який вказаний в його методі автентифікації, як пацієнта).
Якщо в пацієнта попередньо була зареєстрована ІНША третя персона для автентифікації , то для підтвердження прийде 2 смс: перша на номер поточної персони, інша - на номер попередньо вказаної персони.
Якщо виникла потреба подати новий метод автентифікації, але відсутній доступ до телефону попередньо зареєстрованої третої персони, необхідно подати електроне звернення через НСЗУ для зміни методу автентифікації. Детально за посиланням... |
Після підтвердження всіх СМС в таблицю "Поточні методи автентифікації" з'явиться додана третя персона.
При створенні/редагуванні ЕК дитини, необхідно коректно заповнити вкладку "Дані контактних осіб", для позначення законного представника, який буде внесений при редагуванні в системі eHealth, установити прапорець "Основний для eHealth".
Також в картці редагування пацієнта в системі eHealth до 14-ти років по замовчуванню вказаний тип методу автентифікації "Автентифікація через іншу особу"
Поле "Назва" - довільне поле де можна вказати дані про законного представника дитини.
НСЗУ радить використовувати дану on-line форму:
- якщо при переукладанні декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу, смс з кодом підтвердження надсилається на невідомий номер телефону;
- якщо при виписуванні рецепту за програмою «Доступні ліки» смс з кодом підтвердження надсилається на невідомий номер телефону;
- у випадку втрати та зміні попереднього номеру телефону;
- у випадку виправлення некоректно внесеного номеру телефону;
- з метою зміни методу автентифікації - без використання номеру телефону, що передбачає обов’язкове підвантаження документів для верифікації даних пацієнта.