Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Оглавление



Предупреждение
titleВАЖЛИВО!

Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є створення консультації пацієнта (або відкриття стаціонарної картки пацієнта).

Електронне направлення через систему eHealth

Предупреждение
titleУВАГА!

Для створення електронного направлення в системі eHealth, обов’язковою умовою є - перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі  "eHealth" (мал. 1)

Image ModifiedМал. 1 – Перевірка реєстрації пацієнта в системі "eHealth"

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Обов’язковою передумовою створення направлення, є створення епізоду (або використання попередньо створеного та діючого епізоду) та створення під нього взаємодії (консультації) (мал. 3). В закладці "Епізоди" створюємо (мал. 2  [позначка 2])  та обираємо (мал. 2  [позначка 1]) потрібний епізод. 


Image ModifiedМал. 2 – Обираємо епізод / створюємо новий

Після створення епізоду, необхідно додати консультацію / огляд лікаря (ПМД/СМД) (мал. 2) з відповідним типом (мал. 3; 4).

Image ModifiedМал. 3 – Створення консультації / огляду з епізоду

Image ModifiedМал. 4 - Тип консультації

Після створення та проведення відповідної консультації та перевірки її статусу (має бути в статусі "Завершена" (мал. 5)), з’являється можливість створити електронне направлення в систему eHealth.

Image ModifiedМал. 5 – Консультація в стані завершена

Після успішно проведеної консультації, в дереві консультації обираємо гілку "Направлення пацієнта" (мал. 6) та натискаємо на неї правою клавішею миші.

Image ModifiedМал. 6 - Створення направлення

В таблиці, що з’явиться на боковій панелі, натискаємо кнопку "Створити"Image Modified

З’явиться таблиця, яку необхідно заповнити та натиснути кнопку спецдії "Зареєструвати в системі "eHealth " (мал. 7) Image Modified

Image Modified

Мал. 7 - Реєстрація направлення в системі "eHealth"

Опис блоків картки:

Блок "Загальна інформація"

Поля: "Пацієнт"; "Кількість повних років"

Image Modified

Image Modified

Поля заповнені по замовчуванню

Блок "Основна інформація"

Поле "Категорія*"

Image Modified


Необхідно вказати категорію направлення із запропонованого довідника.

Поле обов'язкове до заповнення!

Поле "Код послуги/групи послуг*"

Image Modified

Необхідно вказати код послуги /групи послуг із запропонованого довідника.

Поле обов'язкове до заповнення!

Поле "Пріоритет*"

Image Modified


Дане поле містять вибір із запропонованого довідника

Поле «Медична програма»

Image Modified

Поле заповнене по замовчуванню.

Обов'язкове для проведення направлення по програмі медичних гарантій в 2020 році.


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

При внесенні поля "Код послуги/групи послуг*" є можливість переглянути каталог медичних послуг (мал. 8)


Image ModifiedМал. 8 – Пошук каталогу послуг

Після завантаження каталогу послуг, є можливість обрати необхідну послугу (мал. 9).

Image ModifiedМал. 9 – Каталог послуг

 

Блок "Додаткова інформація" (не є обов'язковим для заповнення)

Поле "Послуга повинна бути отримана з"

Image Modified

Необхідно вказати, з якої дати  може бути надана послуга.

Поле не є обов'язкове до заповнення

Поля: "Послуга повинна бути отримана з" - "по"

Image Modified

Image Modified

Необхідно вказати  початкову  та кінцеву дату отримання послуги.

Поля не є обов'язковими до заповнення

 

Таблиці "Перелік станів та спостереження" та "Перелік клінічної інформації"

В таблиці "Перелік станів та спостереження" на боковій панелі натискаємо кнопку "Створити" Image Modified .

Заповнюємо таблицю "Перелік станів та спостереження", в залежності від обраного поля "ЕМЗ*", змінюється наповнення таблиці (мал. 10; мал. 11):

Image ModifiedМал. 10 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – стан/діагноз)


Image ModifiedМал. 11 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – спостереження, замір)

Блок "Примітки" (містить текстові поля та не є обов’язковим до заповнення)

Image Modified

Мал. 12 - Блок примітки

Після внесення обов’язкових та додаткових полів, зареєструвати направлення в системі  eHealth, натиснувши кнопку спецдії "Зареєструвати в системі  "eHealth" (мал. 13).

Image Modified

Мал. 13 – Реєстрація направлення в системі  "eHealth"

Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 14).

Image Modified

Мал. 14 – Обробка направлення

Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 15).

Image ModifiedМал. 15 – Приклад друкованої форми направлення

Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 16)

Image ModifiedМал. 16 – Направлення створено в системі "eHealth"

Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Пошук та обробка електроного направлення за посиланням...


Проведення паперового направлення через системуeHealth

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Електронне направлення є пріоритетним. Паперове направлення створюється у випадку неможливості створення електронного.

В консультації пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити паперове направлення" (мал. 17)

Image Modified

Мал. 17 - Створення паперового направлення

Обов’язкові критерії створення паперового направлення:

Номер направлення – є не обов’язковим (може бути порядковим номером направлень по журналу тощо);

Ініціатор направлення – ПІБ лікаря, що створює направлення;

Дата – дата створення направлення;

Найменування НМП – назва закладу та ЄДРПОУ закладу.

 

Направлення  через систему "МедЕйр" (БЕЗ реєстрації в системі eHealth)

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є створення консультації пацієнта (для амбулаторної допомоги) або відкриття стаціонарної картки пацієнта (для стаціонарної допомоги).

Після створення консультації  (стаціонарної картки), обираємо гілку "Направлення пацієнта" (мал. 18).

Image Modified

Мал. 18 - Створення направлення пацієнта в системі "Медейр"

З’явиться картка направлення.

В формі направлення в полі "Основна інформація eHealth", необхідно зняти відмітку "eHealth" (мал. 19).

Image ModifiedМал. 19 – Поле "Основна інформація"

Після зняття відмітки, форма картки зміниться (мал. 20).

Image ModifiedМал. 20 – Направлення в систему "МедЕйр"

Після заповнення картки, натискаємо кнопку "Зберегти" ("Зберегти і закрити")  на головній панелі (мал. 21).

Image Modified

Мал. 21 - Збереження направлення

Опис картки "Направлення пацієнта" (МедЕйр)

Поле "Категорія*"

Image Modified

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку


Поля: "Основний діагноз *"; "Діагноз ICPC"

 Image Modified

 Image Modified

                      

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку


Поля: "Опис діагнозу"; "Профіль відділення"

Image Modified

Image Modified

Image Modified

Текстові поля для самостійного введення даних

 Поля: "Лікувальний заклад"; "Спеціальність"

Image Modified

Image Modified

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку.

(Можливий пошук по частині назви)

 

Блок "Допоміжна інформація"

Для внесення інформації в блок "Допоміжна інформація", необхідно натиснути кнопку "Створити" (мал. 22)

 Image Modified

Мал. 22 – Внесення допоміжної інформації

З’явиться таблиця, де потрібно обрати тип інформації з випадаючого списку (мал. 23).

Image ModifiedМал. 23 – Типи інформації

В залежності від обраного типу, заповнюємо необхідну додаткову інформацію (мал. 23); (мал. 24).

 Image Modified

Мал. 24 – Тип додаткової інформації "Спостереження/Вимір"

Image ModifiedМал. 25 - Тип "Інша додаткова інформація"

Після внесення інформації, натискаємо кнопку "Ок" Image Modified

Обробка електронного направлення eHealth

Передумови обробки направлення

  1. Авторизація лікаря
  2. Пошук пацієнта в системі eHealth
  3. Пошук направлення

Якщо пацієнту було надано електроне направлення, необхідно здійснити пошук направлення. У знайденому направленні перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта або діагностичний звіт).

Алгоритм дій обробки направлення:

  •  В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 26).

Image Added

Image Added

Мал. 26 - Пошук направлення


  •  Перевірити категорію та код послуги та взяти направлення в чергу (мал. 27). 

Image Added

Image Added

Мал. 27 - Формування черги на обробку

  • Перевірити направлення

Знайти необхідний код послуги та клікнути "Ок" (мал. 28).

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги.

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Image Added

Мал. 28 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)

  •  Взяти направлення в обробку (мал. 29)

Image Added


Предупреждение
titleУВАГА!

Взяття направлення в обробку - це незворотня дія!


Image Added

Мал. 29 - Формування черги на обробку


Подсказка
title ПІДКАЗКА!

Після успішного взяття направлення в обробку система видасть повідомлення:

Image Added







Предупреждение
titleВАЖЛИВО!

Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте  в картні направлення пацієнта перевірте поле "Стан виконання за програмою"

(стан має бути "В обробці(мал. 30)).



Image Added

Мал. 30 - Стан виконання направлення "В обробці"

Створюємо  амбулаторну взаємодію  (виконавши всі передумови) та підтягуємо у виписку електронне направлення  (мал. 31).

Image Added

Мал. 31 - Підтягнуте електронне неаправлення у консультацію