Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

 

Оглавление

Информация
titleПРО РОЗДІЛ:

Даний розділ  містить інформацію, необхідну для роботи лікаря СМД стаціонару  в системі eHealth: основний алгоритм дій при роботі з епізодом, передачі взаємодій з ідентифікованими та неідентифікованити пацієнтами. 

Передумови ведення медичної карти стаціонарного хворого

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Для коректного ведення пацієнта та передачі його даних в ЕСОЗ рекомендовано дотримуватися всіх зазначених передумов (здійснення пошуку пацієнта, а також проведення госпіталізації пацієнта в МІС "Медейр").

Пошук пацієнта

Предупреждение
titleУВАГА!

Перед реєстрацією процедури ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку необхідно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна.

  Для перевірки реєстрації пацієнта необхідно здійснити пошук пацієнта в  через кнопку спецдії «Пошук пацієнта в системі «eHealth»»  (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). 


Мал .1  - Пошук пацієнта в системі «eHealth»

Проведення госпіталізації в системі "МедЕйр"

Після пошуку пацієнта перехожимо до роботи з «ЕМК» (електронними медичними картками пацієнта)  на головній панелі (мал. 2)

Мал. 2 – ЕМК

Примечание
titleВАЖЛИВО!

У вкладці  «Медичні документи»  (мал. 3) обираємо необхідну медична картау стаціонарного хворого, перевіряємо форму медично облікової документації (003/о; 003-1/о; 096/о; 097/о), номер стаціонарно карти та дату створення. 

Після здійснення попе перевіряємо чи зафіксований пацієнт у відділенні, натискаємо  один раз лівою клавіші миші на стаціонарну картку (мал. 3). У картці, що з’явиться, необхідно перевірити відділення  та зафіксувати пацієнта в палаті та на ліжку (мал. 4 позначки [1; 2]))

Мал. 3 – Відкриття стаціонарної карти       

Мал. 4 – Розміщення  пацієнта в палаті і фіксація на ліжку 

Взаємодії пацієнта стаціонарі eHealth

Подсказка
titleПередумови роботи із взаємодіями в стаціонарі eHealth:

- авторизація лікаря в системі eHealth

- наявність валідного ЕЦП

- зареєстрований пацієнт в системі eHealth

- відкритий та діючий епізод пацієнта

-пацієнт зафіксований у відділені (розміщений в палаті та на ліжку (мал. 4 позначки [1; 2]))


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Однією з передумов створення електронного медичного запису взаємодії з будь-яким  типом є зареєстрований епізод в стані «Діючий».

Епізод в стані «Очікує верифікації» -  не може бути доданий у взаємодію (мал. 5)

Детальніше по роботі з епізодом перейдіть за посиланням…

Мал. 5 - Стани епізодів 

Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Альтернативна ідентифікація"

Предупреждение
titleУВАГА!
  • Взаємодію з типом «Альтернативна ідентифікація»  для новонароджених пацієнтів передавати в ЕСОЗ не потрібно!!!

  • Взаємодія з типом «Альтернативна ідентифікація» можлива за умови попередньої реєстрації неідентифікованого пацієнта в системі eHeath (мал. 6).
  • За потреби повторної  госпіталізації цього ж неідентифікованого пацієнта,  взаємодію з типом «Альтернативна  ідентифікація» проводити не потрібно.

Image RemovedМал. 6 - Реєстрація неідентифікованого пацієнта

Подсказка
titleПІДКАЗКА:

Для неідентифікованих пацієнтів, яким попередньо не проведена «Альтернативна ідентифікація», при створенні стаціонарної взаємодії, у полі «Тип взаємодії»  одразу буде вибір лише цього типу взаємодії (мал. 7). Після реєстрації взаємодії з цим типом - стануть доступні інші типи взаємодії.

Image Removed

Мал. 7 - Взаємодія "Альтернативна ідентифікація"

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Обов’язковою умовою реєстрації взаємодії з типом «Альтернативна ідентифікація» є реєстрація в секції «Спостереження»  коду спостереження – стать та  зріст. В разі некоректного заповнення даного типу взаємодії буде виведене  повідомлення:

Image Removed

Приклад заповнення секції спостереження (мал.  8).

Image Removed

Мал. 8 - Заповнення секції "Спостереження" з  кодом "Зріст" (приклад)

Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"

Подсказка
titleВаріанти ведення взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
  • Виписка з електронним направленням
  • Виписка з паперовим направленням
  • Виписка без направлення (самозвернення, КШД)
Предупреждение
titleВАЖЛИВО!
  • Електронне направлення на послугу з кодом "Послуга A67010 Стаціонарне лікування" на госпіталізацію пацієнта фіксується у взаємодію з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 9).
  • У взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" рекомендовано максимально вносити всю інформацію про стаціонарну медичну допомогу, надану пацієнту (вносити всі необхідні дані в секцію "Спостереження", "Діагнози", "Діагностичні звіти" (лабораторну діагностику, візуалізацію та інші типи досліджень), "Дії", "Процедури" (в тому чисті і хірургічні втручання), а також при потребі "Імунізації") для подальшої реєстрації в ЕСОЗ.

Image RemovedМал. 9 - Виписка з типом "виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"

Виписка з електронним направленням

Якщо пацієнту було надано електроне направлення на госпіталізацію, необхідно здійснити пошук направлення, перевірити напрвлення та секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати виписку пацієнта).

1. В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 10).

Image Removed

Image Removed

Мал. 10 - Пошук направлення

3. Перевірити категорію та код послуги та взяти направлення в чергу (мал. 12)Image Removed

Image Removed

Мал. 12 - Формування черги на обробку

2. Перевірити направлення

Знайти необхідний код послуги та клікнути "Ок" (мал. 11).

Подсказка
titleПублічний номер направлення

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги.

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Image Removed

Мал. 11 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)

4. Взяти направлення в обробку (мал. 13)

Image Removed

Предупреждение
titleУВАГА!

Взяття направлення в обробку - це незворотня дія! 

Image Removed

Мал. 13 - Формування черги на обробку

Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Після успішного взяття направлення в обробку система видасть повідомлення:

Image Removed

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте  в картні направлення пацієнта перевірте поле "Стан виконання за програмою"

(стан має бути "В обробці(мал. 14)).

Image Removed

Мал. 14 - Стан виконання направлення "В обробці"

Створюємо взаємодію з типом (виконавши всі передумови)  "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15) та підтягуємо у виписку електронне направлення  (мал. 16).

Image Removed

Мал. 16 - Підтягнуте електронне неаправлення у виписку

Виписка з паперовим направленням

Предупреждение
titleВАЖЛИВО!

Електронне направлення є пріоритетним. Паперове направлення створюється у випадку неможливості створення електронного.

У взаємодії пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити паперове направлення"  (мал. 17).

В таблиці, що з'явиться, заповнити електронне направлення (мал. 18).

Image Removed

Мал. 17- Створення паперового направлення

Критерії створення паперового направлення:

Номер направлення – є не обов’язковим (може бути порядковим номером направлень по журналу тощо);

Ініціатор направлення – ПІБ лікаря, що створює направлення;

Дата – дата створення направлення;

Найменування НМП – назва та ЄДРПОУ закладу.

Image Removed

Мал. 18 - Паперове направлення (приклад)

Примечание
titleВидалення паперового направлення

Видалення паперового направлення пможливе перед відправкою взаємодії в ЕСОЗ (мал. 19).

Image Removed

Мал. 19- Видаленняпаперового направлення (приклад)

Виписка без електронного направлення

Створюємо взаємодію (виконавши всі передумови) та вказуємо  тип   "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15) та заповнюємо картку даної взаємодії без фіксації направлення.

Для передачі в eHealth необхідно коректно заповнити картку.

Особливості заповнення блоку " eHealth" у взаємодіях   

Типи стаціонарних взаємодій eHealth:

- Взаємодія в закладі охорони здоров’я

- Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару

- Коронавірус COVID 19

- Альтернативна ідентифікаціяВиписка пацієнта зі стаціонарну в ЕМК пацієнта

Подсказка

Поля з червоними хрестиками   - обов'язкові параметри, без яких неможливе збереження картки.


Подсказка
iconfalse

В ЕСОЗ передаються дані блоку " eHealth"

Загальні поля блоку






"Епізод*" - необхідно підтягти попередньо створений епізод стаціонарної взаємодії

"Дата та час*" - рекомендовано вказати дату фактичної виписки

"Тип взаємодії*" -  "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару", "Взаємодія в закладі охорони здоров’я", "Коронавірус COVID 19"

(за потреби реєстрації неідентифікованого пацієнта "Альтернативна ідентифікація").

"Пріоритет*" - зазначити "Планова" або "Ургентна"

"Місце надання послуг*" - зазначити актуальне місце надання послуг 

"Призначення" -довільне тестове поле 

Секція "Госпіталізація"

Доступна лише у взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару".

Предупреждение
titleПереведення пацієнта до іншого ЗОЗ

Якщо в  полі "Результат лікування*" - зазначено "Переведений в інший ЗОЗ", поле "Заклад, у який переведено пацієнта", стає обов'язковим полем  

де необхідно знайти заклад куди переводиться пацієнт. Заклад можна знайти по офіційній назві або по коду ЄДРПОУ. Заклад, не зареєстрований в системі eHealth, не відображається в даному списку ЗОЗ.

Секція "Причини звернення"

В даній секції необхідно вказати причини звернення пацієнта в стаціонар. 

Секція "Спостереження"

В секції "Спостереження", при потребі є можливість сесення інформації різних категорій (діагностичні процедури, лабориторні дослідження,

методи візуалізації, обстеження, соціальні  та фізичні ознаки, терапія, шкали оцінки та опитування).

Предупреждение
titleСекція "Спостереження"
  • При  неспецифічній реакції на проведене щеплення, необхідно обрати  категорію "Фізичні ознаки" та код спостереження "Несприятлива подія, що пов'язана з проведеною вакцинацією".
  • Також, в секцію "Спостереження", є можливість внесення проведеної іншим ЛЗ лабораторної діагностики на COVID-19. В категорії "Лабораторні дослідження" необхідно обрати необхідний код спостереження та вказати джерело даних "Інше джерело".

Доступні категорії лабораторної діагностики на COVID-19

94762-2 — Виявлення антитіл до SARS-CoV-2 методом імуноаналізу сумарно
94558-4 — Виявлення антигену SARS-CoV-2 методом швидкого імуноаналізу
94500-6 — Виявлення нуклеїнових кислот (РНК) SARS-CoV-2
94562-6 — Виявлення антитіл IgA до SARS-CoV-2 методом імуноаналізу
94564-2 — Виявлення антитіл IgM до SARS-CoV-2 методом імуноаналізу
94563-4 — Виявлення антитіл IgG до SARS-CoV-2 методом імуноаналізу

Секція "Діагнози"

Примечание
titleВАЖЛИВО!

При внесенні взаємодії з типом "Коронавірус COVID 19"  діагнози рекомендовано вносити згідно вказівок НСЗУ.


View file
nameCOVID_19_РЕКОМЕНДАЦІЇ_ВЕДЕННЯ_ПАЦІЄНТІВ_З_КОРОНАВІРУСНОЮ_ІНФЕКЦІЄЮ_17022021 (4).pdf
height250
 
View file
nameДОДАТОК_1_COVID_19_РЕКОМЕНДАЦІЇ_ВЕДЕННЯ_ПАЦІЄНТІВ_З_КОРОНАВІРУСНОЮ (1).pdf
height250


Предупреждение
titleОсобливості ведення полів секції "Діагноз":
  • "Клінічний статус*" - по замовчуванню  вказано "Активний", для зміни статусу на "Диференціальний", "Попередній" чи "Спростований" - видаляємо і змінюємо дані в полі. 
  • "Статус достовірності*" - по замовчуванню  вказано "Заключний", для зміни статусу на "Вилікуваний/завершений", "Ремісія" чи "Рецидив" - видаляємо і змінюємо дані в полі. 
  • "Дата встановлення* - необхідно вказати фактичну дату встановлення ( приклад - E10.36 - Цукровий діабет типу 1 з діабетичною катарактою встановлено  в 2016 році, його фактична  дата встановлення 2016 рік).
  • Роль діагнозу* - перше додавання діагнозу завжди має роль "Основний", повторне додавання  по замовчуванню - "Ускладнення", для зміни ролі на "Супутній" - видаляємо і змінюємо дані в полі.
Секція "Дії"

В дану секцію вносимо потрібні дії проведені в межах госпіталізації

Предупреждение
titleВнесення дій при відправці взаємодії з типом "Коронавірус COVID 19"

Всі дії зазначені  у виписці з типом взаємодії "Коронавірус COVID 19" рекомендовано вносити згідно вказівок НСЗУ.

View file
nameCOVID_19_РЕКОМЕНДАЦІЇ_ВЕДЕННЯ_ПАЦІЄНТІВ_З_КОРОНАВІРУСНОЮ_ІНФЕКЦІЄЮ_17022021 (4).pdf
height250
 
View file
nameДОДАТОК_1_COVID_19_РЕКОМЕНДАЦІЇ_ВЕДЕННЯ_ПАЦІЄНТІВ_З_КОРОНАВІРУСНОЮ (1).pdf
height250


Секція "Діагностичні звіти"

Секцію "Діагностичні звіти" формує лікуючий лікар, який створює взаємодію в стаціонарі, в діагностичному  в полі "Реєстратор звіту" - лікар вказує себе, а в полі "Інтерпритатор результату"  - спеціаліста, який інтерпритував  результат даного діагностичного звіту.

Примечание
titleВАЖЛИВО!

В секцію "Діагностичний звіт" є можливість вказувати данні  лабораторних досліджннь, УЗД, рентгенографії та ін., в залежності від обраної категорії звіту: візуалізація, діагностична процедура, лабораторна діагностика чи лікувально-діагностична процедура.

Детальна інформація по веденню секції "Діагностичний звіт" за посиланням ...

Секція "Процедури"

В секції "Процедури" є можливість внесення процедур (маніпуляцій, лікувальних заходів), а також оперативних втручань пацієнта.

Детальна інформація по веденню секції "Процедури"  за посиланням ...

Секція "Імунізація"

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Секція "Імунізація" доступна лише у виписці з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару".

В даній секції можливе внесення щеплень виконаних в іншому ЛЗ "Інше джерело" так і в даному ЛЗ зазначено по замовчуанню - "Виконавець".

Детальна інформація по веденню секції "Процедури"   за посиланням ...


Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Альтернативна ідентифікація"

Предупреждение
titleУВАГА!
  • Взаємодію з типом «Альтернативна ідентифікація»  для новонароджених пацієнтів передавати в ЕСОЗ не потрібно!!!

  • Взаємодія з типом «Альтернативна ідентифікація» можлива за умови попередньої реєстрації неідентифікованого пацієнта в системі eHeath (мал. 6).
  • За потреби повторної  госпіталізації цього ж неідентифікованого пацієнта,  взаємодію з типом «Альтернативна  ідентифікація» проводити не потрібно.

Image AddedМал. 6 - Реєстрація неідентифікованого пацієнта

Подсказка
titleПІДКАЗКА:

Для неідентифікованих пацієнтів, яким попередньо не проведена «Альтернативна ідентифікація», при створенні стаціонарної взаємодії, у полі «Тип взаємодії»  одразу буде вибір лише цього типу взаємодії (мал. 7). Після реєстрації взаємодії з цим типом - стануть доступні інші типи взаємодії.

Image Added

Мал. 7 - Взаємодія "Альтернативна ідентифікація"

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Обов’язковою умовою реєстрації взаємодії з типом «Альтернативна ідентифікація» є реєстрація в секції «Спостереження»  коду спостереження – стать та  зріст. В разі некоректного заповнення даного типу взаємодії буде виведене  повідомлення:

Image Added

Приклад заповнення секції спостереження (мал.  8).

Image Added

Мал. 8 - Заповнення секції "Спостереження" з  кодом "Зріст" (приклад)

Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"


Подсказка
titleВаріанти ведення взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
  • Виписка з електронним направленням
  • Виписка з паперовим направленням
  • Виписка без направлення (самозвернення, КШД)

Предупреждение
titleВАЖЛИВО!
  • Електронне направлення на послугу з кодом "Послуга A67010 Стаціонарне лікування" на госпіталізацію пацієнта фіксується у взаємодію з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 9).
  • У взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" рекомендовано максимально вносити всю інформацію про стаціонарну медичну допомогу, надану пацієнту (вносити всі необхідні дані в секцію "Спостереження", "Діагнози", "Діагностичні звіти" (лабораторну діагностику, візуалізацію та інші типи досліджень), "Дії", "Процедури" (в тому чисті і хірургічні втручання), а також при потребі "Імунізації") для подальшої реєстрації в ЕСОЗ.

Image AddedМал. 9 - Виписка з типом "виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"


Виписка з електронним направленням

Якщо пацієнту було надано електроне направлення на госпіталізацію, необхідно здійснити пошук направлення, перевірити напрвлення та секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати виписку пацієнта).


1. В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 10).

Image Added

Image Added

Мал. 10 - Пошук направлення






3. Перевірити категорію та код послуги та взяти направлення в чергу (мал. 12)Image Added

Image Added

Мал. 12 - Формування черги на обробку

2. Перевірити направлення

Знайти необхідний код послуги та клікнути "Ок" (мал. 11).

Подсказка
titleПублічний номер направлення

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги.

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Image Added

Мал. 11 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)


4. Взяти направлення в обробку (мал. 13)

Image Added

Предупреждение
titleУВАГА!

Взяття направлення в обробку - це незворотня дія! 

Image Added

Мал. 13 - Формування черги на обробку


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Після успішного взяття направлення в обробку система видасть повідомлення:

Image Added




Примечание
titleВАЖЛИВО!

Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте  в картні направлення пацієнта перевірте поле "Стан виконання за програмою"

(стан має бути "В обробці(мал. 14)).


Image Added

Мал. 14 - Стан виконання направлення "В обробці"

Створюємо взаємодію з типом (виконавши всі передумови)  "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15) та підтягуємо у виписку електронне направлення  (мал. 16).

Image Added

Мал. 16 - Підтягнуте електронне неаправлення у виписку

Виписка з паперовим направленням

Предупреждение
titleВАЖЛИВО!

Електронне направлення є пріоритетним. Паперове направлення створюється у випадку неможливості створення електронного.


У взаємодії пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити паперове направлення"  (мал. 17).

В таблиці, що з'явиться, заповнити електронне направлення (мал. 18).

Image Added

Мал. 17- Створення паперового направлення

Критерії створення паперового направлення:

Номер направлення – є не обов’язковим (може бути порядковим номером направлень по журналу тощо);

Ініціатор направлення – ПІБ лікаря, що створює направлення;

Дата – дата створення направлення;

Найменування НМП – назва та ЄДРПОУ закладу.

Image Added

Мал. 18 - Паперове направлення (приклад)

Примечание
titleВидалення паперового направлення

Видалення паперового направлення пможливе перед відправкою взаємодії в ЕСОЗ (мал. 19).

Image Added

Мал. 19- Видаленняпаперового направлення (приклад)

Виписка без електронного направлення

Створюємо взаємодію (виконавши всі передумови) та вказуємо  тип   "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15) та заповнюємо картку даної взаємодії без фіксації направлення.

Для передачі в eHealth необхідно коректно заповнити картку.




 


Виписка пацієнта з ЕМК

ПІДКАЗКА!  Для того щоб побачити всіх пацієнтів, які розподілені на ліжка, потрібно перейти в реєстр «Пацієнти мого відділення» («003/о – Історії хвороби мого відділення»;/ «096/о – Вагітності на пологи мого відділення»)  

В  реєстрі «Пацієнти мого відділення» можна отримати інформацію скільки пацієнтів лежить у  відділенні, при потребі, перевести в інше відділення чи виписати.

 

 

 

ІІ Переведення пацієнта в інше відділення

ВАЖЛИВО! Переведення пацієнта в інше відділення можливе лише за попереднього розміщення  пацієнта в палаті і фіксація на ліжку відділення звідки переводиться (мал. 7).


мал. 7 – Переведення пацієнта

 

Для переведення пацієнта необхідно виконати такі дії:

в стаціонарній натиснути кнопку «Перевести» (мал. 7)

У вікні що відкриється обрати з випадаючих списків відділення до якого переміщено пацієнта

та натиснути «Ок» (мал. 8).

 

мал. 8 – Зміна відділення пацієнта (переведення)

Коли з’явиться таблиця переміщень зі станом звідки переведено та куди направленно – переміщення успішно виконано (мал. 9).         

мал. 9 – Переведено пацієнта

...