Типи стаціонарної взаємодії eHealth:
- Взаємодія в закладі охорони здоров’я;
- Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару;
- Коронавірус COVID 19;
-Альтернативна ідентифікація
Виписка пацієнта зі стаціонарну в ЕМК пацієнта
Оглавление
Информация | ||
---|---|---|
| ||
Даний розділ містить інформацію, необхідну для роботи лікаря СМД стаціонару в системі eHealth: основний алгоритм дій при роботі з епізодом, передачі взаємодій з ідентифікованими та неідентифікованити пацієнтами. |
Передумови ведення медичної карти стаціонарного хворого
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для коректного ведення пацієнта та передачі його даних в ЕСОЗ рекомендовано дотримуватися всіх зазначених передумов (здійснення пошуку пацієнта, а також проведення госпіталізації пацієнта в МІС "Медейр"). |
Пошук пацієнта
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Перед реєстрацією процедури ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку необхідно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна. Для перевірки реєстрації пацієнта необхідно здійснити пошук пацієнта в через кнопку спецдії «Пошук пацієнта в системі «eHealth»» (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). |
Мал .1 - Пошук пацієнта в системі «eHealth»
Проведення госпіталізації в системі "МедЕйр"
Після пошуку пацієнта перехожимо до роботи з «ЕМК» (електронними медичними картками пацієнта) на головній панелі (мал. 2)
Мал. 2 – ЕМК
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У вкладці «Медичні документи» (мал. 3) обираємо необхідну медична картау стаціонарного хворого, перевіряємо форму медично облікової документації (003/о; 003-1/о; 096/о; 097/о), номер стаціонарно карти та дату створення. |
Після здійснення попе перевіряємо чи зафіксований пацієнт у відділенні, натискаємо один раз лівою клавіші миші на стаціонарну картку (мал. 3). У картці, що з’явиться, необхідно перевірити відділення та зафіксувати пацієнта в палаті та на ліжку (мал. 4 позначки [1; 2]))
Мал. 3 – Відкриття стаціонарної карти
Мал. 4 – Розміщення пацієнта в палаті і фіксація на ліжку
Взаємодії пацієнта стаціонарі eHealth
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
- авторизація лікаря в системі eHealth - зареєстрований пацієнт в системі eHealth - відкритий та діючий епізод пацієнта -пацієнт зафіксований у відділені (розміщений в палаті та на ліжку (мал. 4 позначки [1; 2])) |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Однією з передумов створення електронного медичного запису взаємодії з будь-яким типом є зареєстрований епізод в стані «Діючий». Епізод в стані «Очікує верифікації» - не може бути доданий у взаємодію (мал. 5) Детальніше по роботі з епізодом перейдіть за посиланням… |
Мал. 5 - Стани епізодів
Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Альтернативна ідентифікація"
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
|
- Реєстрація неідентифікованого пацієнта
Мал. 6Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Для неідентифікованих пацієнтів, яким попередньо не проведена «Альтернативна ідентифікація», при створенні стаціонарної взаємодії, у полі «Тип взаємодії» одразу буде вибір лише цього типу взаємодії (мал. 7). Після реєстрації взаємодії з цим типом - стануть доступні інші типи взаємодії. |
Мал. 7 - Взаємодія "Альтернативна ідентифікація"
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Обов’язковою умовою реєстрації взаємодії з типом «Альтернативна ідентифікація» є реєстрація в секції «Спостереження» коду спостереження – стать та зріст. В разі некоректного заповнення даного типу взаємодії буде виведене повідомлення: |
Приклад заповнення секції спостереження (мал. 8).
Мал. 8 - Заповнення секції "Спостереження" з кодом "Зріст" (приклад)
Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
|
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
|
Мал. 9 - Виписка з типом "виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
Виписка з електронним направленням
Якщо пацієнту було надано електроне направлення на госпіталізацію, необхідно здійснити пошук направлення, перевірити напрвлення та секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати виписку пацієнта).
1. В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 10).
Мал. 10 - Пошук направлення
3. Перевірити категорію та код послуги та взяти направлення в чергу (мал. 12).
Мал. 12 - Формування черги на обробку
2. Перевірити направлення
Знайти необхідний код послуги та клікнути "Ок" (мал. 11).
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги. Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення! |
Мал. 11 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)
4. Взяти направлення в обробку (мал. 13).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Взяття направлення в обробку - це незворотня дія! |
Мал. 13 - Формування черги на обробку
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після успішного взяття направлення в обробку система видасть повідомлення: |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картні направлення пацієнта перевірте поле "Стан виконання за програмою" (стан має бути "В обробці" (мал. 14)). |
Мал. 14 - Стан виконання направлення "В обробці"
Створюємо взаємодію з типом (виконавши всі передумови) "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15) та підтягуємо у виписку електронне направлення (мал. 16).
Виписка з паперовим направленням
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Електронне направлення є пріоритетним. Паперове направлення створюється у випадку неможливості створення електронного. |
У взаємодії пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити паперове направлення" (мал. 17).
В таблиці, що з'явиться, заповнити електронне направлення (мал. 18).
Критерії створення паперового направлення:
Номер направлення – є не обов’язковим (може бути порядковим номером направлень по журналу тощо);
Ініціатор направлення – ПІБ лікаря, що створює направлення;
Дата – дата створення направлення;
Найменування НМП – назва та ЄДРПОУ закладу.
Мал. 18 - Паперове направлення (приклад)
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Видалення паперового направлення пможливе перед відправкою взаємодії в ЕСОЗ (мал. 19). |
Мал. 19- Видаленняпаперового направлення (приклад)
Виписка без електронного направлення
Створюємо взаємодію з типом (виконавши всі передумови) "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15) та заповнюємо картку даної взаємодії без фіксації направлення.
Для передачі в eHealth необхідно коректно заповнити картку.
Подсказка | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Поля з червоними хрестиками - обов'язкові параметри, без яких неможливе збереження картки. В ЕСОЗ передаються дані блоку " eHealth" Загальні поля блоку: "Епізод*" - необхідно підтягти попередньо створений епізод стаціонарної взаємодії "Дата та час*" - рекомендовано вказати дату фактичної виписки "Тип взаємодії*" - "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" "Пріоритет*" - зазначити "Планова" або "Ургентна" "Місце надання послуг*" - зазначити актуальне місце надання послуг "Призначення" -довільне тестове поле Секція "Госпіталізація":
Секція "Причини звернення": В даній секції необхідно вказати причини звернення звернення пацієнта в стаціонар. Секція "Спостереження" В секції "Спостереження", при потребі є можливість сесення інформації різних категорій (діагностичні процедури, лабориторні дослідження, методи візуалізації, обстеження, соціальні та фізичні ознаки, терапія, шкали оцінки та опитування).
|
Виписка пацієнта з ЕМК
ПІДКАЗКА! Для того щоб побачити всіх пацієнтів, які розподілені на ліжка, потрібно перейти в реєстр «Пацієнти мого відділення» («003/о – Історії хвороби мого відділення»;/ «096/о – Вагітності на пологи мого відділення»)
В реєстрі «Пацієнти мого відділення» можна отримати інформацію скільки пацієнтів лежить у відділенні, при потребі, перевести в інше відділення чи виписати.
ІІ Переведення пацієнта в інше відділення
ВАЖЛИВО! Переведення пацієнта в інше відділення можливе лише за попереднього розміщення пацієнта в палаті і фіксація на ліжку відділення звідки переводиться (мал. 7).
мал. 7 – Переведення пацієнта
Для переведення пацієнта необхідно виконати такі дії:
в стаціонарній натиснути кнопку «Перевести» (мал. 7)
У вікні що відкриється обрати з випадаючих списків відділення до якого переміщено пацієнта
та натиснути «Ок» (мал. 8).
мал. 8 – Зміна відділення пацієнта (переведення)
Коли з’явиться таблиця переміщень зі станом звідки переведено та куди направленно – переміщення успішно виконано (мал. 9).
мал. 9 – Переведено пацієнта
...