Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Реєстрацію/редагування даних лікувального закладу в системі eHealth проводить керівник закладу. |
Зміст | Призначення | Опис | Відео | ||||||||
| Робота з карткою ЛЗ |
Загальний розділ для керівників ПМД/СМД |
|
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для коректної роботи з системою MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися із відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр", Загальна інформація системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Адміністратор ПМД/СМД). Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги, необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). Алгоритм представлений у двох варіантах, в залежності від підкріплення або не підкріплення ЕЦП до системи. Враховуючи те, що здебільшого робота керівника ЛЗ як ПМД, так і СМД схожа в системі, інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД. Тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД - БУДЬТЕ УВАЖНІ! |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції адміністратора",може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок, які в свою чергу, можуть мати певні наслідки. Також, в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, це може потребувати певного часу, що може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ. |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Робота з лікувальним закладом (ПМД/СМД) (зліва). Для переходу до інформації, зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список. Детально, як користуватися інструкціями для користувача, описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка. |
Реєстрація ЛЗ в системі eHealth
Перед тим, як проводити реєстрацію ЛЗ, повинні бути надані анкети працівникам МІС MedEir для налаштування закладу в системі. Лише після налаштування та внесення необхідної інформації в систему, можна переходити до реєстрації ЛЗ в eHealth.
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Керівник ЛЗ реєструється разом із закладом, як керівник (секція "Інформація про керівника" картки реєстрації ЛЗ в eHealth). |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Реєструвати керівника медичної установи окремо як користувача із правами "керівник" не потрібно! |
Варіанти алгоритму дій користувача при реєстрації ЛЗ (враховуючи
підкріпленння ЕЦП до системи):тип ЕЦП)
Варіант 1. ЕЦП підписання через захищений носій (токен) | Варіант 2. ЕЦП підписання через зовнішній ресурс | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Далі переходимо до наступного алгоритму дій:
Таблиця 1. Спеціальні дії реєстрації ЛЗ
Мал. 1 - Картка реєстрації ЛЗ в eHealth 6. Натиснути кнопку [Зареєструвати] (мал. 1, позначка [5]) 7. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Захищений носій" (мал. 2), визначити та накласти ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Мал. 2 - Тип підпису 8. Система видасть повідомлення про відправку запрошення на ел. скриньку 9. Відкрити ел. скриньку керівника закладу 10. Відкрити лист-запрошення та перейти за посиланням
11. Повернутись до системи 12. В реєстрі "Мій лікувальний заклад" натиснути кнопку [Авторизувати заклад в системі "eHealth] .
|
Далі переходимо до наступного алгоритму дій: 1. Натиснути кнопку [Зареєструвати] (мал. 1, позначка [5]) 2. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Зовнішній ресурс" (мал. 7), визначити та накласти ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Мал. 7 - Зовнішній ресурс 3. Збереження файлу на локальному диску "С "(мал. 8). Мал. 8 - Зовнішній ресурс 4. Після успішного збереження файлу, перейти за посиланням https://czo.gov.ua/sign для підписання на зовнішньому ресурсі (мал. 9). Мал. 9- Зовнішній ресурс для підписання файлу ЕЦП Мал. 10 - Зчитування ключа (через ЦЗО)
5. Система видасть повідомлення про підпис файлу.
|
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після реєстрації ЛЗ в системі, переходимо до наступного етапу алгоритму роботи з eHealth (в залежності від типу ЛЗ ПМД/СМД):
|
Редагування картки реєстрації закладу
В процесі роботи ЛЗ будуть виникати певні ситуації, що потребують редагування картки реєстрації ЛЗ в eHealth, наприклад, відбуваються зміни в назві закладу або зміна ліцензії та ін. Тому ці дані необхідно внести в картку реєстрації ЛЗ в eHealth . Для редагування картки реєстрації ЛЗ, необхідно виконати наступні кроки (враховуючи підкріплення ЕЦП до системи):
Информация |
---|
ЕЦП керівника закладу повинен бути підв'язаний до системи (детальніше у розділі Налаштування ЕЦП) |
Далі переходимо до наступного алгоритму дій:
Натиснути кнопку спеціальної дії реєстрації ЛЗ, яка наведена у табл.2
Таблиця 2. Спеціальні дії реєстрації ЛЗ
Реєстрація в системі eHealth центру ПМД
Реєстрація в системі eHealth ЛЗ вторинної допомоги
Мал. 8 - Картка реєстрації ЛЗ в eHealth
6. Натиснути кнопку [Підписати і відправити] (мал. 8, позначка [5])
7. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Сертифікат" або "Зовнішній ресурс" (мал. 9), визначити на ресурсі тип ключа обрати за потреби файл з інформацією, що підлягає підпису та ввести пароль від ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Налаштування ЕЦП).
Мал. 9 - Підписання ЕЦП
8. Система видасть повідомлення про відправку запрошення на ел. скриньку
9. Відкрити ел. скриньку керівника закладу
10. Відкрити лист-запрошення та перейти за посиланням
title | Детальніше тут... |
---|
та здійснити підписання враховуючи необхідні варіанти алгоритму дій користувача.
При зміні ліцензії необхіднопровести редагування в секції "Ліцензії" та натиснути кноппку "Редагувати". Після успішного редагування картки, здійснити реєстрацію даних в eHealth натиснувши кнопку "Зареєструвати".
Подсказка | ||
---|---|---|
|
- Внести пароль закладку eHealth (не менше 12-ти символів, створений при реєстрації ЛЗ або змінений користувачем відповідно до регламенту eHealth, детально тут...) та підтвердити його (мал. 3)
Мал. 10 - Форма реєстрації в eHealth (при внесенні змін)
- Натиснути кнопку [Далі] (мал. 10)
- На сторінці, що відкриється, погодитись з регламентом та натиснути [Прийняти запрошення] (мал. 11)
Мал.11- Форма реєстрації в eHealth, підтвердження запрошення
Информация |
---|
Детальніше про заповнення форми запрошення в розділі Реєстрація в системі "eHealth". |
11. Повернутись до системи
12. В реєстрі "Мій лікувальний заклад" натиснути кнопку [Авторизувати заклад в системі "eHealth]
title | Детальніше тут... |
---|
- Ввести пароль для закладки "eHealth", який Ви створили в п.10 (мал. 12)
- Натиснути кнопку [Увійти]
Мал. 12 - Форма авторизації в eHealth
- На сторінці, що відкриється, натиснути [Прийняти та продовжити]
Мал. 13 - Форма авторизації в eHealth, погодження з регламентом
- Система видасть повідомлення – "Авторизація пройдена успішно"
Информация |
---|
Детальніше про проходження авторизації в розділі Авторизація. |
Информация |
---|
На цьому перереєстрація ПМД або СМД в eHealth завершена (за умови, що ЕЦП підв'язано до системи). |
Информация |
---|
У випадку, коли немає можливості підв'язати ЕЦП до системи, необхідно для початку повторити всі пункти з 1 по 5 Варіанту 1 (Редагування картки реєстрації закладу). |
Далі переходимо до наступного алгоритму дій:
- Натиснути кнопку [Зберегти в файл] (мал. 8, позначка [6], колонка Варіант 1)
- Після збереження файлу, потрібно перейти за посиланням https://czo.gov.ua/sign для підписання на зовнішньому ресурсі (мал.14).
Мал. 14 - Зовнішній ресурс для підписання файлу ЕЦП
title | Детальніше тут... |
---|
- Натиснути кнопку [Підписати документ]
- Обрати файл ключа та ввести пароль від нього
- Натиснути кнопку [Зчитати]
- Після підписання, натиснути кнопку [Завантажити]
- Зберегти завантажений файл на комп'ютері
Информация |
---|
Детальніше про підписання на зовнішньому ресурсі в розділі Реєстрація в системі "eHealth" |
3. Повернутись в систему на картку реєстрації (мал. 8, колонка Варіант 1)
4. Натиснути кнопку [Відправити з файлу] (мал. 8, позначка [7], колонка Варіант 1)
5. Обрати підписаний на зовнішньому ресурсі файл
6. Система видасть повідомлення про відправку запрошення на ел. скриньку.
Далі повторюємо пункти з 9 по 12 Варіанту 1 (Редагування картки реєстрації закладу).
На цьому реєстрація ПМД або СМД в eHealth завершена (при умові, що ЕЦП не підв'язано до системи).Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після внесення змін в картку реєстрації ЛЗ (інформацію про заклад, ліцензію або акредитацію):
|
Зміна керівника закладу
У випадку зміни керівника закладу, новий керівник має:
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Звернутись в МІС (листом на ел. пошту техпідтримки, детально про створення листа тут...) для створення в системі картки спеціаліста/користувача для нового керівника та отримання логіну та пароля для входу в систему під обліковим записом керівника закладу. |
- Зайти в систему MedEir під отриманим логіном та паролем (детальніше тут... ).
- Прикріпити в системі свій ЕЦП як керівника закладу (детальніше тут... )
- Далі наведено два варіанти алгоритму дій керівника при реєстрації ЛЗ (враховуючи підкріпленння ЕЦП до системи):
Варіант 1. ЕЦП керівника підв'язано в систему | Варіант 2. ЕЦП керівника не підв'язано в систему | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Далі переходимо до наступного алгоритму дій:
Таблиця 1. Спеціальні дії реєстрації ЛЗ
5. Змінити в картці реєстрації закладу інформацію про керівника (мал.15, позначка [2]). Детальніше можна переглянути у розділі Лікувальний заклад та Реєстрація в системі "eHealth". Мал. 15 - Картка реєстрації ЛЗ в eHealth
6. Натиснути кнопку [Підписати і відправити] (мал.15, позначка [5]) 7. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Сертифікат" або "Зовнішній ресурс" (мал. 15), визначити на ресурсі тип ключа обрати за потреби файл з інформацією, що підлягає підпису та ввести пароль від ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Налаштування ЕЦП). Мал. 15 - Підписання ЕЦП 8. Система видасть повідомлення про відправку запрошення на ел. скриньку 9. Відкрити ел. скриньку керівника закладу 10. Відкрити лист-запрошення та перейти за посиланням
11. Повернутись до системи 12. В реєстрі "Мій лікувальний заклад" натиснути кнопку [Авторизувати заклад в системі "eHealth]
|
Далі переходимо до наступного алгоритму дій:
Мал. 20 - Зовнішній ресурс для підписання файлу ЕЦП
3. Повернутись в систему на картку реєстрації (мал. 15, колонка Варіант 1) 4. Натиснути кнопку [Відправити з файлу] (мал.15, позначка [7], колонка Варіант 1) 5. Обрати підписаний на зовнішньому ресурсі файл 6. Система видасть повідомлення про відправку запрошення на ел. скриньку.
|
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після внесення зміни керівника ЛЗ:
|