Реєстрацію/редагування даних лікувального закладу в системі eHealth проводить керівник закладу. |
Зміст | Призначення | Опис | Відео | ||
Робота з карткою ЛЗ | Загальний розділ для керівників ПМД/СМД |
|
Для коректної роботи з системою MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися із відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр", Загальна інформація системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Адміністратор ПМД/СМД). Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги, необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). Алгоритм представлений у двох варіантах, в залежності від підкріплення або не підкріплення ЕЦП до системи. Враховуючи те, що здебільшого робота керівника ЛЗ як ПМД, так і СМД схожа в системі, інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД. Тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД - БУДЬТЕ УВАЖНІ! |
Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції адміністратора",може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок, які в свою чергу, можуть мати певні наслідки. Також, в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, це може потребувати певного часу, що може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ. |
Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Робота з лікувальним закладом (ПМД/СМД) (зліва). Для переходу до інформації, зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список. Детально, як користуватися інструкціями для користувача, описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка. |
Перед тим, як проводити реєстрацію ЛЗ, повинні бути надані анкети працівникам МІС MedEir для налаштування закладу в системі. Лише після налаштування та внесення необхідної інформації в систему, можна переходити до реєстрації ЛЗ в eHealth.
Керівник ЛЗ реєструється разом із закладом, як керівник (секція "Інформація про керівника" картки реєстрації ЛЗ в eHealth). |
Реєструвати керівника медичної установи окремо як користувача із правами "керівник" не потрібно! |
Варіанти алгоритму дій користувача при реєстрації ЛЗ (враховуючи тип ЕЦП)
Варіант 1. ЕЦП підписання через захищений носій (токен) | Варіант 2. ЕЦП підписання через зовнішній ресурс | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Далі переходимо до наступного алгоритму дій:
Таблиця 1. Спеціальні дії реєстрації ЛЗ
Мал. 1 - Картка реєстрації ЛЗ в eHealth 6. Натиснути кнопку [Зареєструвати] (мал. 1, позначка [5]) 7. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Захищений носій" (мал. 2), визначити та накласти ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Мал. 2 - Тип підпису 8. Система видасть повідомлення про відправку запрошення на ел. скриньку 9. Відкрити ел. скриньку керівника закладу 10. Відкрити лист-запрошення та перейти за посиланням
11. Повернутись до системи 12. В реєстрі "Мій лікувальний заклад"
|
Далі переходимо до наступного алгоритму дій: 1. Натиснути кнопку [Зареєструвати] (мал. 1, позначка [5]) 2. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Зовнішній ресурс" (мал. 7), визначити та накласти ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Мал. 7 - Зовнішній ресурс 3. Збереження файлу на локальному диску "С "(мал. 8). ![]() Мал. 8 - Зовнішній ресурс 4. Після успішного збереження файлу, перейти за посиланням https://czo.gov.ua/sign для підписання на зовнішньому ресурсі (мал. 9). Мал. 9- Зовнішній ресурс для підписання файлу ЕЦП Мал. 10 - Зчитування ключа (через ЦЗО)
5. Система видасть повідомлення про підпис файлу.
|
Після реєстрації ЛЗ в системі, переходимо до наступного етапу алгоритму роботи з eHealth (в залежності від типу ЛЗ ПМД/СМД):
|
В процесі роботи ЛЗ будуть виникати певні ситуації, що потребують редагування картки реєстрації ЛЗ в eHealth, наприклад, відбуваються зміни в назві закладу або зміна ліцензії та ін. Тому ці дані необхідно внести в картку реєстрації ЛЗ в eHealth та здійснити підписання враховуючи необхідні варіанти алгоритму дій користувача.
При зміні ліцензії необхіднопровести редагування в секції "Ліцензії" та натиснути кноппку "Редагувати". Після успішного редагування картки, здійснити реєстрацію даних в eHealth натиснувши кнопку "Зареєструвати".
Після внесення змін в картку реєстрації ЛЗ (інформацію про заклад, ліцензію або акредитацію):
|
У випадку зміни керівника закладу, новий керівник має:
Звернутись в МІС (листом на ел. пошту техпідтримки, детально про створення листа тут...) для створення в системі картки спеціаліста/користувача для нового керівника та отримання логіну та пароля для входу в систему під обліковим записом керівника закладу. |
Варіант 1. ЕЦП керівника підв'язано в систему | Варіант 2. ЕЦП керівника не підв'язано в систему | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Далі переходимо до наступного алгоритму дій:
Таблиця 1. Спеціальні дії реєстрації ЛЗ
5. Змінити в картці реєстрації закладу інформацію про керівника (мал.15, позначка [2]). Детальніше можна переглянути у розділі Лікувальний заклад та Реєстрація в системі "eHealth".
6. Натиснути кнопку [Підписати і відправити] (мал.15, позначка [5]) 7. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Сертифікат" або "Зовнішній ресурс" (мал. 15), визначити на ресурсі тип ключа обрати за потреби файл з інформацією, що підлягає підпису та ввести пароль від ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Налаштування ЕЦП). Мал. 15 - Підписання ЕЦП 8. Система видасть повідомлення про відправку запрошення на ел. скриньку 9. Відкрити ел. скриньку керівника закладу 10. Відкрити лист-запрошення та перейти за посиланням
11. Повернутись до системи 12. В реєстрі "Мій лікувальний заклад"
|
Далі переходимо до наступного алгоритму дій:
Мал. 20 - Зовнішній ресурс для підписання файлу ЕЦП
3. Повернутись в систему на картку реєстрації (мал. 15, колонка Варіант 1) 4. Натиснути кнопку [Відправити з файлу] (мал.15, позначка [7], колонка Варіант 1) 5. Обрати підписаний на зовнішньому ресурсі файл 6. Система видасть повідомлення про відправку запрошення на ел. скриньку.
|
Після внесення зміни керівника ЛЗ:
|