Зміст | Опис | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
| Загальна інформація про реєстр Опис поширених кнопок спеціальних дій для реєстру |
РЕЄСТР ПРОЦЕДУРИ
Реєстр Процедур (мал.1) розташований в модулі ЦПМСД/Поліклініка (для працівника первинної ланки), Поліклініка/Стаціонар (для працівника вторинної ланки). Є різновидом реєстру даних та не містить логічних реєстрів. До даного реєстру потрапляють процедури внутрішні (без передачі до eHealth) та зовнішні (з передачею до eHealth). Процедури в реєстрі відображаються у вигляді картки в стані заплановано, проведено або скасовано скасовано (табл. 2) та доступні лише на перегляд.
Перелік колонок (мал. 2) користувач може налаштувати під свої потреби форма "Налагодження колонок" (детально Елементи управління інтерфейсу), а також змінити розташування колонок (детально тут...).
Таблиця 1. Атрибути (колонки) реєстру
панель | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Таблиця 2. Стан Процедури
панель | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||
|
Мал. 1 - Реєстр Процедури пацієнта
а)
б)
Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші
Мал. 2 - Перелік колонок реєстру Процедури пацієнта
детальна структура та робота з реєстрами зазначена в розділі Опис та робота з реєстрами.З переліку стандартних дій в реєстрі користувачу не доступна дія [Створити], дана дія доступна лише з під ЕМК пацієнта (детально Робота з ЕМК пацієнта та Процедури ("eHealth")).. Реєстр призначений лише для перегляду процедур. Опис картки Процедур наведено в інструкції Опис ЕК процедура та Процедури ("eHealth"). Структура та робота з реєстром, набір стандартних кнопок зазначені в розділі Опис та робота з реєстрами. Далі детально розглянемо набір кнопок спеціальних дій, мал. 3. Кнопки спеціальних дій визначаються та налаштовуються під кожний реєстр окремо адміністраторами МІС MedEir.
Реєстр Процедури містить кнопки спеціальних дій, які дають змогу виконувати певні дії над ЕК, найпоширеніший перелік кнопок спеціальних дій наведені нижче на (мал. 3 та в табл.3)
Мал. 3 - Спеціальні дії в реєстрі Процедури
Таблиця 3. Призначення кнопок "Спеціальних дій" в реєстрі Пацієнти
№ п/п | Зображення кнопки | Назва кнопки | Доступність на використання | Опис |
1. | Проведено | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Переводить в стан "Завершена". | |
2. | Скасовано | Доступно всім у кого зазначено в правах | Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Переводить в стан "Помилково внесено"/"Скасовано". | |
3. | Повернути в Заплановано | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Переводить в стан "Запланована". |
Будь-який реєстр даних виглядає як таблиця (позначка 2) , де можливе налаштування колонок користувачем ( мал.1 )
індивідуально(детально Поняттяреєстру ).
Набір блоку Реєстр стрічки, зліва ( позначка 1 ), містить стандартний набір команд для всіх Реєстрів
-Відкрити/Редагувати ( виконує відкриття детальної форми ЕК таблиці Реєстру для створення нового запису)
-Закрити ( виконує відкриття детальної форми ЕК таблиці Реєстру для редагування запису)
-Оновити(призначена для оновлення вмісту Реєстру або ЕК)
-Експорт( дозволяє експортувати вміст реєстру даних у таблицю MS Excel )
( мал.1 )
Алгоритм створення/відкриття картки
Для того, щоб відкрити картку (Процедури) необхідно стати курсором на потрібний запис (процедури) та відкрити подвійним кліком або за допомогою блоку (позначка 1) ( відкрити)
Далі відбувається відкриття картки (Процедури) конкретного пацієнта (мал.2)
Картка (Процедура) може відображати декілька ( станів ) [ позначка 1 ]
1. Запланована (Процедура запланована для виконання )
2. Завершена ( Успішно зареєстрована процедура в системі )
3. Помилково внесено ( Процедура позначена, як внесена помилково та запис вважається недійсним )
( мал.2)