Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Нештатні ситуації (ПоліклінікаПомилки в роботі МІС (СМД), та виконайте зазначені рекомендації.

Пошук пацієнта в системі "eHealth" є обов'язковим етапом алгоритму роботи лікаря.

Звернення пацієнта на прийом до лікаря може проходити за трьома сценаріями:

  1. Самозвернення.
  2. Попередній запис через реєстратуру або медичний портал.
  3. За направленням.

При розгляді кожного з варіантів, розділ Пошук пацієнта має певні відмінності. Більш детально різновиди пошуку представлені у розділах: Пошук пацієнта в системі та  Пошук пацієнта ("eHealth").
Далі розглянемо поетапно кожен різновид звернення окремо.

Самозвернення
Якорь
Самозвернення
Самозвернення

Пошук картки пацієнта у випадку самозвернення здійснюємо в реєстрі Пацієнти за допомогою пошуку в eHealth, кнопка спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Детально про пошук  пацієнта в eHealth (тут…).

 Алгоритм дій наведено нижче, (мал.1):

  1. Переходимо до реєстру, позначка [1] на мал.1.
  2. Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі "eHealth"], позначка [2] на мал.1.
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, позначка [3] на мал.1.
  4. Натискаємо кнопку [Пошук], позначка [4] на мал.1.

...

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth

...

В результаті система наддасть варіанти пошуку пацієнта в залежності від наявності інформації про нього в МІС МedEir та eHealth. У випадку наявності пацієнта в обох системах, результатом пошуку буде, наявність інформації про пацієнта в МІС МedEir та eHealth, (мал.2).

Даний результат свідчить про те, що пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в "в eHealth" або має декларацію (позначка [2]).

...

Мал. 2 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та " eHealth"


В такому випадку Ви одразу переходите до наступного етапу, зазначеного у таблиці розділу Алгоритм роботи (Лікар поліклініки): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією, направленням та ін.( за необхідності).

Інші варіанти результату пошуку, скорочено зазначені нижче в Таблиці 1 та потребують додаткових дій, після . Після виконання яких, Ви переходите до наступного етапу основного алгоритму роботи.

Детальніше про варіанти пошуку (тут...).

Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта, які потребують додаткових дій

Значення: даний пацієнт має картку в

МedEir (позначка [1] -

присутрня

присутня),

 в "eHealth" - зареєстрований або є декларація

  в eHealth (позначка [2] -

присутрня

присутня).  Два окремих записи.

Детальніше про варіант пошуку (тут...).


Значення: даний пацієнт не має даних в МedEir та "eHealth", дані пошуку внесено не правильно або помилка в персональних даних

.

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

ВаріантЗначення та дії (скорочено)
21.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Image Modified

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.3 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в "eHealth"

Дії: зареєструвати пацієнта в eHealth, перш ніж виконати реєстрацію виконати рекомендації наведені тут...

32.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Image Modified

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.4 Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в "в eHealth"

Дії: створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані, перш ніж

виконати імпорт

імпортувати дані виконати рекомендації наведені тут...

43

Пацієнта знайдено в МІС

та в "eHealth" (два окремих записи)
Раскрыть
titleСкорочено про варіант тут…

Image Modified

Image Removed

Image Added

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.5 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та

в "

в eHealth

"

(два окремих записи)

Дії: імпортувати дані пацієнта з 

"

eHealth

", детальніше див (

, перш ніж імпортувати дані виконати рекомендації наведені тут...

)

54. 

Пацієнта не знайдено в МІС МedEirта в 

"

eHealth

"
Раскрыть
titleСкорочено про варіант тут…

Image Modified

Дії: перевірити данні

вводу або з'ясувати як пацієнта зареєстровано "eHealth", детальніше див (

пошуку в eHealth, детальніше див (тут...)


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Також можливі помилки в даних пацієнта, а також в результатах пошуку, тому радимо ознайомитися з таблицею результатів пошуку в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth"), детально тут...

...

Попередній запис

Наступний варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря може відбуватися за попереднім записом (детально Запис на прийом пацієнта). При даному сценарії може бути три варіанти, (Табл. 2):

...

Детально тут..

.

ВаріантДеталі та зауваження
1.

Запис на прийом через реєстратуру

Запис пацієнтів здійснюється через реєстратуру (детально Запис через реєстратуру та лікаря).

Пункт даної інструкції Самозвернення виконується реєстратором Поліклініки

Раскрыть
title
Примечание
titleВАЖЛИВО!
Якщо в лікувальному закладі запис пацієнтів здійснюється через реєстратуру, пункт Самозвернення може виконуватись реєстратором. Пошук

Проведення належного пошуку пацієнта в 

"

eHealth

"

 (перевірка реєстрації)

здійснюється через спец дію [Пошук персони в системі "eHealth"]

та його ідентифікація залежить від реєстратора Поліклініки.


Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в 

"

eHealth

" при

 при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в 

"

eHealth

" або

 або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні:

1) провести пошук пацієнта по "eHealth" (детально тут...);

2) провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...).


2.Запис особисто пацієнтом через медичний портал
РаскрытьtitleДетально тут...

Пацієнт особисто записується на прийом д лікаря при отриманні відповідного коду для реєстрації на Медичному порталі від Лікаря або Реєстратора (детально Запис через медичний портал).

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в 

"

eHealth

" при

 при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в 

"

eHealth

" або

 або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні:

1) провести пошук пацієнта по "eHealth" (детально тут...);

2) провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...).


3.За особистим записом лікаря

Запис пацієнтів здійснюється безпосередньо лікарем при візиті пацієнта (детально Запис через реєстратуру та лікаря).

У випадку попереднього запису на прийом, пошук картки пацієнта здійснюємо в реєстрі "Записані до мене", за допомогою функціоналу МІС МedEir: боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру (детально тут...).


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Якщо Ви проводите пошук за боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру - ОБОВ'ЯЗКОВО очищайте параметри пошуку (детально тут...). При неочищенні параметрів реєстр відображає не увесь перелік даних, тому у користувача може виникнути питання: "Куди зникли пацієнти або мої записи?"


Алгоритм дій наведено нижче, (мал.2):

...