Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.



Подсказка
titleІнформаційний портал запущено для оперативного інформування користувачів системи "МедЕйр".

Кожен день ми підтримуємо та оновлюємо портал актуальними даними.



Детально Детально 
Система eHelpYouTube канал Viber Telegram medeir@e-life.com.ua

Facebook 

Онлайн чат Архів інструкцій 

Детально про систему, тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...


ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:


Предупреждение
titleУВАГА!

Створено архів інструкцій які ще не актуалізовані на порталі.


Предупреждение
titleУВАГА! Опитування 23.10.2020

Опитування "Про використання послуг АЦСК медичними працівниками". Анкету з опитування Ви можете знайти за посиланням

Більше інформації на сторінці Зворотній зв'язок.


Предупреждение
titleУВАГА!

Детально про оновлену та додану інформацію дивіться під заголовком даної сторінки  "ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?"

А також можна переглянути всі внесені зміни на Порталі, в панелі навігації порталу (зліва).

Раскрыть
titleДетально тут...
  1. Для того, щоб переглянути зміни на Порталі, потрібно зліва в панелі навігації обрати розділ "Сторінки" (мал. 1).

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 1 - Відкриття розділу перегляд змін на порталі

2. Після відкриття даного розділу можливо переглянути останні змінені дані порталу (мал. 2)

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 2 - Перегляд змін на порталі



Предупреждение
titleУВАГА! Обов’язкове підключення до Системи техпідтримки "eHelp"

Якорь
Відео на Ехелп
Відео на Ехелп

Раскрыть
titleДетально тут...

З вересня почала роботу нова система технічної підтримки користувачів МІС "МедЕйр". Після 10- го вересня підключення до "eHelp" є ОБОВ’ЯЗКОВИМ! (детально в розділі Новини).

Інформація про систему: Скорочено тут... ; Детально тут...; Відеоогляд тут...



Предупреждение
titleУВАГА! Забули або втратили пароль до "eHelp"...?


Раскрыть
titleДетально тут...

У випадку втрати доступу до облікового запису Система технічної підтримки (eHelp):

  • забули пароль;
  • прострочене посилання в листі для переходу до eHelp

Вам необхідно перейти до форми Заявки на реєстрацію/відновлення до системи eHelp за посиланням  тут... , та заповнити її для відновлення доступу

Що обрати?

  1. Перейти на форму за посиланням мал. 1, за посиланням тут...

Мал. 1 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення

2. Обрати пункт "Виникли проблеми з підключенням (немає повідомлення, забув Логін або пароль входу)" в блоці "Причина отримання доступу" мал. 2.

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 2 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення



Предупреждение
titleУВАГА! Графік роботи

Офіційні державні свята та офіційне перенесення робочих днів - є вихідними. Про зміни в графіку роботи технічної підтримки, буде повідомлено в новинах.


ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?

Поиск по дереву страниц

Блок/РозділОписЗміни
МІС "МедЕйр"Загальна інформація про МІС "МедЕйр", основні компоненти системи, варіанти розгортання, вимоги до апаратного забезпечення та інша корисна інформація про систему
НовиниНовини про МІС "МедЕйр"


Предупреждение
titleУВАГА! Оновлено

Для перегляду актуальних новин, перейдіть на сторінку Новини


FAQ (Поширені запитання)Запитання, що часто виникають при використанні МІС "МедЕйр", та відповіді на них



Інструкція користувачаОсновні Інструкції користувача, посилання на відео-матеріали та інша корисна інформація щодо використання МІС "МедЕйр"


Предупреждение
titleУВАГА! Оновлено та створено інструкції


Раскрыть
titleДля перегляду змін натисніть тут...

1. Оновлено Опис ЕК закладу. Таблиця 2. Секція вкладок "Налаштування  ЛЗ", строка 12

2. Додано ЕК Штатного розкладу (наведено опис картки, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ)

3.  Штатний розклад (СМД) (наведено опис процедури реєстрації ШР, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ))

4. Оновлено та додано нові інструкції до розділу Приймальне відділення

5. Додано Опис інтерфейсу (СМД)

6. Додано Довідник "План виконання ліжко-днів"

7. До блоку Реєстратура додано та оновлено інструкції

8. Оновлено інструкцію про ЕЦП у зв'язку зі зміною процедури підписання (додано розділ про підписання на зовнішньому ресурсі, дивіться зміст інструкції)




Захист інформаціїІнформація щодо захисту інформації в МІС "МедЕйр". Опис Програмного засобу криптографічного захисту інформації "Криптос Гейт Плас". Експертні висновки ТЗІ та атестати відповідності КСЗІ
Оновлення МІС "МедЕйр"Опис оновлень МІС "МедЕйр", в тому числі перелік нових можливостей та внесених до програмного продукту змін


Предупреждение
titleУВАГА! Оновлено

Для перегляду змісту актуальних оновлень, перейдіть на сторінку Оновлення МІС "МедЕйр"


Зворотній зв'язокПерелік опитувань, статистична інформація стосовно опитування та пропозицій користувачів МІС MedEir


Предупреждение
titleУВАГА! Оновлено


Раскрыть
titleДля перегляду змін натисніть тут...

УВАГА! Опитування 23.10.2020 "Про використання послуг АЦСК медичними працівниками"

Анкету з опитування Ви можете знайти за посиланням.

Опрацьовано більшість побажань стосовно опитування від 08.09.2020 "Щодо використання МІС МedEir"

Більше інформації на сторінці Зворотній зв'язок




НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ТА ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА:

Контакт-центр*
Якорь
Контакт-центр
Контакт-центр

Графік роботи:

Робочі дні та години

Пн. - Пт. з 8:00 до 18:00       Сб.  з 9:00 до 15:00

Вихідні дні

Офіційні державні свята та перенесення робочих днів.


Якорь
ехелп
ехелп
Системи технічної підтримки eHelp МІС МедЕйр

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму Image Modified або на посилання eHelp.

Як пройти першу реєстрацію, після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися даною системою, детально тут...

Для того, щоб подати заявку на приєднання до системи технічної підтримки, перейдіть за посиланням тут... на анкету реєстрації. Заповніть анкету та починайте працювати.

Також можливо переглянути відеоогляд про систему тут...

Графік роботи:

Цілодобово на прийом та перегляд. Відповіді та опрацювання заявок в робочі години Контакт-центру

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Є питання, проблеми з роботою в системі?

Зайдіть на портал технічної підтримки.

Спочатку спробуйте знайти необхідну інформацію в "Інструкціях користувача"

Не знайшли? Створюйте запит в системі eHelp.

Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом (як зайти на ресурс, інструкції, як приєднатися до eHelp) тут...

Підтримка через Youtube канал (відеоінструкції)
Якорь
ютуб
ютуб

Детально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Графік роботи:

цілодобово Цілодобово 

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Раскрыть
title

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму Канал Технічної підтримки МІС МедЕйр на YouTubeImage Modified



Підтримка через он-лайн мережі

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно:

  1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Viber, завантажити...
  2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у Viber (Вам потрібно встановити комп'ютерну версію Viber)Image Modified.


Детально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Графік роботи:

Цілодобово на прийом, відповіді в робочі години контакт

центру

центру 

Технічна підтримка МІС МедЕйр у Viber

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Обов'язково переглянути "Детально..." у колонці поряд

Якорь
вайбер
вайбер
Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Технічна підтримка МІС МедЕйр у Telegram

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Обов'язково переглянути "Детально..." у колонці поряд

Якорь
телеграм
телеграм

Раскрыть
title

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно:

  1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Telegram, завантажити...
  2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у TelegramImage Modified


Технічна підтримка МІС МедЕйр. Офіційна електронна пошта: medeir@e-life.com.ua

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Обов'язково переглянути "Детально..." у колонці поряд

Якорь
почта
почта

Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Для того, щоб автоматично сформувати листа, необхідно:

  1. Встановити та налаштувати на Вашому персональному комп’ютері - Поштовий клієнт. Детально про Поштовий клієнт за посиланням тут...
  2. Натиснути на піктограму Електронна пошта технічної підтримки (Вам потрібно встановити поштовий клієнт)Image Modified


Технічна підтримка МІС МедЕйр у Facebook

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Обов'язково переглянути "Детально..." у колонці поряд

Якорь
фейсбук
фейсбук

РаскрытьtitleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у FacebookImage Modified


Онлайн чат із операторами Технічної підтримки МІС МедЕйр

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму збоку на цій сторінці або переглянути "Детально..." у наступній колонцісторінці 

Якорь
чат
чат

РаскрытьtitleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно відкрити форму онлайн чату з правої сторони порталу (крок1), з'явиться вікно (крок 2). В якому Ви можете написати нам Ваше питання.

Image Modified        Image Modified