Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Предупреждение

Уповноважений працівник НСЗУ із відповідними повноваженнями здійснює наступні кроки перевірки та  верифікації пацієнта:

    • Отримує інформацію стосовно переліку Пацієнтів, що підлягають верифікації

    • Виконувати процес верифікації

Спеціаліст ЗОЗ відповідними повноваженнями має можливість:

    • Отримувати інформацію по статусу верифікації та коментар

    • Отримувати зміну статусу верифікації

    • Для пацієнта, який отримав статус "Не верифіковано" (є зауваження до введених персональних даних) залишається сможливість отримати послуги чи е-рецепт відповідно до наявних активних медичних записів, але обмежена можливість створення нових записів (у тому числі декларацій) допоки не будуть виконані корегування персональних даних.

Перевірка статусу верифікації


Подсказка
iconfalse

Передумови перевірки статусу верифікації пацієнта в eHealth:

Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth  

Для перевірки статусу верифікації пацієнта, попередньо необхідно здійснити  Пошук пацієнта в системі eHealth (пошук необхідно проводити з документів пацієнта) 

Після пошуку пацієнта в eHealth, необхідно відкрити електронну картку пацієнта (ЕК)  пацієнта (мал. 1).


Мал. 1 - Пошук пацієнта в системі "eHealth"

В ЕК натиснути на спецдію "Верифікація пацієнта в системі "eHealth"" (мал. 2).

Мал. 2 - Спецдія "Верифікація пацієнта в системі "eHealth""

В  таблиці, що з'явиться надана можливість перевірки статусу верифікації пацієнта уповноваженою особою НСЗУ (мал. 3).

Мал. 3 - Верифікація пацієнта в системі "eHealth" (перевірка стану)

...