...
Предупреждение |
---|
Уповноважений працівник НСЗУ із відповідними повноваженнями здійснює наступні кроки перевірки та верифікації пацієнта: Отримує інформацію стосовно переліку Пацієнтів, що підлягають верифікації Виконувати процес верифікації
Спеціаліст ЗОЗ відповідними повноваженнями має можливість: Отримувати інформацію по статусу верифікації та коментар Отримувати зміну статусу верифікації Для пацієнта, який отримав статус "Не верифіковано" (є зауваження до введених персональних даних) залишається сможливість отримати послуги чи е-рецепт відповідно до наявних активних медичних записів, але обмежена можливість створення нових записів (у тому числі декларацій) допоки не будуть виконані корегування персональних даних.
|
Перевірка статусу верифікації
Подсказка |
---|
|
Передумови перевірки статусу верифікації пацієнта в eHealth: Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth |
Для перевірки статусу верифікації пацієнта, попередньо необхідно здійснити Пошук пацієнта в системі eHealth (пошук необхідно проводити з документів пацієнта)
Після пошуку пацієнта в eHealth, необхідно відкрити електронну картку пацієнта (ЕК) пацієнта (мал. 1).
Мал. 1 - Пошук пацієнта в системі "eHealth"
В ЕК натиснути на спецдію "Верифікація пацієнта в системі "eHealth"" (мал. 2).
Мал. 2 - Спецдія "Верифікація пацієнта в системі "eHealth""
В таблиці, що з'явиться надана можливість перевірки статусу верифікації пацієнта уповноваженою особою НСЗУ (мал. 3).
Мал. 3 - Верифікація пацієнта в системі "eHealth" (перевірка стану)
...