ПРО РОЗДІЛ:

Даний розділ  Налаштування закладу (Керівник ЛЗ/ Адміністратор ПМДта СМД) містить інформацію, необхідну для налаштування ЛЗ керівником (або адміністратором) в системі MedEir: основний алгоритм дій необхідних при налаштуванні  розкладу, роботи стаціонарних відділень, поліклінічних кабінетів ЛЗ та інше. Також зазначено алгоритм дій при внесені певних змін до інформації ЛЗ в MedEir.

Враховуючи те, що здебільшого робота адміністратора ЛЗ як ПМД так і СМД схожа в системі, інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД. Лише в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація буде позначена приміткою ПМД або СМД

Налаштування ЛЗ в системі MedEir вже попередньо проведено спеціалістами впровадження, також занесено всю інформацію про ЛЗ, на підставі анкет наданих спеціалістам MedEir лікувальним закладом. Налаштування та занесення даних для реєстрації в системі eHealth проводить ЛЗ, за необхідності, при сприянні та допомозі спеціалістів Технічної підтримки MedEir. Детально роботу по реєстрації та налаштуванню ЛЗ в системі eHealth описано в розділі Робота з eHealth (Адміністратор ПМД/СМД)Враховуючи те, що в процесі роботи ЛЗ необхідно вносити зміни та доповнення до системи, в даному розділі наведено необхідну та корисну інформацію для адміністратора ПМД та СМД, що зможе допомогти в налаштуванні ЛЗ. 

Вся необхідна інформація, стосовно налаштування в системі ЛЗ міститься в модулі Налагодження ЛЗ  (зазначено в розділі Опис інтерфейсу (Адміністратор ПМД/СМД)). Зазначений модуль містить реєстри та підреєстри (в залежності від налаштувань) про ЛЗ, підпорядковані структурні одиниці та спеціалістів. Короткий опис по кожному з реєстрів наведено в табл. 1

ВАЖЛИВО!

Перед внесенням будь-яких змін ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно ознайомитися з відповідним розділом або, якщо виникають проблеми - зв'язатися з Технічною підтримкою MedEir. 

В таблиці наведено стислий опис дій тому, якщо цієї інформації недостатньо, ЗАВЖДИ натискайте "Детально тут...", у випадку, якщо це не допомогло - переходьте за посиланням на відповідний розділ з інструкціями, де детально та пошагово описано ту чи іншу ситуацію. Також читайте блок "ДО ВІДОМА:" або "РЕКОМЕНДАЦІЇ".


Перелік інструкцій розділу та пошук 

Статистика переглядів інструкцій

Таблиця 1. Опис налаштування даних про ЛЗ


Реєстр

Адміністратору ПМДАдміністратору СМД
ОписОпис













Спеціалісти ЛЗ


ДО ВІДОМА:

Детально подана інформація відносно процедури створення нових спеціалістів, внесення змін, переведення , також в таблиці зазначено  алгоритм дій Керівнику ПМД після блоку "ДО ВІДОМА" розділу 

Робота з eHealth (Адміністратор ПМД/СМД).

Для внесення нових спеціалістів необхідно: 

1. Надіслати лист на електронну пошту Технічної підтримки MedEir.

2. Провести реєстрацію.

  1. Надіслати лист (детально про його формування та шаблон, тут...) на електронну пошту Технічної підтримки MedEir, де вказати: ПІБ, дані про освіту, спеціальність та інше (детально в анкеті, тут...) спеціаліста (-ів) якого необхідно додати до системи.
  2. Дочекатися відповіді про виконання умов листа, провести реєстрацію спеціаліста (-ів) в eHealth (детально в розділі Спеціалісти (ПМД/СМД)).

Для внесення змін щодо спеціалістів необхідно: 

1. Внести зміни до картки спеціаліста.

2. Внести зміни до картки спеціаліста в eHealth (за потреби).

  1. Відкрити картку спеціаліста (-ів), внести зміни (опис картки наведено в розділі Спеціалісти ЛЗ).
  2. Зберегти зміни.
  3. Якщо зміни стосуються картки реєстрації спеціаліста в eHealth, провести процедуру внесення змін до реєстрації, детально зазначено у відповідному пункті, розділу Спеціалісти (ПМД/СМД).

Для переведення спеціалістів на іншу посаду необхідно:

1. Надіслати лист на електронну пошту Технічної підтримки MedEir.

2. Провести реєстрацію.

  1. Надіслати лист (для зміни прав користувача) на електронну пошту Технічної підтримки MedEir, де вказати: ПІБ, дані про освіту, спеціальність та інше (детально в анкеті, тут...) спеціаліста (-ів), якого необхідно додати до системи.
  2. Дочекатися відповіді про виконання умов листа, провести реєстрацію спеціаліста (-ів) в eHealth (детально в розділі Спеціалісти (ПМД/СМД)).

УВАГА!

Звільнення спеціалістів проводить керівник закладу. Звільнені спеціалісти, які працювали в системі (вносили записи) зі списку реєстру спеціалістів Не видаляються!

Інформація про механізм звільнення  спеціаліста в системі eHealth зазначена  в розділі Спеціалісти (ПМД/СМД)).

ДО ВІДОМА:

Детально подана інформація відносно процедури створення нових спеціалістів, внесення змін, переведення , також в таблиці зазначено  алгоритм дій Керівнику СМД після блоку "ДО ВІДОМА" розділу 

Робота з eHealth (Адміністратор ПМД/СМД).

Для внесення нових спеціалістів необхідно: 

1. Надіслати лист на електронну пошту Технічної підтримки MedEir.

2. Провести реєстрацію (спеціаліста підкріпити до послуги).

  1. Надіслати лист (детально про його формування та шаблон, тут...) на електронну пошту Технічної підтримки MedEir, де вказати: ПІБ, дані про освіту, спеціальність та інше (детально в анкеті, тут...) спеціаліста (-ів) якого необхідно додати до системи.
  2. Дочекатися відповіді про виконання умов листа, провести реєстрацію спеціаліста (-ів) в eHealth (детально в розділі Спеціалісти (ПМД/СМД)).

Для внесення змін щодо спеціалістів необхідно: 

1. Внести зміни до картки спеціаліста.

2. Внести зміни до картки спеціаліста в eHealth (за потреби).

  1. Відкрити картку спеціаліста (-ів), внести зміни (опис картки наведено в розділі Спеціалісти ЛЗ).
  2. Зберегти зміни.
  3. Якщо зміни стосуються картки реєстрації спеціаліста в eHealth, провести процедуру внесення змін до реєстрації, детально зазначено у відповідному пункті, розділу Спеціалісти (ПМД/СМД).

Для переведення спеціалістів на іншу посаду необхідно:

1. Надіслати лист на електронну пошту Технічної підтримки MedEir.

2. Відкріпити від послуги.

3. Провести реєстрацію.

4. Підкріпити до потрібної послуги.

  1. Надіслати лист (для зміни прав користувача) на електронну пошту Технічної підтримки MedEir, де вказати: ПІБ, дані про освіту, спеціальність та інше (детально в анкеті, тут...) спеціаліста (-ів) якого необхідно додати до системи.
  2. Дочекатися відповіді про виконання умов листа, провести реєстрацію спеціаліста (-ів) в eHealth (детально в розділі Спеціалісти (ПМД/СМД)).

УВАГА!

Звільнення спеціалістів проводить керівник закладу. Звільнені спеціалісти, які працювали в системі (вносили записи) зі списку реєстру спеціалістів Не видаляються!

Інформація про механізм звільнення  спеціаліста в системі eHealth зазначена  в розділі Спеціалісти (ПМД/СМД)).

Лікувальний заклад/Лікувальні заклади організації користувача/Лікувальні заклади (підлеглі)*

* - Назва реєстру або підреєстру залежить від налаштувань системи

УВАГА!

Реєстрацію лікувального закладу в системі eHealth  проводить керівник закладу.

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні" (детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр "Лікувальні заклади (підлеглі)" (детально про реєстр тут...)
  3. Відкрити картку необхідного лікувального закладу (амбулаторії) (детально про картку тут...). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Для збільшення малюнку натисніть лівою кнопкою миші

Мал. 1 - Картка ЛЗ (структурного підрозділу)

В картку ЛЗ або підпорядкованого структурного підрозділу користувач може внести зміни в наступні поля:

"ПІБ головного лікаря", "ПІБ завідувача", "ЄДРПОУ", "Години роботизакладу з по","Зміни в розкладі можливі за", "Початок лікарської доби" "Регіон", "Населений пункт", "Район населеного пункту", "Вулиця", "Будинок".

Детально опис кожного з полів зазначено в інструкції Опис ЕК закладу.

ВАЖЛИВО!

До поля "Лікувальний заклад" вносити зміни може лише спеціаліст технічної підтримки, потрібно формувати запит (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

В картці лікувального закладу та підпорядкованих йому структурних підрозділах, будуть відображатися наступні вкладки (мал. 1):

  • Послуги - вказуються послуги для запису на прийом до лікаря.
  • Виключення з розкладу - зазначено виключення з розкладу спеціалістів ЛЗ.
  • Райони обслуговування - створюються дільниці обслуговування.
  • Адреси і телефони - вказуються юридичні дані ЛЗ.
  • Відділення - створюються відділення ЛЗ, якщо такі існують (за потреби).
  • Палати - створюються палати ЛЗ, якщо такі існують (за потреби).
  • Кабінети - створюються кабінети ЛЗ для запису на прийом до лікаря.
  • Заміни - зазначено заміни в розкладі спеціалістів ЛЗ.
  • Додаткова інформація - зазначається додаткова інформація про ЛЗ.
  • Договори в системі "eHealth" (лише для ЦПМСД) - зазначено договори з НСЗУ        Та інші вкладки, в залежності від налаштувань системи, повний перелік яких наведено в розділі Лікувальний заклад.

УВАГА!

Реєстрацію лікувального закладу в системі eHealth  проводить керівник закладу.

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад"  (детально про реєстр тут...)
  3. Відкрити картку лікувального закладу (мал.2, детально про картку тут...). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Для збільшення малюнку натисніть лівою кнопкою миші

Мал. 2 - Картка ЛЗ 

В картку ЛЗ або підпорядкованого структурного підрозділу користувач може внести зміни в наступні поля:

"ПІБ головного лікаря", "ПІБ завідувача", "ЄДРПОУ", "Години роботизакладу з по","Зміни в розкладі можливі за", "Початок лікарської доби" "Регіон", "Населений пункт", "Район населеного пункту", "Вулиця", "Будинок".

Детально опис кожного з полів зазначено в інструкції Опис ЕК закладу.

ВАЖЛИВО!

До поля "Лікувальний заклад" - вносити зміни може лише спеціаліст технічної підтримки, потрібно формувати запит (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

В картці лікувального закладу будуть відображатися наступні вкладки (мал. 2):

  • Послуги - вказуються послуги для запису на прийом до лікаря та реєстрації в системі eHealth.
  • Виключення з розкладу - зазначено виключення з розкладу спеціалістів ЛЗ.
  • Райони обслуговування - створюються дільниці обслуговування.
  • Адреси і телефони - вказуються юридичні дані ЛЗ.
  • Відділення - створюються відділення ЛЗ якщо такі існують (за потреби).
  • Палати - створюються палати ЛЗ, якщо такі існують (за потреби).
  • Кабінети - створюються кабінети ЛЗ для запису на прийом до лікаря.
  • Заміни - зазначено заміни в розкладі спеціалістів ЛЗ.
  • Додаткова інформація - зазначається додаткова інформація про ЛЗ.
  • Місця надання послуг - зазначається місце надання послуг населенню ЛЗ (або місця, якщо декілька) для реєстрації в системі eHealth.

Та інші вкладки, в залежності від налаштувань системи, повний перелік яких наведено в розділі Лікувальний заклад.

ВАЖЛИВО!

Внесення змін про ЛЗ та спеціалістів до картки системи eHealth потребує додаткових дій, яких саме детально зазначнено в розділі Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД).

Детально по роботі з карткою реєстру зазначено в інструкціях Загальні функції карток реєстрів та Опис ЕК закладу.

Для внесення змін у текстові поля відповідної картки або секції чи вкладки, потрібно:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні" (детально про модуль тут...);
  2. Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад" (детально про реєстр тут...);
  3. Відкрити картку лікувального закладу (детально про картку тут...);
  4. Вибрати потрібне інформаційне поле;
  5. Внести зміни;
  6. Натиснути зберегти.

Також можливо внести зміни до відповідної вкладки ЕК закладу, що містять в своїй структурі таблицю (детально про роботу з таблицями, тут...). Налаштування, внесення змін або створення нового запису в будь якій вкладці, що містить таблицю, розглянемо на прикладі однієї.

Для прикладу, розглянемо налаштування вкладки "Адреси і телефони". Для того, щоб додати запис до таблиці, необхідно натиснути кнопку [Створити] (мал.3, позначка [1])

Для цього необхідно:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні" (детально про модуль тут...);
  2. Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад" (детально про реєстр тут...);
  3. Відкрити картку лікувального закладу (детально про картку тут...);
  4. Обрати вкладку "Адреси і телефони" (потрібну вкладку).

Мал. 3 - Картка ЛЗ (вкладка "Адреси і телефони")

У вікні, яке з’явиться, необхідно заповнити (мал.4):

  • Назву адреси, позначка [1];
  • Адреса лікувального закладу, позначка [2];
  • Телефон лікувального закладу, позначка [3];

Для збереження натисніть кнопку [ОК], позначка [4].

Мал. 4 - Картка "Адреси і телефони"

Таким самим чином заповнються інші картки вкладок ЛЗ. Оскільки кожна картка різна, їх детальний опис наведено в розділі Опис ЕК закладу

ВАЖЛИВО!

Щодо заповнення та внесення змін до вкладок, що стосуються відправки даних в eHealth, зазначено в розділі Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД).

Більше уваги слід приділити створенню та редагуванню наступних вкладок, зазначених в таблиці. Огляд роботи з картками ЛЗ зазначено у відповідних розділах колонки "Розділ" (табл. 2).

Таблиця 2. Опис налаштування окремих вкладок ЛЗ


Етап

Адміністратор ПМДАдміністратор СМД
ПризначенняРозділОписПризначенняРозділОпис




Налаштування відділень 


Відділення (Адміністратор ПМД/СМД)


Опис підготовлення відділень для створення та налаштування палат стаціонару та кабінетів для амбулаторного прийому.

Загальний розділ для керівників ПМД/СМД.

Налаштування відділень 

Відділення (Адміністратор ПМД/СМД)

Опис підготовлення відділень для створення та налаштування палат стаціонару та кабінетів для амбулаторного прийому. 

Загальний розділ для керівників ПМД/СМД.

Налаштування кабінетівКабінети (Адміністратор ПМД/СМД)


Опис створенння та налаштування кабінетів для запису на прийом до лікаря. 

Загальний розділ для керівників ПМД/СМД.

Налаштування палатПалати та ліжка (Адміністратор СМД)

Опис налаштування палат та ліжок для роботи стаціонару.


Налаштування кабінетів


Кабінети (Адміністратор ПМД/СМД)

Опис створенння та налаштування кабінетів для запису на прийом до лікаря. 

Загальний розділ для керівників ПМД/СМД.



Налаштування послуг




Послуги в МІС (Адміністратор ПМД/СМД)


Опис налаштування послуг для запису на прийом до лікаря. Створення із зазначенням таких параметрів:  час прийому, кабінет, лікар. Внесення змін або деактивація послуги.

Загальний розділ для керівників ПМД/СМД.




Налаштування послуг



Послуги в МІС (Адміністратор ПМД/СМД)

Опис налаштування послуг для запису на прийом до лікаря. Зазначення та зміна параметрів: час прийому, кабінет, лікар. Внесення змін або деактивація послуги.

Налаштування параметрів для реєстрації  в eHealth зазначено в підрозділі Послуги та ролі в eHealth (СМД).

Загальний розділ для керівників ПМД/СМД. 

  • Нет меток