Зміст

Призначення

Опис

Оформлення або відмова від госпіталізації до стаціонару.

Картка візитів.

Передумови госпіталізації або відмови від госпіталізації. Алгоритм оформлення госпіталізації/відмови у приймальному відділенні за різних сценаріїв звернення пацієнта до стаціонару.

ВАЖЛИВО!

Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Помилки при роботі з системою (Стаціонар) та виконайте зазначені рекомендації.

Пошук та ідентифікація пацієнта в системі eHealth та МedEir є обов'язковим етапом алгоритму роботи приймального відділення.

Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами.

Детальний опис картки госпіталізації (Візит) наведено в розділі Загальні реєстри.

УВАГА!

Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Опис системи, (перелік розділів зазначено у пункті першомутут...), попередніх підрозділів Пам'ятка користувача (СМД)Опис інтерфейсу (СМД),  Приймальне відділення та сторінки підрозділу Алгоритм роботи (Приймального).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.

Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг неправильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікацію пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі.

Створення картки госпіталізації (Візит)

Для створення картки необхідно:

  1. Перейти в модуль "Стаціонар"  (детально про модуль тут...).
  2. Відкрити реєстр Приймальне відділення/Приймальний покій (детально про реєстр тут...).
  3. Натискаємо [Створити] .
  4. Відкриється картка створення госпіталізації Візит (детально про картку тут...). Картка містить три блоки (мал. 1).

Мал. 1 - Склад картки госпіталізації (Візит)

Перший блок "Пацієнт" (мал. 1 позначка [1]) містить всю інформацію про пацієнта, що обрано в полі "Пацієнт". Другий блок "Госпіталізація" (мал. 1 позначка [2]) містить всю інформацію відносно госпіталізації та заповнюється користувачем під час оформлення пацієнта до стаціонару. Третій блок "Результат огляду"  (мал. 1 позначка [3]) містить інформацію стосовно первинного огляду пацієнта лікарем. Даний блок за замовчуванням згорнутий  (мал. 1 позначка [4]).

5. У вікні створення блок "Госпіталізація" (мал. 1 позначка [2]необхідно заповнити наступні поля:

Мал. 2 - Склад картки госпіталізації (Візит), блок "Госпіталізація"

6. В полі "Пацієнт" (мал. 2 позначка [2]) вказуємо Прізвище та Ім'я пацієнта, після чого потрібно обрати з випадаючого списку (відображає лише перших 20 значень, тому прописуємо уважно Прізвище та Ім'я і звіряємо дату народження). Якщо пацієнта після результатів пошуку та ідентифікації не знайдено, потрібно його створити через реєстр Пацієнти або за допомогою кнопки [Створити]  в картці Візит, поле "Пацієнт" (мал. 2 позначка [2]). Детально процес cтворення пацієнта зазначений в інструкції Робота з ЕК пацієнта. Після закінчення створення нової картки пацієнта, повертаємось до створення картки Візит.

УВАГА!

При оформленні до стаціонару або відмови пацієнта від госпіталізації, ОБОВ'ЯЗКОВИМ Є:

  • Пошук пацієнта в системі eHealth.
  • Ідентифікація пацієнта за документами.
  • Перевірка дублюючих ЕК пацієнта в системі МedEir за допомогою функціоналу системи.

Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг неправильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікацію пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі.

Виправлення даних (за відсутності умов виправити самостійно) потребує формування запиту до Технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та виконання певної процедури (детально Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта).

Відому інформацію про пацієнта ОБОВ'ЯЗКОВО вписуємо в картку при створенні. Контингент (декретований контингент, Інваліди ЧАЕС, Учасники бойових дій АТО) є ВАЖЛИВИМ до заповнення для коректного формування звітності.

Пацієнт повинен ОБОВ'ЯЗКОВО бути зареєстрований в системі eHealth (детально Неідентифікований пацієнт ("eHealth")Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")Імпорт пацієнта з "eHealth").

7. Вказати дату та час госпіталізації (мал. 2 позначка [4]).

УВАГА!

Дата та час автоматично заповнюється поточною датою та часом при створенні картки госпіталізації. Тому за необхідності (формування госпіталізації в системі після оформлення пацієнта) потрібно змінити дату та час госпіталізації, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!

Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг з помилками лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі.

Виправлення даних (за відсутності умов виправити самостійно) потребує формування запиту до Технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та виконання певної процедури (детально Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта).

8. З випадаючого списку (мал. 3) обрати потрібний тип візиту (мал. 2 позначка [5]):

Мал. 3 - Тип візиту, блок "Госпіталізація"

  • При виборі Прийом/Госпіталізації - генерується Стаціонарна карта 003, що реєструється в журналі 001 (мал. 2 позначка [6]).
  • При виборі Акушерство (прийом)/Вагітна (прийом) генерується Стаціонарна карта 096, що реєструється в журналі 002 (мал. 2 позначка [6]).
  • При виборі Аборт (прийом) генерується Стаціонарна карта 003-1.

9. У розділі "Госпіталізація" - вказуємо планово або ургентно (мал. 2 позначка [7]).

10. У полі "Ким направлений"(мал. 2 позначка [7]) вибираємо з випадаючого списку (Самостійно, Швидка, За направленням). Якщо обирається ургентна госпіталізація, у випадаючому полі скерований вибираємо – Швидка та вписуємо номер бригади КШД . Якщо вказуємо планову госпіталізацію, в полі скерований обираємо: Самостійно або За направленням.

11. Вказуємо діагноз при прийомі за МКХ10 (мал. 2 позначка [13; 14]). Можливі два варіанти введення:

  • за МКХ10 кодуванням - наприклад J45;
  • за назвою захворювання, наприклад Астма, далі обираємо з випадаючого списку.

Якщо захворювання не знайдено у випадаючому списку, потрібно вписати його в опис діагнозу поле "Діагноз" (мал. 2 позначка [8]). В описі діагнозу можна вказувати попередній діагноз або доповнення до нього.

12. В полі "Відділення при госпіталізації" (мал. 2 позначка [10]вибираємо з випадаючого списку відповідне відділення.

Мал. 4 - Заповнення картки госпіталізації (Візит), блок "Госпіталізація"

Після того, як вся інформація заповнена, натискаємо кнопку [Зберегти]. Внаслідок цієї дії, автоматично генерується "Номер стаціонарної картки" (мал. 2 позначка [12], за умови, якщо автоматично сформовано нумератор (може прописуватися вручну з клавіатури, залежить від налаштувань ЛЗ в системі). Також присвоюється номер у відповідному журналі (мал. 2 позначка [11]) за таким самим принципом як і номер стаціонарної карти. Номери в журналі та стаціонарній картці можуть також співпадати, залежить від налаштувань ЛЗ в системі.

13. Для збереження картки візиту і виходу з неї, натискаємо копку [Зберегти та закрити].


Відмова (Візити)

У вікні створення блок "Госпіталізація" (мал. 1 позначка [2]необхідно в полі "Пацієнт" (мал. 2 позначка [2]) вказати Прізвище та Ім'я пацієнта, після чого обрати його з випадаючого списку (відображає лише перших 20 значень, тому прописуємо уважно Прізвище та Ім'я і звіряємо дату народження). Якщо пацієнта після результатів пошуку та ідентифікації не знайдено, потрібно створити через реєстр Пацієнти або за допомогою кнопки [Створити]  в картці Візит, поле "Пацієнт" (мал. 3 позначка [2]). Детально процес cтворення пацієнта зазначено в інструкції Робота з ЕК пацієнта. Після закінчення створення нової картки пацієнта, повертаємось до створення картки Надходження.

УВАГА!

При оформленні до стаціонару або відмови пацієнта від госпіталізації, ОБОВ'ЯЗКОВИМ Є:

  • Пошук пацієнта в системі eHealth.
  • Ідентифікація пацієнта за документами.
  • Перевірка дублюючих ЕК пацієнта в системі МedEir за допомогою функціоналу системи.

Відому інформацію про пацієнта ОБОВ'ЯЗКОВО вписуємо в картку при створенні. Контингент (декретований контингент, Інваліди ЧАЕС, Учасники бойових дій АТО) є ВАЖЛИВИМ до заповнення для коректного формування звітності.

Пацієнт повинен ОБОВ'ЯЗКОВО бути зареєстрований в системі eHealth (детально Неідентифікований пацієнт ("eHealth")Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")Імпорт пацієнта з "eHealth").

Вказати дату та час госпіталізації (мал. 2 позначка [4]).

УВАГА!

Дата та час автоматично заповнюється поточною датою та часом при створенні картки госпіталізації, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!

Відмінивши тип Відмова в полі "Тип візиту"  (мал. 2 позначка [5]), присвоюється запис у відповідному журналі, стаціонарна картка не генерується та потребує вписати причину відмови через кнопку спеціальної дії [Відмова] . Відкривається вікно "Причина відмови" (мал. 5) де у відповідному полі (шаблон змісту) заповнити причину відмови.

Мал. 5 - Причина відмови картки госпіталізації (Візит)

Для збереження картки візиту і виходу з неї, натискаємо копку [Зберегти та закрити].

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ

Оформлення консультації лікаря приймального відділення (детально інструкція Лікар приймального), якщо є необхідність..

Загальна робота з реєстром Візити

Перейшовши в загальний реєстр Приймальне відділення/Приймальний покій, можна переглядати всі введені картки пацієнтів, які поступили в стаціонар. Ці дані можна сортувати в залежності від того, яку інформацію ви хочете бачити. Наприклад, обравши фільтр по даті надходження, буде доступна інформація тільки за поточний день. Детально робота з реєстрами описана в інструкції Опис та робота з реєстрами.

Лікар приймального відділення (Візити)

При оформлені пацієнта до стаціонару, в картку візиту лікар приймального відділення вносить дані огляду в блок "Результат огляду" в картці госпіталізації: "Скарги", "Огляд", "Вжиті заходи", "Рекомендації".

Мал. 6 - Блок "Результат огляду" картки госпіталізації (Візит)

У випадку оформлення відмови та потреби реєстрації консультації, дії лікаря приймального відділення описано в інструкції Лікар приймального.

  • Нет меток