ЗмістПризначенняОпис

Робота з карткою розклад спеціаліста.

(Створення розкладу).

Основний алгоритм дій, необхідних при налаштуванні та редагуванні інформації щодо розкладу та його конфігурацій, для спеціаліста лікувального закладу.


ВАЖЛИВО!

Для коректної роботи із системою MedEir необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку Опис системи та інструкцією Опис картки Розклад даного розділу (Розклад).

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу, тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал користувача, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.

УВАГА!

Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Розклад спеціаліста (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

Умови створення розкладу спеціаліста

УВАГА!

Передумовою створення розкладу для спеціаліста є:

  • наявна картка спеціаліста в системі MedEir (створено спеціаліста);

  • відповідне право у поточного користувача (який створює розклад).

Дії які необхідно виконати для створення розкладу:

  1. Відкрити картку розкладу спеціаліста;

  2. Створити розклад:

    • обрати ЛЗ спеціаліста,

    • створити запис розкладу.

Вибір картки Розклад спеціаліста

Для того, щоб розпочати роботу з карткою розкладу необхідно (мал. 1): 

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...), позначка [1].

  2. Відкрити реєстр "Спеціалісти організації користувача" або "Спеціалісти ЛЗ"(детально про реєстр тут...), позначка [2].

  3. Обрати картку потрібного спеціаліста (пошук за фільтрацією колонок реєстру) та перейти до картки Розклад спеціаліста, позначка [3]:

    • Натиснути кнопку спеціальної дії реєстру [Розклад] , позначка [4]. 

    • Відкрити картку потрібного спеціаліста дворазовим натисканням або стандартною клавішею  [Відкрити]  та натиснути кнопку спеціальної дії ЕК [Розклад]  (мал. 2).

Мал. 1 Відкрити картку розклад спеціаліста через реєстр

Мал. 2 Відкрити картку розклад спеціаліста через ЕК

5. Відкриється картка Розклад спеціаліста.

Алгоритм створення/редагування розкладу спеціаліста

Створення вперше розкладу спеціаліста

Після того як відкрили картку Розклад спеціаліста (ПІБ спеціаліста в назві вікна, мал. 3, позначка [1]).

Мал. 3 - Картка Розклад спеціаліста (без створених записів)

Для спеціаліста в якого для відповідного ЛЗ не створено розклад, необхідно (детальний опис елементів картки зазаначено в інструкції Опис картки Розклад):

  1. Додати лікувальний заклад для розкладу спеціаліста (мал. 4). В картці розкладу спеціаліста в полі натиснути кнопку [Додати] (мал. 3, позначка [3]), поряд з полем "Лікувальний заклад*" (верхній правий кут вікна створення розкладу, мал. 3, позначка [2]).

Мал. 4 - Додати запис ЛЗ

2. У вікні, що з'явиться, обрати потрібний ЛЗ спеціаліста з випадаючого списку (мал. 5).

Мал. 5 - Обрати запис ЛЗ

3. Після того, як буде додано ЛЗ (мал. 6, позначка [1]) в картці розкладу спеціаліста з'явиться додаткова секція "Поточний розклад спеціаліста" під секцією"Виключення" (мал. 6, позначка [2]), у вигляді календаря (мал. 6, позначка [3]).

Мал. 6 - Секція "Поточний розклад спеціаліста"

4. Далі, в секції вкладок (при створенні розкладу вперше розміщена лише одна вкладка "Розклад") в таблиці обрати кнопку [Створити] (мал. 7, позначка [1]).

Мал. 7 - Створити запис розкладу в таблиці

5. Послідовно заповнити відповідні поля картки (мал. 8).

Мал. 8 - Заповнення картки"Розклад (Створення)"



6. Вибрати форму обслуговування.

В полі "Форма обслуговування*" (мал. 8, позначка [1]) за замовчуванням вже обрано значення, його потрібно змінити за потреби. Значення видаляється та обирається потрібне з випадаючого списку (мал. 9).

Мал. 9 - Варіанти поля "Форма обслуговування*"

Перелік варіантів залежить від налаштувань довідника (Форми обслуговування) системи, основними є:

  • "Прийом в Лікарняному закладі"

  • "Обслуговування на дому"

  • "Прийом у лікувальному закладі через реєстратуру"

7. Вибрати конфігурацію повторень (мал. 8, позначка [2]).

  • Обрати потрібну конфігурацію з випадаючого списку (мал. 10)

Мал. 10 - Варіанти поля "Конфігурація повторень*"

  • Відмітити позначку "Тільки будні" (мал. 8, позначка [3]), якщо у вихідні дні спеціаліст не працює (мал. 11, позначка [2]).
  • Для конфігурації повторень "З кратністю" (мал. 11, позначка [1]), необхідно задати кратність днів (мал. 11, позначка [3]).

Мал. 11 - Вибір значення "Кратність (днів)*"

8. Обрати дату та час (мал. 8, позначка [5 та 6]для розкладу (проміжок дат та часу дії розкладу). 

УВАГА!

За замовчуванням поле "Діє*" відображає поточну дату в полі "з"та "по" , тому необхідно бути УВАЖНИМ при створенні розкладу та змінити дату на потрібну (мал. 12).

Мал. 12 - Заповнення дати та годин розкладу спеціаліста

УВАГА!

На цьому можна вважати, що  для спеціаліста створено розклад, за винятком випадків коли є додаткові нюанси (вибір кабінету прийому, варіанти конфігурації прийому та інше). Додаткові параметри розкладу зазначено в пункті даної інструкції Додаткові параметрит розкладу.

9. Після вибору всіх необхідних параметрів розкладу їх необхідно зберегти, натиснувши кнопку [Ок].

Мал. 13 - Збереження внесених даних

Після збереження створеного розкладу  (мал. 14, позначка [1]) в секції "Поточний розклад спеціаліста" (мал. 14, позначка [2])  з'являється візуальний графік спеціаліста (мал. 14, позначка [3]).

Мал. 14 - Збереження внесених даних

Продовження або редагування розкладу спеціаліста

Розклад спеціаліста створюється на певний період часу (мал.12), тому його потрібно продовжувати або якщо відбулися певні зміни - вносити корективи (редагування) в існуючий розклад. Для продовження або редагування розкладу спеціаліста потрібно:

  1. Обрати ЕК спеціаліста та відкрити його картку розкладу (детально в пункті Вибір картки Розклад спеціаліста).
  2. В залежності від того, що саме потрібно виконати продовження/редагування розкладу спеціаліста, обираємо наступні дії:
ПРОДОВЖЕННЯ:РЕДАГУВАННЯ:
  • Обрати попередній запис розкладу спеціаліста в таблиці на вкладці "Розклад".
  • Скористатися функціональною кнопкою [Створити копію], що дає змогу скопіювати всі параметри попереднього розкладу та внести корективи до параметрів розкладу (за потреби). 

ВАЖЛИВО!

В полі "Діє*" система автоматично проставляє поточну дату при створенні запису розкладу (мал. 15). 

Система також проводить перевірку періодів дії розкладу. У випадку вже створеного розкладу, на певний період система не дозволить створити новий запис який буде накладатися на період дії попереднього. Потрібно вносити корективи до попереднього запису і тільки після цього встановлювати новий період дії розкладу.

  • Обрати попередній запис розкладу спеціаліста в таблиці на вкладці "Розклад".
  • Відкрити запис та внести необхідні зміни (функціональні кнопки таблиці).

ВАЖЛИВО!

Внести зміни можливо лише за умови, якщо для цього закладу спеціаліста не створено записів на прийом до лікаря.

При створеному записі на прийом редагувати запис розкладу спеціаліста НЕМОЖЛИВО!

У випадку внесення змін до діючого розкладу, якщо різні періоди дії розкладу накладаються один на одного (приклад наведено нижче), потрібно спочатку змінити період дії розкладу (мал. 15). Вказати дату закінчення ("по") дії попереднього розкладу, на яку та після якої відсутні записи на прийом до лікаря. Тільки після цього, потрібно вказати дату дії наступного розкладу з дати наступної після закінчення дії попереднього запису розкладу.

ПРИКЛАД:

Попередній розклад спеціаліста дії з 01.01.2020 по 30.09.2020 (Період 1)Наступний період розкладу діє з 01.09.2020 по 31.12.2020 (Період 2)

Потрібно в Періоді 1 змінити дату дії "по" на 31.08.2020, тоді Періоді 2 буде діяти з 01.09.2020.

Мал. 15 - Період дії розкладу спеціаліста

УВАГА!

Якщо є необхідність, не забуваємо змінювати дату дії розкладу спеціаліста!

3. Зберегти внесені дані до картки Розклад.

Додаткові параметри розкладу

Вибір кабінету

Також під час створення розкладу спеціаліста можливо обрати кабінет в якому буде проводитися прийом лікарем пацієнтів (мал. 16, позначка [7]). 

Мал. 16 - Заповнення картки"Розклад (Створення)"

УВАГА!

При виборі кабінету для розкладу спеціаліста, ОБОВ'ЯЗКОВО має бути створений кабінет та його розклад. Створення кабінету (детальніше Опис ЕК закладу, Кабінети (ПМД/СМД) розкладу відбувається у відповідній вкладці реєстру Лікувальний заклад (детальніше, тут...).

Також не повинно бути накладання часу прийому для кабінету. У випадку, якщо певний кабінет вже обрано для одного спеціаліста на певний день (період) та час, то обрати даний кабінет для іншого спеціаліста на цей самий день (період) та час вже не буде можливим. Система проводить перевірку на накладання періоду використання кабінету.

Обираємо кабінет для розкладу спеціаліста (мал. 17).

Мал. 17 - Вибір кабінету

Після вибору всіх параметрів розкладу зберігаємо, натиснути кнопку [Ок].

Конфігурації повторень "Дні тижня"

При виборі конфігурації повторень "Дні тижня" (мал. 16, позначка [2]) вигляд вікна "Розклад (Створення)" змінюється (мал. 18). Після поля "Діє*" з'являється перелік днів тижнів з відповідним часом роботи та кабінетом. 

Мал. 18 - Зміна картки "Розклад" при виборі "Дні тижня"

УВАГА!

При виборі кабінету для розкладу спеціаліста, ОБОВ'ЯЗКОВО має бути створено кабінет та його розклад. Створення кабінету (детальніше Опис ЕК закладу, Кабінети (ПМД/СМД) розкладу відбувається у відповідній вкладці реєстру Лікувальний заклад (детальніше, тут...).

Також не повинно бути накладання часу прийому для кабінету. У випадку, якщо певний кабінет вже обрано для одного спеціаліста на певний день (період) та час, то обрати даний кабінет для іншого спеціаліста на цей самий день (період) та час вже не буде можливим. Системе проводить перевірку на накладання періоду використання кабінету.

Для конфігурації повторень "Дні тижня" необхідно проставити позначки (мал. 19, позначка [1]) тих днів для яких потрібно створити розклад. Вказати потрібний час роботи"Час з" та "Час по"  (мал. 19, позначка [2]) та за необхідності обрати потрібний кабінет (мал. 19, позначка [3]). Якщо в різні дні спеціаліст приймає пацієнтів в різних кабінетах, вказати потрібний кабінет у відповідний день тижня (мал. 19, позначка [3 та 4]).

Мал. 19 - Заповнення даних розкладу при виборі "Дні тижня"

Після вибору всіх параметрів розкладу зберігаємо (мал. 20), натиснути кнопку [Ок].

Мал. 20 - Заповнення даних розкладу при виборі "Дні тижня"

  • Нет меток