ЗмістОпис


Загальний опис розділів та елементів Головного меню системи

Для перегляду Головного меню вікна "Навігатор" системи, необхідно:

  1. Увійти в систему (детально тут...)
  2. Натиснути в лівому верхньому кутку вікна кнопку Головне меню та обрати  "Налаштування" (мал. 1).


Мал. 1 - Головне меню

При натисканні на значок "Налаштування", відкривається форма (мал. 2) з налаштуваннями поточного користувача.

Далі розглянемо окремо кожну із закладок налаштування.

Мал. 2 - Форма "Налаштування"

Закладка "Профіль користувача"

Закладка "Профіль користувача" (мал. 3) містить поля для внесення та зміни даних співробітника (вноситься зміна в картку користувача):

  • "Мобільний телефон"
  • "Офісний телефон"
  • "Email"

Мал. 3 - Закладка "Профіль користувача" форми "Налаштування"

Ця закладка також дозволяє змінити пароль користувача. Для цього передбачено кнопку  [Змінити пароль].

При натисканні на неї, відображаються додаткові поля ("Старий пароль", "Новий пароль", "Підтвердити пароль").

Заповніть поля відповідними даними та натисніть на кнопку [Зберегти пароль] для збереження інформації.

Закладка "Налаштування файлів"

Закладка "Налаштування файлів(мал. 4) дає можливість визначити місце на комп’ютері користувача, де будуть тимчасово зберігатися файли:

  • при відкритті прикріплених файлів системи
  • при формуванні друкованих форм
  • при скануванні файлів в систему

Кнопка "Очистити" дозволяє очистити папку на комп’ютері користувача примусово.

Мал. 4 - Закладка "Налаштування файлів" форми "Налаштування"

Закладка "Застосування"

Закладка "Застосування" форми Налаштування (мал. 5) дозволяє встановити правила запуску системи в tray.

Мал. 5 - Закладка "Застосування" форми "Налаштування"

Якщо в налаштуваннях встановлено галочку "Запустити cистему в tray при завантаженні операційної системи", то при включенні комп’ютера, після завантаження операційної системи, користувач буде бачити в tray іконку (значок)  (мал. 6).

Мал. 6 - Іконка застосування в tray

При натисканні правою клавішою миші на значок, відкриється контекстне меню (мал. 7).


Мал. 7 - Контекстне меню кнопки в tray

При натисканні "Відкрити", відкриється форма входу до cистеми.

Потрібно зауважити, якщо в cистемі налагоджено нотифікацію, при запуску з’явиться анімована іконка . При цьому в спливаючому вікні буде наведена кількість непрочитаних повідомлень, а при подвійному кліку - відкриється їх реєстр.

Якщо встановити галочку "Отримувати розширену інформацію про помилку", в тексті повідомлень про помилки з’явиться додатковий блок з розширеною інформацією.

Кнопка [Вибір сканера] відкриє вікно вибору сканера за замовчуванням з тих, що встановлені в користувача на комп’ютері, що дає можливість вказати той сканер, який буде використовуватися при скануванні прикріплених файлів.

В полі "Коефіцієнт по осі Х(%)" вказується відсоткове значення, яке змінить розмір відскановоного зображення по горизонталі.

В полі "Коефіцієнт по осі У(%)" вказується відсоткове значення, яке змінить розмір відсканованого зображення по вертикалі.

Закладка "Відкриті картки"

Закладка "Відкриті картки" (мал. 8) дає можливість користувачу налагодити вигляд написів у цьому блоці системи.



Мал. 8 - Закладка "Відкриті картки" форми "Налаштування"

Відповідна категорія даних відображається в блоці "Відкриті картки", тільки якщо в цьому налаштуванні  встановлено галочку (якщо біля поля "Реєстри" її не проставити, то назви відкритих реєстрів не будуть відображатися в блоці "Відкриті картки")

Вибране значення в списку визначає формат інформації в зоні "Відкриті картки":

Для реєстрів передбачені варіанти:

  • За назвами ярликів
  • За назвами реєстрів

Для довідників передбачені варіанти:

  • За назвами ярликів
  • За назвами довідників

Для карток реєстрів:

  • Додавати назву фізичного реєстру
  • Додавати назву реєстру, з якого відкрито
  • Додавати назву ярлика, з якого відкрито
  • Тільки назва картки

Для карток довідників:

  • Додавати назву довідника
  • Додавати назву ярлика, з якого відкрито
  • Тільки назва картки

Закладка "Друк"

Закладка "Друк" (мал. 9) надає можливість користувачу налагодити принтери, які будуть використовуватися для окремих друкованих форм за замовчуванням. Це налаштування потрібно, якщо певна друкована форма викликається не із закладок "Друк" карток чи реєстрів cистеми, а в певній логіці cистеми без попереднього відкриття файлу друкованої форми в MS Word.

Мал. 9 - Закладка "Друк" форми "Налаштування"

В полі "Друкована форма" відображаються всі друковані форми, на які є права у поточного користувача. Після того, як їх вибрано, потрібно натиснути на кнопку "Додати в перелік" і вони автоматично будуть додані в таблицю нижче. В цій таблиці для кожної друкованої форми можливо вибрати принтер, який буде використаний при друкуванні.

Закладка "ЕЦП"

Закладка "ЕЦП" (мал. 10) призначена для реєстрації сертифікатів, зміни пароля електронного ключа, генерування електронного ключа та ін. (детально, як підкріпити ключ буде описано у розділі Налаштування ЕЦП.

Мал. 10 - Закладка "ЕЦП" форми "Налаштування"

Для реєстрації сертифіката необхідно на закладці "Мої сертифікати" натиснути кнопку [Зареєструвати] та заповнити поля форми реєстрації сертифіката (мал.11):

Мал. 11 - Форма реєстрації сертифіката

Таблиця 1. Перелік та призначення елементів форми реєстрації сертифіката

Елемент

Опис елемента

Поле "Призначення"

В полі вказується призначення сертифіката (заповнюється шляхом вибору зі списку)

Поле "Сертифікат"

В поле необхідно завантажити Ваш сертифікат. Для цього необхідно натиснути на кнопку [Виберіть файл] та вказати шлях до сертифіката

Поле "Особистий ключ"

В поле необхідно завантажити Ваш ключ. Для завантаження натиснути на кнопку [Виберіть файл] та вказати шлях до ключа

Поле "Пароль"

В полі вказується пароль для ключа

Закладка "Нотифікація"

Закладка "Нотифікація" (мал. 12) дозволяє користувачу налагодити для себе повідомлення, які він бажає отримувати та спосіб їх отримання.

Інтервал часу "Час отримання повідомлень", призначений для отримання повідомлень SMS  в певний період часу (щоб повідомлення не надходили в недоречний час (наприклад, вночі), користувач може на свій розсуд обмежити час надходження таких повідомлень).

Мал. 12 - Закладка "Нотифікація" форми "Налаштування"

ВАЖЛИВО!

Перелік подій, доступних у формі, визначається адміністратором системи.



  • Нет меток