Передумови реєстрації спеціалістів



Реєстрація спеціалістів відбувається виключно після налаштування та реєстрації ЛЗ, структурних підрозділів або місця надання послуг.

Передумовою проведення дій зі спеціалістом в системі eHealth має бути:

1. Зареєстрований співробітник в системі МедЕйр

2. Пройдена авторизація керівника чи спеціаліста відділу кадрів закладу в системі eHealth

Алгоритм наступний:

1. Заповнюємо анкету реєстрації лікаря та реєструємо в системі eHealth

2. Лікар приймає запрошення на свою email-адресу від системи eHealth та створює пароль авторизації

3. Оновлюємо інформацію про лікаря в системі eHealth

4. Лікар приймає запрошення про оновлення на свою email-адресу від системи eHealth та вводить пароль авторизації

5. При звільнені спеціаліста, в день зазаначений в наказі, проводимо  звільнення лікаря в системі eHealth

  • Якщо під час реєстрації спеціаліста з’являється повідомлення:"Закінчився термін авторизації спеціаліста в системі "eHealth". Необхідно повторно провести авторизацію спеціаліста (зверніться до адміністратора)" (мал. 1) потрібно провести авторизацію ЛІКУВАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ!


Мал. 1 - Потреба в авторизації ЛЗ

НЕ РЕЄСТРУЮТЬСЯ:

  • спеціалісти які не мають медичної освіти та не мають підтверджуючого документу про відповідну медичну спеціальність (перелік медичних спеціалльностей детально, тут...);
  • спеціалісти у яких відсутня актуальна атестація або закінчилась на момент реєстрації;
  • керівник ЛЗ, проходить реєстрацію разом із  закладом, як керівник (секція "Інформація про керівника" картки реєстрації ЛЗ в eHealth, детальніше Лікувальний заклад (ПМД/СМД) та ЕК реєстрації спеціалістів)



Реєстрація спеціалістів ПМД/СМД 

Для реєстрації спеціаліста в МІС, необхідно надіслати дані по співробітнику:

  1. ПІБ;
  2. РНОКПП; 
  3. Спеціальність;
  4. Місце надання послуг, де працюватиме спеціаліст;
  5. Сканкопію (або фото) наказу про прийом на роботу.
  6. Дані надсилаються на електронну скриньку medeir@e-life.com.ua

Важливі питання по реєстрації:

  • Реєстрація лікарів-інтернів відбувається за аналогією до реєстрації інших спеціалістів в ЕСОЗ.

В картці "Реєстрація спеціаліста в системі "eHealth"" в блоці "Посада" необхідно обрати роль "Асистент", посаду "Лікар-інтерн".

В блоці "Атестація" заповнюємо дані з диплому.


Зметою дотримання вимог Порядку, НСЗУ повідомляє про необхідність реєстрації в електронній системі охорони здоров’я (далі – ЕСОЗ) лікарів-інтернів.

Реєстрація лікаря-інтерна в ЕСОЗ здійснюється з типом працівника Асистент.

Враховуючи зазначене, наводимо правила для заповнення параметрів про працівника, які при реєстрації інтерна мають особливості обліку:

  1. Посада = P66 (лікар-інтерн).
  2. Дані щодо Підвищення кваліфікації.

Оскільки інтерн ще не отримав кваліфікації, а отже не проходив атестацію ні про первинну кваліфікацію, ні про підвищення, пропонуємо заповнювати цей блок такими даними:

  • назва навчального закладу щодо передатестаційного навчання – вказуємо назву вищого навчального закладу, де інтерн проходив основне медичне навчання;
  • спеціалізація за якою атестувався спеціаліст – вказуємо текстом «інтерн» АБО спеціалізація за якою він проходить інтернатуру;
  • тип навчання, щодо кваліфікації – вказується тип кваліфікації, як «Інтернатура».
  1. Дані щодо отриманої Спеціалізації.

Інформація про отримання сертифікату спеціаліста та проходження атестацій заповнюється наступним чином:

  • дата отримання атестаційного сертифікату – вказуємо дату отримання диплому про закінчення навчання в медичному вищому навчальному закладі;
  • орган, що видав сертифікат – вказуємо назву медичного вищого навчального закладу, де навчався інтерн;
  • номер сертифікату – вказуємо номер диплому про закінчення навчання в медичному вищому навчальному закладі;
  • отриманий рівень кваліфікації – вказуємо «Не застосовується»;
  • тип атестації – вказуємо «Присвоєння»;
  • спеціалізація – вказується спеціальність за якою працівник проходить інтернатуру (обирається зі словника);


  • Реєструвати керівника медичної установи окремо як користувача системи MedEir та eHealth із правами "керівник" не потрібно!

 Для реєстрації спеціалістів в системі eHealth виконайте наступні дії:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...).
  2. Відкрити реєстр "Спеціалісти організації користувача"  або "Спеціалісти ЛЗ"  (детально про реєстр тут...).
  3. Відкрити картку потрібного спеціаліста дворазовим натисканням або стандартною клавішею  "Відкрити" (мал. 2).


Мал. 2 Відкрити картку спеціаліста

4. Натиснути кнопку  спецдії "Реєстрація в системі "eHealth"" 

5. Заповнити поля картки реєстрації (мал. 3, позначки [1-6]). Поля відмічені символом  є обов'язковими для заповнення (детальніше тут...).


Мал. 3 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (приклад)

6. В залежності від посади спеціаліста обрати роль в системі eHealth, табл.1.

Таблиця 1. Перелік ролей спеціалістів для реєстрації



Керівнику ПМДКерівнику СМД

РольОписРольОпис


Уповноважена особаАдміністратор системи. Роль в системі яка надає співробітнику можливість працювати з адміністративним функціоналом системиУповноважена особаАдміністратор системи. Роль в системі яка надає співробітнику можливість працювати з адміністративним функціоналом системи


Лікар 


Лікар-спеціаліст первинної медичної допомоги

Спеціаліст Лікар. В системі можливо додати 2 спеціальності лікаря за допомогою кнопки [Додати], а основну - позначити галочкою
Асистент

Молодший спеціаліст з медичною освітою.АсистентМолодший спеціаліст з медичною освітою.
Відділ кадрівСпівробітник відділу кадрів.Відділ кадрівСпівробітник відділу кадрів.
Реєстратор Реєстратор медичний.Реєстратор Реєстратор медичний.

7. Після заповнення всіх полів, натиснути кнопки "Зберегти" та "Зареєструвати"  (мал. 3, позначки [9, 10]).

8. Накласти КЕП та натиснути "Підписати"  (вказати тип підпису та паролю до електронного підпису) (мал. 4).

Мал. 4 - Підпис реєстрації  спеціаліста в eHealth

9. Стан спеціаліста в картці реєстрації – "Очікує верифікації " (мал. 5).

Мал. 5 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth "Очікує верифікації" (приклад) 

8. Прийняття запрошення спеціалістом (детально в розділі ЕК реєстрації спеціалістів або Авторизація спеціаліста та лікувального закладу "eHealth").

УВАГА!

На електронній пошті вказаній у картці реєстрації, спеціаліст ОБОВ'ЯЗКОВО має відкрити лист – запрошення протягом 14 календарних днів та виконати наступні дії:
1) перейти за посиланням, що вказане в листі;

2) створити пароль в системі eHealth;

3) прийняти запрошення.

  • Відкрити ел. скриньку користувача
  • Відкрити лист-запрошення та перейти за посиланням
  • Створити пароль користувача для eHealth (не менше 12-ти символів) та підтвердити його (мал. 6).

Мал. 6 - Форма реєстрації в eHealth


  • Натиснути кнопку "Далі" (мал. 5).
  • На сторінці, що відкриється, погодитись із регламентом і натиснути "Прийняти запрошення"(мал. 7).

Мал. 7 - Форма реєстрації в eHealth, підтвердження запрошення

Детальніше про заповнення форми запрошення в розділі Авторизація спеціаліста та лікувального закладу "eHealth".

Пароль обов'язково потрібно запам'ятати або записати. В подальшому він буде необхідний спеціалісту для авторизації в системі eHealth та роботи з ЕМЗ.

Для роботи з ЕМЗ користувач, що зареєстрований в систнемі eHealth, ОБОВ'ЯЗКОВО  проходить Авторизацію (один раз на 14 днів).

  • Ввести пароль облікового запису eHealth, який користувач створив (мал. 8).
  • Натиснути кнопку "Увійти".

Мал. 8 - Форма авторизації в eHealth

  • На сторінці, що відкриється, натиснути "Прийняти та продовжити" (мал. 9).

Мал. 9 - Форма авторизації в eHealth, погодження з регламентом

  • Система видасть повідомлення – "Авторизація пройдена успішно".

9. Стан спеціаліста в картці реєстрації змінюється на – "Активний" (мал. 10).

Мал. 10 - Реєстрація спеціаліста в системі eHealth - стан "Активний"

Після того як стан змінився на Активний, реєстрація спеціаліста вважається завершеною. Повторюючи вказані дії, можна зареєструвати в системі eHealth інших співробітників (за необхідності).

УВАГА!!!

Процедуру переведення Спеціаліста ПМД/СМД в стан "Проект" (повторне запрошення) можна проводити тільки для спеціалістів:

ПМД - які НЕ мають активних заключених(підписаних) Декларацій.
СМД - які НЕ мають створених Епізодів, Консультацій, Діагностичних звітів та Виписок зі стаціонару.

В інших випадках, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО звертатися до технічної підтримки МІС.


ПРИ РЕОРГАНІЗАЦІЇ ЛЗ (ПЕРВИННА ЛАНКА):

  1. Необхідно подати документи про реорганізацію на електронну пошту medeir@e-life.com.ua

в документі мають бути заначені всі стуктурні одиниці (амбулаторії, ФАП).

2. Якщо відбувається повне перенесення всіх структурних одиниць ЛЗ під інший ЦПМСД, ЛІКАРІВ НЕ ЗВІЛЬНЯЄМО!
ДЕКЛАРАЦІЇ ТАКИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ЗБЕРІГАЮТЬСЯ!!!

3. При повній реорганізації (перенесення всіх структурних одиниць ЛЗ під інший ЦПМСД), необхідно зареєструвати ці структурні одиниці під НОВИМ ЦЕНТРОМ (ЦПМСД),

зареєструвати спеціалістів (рекомендовано з новою  електронною адресою).

4. Декларації  пацієнтів та звітність, при повній реогранізації, буде збережена під ПОПЕРЕДНІМ ОБЛІКОВИМ ЗАПИСОМ (ПІД ПОПЕРЕДНІМ ЦПМСД)

5. Для реєстрації рецепту по програмі "ДОСТУПНІ ЛІКИ", лікарю необхідно перезаключити декларацію з пацієнтом (в якого була декларація з лікарем в попередному реоргацізованому ЛЗ),

для роботи з іншити ЕМЗ - декларацію перезаключати не обв'язково.



Реєстрація ролей (послуг спеціалістів)

Наступний крок алгоритму реєстрації в системі eHealth керівника CМД/ПМД - реєстрація Послуг та ролей в eHealth.

Він є обов'язковою реєстрації ролей спеціалістів (привя'зка спеціаліста до послуги) в eHealth.

ВАЖЛИВО!

Попередньо перед реєстрацією Послуг та ролей в eHealth необхідно:

  • зареєструвати місце (місця, якщо декілька) надання послуг (згідно ліцензії ЛЗ);
  • зареєстровати спеціаліста ЛЗ (спеціалістів, якщо послугу  надає не один спеціаліст).

Лише після реєстрації спеціалістів та місць надання послуг можна переходити до реєстрації послуг та ролей в системі eHealth, за наступним алгоритмом дій:

  • Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  
  • Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад" (мал. 11)

Мал. 11 - Лікувальний заклад

  • Відкрити картку лікувального закладу (мал. 12)

Мал. 12 - Реєстрація послуг

4. Відкрити вкладку "Послуги" (мал. 12)

5. Натиснути на кнопку "Створити" (мал. 12) для додавання нової послуги

6. Заповнити поля форми: 

    • Тип послуги, Місце надання послуг  - дані, які НЕ передаються в Ehealth, проте обов'язкові для внесення (мал. 13, позначка [1]).
    • Місце надання послуги (згідно ліцензії), Спеціальність (згідно ліцензії), Категорія послуги (Господарська діяльність з медичної практики);  Умови надання послуг (амбулаторні, або стаціонарні, обов'язково перевіряйте вказані умови); Тривалість послуги  в хвилинах,  Коментар (за потреби) (мал. 13 ,  позначка [2]).
    • Графік доступності послуги- за замовчуванням стоїть  цілодобово, для амбулаторних послуг необхідно відредагувати актуальний час надання послуги (мал. 13, позначка [3])
    • Графік недоступності послуги - за потреби відміти недоступність послуги в окремий період (за місцем надання послуг)   (мал. 13, позначка [4])

7. Зареєструвати послугу натиснувши "Зареєструвати в системі"eHealth"" (мал. 13, позначка [5]).

.

Мал. 13 - Картка реєстрації послуг (приклад)

УВАГА!

Для реєстрації послуг в системі eHealth, які надаються:

Амбулаторно: в полі "Тип послуги" потрібно обрати – "Амбулаторний прийом лікаря (eHealth)";

Стаціонарно: в полі "Тип послуги"потрібно обрати – "Обслуговування в стаціонарі (eHealth)".

Після реєстрації послуги потрібно провести реєстрацію Ролі (привя'зка спеціаліста до послуги) в eHealth. 

Роль спеціаліста - привя'зка спеціаліста до послуги в eHealth. 

Для реєстрації ролі спеціалістів, що надаватимуть дану послугу, необхідно:

  1. Обрати у блоці "Спеціалісти" потрібного спеціаліста з випадаючого списку в полі "Спеціаліст" (мал.), 


УВАГА!

З випадаючого списку можна обрати лише спеціалістів у стані Активний.


2. Натиснути кнопку "Зареєструвати в системі "eHealth"" (мал. 14).

Мал. 14 Привя'зка спеціаліста до послуги


Оновлення послуги

Для внесення змін у послуги необхідно виконати наступні дії:

  • Відкрити вкладку "Послуги"
  • Обрати потрібну послугу.
  • Натиснути на кнопку "Редагувати" для оновлення інформації про послуги (мал. 15)

Мал.  15 - Кнопка "Редагувати" для внесення змін у послугу (перегляду послуги)

  • Внести необхідні зміни в послуги, наприклад зміни графіків доступності чи недоступно  сті послуги, деактивація чи внесення спеціаліста в послугу, зміна тривалості послуги (мал. 16).

Мал. 16 - Внесення змін в картці окремої послуги

  • Для оновлення натиснути кнопку "Оновити в системі "eHealth".

Оновлення даних (ПМД/СМД)

Редагування вказаного переліку даних для спеціаліста, що має стан в eHealth "Активний" неможливе (по технічних вимогах ДП "Електронне здоров'я"):

  • Рік народження, ІПН (блок картки "Персональні дані") (мал. 17);
  • Роль, Посада (блок картки "Посада") (мал. 17);
  • Спеціальність (блок картки "Атестація") (мал. 17).

Виправлення можливе тільки після звільнення спеціаліста та переведення його стану  в "Проект".

Детальна інформація в розділі нижче ("Редагування заблокованих полів")

Мал. 17 -  Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (приклад)

В процесі роботи ЛЗ можуть виникати певні ситуації, наприклад, зміна Прізвища, Посади, Паспорта та інших даних спеціаліста. В таких випадках, потрібно провести виправлення помилок або оновлення картки реєстрації спеціаліста в eHealth. Редагування картки може бути проведено різними способами, в залежності від ситуацій, які будуть описані у відповідних пунктах нижче.

Для внесення змін потрібно:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...).
  2. Відкрити реєстр "Спеціалісти організації користувача"  або  "Спеціалісти ЛЗ" (детально про реєстр тут...).
  3. Відкрити картку потрібного спеціаліста дворазовим натисканням або стандарною клавішею  "Відкрити" (мал. 18).

Мал. 18 Відкрити картку спеціаліста

4. Натиснути кнопку "Реєстрація в системі "eHealth"" .

5. Змінити  можливо лише доступні поля, також є перелік полів заборонений до оновлення (мал. 19).

Детальніше про поля які можна змінювати у розділі ЕК реєстрації спеціалістів.

Мал. 19- Внесення змін у картку спеціаліста


6. Натиснути кнопку "Оновити"  (мал. 19)

11. Накласти КЕП та натиснути "Підписати"  (вказати тип підпису та паролю до електронного підпису) (мал. 20).

Мал. 20 - Підпис реєстрації  спеціаліста в eHealth

12. Стан спеціаліста в картці реєстрації – "Очікує верифікації " (мал. 21).

Мал. 21- Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (Стан "Очікує верифікації")

15. Необхідно прийняти запрошення спеціалістом.

УВАГА!

На електронній пошті вказаній у картці реєстрації, спеціаліст ОБОВ'ЯЗКОВО має відкрити лист – запрошення протягом 14 календарних днів та виконати наступні дії:
1) перейти за посиланням, що вказане в листі;

2) створити пароль в системі eHealth;

3) прийняти запрошення.

  • Відкрити ел. скриньку користувача
  • Відкрити лист-запрошення та перейти за посиланням
  • Створити пароль користувача для eHealth (не менше 12-ти символів) та підтвердити його (мал. 22).

Мал. 22 - Форма реєстрації в eHealth


  • Натиснути кнопку "Далі" (мал. 22)

На сторінці, що відкриється, погодитись з регламентом і натиснути "Прийняти запрошення" (мал. 23).

Мал. 23 - Форма реєстрації в eHealth, підтвердження запрошення

Детальніше про заповнення форми запрошення у розділі Авторизація спеціаліста та лікувального закладу "eHealth".

Пароль обов'язково потрібно запам'ятати або записати. В подальшому він необхідний спеціалісту для авторизації в системі eHealth та роботи з ЕМЗ.

Для роботи з ЕМЗ користувач, що зареєстрований в систнемі eHealth ОБОВ'ЯЗКОВО  проходить Авторизацію (один раз на 14 днів)

  • Ввести пароль від облікового запису eHealth, який створив користувач (мал. 24).
  • Натиснути кнопку "Увійти"

Мал. 24 - Форма авторизації в eHealth

  • На сторінці, що відкриється, натиснути "Прийняти та продовжити" (мал. 25).

Мал. 25 - Форма авторизації в eHealth, погодження з регламентом

  • Система видасть повідомлення – "Авторизація пройдена успішно"

16. Стан спеціаліста в картці реєстрації змінюється на – "Активний" (мал. 26).


Мал. 26 - Реєстрація спеціаліста в системі eHealth - стан "Активний"

УВАГА!

Якщо лист-запрошення не прийшов або спеціаліст протягом 14 днів не прийняв запрошення і його стан в системі Ehealth став "Прострочений" – необхідно зверніутися за допомогою до спеціалістів Технічної підтримки МІС (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Після перереєстрації спеціалістів в системі, переходимо до наступного етапу, в залежності від ситуації та типу ЛЗ ПМД/СМД:

  • ПМД/СМД - Якщо лікар раніше працював та був зареєстрований в системі Ehealth - можна переходити до роботи з системою.
  • СМД - Якщо лікар реєструється вперше в Ehealth - його потрібно підв'язати до послуги.

Редагування заблокованих полів

УВАГА!

  • Керівнику ПМД: Звільнення спеціаліста ПМД призводить до розірвання підписаних ним декларацій.  Якщо лікар вже працював з Ehealth краще звернутись до спеціалістів технічної підтримки МІС.

У випадку, якщо  спеціаліст не працював з еНealth – переходимо до наступного пункту.


  • Керівнику СМД: Звільнення спеціаліста СМД є незворотньою дією. Тому, якщо лікар вже працював з Ehealth краще звернутись до спеціалістів технічної підтримки МІС.

У випадку, якщо  спеціаліст не працював з еНealth – переходимо до наступного пункту.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! ПЕРЕД ЗВІЛЬНЕННЯ СПЕЦІАЛІСТА НЕОБХІДНО ДЕАКТИВУВАТИ ЙОГО В ПОСЛУЗІ, ПІСЛЯ ПОВТОРНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВТОРНО ДОДАТИ ЙОГО В ПОСЛУГУ, ЯКУ ВІН НАДАЄ 

Редагування вказаного переліку даних для спеціаліста, що має стан в eHealth "Активний" неможливе (по технічних вимогах ДП "Електронне здоров'я"):

  • Рік народження, ІПН (блок картки "Персональні дані") (мал. 27);
  • Роль (блок картки "Посада") (мал. 27);
  • Спеціальність (блок картки "Атестація") (мал. 27).

Виправлення можливе тільки після звільнення спеціаліста та переведення його стану  в "Проект".


Мал. 27 -  Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (приклад)

В даному випадку необхідно виконати наступні дії:

  1. Звільнити спеціаліста (мал. 28) (детально про звільнення тут...). 

Мал. 28 - Кнопка "Звільнити" (приклад)

Після звільнення спеціаліста, стан картки перейде в "Проект", що дає змогу відкорегувати необхідні дані. 

2.  Далі необхідно натиснути кнопку "Зареєструвати" (мал. 29), статус спеціаліста зміниться на "Проект".

Змінити необхідні дані спеціаліста.

УВАГА!

Перед повторною реєстрацією спеціаліста ОБОВ'ЯЗКОВО вказати іншу пошту, раніше не зареєстровану в Ehealth.

Мал. 29 - Реєстрація даних спеціаліста в ЕСОЗ

Повернення зі стану "Очікує верифікації" в стан "Активний" / "Проект" 

Алгоритм переведення спеціаліста в стан "Проект" (заявка спеціаліста в стані "Очікує верифікації", "Прострочено") ДЛЯ РАНІШЕ НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ, якщо ідентифікатор ще не було присвоєно!
  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...).
  2. Відкрити реєстр "Спеціалісти організації користувача"  або "Спеціалісти ЛЗ" (детально про реєстр тут...).
  3. Відкрити картку потрібного спеціаліста дворазовим натисканням або стандартною клавішею  "Відкрити" (мал. 30).

УВАГА!!!

Процедуру переведення Спеціаліста ПМД/СМД в стан "Проект" (повторне запрошення) можна проводити тільки для спеціалістів:

ПМД - які НЕ мають активних заключених (підписаних) Декларацій.
СМД - які НЕ мають створених ЕпізодівКонсультаційДіагностичних звітів та Виписок зі стаціонару.

В інших випадках, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО звертатися до технічної підтримки МІС.

Мал. 30 Відкрити картку спеціаліста

4. Натиснути кнопку "Реєстрація в системі "eHealth"" 

5. Натиснути внизу картки кнопку "Зареєструвати нового спеціаліста"(мал. 31).

Мал. 31- Переведення картки спеціаліста в статус "Проект" (Зареєструвати нового спеціаліста)

6. З'явиться повідомлення: "Увага! Створення нового запиту на створення спеціаліста в системі "eHealth" з його поточним записом а Системі. Продовжити?"

! Уважно перечитайте повідомлення.

7. Для погодження  Створення нового запиту на створення спеціаліста в системі "eHealth" натисніть кнопку "Так"  (мал. 32).

Мал. 32 - Створення нового запиту на створення спеціаліста в системі "eHealth"

8. Заявка буде переведена в стан "Проект" (детально у розділі ЕК реєстрації спеціалістів та Авторизація спеціаліста та лікувального закладу "eHealth").

9. Після цього, за необхідності, можна змінити дані спеціаліста, які були помилково внесені (наприклад, пошту) та надіслати повторно запрошення спеціалісту для реєстрації/перереєстрації в eHealth.

10. Після підтвердження створення нового запиту, з'являться кнопки   "Зберегти" та "Зареєструвати"  (мал. 33, позначки [1-2]).

Мал. 33 - Переведення картки спеціаліста в статус "Проект" ("Зберегти"/ "Зареєструвати")

11. Накласти КЕП та натиснути "Підписати"  (вказати тип підпису та паролю до електронного підпису) (мал. 34).

Мал. 34 - Підпис реєстрації  спеціаліста в eHealth

12. Стан спеціаліста в картці реєстрації – "Очікує верифікації " (мал. 35).

Мал. 35 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (Стан "Очікує верифікації")

13. Заявка буде переведена в стан "Проект" (детально у розділі ЕК реєстрації спеціалістів та Авторизація спеціаліста та лікувального закладу "eHealth").

14. Після цього, за необхідності, можна змінити дані спеціаліста, які були помилково внесені (наприклад, пошту) та надіслати повторно запрошення спеціалісту для реєстрації/перереєстрації в eHealth.

15. Прийняття запрошення спеціалістом.

УВАГА!

На електронній пошті вказаній у картці реєстрації, спеціаліст ОБОВ'ЯЗКОВО має відкрити лист – запрошення протягом 14 календарних днів та виконати наступні дії:
1) перейти за посиланням, що вказане в листі;

2) створити пароль в системі eHealth;

3) прийняти запрошення.

  • Відкрити електронну скриньку користувача
  • Відкрити лист-запрошення та перейти за посиланням
  • Створити пароль користувача для eHealth (не менше 12-ти символів) та підтвердити його (мал. 36).

Мал. 36 - Форма реєстрації в eHealth


  • Натиснути кнопку "Далі" (мал. 36).
  • На сторінці, що відкриється, погодитись з регламентом і натиснути "Прийняти запрошення" (мал. 37).

Мал. 37 - Форма реєстрації в eHealth, підтвердження запрошення

Детальніше про заповнення форми запрошення у розділі Авторизація спеціаліста та лікувального закладу "eHealth".

Пароль обов'язково потрібно запам'ятати або записати. В подальшому він необхідний спеціалісту для авторизації в системі eHealth та роботи з ЕМЗ.

Для роботи з ЕМЗ користувач, що зареєстрований в систнемі eHealth ОБОВ'ЯЗКОВО  проходить Авторизацію (один раз на 14 днів)

  • Ввести пароль від облікового запису eHealth, який створив користувач (мал. 38).
  • Натиснути кнопку "Увійти"

Мал. 38- Форма авторизації в eHealth

  • На сторінці, що відкриється, натиснути "Прийняти та продовжити" (мал. 39).

Мал. 39 - Форма авторизації в eHealth, погодження з регламентом

  • Система видасть повідомлення – "Авторизація пройдена успішно".

16. Стан спеціаліста в картці реєстрації змінюється на – "Активний" (мал. 40).

Мал. 40 - Реєстрація спеціаліста в системі eHealth - стан "Активний"


Повернення стану "Очікує верифікації" в стан "Активний"для попередньо зареєстрованих спеціалістів

Даний алгоритм необхідний у двох випадках:

  • Для повернення реєстрації спеціаліста зі стану "Очікує верифікації" в стан "Активний" (в межах АЗПСМ).
  • Для переведення спеціаліств в іншу АЗПСМ в межах 1 центру

При потребі повернути снан реєстрації спеціаліста в системі eHealth з "Очікує верифікації" в "Активний", якщо спеціаліст не приймав запрошення (мал. 41) приєднатися до системи eHealth більше доби  (або через інші причини)

Мал. 41 - Лист-запрошення до співпраці

Необхідно виконати натупні кроки:

  •  Імпорт спеціалістів  в карті реєстрації ЛЗ в eHealth

 1. В реєстрі "Налагодження ЛЗ"/ "Налагодження лікарні" (мал. 42, позначка [1]),необхідно обрати реєстр "Мій лікувальний заклад"/ "Лікувальні заклади організацій користувача" (мал. 42, позначка [2]).

Та двічі клацнути лівою клавішею миші на рядок з даними закладу (мал. 42, позначка [3]).

Мал. 32 – Пошук лікувального закладу

2. У формі, що з’явиться, натискаємо кнопку спедії "Реєстрація в системі "eHealth" (ЦПМСД)" / "Реєстрація в системі "eHealth" (вторинна допомога)" (мал. 43).

Мал. 43 -"Реєстрація в системі "eHealth" (ЦПМСД)"

3. У формі "Реєстрація в системі "eHealth" (ЦПМСД)" / "Реєстрація в системі "eHealth" (вторинна допомога)"  (Заклад з надання первинної медичної допомоги) натискаємо на кнопку "Імпорт" (мал. 44).

Мал. 44 – Кнопка "Імпорт"

4. В таблиці імпорту - обрати "Перелік спеціалістів" (мал. 45) і натискаємо "Ок"

Мал. 45 –Імпортування переліку спеціалістів зареєстрованих в eHealth (даного ЛЗ)

5. Далі необхідно обрати місце збереження імфортованого файлу (формату Json files (*.txt)) та дати йому довільну назву (мал. 46).

Мал. 46 – Збереження файлу (приклад)

6. В місці збереженого файлу відкрити відповідний документ (мал. 47)  (формату Json files (*.txt)) зі вказаною попередньо назвою.

7. Знайти ідентифікатор (ID) eHealth відповідного спеціаліста та скопіювати його (мал. 48).

Мал. 47 – Збережений файл (приклад)

Мал. 48 – Ідентифікатор (ID) в eHealth відповідного спеціаліста

Завантаження ID в карту реєстрації спеціаліста в системі eHealth

  1. Скопійований ідентифікатор необхідно підвантажити в картку Реєстрації спеціаліста в eHealth (мал. 49). 

Мал. 49 – Реєстрація спеціаліста в eHealth

2. Відкрити картку зареєстрованого спеціаліста в eHealth та натиснути "Завантажити з eHealth" (мал. 50).

Мал. 50 –Завантажити з eHealth

3. В таблиці, що з'явиться ввести скопійований ID співробітника в системі ehealth і  натиснути "Ок" (мал. 51).

Мал. 51 –Завантаження з eHealth

4. Після успішного завантаження ID спеціаліста в  ehealth стан змінюється на "Ативний" (мал. 52).

Мал. 52 - Стан спеціаліста "Активний"

5. Для оновлення даних спеціаліста  оновлюємо дані та натискаємо "Оновити", йому на електронну скриньку надходить запрошення від Електронної системи охорони здоров'я,

Спеціаліст має відкрити дане запрошення та пройти АВТОРИЗАЦІЮ.

Керівник закладу (відповідальна особа), після того як спеціаліст прийняв запрошення, має повторно перевірити його форму реєстрації спеціаліста в системі eHealth та дочекатися повідомлення, що спеціаліст активний в системі eHealth.


Звільнення спеціаліста в Ehealth ПМД/СМД

УВАГА!

Керівнику ПМД: Дія звільнити є незворотньою та призводить до деактивації всіх підписаних спеціалістом Декларацій!

Мал. 53 - Повідомлення при звільненні

Керівнику СМД: Дія звільнення спеціаліста є незворотньою!

Для того, щоб звільнити спеціаліста потрібно:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...).
  2. Відкрити реєстр "Спеціалісти організації користувача"  або "Спеціалісти ЛЗ"(детально про реєстр тут...).
  3. Відкрити картку потрібного спеціаліста дворазовим натисканням або стандартною клавішею  "Відкрити" (мал. 54).

Мал. 54 Відкрити картку спеціаліста

4. Натиснути кнопку "Реєстрація в системі "eHealth"" 

5. У нижній частині картки реєстрації натиснути кнопку "Звільнити" (мал. 55, позначка [1]).

Мал. 55 - Звільнення спеціаліста

6. Система видасть повідомлення про незворотню дію при звільненні спеціаліста,  для підтвердження необхідно натиснтути "Так"  (мал. 56).

Мал. 56 - Попередждення про незворотню дію при звільненні спеціаліста

Деактивація спеціаліста з послуги СМД

Для деактивації спеціаліста з послуги потрібно:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...).
  2. Відкрити реєстр "Спеціалісти організації користувача"  або "Спеціалісти ЛЗ"  (детально про реєстр тут...).
  3. Відкрити картку потрібного спеціаліста дворазовим натисканням або стандартною клавішею  "Відкрити" (мал. 57).

Мал. 57 Відкрити картку спеціаліста

4. Натиснути кнопку "Реєстрація в системі "eHealth" 

5. Відкрити вкладку "Перелік медичних послуг".

Мал. 58 Деактивація спеціаліста з послуги

6. Обрати потрібну послугу (мал. 58, позначка [1]).

7. Натиснути кнопку "Деактивувати в системі "eHealth"" (справа від таблиці ) для деактивації спеціаліста з послуги (мал. 57, позначка [2]).

Деактивацію спеціаліста з послуги завершено. Стан спеціаліста в картці реєстрації – Активний.

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Після деактивації спеціаліста з послуги, переходимо до наступного етапу в залежності від ситуації:

Деактивацію спеціаліста з послуги завершено. Стан спеціаліста в картці реєстрації – Активний.

  • Нет меток