ЗмістПризначенняОпис

Робота з карткою розклад спеціаліста.

(Опис картки)

Опис картки розкладу, її елементів та дій для спеціаліста лікувального закладу.


ВАЖЛИВО!

Для коректної роботи із системою MedEir необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку Опис системи.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу, тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал користувача, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.

УВАГА!

Передумовою створення розкладу для спеціаліста є:

  • наявна картка спеціаліста в системі MedEir (створено спеціаліста);

  • відповідне право у поточного користувача (який створює розклад).

Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Опис картки Розклад (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

Вибір картки Розклад спеціаліста

Для того, щоб розпочати роботу з карткою розкладу, необхідно (мал. 1): 

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...), позначка [1].

  2. Відкрити реєстр "Спеціалісти організації користувача" або "Спеціалісти ЛЗ"(детально про реєстр тут...), позначка [2].

  3. Обрати картку потрібного спеціаліста (пошук за фільтрацією колонок реєстру) та перейти до картки Розклад спеціаліста, позначка [3]:

    • Натиснути кнопку спеціальної дії реєстру [Розклад] , позначка [4]. 

    • Відкрити картку потрібного спеціаліста дворазовим натисненням або стандартною клавішею  [Відкрити] та натиснути кнопку спеціальної дії ЕК [Розклад]  (мал. 2).

Мал. 1 Відкрити картку розклад спеціаліста через реєстр

Мал. 2 Відкрити картку розклад спеціаліста через ЕК

5. Відкриється картка Розклад спеціаліста (ПІБ спеціаліста в назві вікна, мал. 3).

Мал. 3 - Картка Розклад спеціаліста (без створених записів)

Далі детально розглянемо склад картки Розклад. 

Опис картки

Картка розкладу спеціаліста складається з наступних елементів (мал. 4) (детально опис кожного з елементів в табл. 1):

Мал. 4 - Опис картки Розклад спеціаліста (перед створенням розкладу та записів)

  • Дані про спеціаліста, позначка [1].

  • Дані про ЛЗ поточного спеціаліста, позначка [2].

  • Секція вкладок, що містить перелік вкладок у формі таблиці, з інформацією спеціаліста, позначка [3].

  • Секція "Виключення", що містить таблицю виключень з розкладу (за замовчуванням згорнута ), позначка [4].

Перелік елементів картки відображаються на момент відсутності будь-яких записів про спеціаліста. Після роботи з даною карткою (створення записів), її вигляд змінюється, додаються додаткові елементи (мал. 5), детальний їх опис в табл. 1:

Мал. 5 - Опис картки Розклад спеціаліста (після створення розкладу та записів)

Таблиця 1. Опис елементів картки Розклад спеціаліста

№ позначки, мал.

Назва атрибуту (елемент)

Тип

Опис

[1], мал. 4

"Спеціаліст"

Напис.

ПІБ спеціаліста та спеціальність (послуга) відповідно картки спеціаліста з реєстру Спеціалісти




[2], мал. 4





Поле "Лікувальний заклад*"




Текст. Список з вибором значення.

Текстове поле з вибором значення зі списку, до якого попередньо додано ЛЗ спеціаліста. Даний елемент форми дозволяє додавати  або видаляти  записи ЛЗ поточного спеціаліста.

[Додати]– відображає додатковуформу (мал. 6) зі списком вибору закладів спеціаліста (всі заклади, де працює, окрім тих, для яких вже є розклад).

УВАГА!

Лише після вибору закладу та натискання [ОК] можливо створити новий запис в таблиці "Розклад спеціаліста" (мал. 7).

[Видалити] – видаляє запис про заклад спеціаліста в полі "Лікувальний заклад*".

УВАГА!

Видалити можливо лише за умови, якщо для цього закладу спеціаліста не створено записів на прийом до лікаря та в таблиці "Розклад спеціаліста" (мал. 7) не створено розклад. 

При створеному запису на прийом видаляти запис ЛЗ ЗАБОРОНЕНО!

У випадку відсутності запису на прийом, видаляти можливо лише за умови видалення запису з таблиці "Розклад спеціаліста".

[3], мал. 4

[1], мал. 5

Секція вкладок "Розклад"

Вкладка. Таблиця.

Вкладка налагодження конфігурацій розкладу спеціаліста лікувального закладу (створення розкладу, детально Огляд вкладки "Розклад"). Представлена у вигляді таблиці "Розклад спеціаліста"(мал. 5, позначка [5]). Доступ заблоковано до моменту створення записів у таблиці та поки не буде обрано ЛЗ спеціаліста в якому потрібно створити розклад (мал. 4, позначка [2]).

[3], мал. 4

[2], мал. 5

Секція вкладок "Запис на прийом"

Вкладка. Таблиця.

Вкладка з інформацією щодо записів на прийом до поточного спеціаліста лікувального закладу (перегляд інформації та перехід до відповідного реєстру, детально Огляд вкладки "Запис на прийом" та "Виклик до дому"). Представлена у вигляді таблиці "Запис на прийом" (мал. 5, позначка [5]). Доступ заблоковано до моменту створення першого запису на прийом в реєстрі Запис на прийом (детально Створення запису на прийом).

 [3], мал. 4

[3], мал. 5

Секція вкладок "Виклик додому"

Вкладка. Таблиця.

Вкладка з інформацією про виклики додому поточного спеціаліста лікувального закладу (перегляд інформації та перехід до відповідного реєстру, детально Огляд вкладки "Запис на прийом" та "Виклик до дому"). Представлена у вигляді таблиці "Виклик додому" (мал. 5, позначка [5]). Доступ заблоковано до моменту створення першого запису на виклик додому в однойменному реєстрі (детально Виклик додому).

[3], мал. 4

[4], мал. 5

Секція вкладок "Заміни"

Вкладка. Таблиця.

Вкладка з налагодженням та відображенням замін поточного спеціаліста лікувального закладу (перегляд, обробка інформації та перехід до відповідного реєстру). Представлена у вигляді таблиці "Заміни" (мал. 5, позначка [5]). Доступ заблоковано до створення першого запису.

[4], мал. 4

[6], мал. 5

Секція "Виключення"

Таблиця.

Конфігурування виключень для розкладу поточного спеціаліста лікувального закладу (створення виключення). Представлена у вигляді таблиці. Доступ заблоковано до створення першого запису (детально Виключення з розкладу). За замовчуванням згорнута , необхідно розгорнути

[7], мал. 5

Секція "Поточний розклад спеціаліста"

Планувальник.

Планувальник відображає розклад спеціаліста в лікувальному закладі (детально Розклад спеціаліста). Елементами розкладу є робочі години спеціаліста. 

Шкала розкладу формується за наступними принципами:

  • відбираються заклади, для яких у спеціаліста є розклад;
  • згідно всіх закладів відбирається мінімальний час початку роботи та максимальний час закінчення роботи закладів.

Вихідні дні відмічаються на шкалі з відповідним надписом "Вихідні дні", якщо в такі дні не працює жодний заклад з тих, в яких є розклад у спеціаліста.

За замовчуванням, дана секція відсутня, допоки не буде створено одного запису в таблиці "Розклад спеціаліста" (мал. 5, позначка [1]).

Огляд вкладки "Розклад"

Вкладка "Розклад" складається з таких елементів  (мал. 6):

  • Період відображення в таблиці розкладу (мал. 6, позначка [1]), з якої дати по яку виводити перелік записів в таблиці.

  • Таблиця з інформацією про розклад спеціаліста (мал. 6, позначка [2]).

  • Функціональні кнопки, що дозволяють виконати певні дії над записами таблиці (мал. 6, позначка [3]).

Мал. 6 - Опис вкладки "Розклад"

Таблиця розкладу зазначеної вкладки (мал. 6, позначка [2]), відображає елементи розкладу спеціаліста для обраної організації (поле "Лікувальний заклад*"). Розклад відображається лише для однієї організації в залежності від того яка саме обрана. Для того, щоб переглянути розклад спеціаліста в іншій організації, потрібно обрати запис (назву іншого ЛЗ) з випадаючого списку в полі "Лікувальний заклад*" (мал. 4, позначка [2]). Елементи розкладу для обраної організації помічені жирним шрифтом (мал. 6, позначка [2]). Опис колонок таблиці розкладу наведено нижче. Детально стосовно роботи з таблицею (зміна вигляду, переліку колонок) та виконання стандартних дій над записами таблиці (створити, корегувати, видалити) наведено в інструкції Елементи управління інтерфейсу (пункт змісту Таблиця).

Таблиця 2. Колонки таблиці розкладу спеціаліста

№ з/п

Назва атрибуту

Тип пошуку

(фільтр)

Опис

1.

"Лікувальний заклад"

Текстовий набір пошуку (з варіантами)

Відображається організація для розкладу якої було створено елемент розкладу.

2.

"Форма обслуговування"

Вибір зі списку

Форма обслуговування спеціалістом пацієнта. Вибір із довідника Форми обслуговування.

3.

"Конфігурація повторень"

Вибір зі списку

Параметр періодичності наявності прийомних годин спеціаліста лікувального закладу. Зазначається графік роботи спеціаліста. Вибір із довідника Конфігурація повторень

4.

"Будні"

Логічне (обрати варіант)

Відмітка роботи спеціаліста тільки у будні дні.

5.

"Початок"

Дата (варіанти пошуку дати)

Дата початку прийомних годин.

6.

"Закінчення"

Дата (варіанти пошуку дати)

Дата закінчення прийомних годин.

7.

"Опис розкладу"


Загальний опис прийомних годин Формат: з HH:MM до HH:MM.

8.

"Кабінет"

Текстовий набір пошуку (з варіантами)

Зазначається номер кабінету. Якщо вибрана "Конфігурація повторень" –  Дні Тиждня то атрибут надає перелік кабінетів

Дана таблиця, окрім стандартних дій над записами (детально Елементи управління інтерфейсу), також має додаткову дію [Створити копію]  (мал. 6, позначка [3]). Кнопка дії відповідає за створення копії вибраної конфігурації розкладу. Система копіює у новий запис розкладу дані того запису, який був виділений в таблиці на момент виконання дії (виділено жовтим кольором, мал. 6, позначка [2]). Також при додаванні запису до таблиці з'являється вікно картки створення розкладу спеціаліста "Розклад (Створення)".

Опис картки "Розклад (Створення)"

Опис елментів даної картки (мал.7) наведено в табл. 3, поля картки відповідають колонкам таблиці розклад спеціаліста, тому опис полів співпадає з описом колонок (табл. 2).

Мал. 7 - Опис картки"Розклад (Створення)"

Таблиця 3. Елементи вікна "Розклад (Створення)"

№ позачки

Назва елементу

Тип

Опис


"Лікувальний заклад"

Напис

Відображається організація, що обрана зі списку ЛЗ в картці розкладу (поле "Лікувальний заклад*").

1.

"Форма обслуговування*"

Вибір зі списку

Форма обслуговування спеціалістом пацієнта. Вибір із довідника Форми обслуговування. За замовчуванням вказано "Прийом в амбулаторії" або "Прийом в лікувальному закладі". Змінити за потреби.

2.

"Конфігурація повторень*"

Вибір зі списку

Параметр періодичності наявності прийомних годин спеціаліста лікувального закладу. Зазначається графік роботи спеціаліста. Вибір із довідника Конфігурація повторень

3.

"Будні"

Логічне

Логічна позначка, що дозволяє вказати роботу спеціаліста або тільки в будні дні (позначка відмічена) або у всі дні тижня (позначка не відмічена). 

4."Кратність (днів)*"Цифрове Вказується кількість кратних днів роботи спеціаліста. Діє лише для конфігурації повторень "З кратністю" .
5.

"Діє*"

Дата

Дата актуальності прийомних годин. Формат: Діє з <DD.MM.YYYY> по < DD.MM.YYYY >.

6.

"Час*"

Дата та час

Прийомні години розкладу. Формат: Час з <HH:MM> по < HH:MM>.

7.

"Кабінет"

Вибір зі списку (якщо попередньо створено)

Зазначається номер кабінету. Обирається зі списку. Попередньо повинен бути створений кабінет в системі (детально Опис ЕК закладу та Кабінети (Керівник ПМД/СМД)). Також кабінет повинен мати створений розклад (детально Розклад кабінетівЯкщо вибрана "Конфігурація повторень" –  Дні Тиждня, то атрибут "Кабінет" відображається для кожного дня тижня (детально тут...)

Також дана картка має функціональні кнопки (мал. 7, позначка [8]), опис кнопок наведено в табл. 4.

 Таблиця 4. Дії на вікном

№ з/п

Назва

Опис

Поведінка

1. 

[ОК]

Збереження поточної інформації

Система зберігає поточну інформацію користувача у Спливаюче вікно "Розклад (Створення)" та закриває його.

2.

[Зберегти]

Збереження поточної інформації

Система зберігає поточну інформацію користувача у Спливаюче вікно "Розклад (Створення)" та залишає вікно відкритим.

3.

[Скасувати]

Скасування змін

Система скасовує поточні зміни інформації користувачем та закриває Спливаюче вікно "Розклад (Створення)".

При додаванні\редагуванні записів у вікні "Розклад (Створення)" виконуються певні правила перевірки (табл. 5).

 Таблиця 5. Правила перевірки додавання/редагування

№ з/п

Вид перевірки

Умова

Опис

1.

Перевірка дат.

"Дата з""Дата по" 

Дата з повинна бути меншою або дорівнювати даті по.

У разі невідповідності умови, система надає спливаюче вікно с помилкою "Невірно заданий період дат" та залишає Спливаюче вікно "Розклад (Створення)" відкритим.

2.

Перевірка часу.

"Час з""Час по"

Час з повиннен бути меншим або дорівнювати часу по.

У разі невідповідності умови, система надає спливаюче вікно с помилкою "Невірно заданий період часу" та залишає Спливаюче вікно "Розклад (Створення)" відкритим.

3.

Перевірка на наявність дійсних записів на прийом при зміні поточної конфігурації прийомних годин.

Поточний спеціаліст не має записів на прийом, які відповідають наступним умовам:

  1. Мають посилання на стан "Активний" (прийом запланований, не відбувся).
  2. Дата та час запису на прийом не в межах прийомних годин.
  3. Мають посилання на лікувальний заклад прийомних годин спеціаліста.

У разі невідповідності умови, система надає діалогове вікно "Поточний спеціаліст має дійсні записи на прийом – вони будуть скасовані". Якщо користувач підтверджує дію, то система в усіх записах на прийом, що не відповідають умовам змінює стан з кодом "Активний" на стан "Скасовано".

Опис картки "Розклад (Створення)"при виборі днів тижня

При виборі "Конфігурація повторень" (мал. 7, позначка [2]) – "Дні Тижня", форма картки розкладу (мал. 7) видозмінюється (мал. 8). З'являються наступні елементи:

  • Дні тижня (мал. 8, позначка [1]) із логічною позначкою, що дозволяє користувачу обрати потрібний день тижня (або всі дні).
  • Під кожним днем тижня вказується час роботи спеціаліста (мал. 8, позначка [2]) в цей день"Дата з" та "Дата по". Поле є цифровим, детальний опис згідно табл. 3, пункт 6. 
  • Кожному дню тижня відповідає поле "Кабінет" (мал. 8, позначка [3 та 4]). Поле є текстовим, з випадающим списком, детально табл. 3, пункт 7.

Мал. 8 - Зміна картки "Розклад" при виборі "Дні тижня"

Дана форма дозволяє обрати будь-яку конфігурацію роботи спеціаліста по дням тижня (різні дні тижня та години), також вказати різні кабінети прийому за необхідності.

Огляд вкладки "Запис на прийом" та "Виклик додому"

Зазаначені вкладки (мал. 9 та 10) складаються з таких самих елементів, що і вкладка "Розклад" (мал. 6):

  • Період.

  • Таблиця.

  • Функціональні кнопки.

Відмінність полягає лише в назві колонок таблиць (табл. 6 та 7) та додаткових функціональних кнопках (мал. 10, позначка [1 та 2]).

Мал. 9 - Опис вкладки "Запис на прийом"

Мал. 10 - Опис вкладки "Виклик додому"

Дані таблиці дають змогу користувачу переглянути всю зведену інформацію по даному спеціалісту, а саме: коли були записи на прийом в лікувальному закладі, відбувся прийом або ні та іншу інформацію (детально табл. 6), також є можливість переглянути інформацію стосовно обслуговування спеціалістом пацієнта вдома (детально табл. 7). 

Таблиця 6. Колонки таблиці розкладу спеціаліста

№ з/п

Назва атрибуту

Тип пошуку

(фільтр)

Опис

1.

"Кабінет"


Номер або назва кабінету в якому було проведено прийом пацієнта. Кабінет вказується згідно розкладу спеціаліста (детально, тут...)

2.

"Дата відвідування"

Дата (варіанти пошуку дати)

Дата відвідування пацієнтом спеціаліста (дата запису на прийом).

3.

"Час початку прийому"

Текстовий набір пошуку (з варіантами)

Час початку прийому пацієнта спеціалістом.

4.

"Час закінчення прийому"

Текстовий набір пошуку (з варіантами)

Час закінчення прийому пацієнта спеціалістом.

5.

"Послуга"

Текстовий набір пошуку (з варіантами)

Назва послуги, що була надана спеціалістом пацієнтові. 

6.

"Пацієнт"

Текстовий набір пошуку (з варіантами)

ПІБ пацієнта, що прийшов на прийом до спеціаліста.

7.

"Хто записав"

Текстовий набір пошуку (з варіантами)

ПІБ спеціаліста, який створив запис на прийом до лікаря.

8.

"Прийом відбувся"

Логічне (обрати варіант)

Логічна позначка, що свідчить про те, чи відбувся прийом пацієнта лікарем (лікар зобов'язаний проставити відповідну позначку, детально в інструкції Запис на прийом)

Детально опис реєстру та картки запису на прийом зазначено в інструкції Запис на прийом та Опис ЕК прийом. Робота з карткою та створення запису на прийом зазначено в інструкції Прийом пацієнта за записом.

Таблиця 7. Колонки таблиці розкладу спеціаліста

№ з/п

Назва атрибуту

Тип пошуку

(фільтр)

Опис

1.

"Дата виклику"

Дата (варіанти пошуку дати)

Дата виклику пацієнтом спеціаліста додому.

2.

"Час початку прийому"

Текстовий набір пошуку (з варіантами)

Час початку прийому пацієнта спеціалістом.

3.

"Час закінчення прийому"

Текстовий набір пошуку (з варіантами)

Час закінчення прийому пацієнта спеціалістом.

4.

"Послуга"

Текстовий набір пошуку (з варіантами)

Назва послуги, що була надана спеціалістом пацієнтові. 

5."Причина виклику"Вибір зі спискуПричина, на підставі якої було здійснено запис про виклик додому спеціаліста.
6."Симптоми"Текстовий набір пошуку (з варіантами)Вказуються симптоми занедужання пацієнта.
7.

"Пацієнт"

Текстовий набір пошуку (з варіантами)

ПІБ пацієнта, що прийшов на прийом до спеціаліста.

8."Адреса проживання" Текстовий набір пошуку (з варіантами)Вказується адреса проживання пацієнта.
9.

"Хто записав"

Текстовий набір пошуку (з варіантами)

ПІБ спеціаліста, який створив запис виклику лікаря до пацієнта додому.

10.

"Виклик відбувся"

Логічне (обрати варіант)

Логічна позначка, що свідчить про те чи відбувся прийом пацієнта лікарем.

Таблиці вкладок "Запис на прийом" (мал. 9) та "Виклик до дому" (мал. 10) містять панель зі стандартними функціональними кнопками (детально Елементи управління інтерфейсу), а також додаткові кнопки (мал. 9, позначка [1 та 2]).

Таблиця 8. Опис додаткових кнопок таблиці

№ з/п

Назва 

Візуалізація

Опис

1.

 [Оновити] 

Оновити дані таблиці. Після внесення будь-яких змін до даних, потрібно проводити оновлення.

2.

 [Створити звіт]

Сформувати звіт по даним таблиці.

3.

 [Перехід до реєстру]

Перехід до відповідного реєстру або ЕК для обробки даних.

4.

 [Зберегти]

Зберегти зміни. 

5. [Зберегти все]

Зберегти всі внесені зміни.

Огляд секції "Виключення" 

Секція "Виключення" містить таблицю виключень з розкладу (мал.11). За замовчуванням дана секція є згорнутою Перелік та опис елементів таблиці та вікна створення виключення, наведено в табл. 9 та 10.

Мал. 11 - Картки Розклад спеціаліста (секція Виключення)

Таблиця 9. Колонки таблиці виключень з розкладу спеціаліста

№ з/п

Назва атрибуту

Тип пошуку

(фільтр)

Опис

1.

"Лікувальний заклад"

Текстовий набір пошуку (з варіантами)

Відображається організація, для розкладу якої було створено виключення.

2.

"Причина"

Вибір зі списку

Причина по якій створено виключення з розкладу спеціаліста. Вибір із довідника Виключення розкладу.

3.

"Конфігурація повторень"

Текстовий набір пошуку (з варіантами)

Параметр періодичності дії виключення в розкладі спеціаліста. Вибір із довідника Конфігурація повторень

4.

"Будні"

Логічне (обрати варіант)

Відмітка дії виключення лише у будні дні.

5.

"Початок"

Дата (варіанти пошуку дати)

Дата початку дії виключення, години.

6.

"Закінчення"

Дата (варіанти пошуку дати)

Дата закінчення дії виключення, години.

7.

"Опис розкладу"


Загальний опис прийомних годин Формат: з HH:MM до HH:MM.

8.

"Цілий день"

Логічне (обрати варіант)

Зазначається дія виключення протягом всього дня. При виборі даної позначки години не вказуються.  

Дана таблиця містить стандартний набір дій над записами (детально Елементи управління інтерфейсу). 

Після створення запису виключення в таблиці (кнопка [Створити]), з'являється вікно створення виключення (мал.12).

Мал. 12 - Картки Розклад (Створення), секція "Виключення"

Таблиця 10. Елементи вікна "Розклад (Створення)", секція "Виключення"

№ позачки

Назва елементу

Тип

Опис

1.

"Лікувальний заклад"

Напис

Відображається організація, що обрана зі списку ЛЗ в картці розкладу (поле "Лікувальний заклад*").

2.

"Причина*"

Вибір зі списку

Причина по якій створено виключення з розкладу спеціаліста. Вибір із довідника Виключення розкладу.

3.

"Конфігурація повторень*"

Вибір зі списку

Параметр періодичності дії виключення в розкладі спеціаліста. Вибір із довідника Конфігурація повторень

4.

"Тільки будні"

Логічне

Логічна позначка, що дозволяє вказати дію виключення з розкладу спеціаліста або тільки в будні дні (позначка відмічена), або у всі дні тижня (позначка не відмічена). 

5."Кратність (днів)*"Цифрове Вказується кількість кратних днів дії виключення з розкладу спеціаліста. Діє лише для конфігурації повторень "З кратністю" .
6.

"Діє*"

Дата

Дата актуальності прийомних годин. Формат: Діє з <DD.MM.YYYY> по < DD.MM.YYYY >.

7.

"Цілий день"

Логічне 

Зазначається дія виключення протягом всього дня. При виборі даної позначки години "Час*" не вказуються.  

8.

"Час*"

Дата та час 

Години в які діє виключення з розкладу. Формат: Час з <HH:MM> по < HH:MM>.

Також дана картка має функціональні кнопки (мал. 12, позначка [9]), опис кнопок наведено в табл. 11.

 Таблиця 11. Дії над вікном

№ з/п

Назва

Опис

Поведінка

1. 

[ОК]

Збереження поточної інформації

Система зберігає поточну інформацію користувача у Спливаюче вікно "Розклад (Створення)" та закриває його.

2.

[Зберегти]

Збереження поточної інформації

Система зберігає поточну інформацію користувача у Спливаюче вікно "Розклад (Створення)" та залишає вікно відкритим.

3.

[Скасувати]

Скасування змін

Система скасовує поточні зміни інформації користувачем та закриває Спливаюче вікно "Розклад (Створення)".

При додаванні\редагуванні записів у вікні "Розклад (Створення)" виконуються певні правила перевірки (табл. 12).

 Таблиця 12. Правила перевірки додавання/редагування

№ з/п

Вид перевірки

Умова

Опис

1.

Перевірка дат.

"Дата з""Дата по" 

Дата з повинна бути меншою або дорівнювати даті по.

У разі невідповідності умови система надає спливаюче вікно с помилкою "Невірно заданий період дат" та залишає Спливаюче вікно "Розклад (Створення)" відкритим.

2.

Перевірка часу.

"Час з""Час по"

Час з повиннен бути меншим або дорівнювати часу по.

У разі невідповідності умови система надає спливаюче вікно с помилкою "Невірно заданий період часу" та залишає Спливаюче вікно "Розклад (Створення)" відкритим.

Огляд секції "Поточний розклад спеціаліста"

"Поточний розклад спеціаліста" має вигляд планувальника, що відображає розклад спеціаліста в лікувальному закладі (мал. 13). Елементами розкладу є робочі години спеціаліста. 

Шкала розкладу формується за наступними принципами:

  • відбираються всі заклади, для яких у спеціаліста є розклад;
  • згідно всіх закладів відбирається мінімальний час початку роботи та максимальний час закінчення роботи закладів.

Вихідні дні помічаються на шкалі з відповідним надписом "Вихідні дні", якщо в такі дні не працює жодний заклад з тих, в яких є розклад у спеціаліста.

За замовчуванням дана секція відсутня, допоки не буде створено одного запису в таблиці "Розклад спеціаліста".

Мал. 13 - Cекція "Поточний розклад спеціаліста"

Зазначена секція складається з таких елементів (мал. 14) детально опис наведено в табл.13:

Мал. 14 - Cекція "Поточний розклад спеціаліста"

Таблиця 13. Елементи вікна "Розклад (Створення)", секція "Поточний розклад спеціаліста"

№ позачки

Назва елементу

Тип

Опис

1.


Панель"Навігації"

Кнопка дії та навігації між елементами шкали

Складається з кнопок [День] та [Тиждень] (мал. 14, позначка [1]), а також кнопки переходу між вкладками (мал. 14, позначка [2]). Кнопка [День] переводить секцію у відображення шкали розкладу за день (мал. 15). Кнопка [Тиждень] переводить секцію у відображення шкали розкладу за тиждень (мал. 16).


2.

3.

Шкала "Дні тижня"

Шкала

Відображає день тижня, відповідно обраного місяця

4.

Шкала "Години дня"

Шкала

Відображає години дня тижня, відповідно обраного дня.

5.Комірка "Період прийому"ШкалаСтруктурна комірки графіку спеціаліста. Відображає період часу необхідний для прийому одного пацієнта зазначається в параметрах послуги, що створено в ЕК закладу на вкладці "Послуги" (детально Опис ЕК закладу та Послуги в МІС (Керівник ПМД/СМД))
6.

"Зарезервований час" спеціаліста

Елемент графіку

Відображає робочий час (мал. 14, позначка [6]), виключення з графіку (відпустка, лікарняний та інше, мал. 13) або вихідний день (мал. 14, позначка [7])

7.


Мал. 15 - Cекція "Поточний розклад спеціаліста" (День)

Мал. 16 - Cекція "Поточний розклад спеціаліста" (Тиждень)

  • Нет меток