ЗмістПризначенняОписВідео


Перелік основних правил, рекомендацій та попереджень по формуванню та роботі зі статистичними звітами системи МІС MedEir та eHealth.
  • Опис відмінностей модуля Звіти
  • Опис елементів картки звіту 
  • Опис загального алгоритму формування звіту

Загальний розділ для користувачів ПМД/СМД.

Відео інструкція по формуванню та роботі зі звітними формами.

Умови формування звіту:

  • Всі поля для формування звіту на Панелі формування заповнені.
  • Дані для формування звіту внесено правильно.
  • Дані до системи (по яким формується звіт) внесено та вони є коректними.

Алгоритм формування звіту:

  1. Обрати модуль Звіти;
  2. Вибрати необхідний звіт;
  3. Заповнити поля (параметри) даними на панелі формування звіту;
  4. Натиснути кнопку [Перегляд].

ВАЖЛИВО!

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку Опис системи (для всіх користувачів).

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та системні права користувача, наприклад, ті чи інші елементи управління або звіти можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

УВАГА!

Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також, в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації блоку Опис системи (зліва). Для переходу до інформації, зазначеної у іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

Опис модуля та картки звіту

Алгоритм відкриття звіту

Для отримання звітної інформації по роботі закладу, користувачу необхідно перейти до модуля (мал.1, позначка [1]"Звіти" або "Звіти/Статистика"  (залежить від налаштувань) . Згідно малюнку, після переходу до зазначеного модуля користувачу стає доступним перелік звітів (мал.1, позначка [2]), де обравши потрібний звіт - він автоматично переходить до його форми (мал.1, позначка [3]).

Мал. 1 - Формування звіту в МІС

Опис модуля звітності

У модулі звітності перелік звітів (мал.1, позначка [2]) може бути згрупованим у відповідну групу, наприклад, "Амбулаторія" (мал.2, а позначка [1]) розкривши яку, з'являється доступний перелік звітів згідно групи (мал.2, б позначка [1]). Також, перелік звітів може бути зазначено без групування (мал.2, а, б позначка [2]). На мал. 2 представлено вигляд модуля звітів, як приклад, для користувачів ПМД та СМД.

Для збільшення натисніть на малюнок 

а) Модуль звіти ПМД (приклад)

Для збільшення натисніть на малюнок 

б) Модуль звіти ПМД (приклад розгорнута група, позначка [1])

Для збільшення натисніть на малюнок  

в) Модуль звіти ПМД (приклад)

                            Для збільшення натисніть на малюнок 

              г) Модуль звіти ПМД (приклад розгорнута група, позначка [1])

Мал. 2 -  Варіанти вигляду модуля звітності МІС

Опис картки звіту

Після того, як користувач обере потрібний звіт (алгоритм роботи зі звітом наведено в наступному пункті даної інструкції, тут...), йому буде доступна картка звіту (мал.3). 

Мал. 3 - Картка звіту в МІС

Картка звіту складається з трьох блоків:

  • Панель формування звіту (мал.3 позначка [1]) - в даній панелі користувач обирає необхідні параметри для формування звіту (детально тут...).
  • Панель роботи з даними звіту (мал.3 позначка [2]) - в даній панелі користувач має змогу за допомогою інструментів панелі працювати зі звітом та його даними. За допомогою панелі можливо перейти до потрібної сторінки звіту, роздрукувати її, зберегти та інше (детально опис панелі тут...).
  • Область звіту (мал.3 позначка [3]) - в даній області користувач може спостерігати сам звіт, сформований відповідно до стандартів України (детально опис тут...).

Мал. 4 - кнопка згортання панелей роботи зі звітом

Картка звіту також містить кнопку (мал.4) згортання панелей роботи зі звітом для збільшення області звіту (за необхідності).

Опис блоків картки звіту

Панель формування звіту

Після відкриття звіту, вгорі буде форма внесення даних для його формування (мал.5). Форма може відрізнятися набором елементів (поля для вводу або вибору інформації) для формування, що залежить від певного типу звіту, але принцип його однаковий: заповнити форму (мал.5 позначка [1]), натиснути кнопку [Перегляд] (мал.5 позначка [2]).

Мал. 5 - Панель формування звіту

Нижче, в таблиці наведено типи полів, що є основними при формуванні звіту. Детально їх перелік та опис наведено в інструкції Звіти (перелік та класифікація) блоку Статистика інструкцій користувача.

Таблиця 1. Типи полів панелі формування звіту

Назва

Візуалізація

(Для збільшення натисніть на малюнок)

ТипОпис
1Поле дати

а)

б)

в)

г)

Дата

Числове поле, з випадаючим списком (календар) та підтримкою введення з клавіатури значень поля.

В залежності від звіту, поле має різну назву: "Дата з"..."Дата по" або "Звітна дата"

Також, дане поле може бути заздалегідь заповнене значенням дати (поле візуалізації а)

може бути пустим (поле візуалізації б), в такому випадку користувач сам заповнює дату з клавіатури. 

Для заповнення поля прописуємо число, місяць, рік без роздільних знаків, система сама розставляє крапки за відповідною формою (числа першого десятка пишуться з нулем – 02.05.1987) або обираємо потрібну дату із запропонованого календарем.

Детальна інформація по кожному звіту в інструкції Звіти (перелік та класифікація).


2Поле тексту з випадаючим списком

а)

б)

в)









Текстове

Текстове поле, з випадаючим списком:

  • з вибором одного параметра або всіх одразу (поле візуалізації а).
  • з вибором декількох параметрів одразу або всіх одразу (поле візуалізації б).

Може підтримувати введення з клавіатури значень поля (не всі поля, залежить від звіту).

В залежності від звіту, поле має різну назву. Детальна інформація по кожному звіту в інструкції Звіти (перелік та класифікація).

3Поле тексту з вводом даних вручну

а)

б)

Текстове поле підтримує введення з клавіатури значень поля. 

Дане поле може бути пустим (поле візуалізації а), в такому випадку користувач сам заповнює даними з клавіатури. 

Або може бути заздалегідь заповнене значенням (поле візуалізації б).

В залежності від звіту, поле має різну назву. Детальна інформація по кожному звіту в інструкції Звіти (перелік та класифікація).

Мал. 6 - Помилка! Не заповнено поле для формування звіту

Панель інструментів роботи зі звітом

Наступним блоком, після відкриття звіту, буде панель інструментів роботи зі звітом  (мал.5 позначка [2]). Панель містить перелік інструментів (мал.7), за допомогою яких можливо перейти до потрібної сторінки звіту, роздрукувати її, зберегти та інше (детально перелік та опис інструментів наведено в табл.2). Для того, щоб визначити назву певної кнопки, потрібно навести курсор миші на потрібний элемент та поглянути на підказку системи, що з'являється.

Мал. 7 - Склад панелі інструментів роботи зі звітом

Таблиця 2. Перелік та опис інструментів панелі роботи зі звітом

№ позначки

(мал.6)

Назва

(групи елементів або кнопки)

Опис
[1]Перехід до попередніх сторінок

Містить дві кнопки:

  • переходу до першої сторінки
  • перехід до попередньої сторінки

За допомогою даних кнопок, користувач може перейти до попередніх сторінок звіту або одразу до першої сторінки.

[2][Поточна сторінка]Містить поле з номером сторінки на якій в даний момент знаходиться користувач. Також, користувачу надано можливість самостійно, за допомогою вводу з клавіатури номера сторінки та після натиснення клавіши [Enter], перейти до необхідної сторінки.
[3]Перехід до наступних сторінок

Містить дві кнопки:

  • переходу до останньої сторінки
  • перехід до наступної сторінки

За допомогою даних кнопок, користувач може перейти до наступних сторінок звіту або одразу до останньої сторінки.

[4][Повернутися назад]Повернутися до головного звіту (при формуванні підлеглого з основного звіту). Використовується лише адміністраторами системи.
[5][Зупинити]Дана кнопка дозволяє зупинити формування звіту (мал.8).
[6][Оновити]Дана кнопка дозволяє оновити сформований звіт у випадку оновлення даних, що формують та входять до звіту.
[7][Друк]Дана кнопка дозволяє роздрукувати сформований звіт (мал.9).
[8][Параметри сторінки]Дана кнопка дозволяє переглянути сформований звіт у вигляді сторінок та їх параметри (мал.10).
[9][Налаштування сторінки]Дана кнопка дозволяє змінити параметри сторінки сформованного звіту (мал.11).
[10][Зберегти як]Дана кнопка дозволяє зберегти сформований звіт (мал.12, а). Також дана кнопка містить контекстне меню, що пропонує користувачу варіанти збереження звіту у різних форматах (Word, Excel, PDF та інші).
[11][Масштабування]Дана кнопка дозволяє змінити масштаб сторінки сформованого звіту (мал.12, б).
[12][Пошук]Дана кнопка дозволяє провести пошук потрібної інформації у сформованому звіті.
[13][Шукати далі]Дана кнопка дозволяє перейти до наступного пункту із вмістом пошукової інформації у сформованому звіті.

Мал. - Завантаження даних звіту


Мал. - Форма для друку звіту


Мал. 10 - Параметри сторінки звіту


Мал. 11 - Налаштування параметрів сторінки звіту


      а) зміст піктограми "Зберегти як"                б) зміст піктограми "Масштабування"

Мал. 12 - Перелік додаткових функцій кнопок панелі роботи зі звітом

Область звіту

Наступним блоком, після відкриття звіту, буде область звіту (мал.5 позначка [3]). Область містить сформований звіт, відповідно до стандартів. (мал.13). Переглянути форми звітів можливо в інструкції Звіти (перелік та класифікація).

Мал. 13 - Область звіту

Загальний алгоритм формування та обробки звітів

Формування будь-якого звіту в MedEir потребує однакових дій (загальний алгоритм формування звіту), різниця лише в полях формування на відповідній панелі (мал.5 позначка [2]). Для формування звіту потрібно:

  1. Обрати модуль Звіти (мал. 14, позначка [1]);
  2. Вибрати необхідний звіт (мал. 14, позначка [2]);
  3. Заповнити поля (параметри) даними (мал. 14, позначка [3]) на панелі формування звіту;
  4. Натиснути кнопку [Перегляд] (мал. 14, позначка [4]).

 

Мал. 14 - Алгоритм формування звіту в МІС

Після цього система сформує звіт (мал. 15). Детально переглянути особливості формування того чи іншого звіту та детальний перелік полів Панелі формування звіту можливо в інструкції Звіти (перелік та класифікація). В таблиці сторінки Звіти (перелік та класифікація) обрати потрібний звіт (використати пошук) та переглянути інформацію.

Мал. 15 - Сформований звіт в МІС

УВАГА!

Система формує звіт лише при виконанні певних умов:

  1. Всі поля для формування звіту на Панелі формування (мал.5 позначка [2]заповнені.
  2. Дані для формування звіту внесено правильно.
  3. Дані до системи (по яким формується звіт) внесено та вони є коректними.

Детально з умовами та передумовами формування по кожному звіту можна ознайомитись в інструкції Звіти (перелік та класифікація)

Далі, за умови формування звіту без помилок, користувач може: переглянути звіт, знайти необхідну інформацію, зберегти звіт у потрібній формі за допомогою панелі інструментів по роботі зі звітом (мал.5 позначка [2]). Для цього потрібно обрати потрібну кнопку на панелі роботи зі звітом (мал.5 позначка [2]) та виконати потрібні дії за потреби (обрати формат збереження звіту, вказати масштаб звіту, вказати необхідні параметри сторінки звіту та інше).

  • Нет меток