ПРО РОЗДІЛ:
У розділі наведена інформація та загальні кроки необхідні для налаштування системи під користувача.
ВАЖЛИВО!
- Попередньо повинні бути виконані всі умови для налаштування відповідного пункуту, детально про умови зазначено в кожному розділі.
- Системні налаштування пов'язані з комп'ютером та його переферійними пристроями (принтери, сканери, тощо...) попередньо повинен провести системний адміністратор або відповідальна особа ЛЗ.
- З проблемних питань пов'язаних з налаштуванням системи необхідно звертатися до Технічної підтримки МІС МедЕйр.
- Детально як отримати допомогу Технічної підтримки МІС МедЕйр у блоці Навчальні матеріали та техпідтримка.
- Для віддаленого вирішення проблеми користувача необхідна програма віддаленого доступу TeamViewer , завантажити програму можна тут...
УВАГА!
Передумовою для роботи з даним розділом, є ознайомлення з інформацією зазначеної у розділах Навчальні матеріали та техпідтримка, Вхід до системи, Інтерфейс системи, Налаштування системи, Елементи управління інтерфейсу.
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:
Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати розділ з наведеної таблиці (нижче) або у дереві навігації підрозділу Персональні налаштування (зліва). Для перегляду інформації зазначеної у іншому блоці, розділі або підрозділі (якщо вказано посилання), перейдіть за посиланням. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткові дані, для їх відображення необхідно розкрити список.
Більш детальна інформація про те, як користуватися інструкціями, зазначена в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка.
інформація по зміні паролю для користувача МІС | |
Принтер та сканер |
|
ЕЦП | інформація по підкрипленню ЕЦП (особистого Електронного Цифрового Підпису користувача) для роботи із функціоналом eHealth (Епізод, Консультація, Декларація, Доступні ліки та інше...) |