Загальна інформація по роботі з медичними подіями «eHealth»

  1. Тепер лікарі працюють з МЕДИЧНИМИ ПОДІЯМИ, тобто не лише з оглядами (візитами) пацієнта, а й з епізодами медичної допомоги;
  2. Епізод медичної допомоги – це взаємодія пацієнта з медичним працівником від першого його звернення по медичну допомогу до останнього (включно) з цією самою проблемою. Епізод може включати одне або кілька звернень пацієнта (візитів), кожне окреме звернення може включати оцінювання більше ніж одного епізоду (кілька проблем). За допомогою ІСРС лікар може розподіляти проблеми пацієнта на різні епізоди. Це дозволить структурувати медичні записи про пацієнта в розрізі його окремих хронічних захворювань
  3. Візит (звернення) – це контакт пацієнта з медичним працівником. Візити можуть бути прямі (амбулаторно, вдома) і непрямі (телефоном, електронною поштою тощо). Під час одного візиту пацієнт може вказувати на декілька проблем.

Увага!

Кожна взаємодія пацієнта з медичним працівником, навіть впродовж одного й того самого дня, – це різні візити.

  1. З детальними рекомендаціями роботи з медичними подіями з практичними прикладами кодування можна ознайомитись на сайті НСЗУ (https://nszu.gov.ua/novini/icpc-2-dlya-likariv-pmd-komanda-regionalnih-treneriv-pidgotu-92)
  2. І епізоди, і візити передаються на сервер ДП «eHealth» і звідки вже ніколи не видаляються;
  3. Якщо після передачі епізоду чи звернення в «eHealth» було виявлено помилку, то:
  • помилково внесений візит можна відмінити, вказавши причину відміни та підписавши ЕЦП лікаря, але вся інформація по ньому все одно залишиться на сервері ДП «eHealth»
  • щоб відмінити помилково внесений епізод, в якому вже створені огляди (візити), зпочатку потрібно відмінити візити даного епізоду, а потім сам епізод.
  1. Працювати з епізодами пацієнта може тільки той лікар, в якого є діюча декларація з цим пацієнтом.

Відкриття епізоду

Для того, щоб відкрити/створити Епізод:

  1. Обираємо потрібного пацієнта та переходимо в ЕМК
  2. Переходимо на вкладку Ключова інформація пацієнта

  1. У даній вкладці створюємо епізод, натиснувши кнопку Створити епізод

  1. При створенні обираємо назву для даного епізоду. Є 2 варіанти:
  2. Використати довідник ICPC2
  3. Прописати зручну вам назву вручну


Після створення назви натискаємо кнопку ОК. Далі з'являється повідомлення, що епізод очікує обробки в системі eHealth.

Створений епізод переходить у стан «Очікує обробки».

  1. Обираємо потрібний нам епізод і натискаємо Перевірити стан


Після перевірки стану повинне з'явитись повідомлення, що епізод створено в системі «eHealth».

Епізод переходить у стан Діючий

Натиснувши двічі на потрібний нам епізод, бачимо інформацію про:

  • назву епізоду,
  • відповідальних спеціаліста та лікувальний заклад,
  • тип, стан та дату відкриття епізоду,

і можемо створити до нього консультацію.

Увага!

Для епізоду доступні наступні стани:

  • Діючий
  • Завершений
  • Внесений помилково
  • Очікує обробки
  • Невдала обробка

Всі консультації, створені до даного епізоду, будуть відображатися в таблиці в блоці «Взаємодії».

Відміна помилково внесеного епізоду

Якщо помилково внесений епізод:

  1. Потрібно відмінити всі, зв'язані з ним консультації
  2. Обираємо потрібний нам епізод
  3. Натискаємо на кнопку Позначити як помилково внесений


Так само вказуємо причину, підписуємо

Оновлюємо стан


Стан в системі eHealth має змінитись на «Внесений помилково»

Оновлення епізоду

Якщо потрібно передати епізод пацієнта іншому лікарю (щоб він мав змогу заносити консультації по даному епізоду) або змінити назву епізоду, тоді:

Натискаємо кнопку Оновити епізод

Обираємо зі списку, якому лікарю передаємо пацієнта, або змінюємо назву епізоду, натискаємо Ок та оновлюємо стан епізоду.


Працює дана функція в рамках організації.

Закриття епізоду

Якщо потрібно Закрити епізод:

  1. Обираємо потрібний епізод
  2. Натискаємо на кнопку Закрити епізод

Оновлюємо стан, натиснувши кнопку «Оновити стан».

  • Нет меток