Важливо!

Перелік кнопок спец дій та функціональних залежить від окремої спеціальності та налаштування МІС адміністратором.

Електронна карткою пацієнта

Картка пацієнта, окрім персональних даних, містить усю необхідну інформацію про пацієнта (таку як, контингент, група крові, група інвалідності, місце роботи, адреси, контактні дані, дані контактних осіб, наявність страхування, закріплений лікувальний заклад та спеціаліст і т.д.).

В системі МедЕйр для того щоб відкрити картку пацієнта необхідно: 

  • перейти до реєстр ''Пацієнти'' на панелі Навігації, натиснувши лівою клавішею мишки. Після чого, відкривається табличка:


Мал. 1 Список пацієнтів з реєстру ''Пацієнти''


  • у лівому кутку на головній панелі лівою клавішею мишки натискаємо кнопку [Редагувати]з'являється форма ЕК пацієнта:



Мал. 2 Форма для введення даних про пацієнта


Дана картка містить три блоки даних пацієнта (Загальна інформація про таблицю пацієнтів та картку\Електронна картка Пацієнта):

  • «Персональні дані»

  • Інформаційна область картки

  • Область вкладок


Опис блоку «Персональні дані»

Блок «Персональні дані» призначений для внесення особистих даних пацієнта. Ця частина ЕК має функцію згортання Призначення елементів блоку «Персональні дані» описано нижче в  Таблиця1:

 

Таблиця1. Призначення полів блоку «Персональні дані» ЕК Пацієнта

Елемент

Опис елемента

Поле „Прізвище*”

В полі вказується прізвище пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле „Ім’я*”

В полі вказується ім’я пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле „По-батькові”

В полі вказується по-батькові пацієнта

Поле „Країна народження”

В полі вказується країна народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле „Місце народження”

В полі вказується місце народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле „Дата народження*”

В полі вказується дата народження пацієнта. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки

Поле обов’язкове для заповнення.

Поле „Стать*”

В полі вказується стать пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

Поле обов’язкове для заповнення.

Поле „Тип документу”

В полі вказується тип документу, пацієнтом, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле „ Дата видачі”

В полі вказується дата видачі документу, наданого пацієнтом. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки

Поле “Серія”

В полі вказується серія документу, наданого пацієнтом.

Поле “Номер”

В полі вказується номер документу, наданого пацієнтом.

Поле “Ким виданий”

В полі вказується назва організації, що видала  документ, наданий пацієнтом


У відкритій формі , на робочій області реєстру, верхня частина – ''Персональні дані пацієнта'', де заповнюємо поля шляхом введення інформації з клавіатури українською мовою.


Мал.3 Персональні дані пацієнта


Рядки, що містять списки позначені стрілочкою дають можливість обрати потрібне зі списку. 
Наприклад, у ряду ''Країна народження'' вводимо букву ''У'' і з'являється список, де ми можемо обрати ''Україна'', наведенням курсору на потрібне значення та натиснувши лівою кнопкою миші:


Мал.4 Приклад вибору потрібного значення


Після першого збереження ЕК Пацієнта, поля блоку«Персональні дані» закриваються для редагування, для користувачів, що мають відповідні права, стає доступною спеціальна дія блоку   [Змінити персональні дані]. 



Мал. 5 Зміна персональних даних


 Якщо надалі виникає необхідність змінити персональні дані пацієнта, слід натиснути    [Змінити персональні дані] та відредагувати інформацію в полях попап-форми редагування, що відкриється:

 

Мал.6. Форма редагування блоку «Персональні дані»

 

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.


Опис блоку інформаційна область (загальні дані) картки

Мал. 7 Загальні дані картки


1 –індивідуальний номер, який генерує система МедЕйр;
2 –створення нового місця роботи;
3 – кнопка відмітки, якщо пацієнт медичний працівник.
4 - поля обов'язкові для заповнення якщо пацієнт належить до однієї з груп
Рядки, що містять списки позначені стрілочкою дають можливість обрати потрібне зі списку.

Призначення елементів інформаційної області картки Пацієнта описано нижче (Таблиця2)


Таблиця2. Призначення полів інформаційної області ЕК Пацієнта

Елемент

Опис елемента

Поле “Індивідуальний номер”

В полі вказується Індивідуальний номер пацієнта.

Поле “Громадянство”

В полі вказується країна громадянства пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Значення за замовченням - «Україна».

Поле “Місце роботи”

В полі вказується місце роботи пацієнта.

Поле “Посада”

В полі вказується посада пацієнта.

Логічна ознака “Медичний працівник”

Логічна ознака, що встановлюється, якщо пацієнт є медичним працівником

Поле “Сімейний стан”

В полі вказується сімейний стан пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле “Кількість дітей”

В полі вказується кількість дітей пацієнта.

Поле “Рівень освіти”

В полі вказується рівень освіти пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле “Категорія”

В полі вказується категорія пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле “Соціальна група”

В полі вказується соціальна група пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле “Група інвалідності”

В полі вказується група інвалідності пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле “Група крові”

В полі вказується група крові пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле “Резус-фактор”

В полі вказується резус-фактор пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле “ЗОЗ перебування на обліку”

В полі вказується ЗОЗ перебування на обліку пацієнта

Поле “Дільниця”

В полі вказується дільниця, за якою закріплено пацієнта

Поле “Лікар”

В полі вказується лікар, за яким закріплено пацієнта

Опис блоку область вкладок

Мал. 8 Область вкладок


Дана частина картки містить вкладки із додатковими полями для введення даних: ''Медичні дані '', ''Адреси'', ''Контакти '', ''Дані контактних осіб'', ''Страхування'', ''Переміщення'', ''Лікарі'', ''Організації з доступом'', ''Декларації в системі eHealth'',

Таблиця3. Додаткові області закладок поля для введення

             Елемент

Опис елемента

«Адреси»

У цій вкладці лікар заповнює адресу реєстрації та проживання пацієнта.

«Контакти»

У цій вкладці лікар заповнює контакти пацієнта.

«Дані контактних осіб»

У цій вкладці лікар заповнює дані контактних осіб  пацієнта, опікунів для неповнолітніх дітей(Для дітей поле обов’язкове для заповнення).

«Страхування»

У цій вкладці лікар заповнює інформацію про страхування пацієнта.

«Переміщення»

Поле заповнюється автоматично при взятті пацієнта на облік або переведенні у інший заклад.

«Лікарі»

У цій вкладці відображається інформація про лікуючого лікаря пацієнта.

«Організації з доступом»

Тут відображається інформація про організації які працюють із пацієнтом.

«Декларації в системі eHealth»

У цій вкладці лікар створює декларацію у системі eHealth.


«Медичні дані»

На закладці вказуються медичні дані пацієнта (Мал.9)


Мал.9. Закладка «Медичні дані»

 

Таблиця4. Призначення полів закладки «Медичні дані» ЕК Пацієнта

Елемент

Опис елемента

Поле “ФОГК”

В полі вказується дані флюорографічного обстеження органів грудної клітки пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

Поле “Онкоогляд”

В полі вказується дані онкологічного обстеження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.


«Адреси»

На закладці відображається інформація щодо адрес пацієнта у вигляді таблиці (Мал.10).


Мал.10. Закладка «Адреси»


Для записів з правої сторони біля таблиці доступні наступні операції у вигляді функціональних кнопок, розташованих на панелі інструментів закладки:

  • „Створити”;

  • „Редагувати”;

  • „Видалити”;

  • „Змінити адресу”;

  • „Налагодження колонок”;

  • „Скинути налагодження колонок”;

  • „Експорт в Excel”.

При створенні адреси за допомогою кнопки [Створити], відкривається форма для заповнення даних про адресу (Мал.11).


Мал.11. Форма створення адреси


В дану картку вносять адреси проживання та реєстрації. Якщо реєстрація співпадає з адресою проживання, тоді відмічають галочка у полі [співпадає з адресою проживання], система автоматично створить адресу реєстрації та адресу проживання (Мал.12, Мал.9). У випадку різних адрес, кожну адресу створюють окремо.


Мал.12. Приклад створення адреси.

 

Таблиця5. Призначення полів  форми створення адреси

Елемент

Опис елемента

Поле “Тип адреси*”

В полі вказується тип адреси пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Статус”

В полі відображається статус адреси (Актуальна/Не актуальна). Значення за замовченням – «Актуальна», змінюється при зміні адреси з аналогічним типом.

Поле “Область”

В полі вказується область, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле “Район”

В полі вказується район, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле “Населений пункт*”

В полі вказується населений пункт, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Район населенного пункту”

В полі вказується район населеного пункту.

Поле “Вулиця*”

В полі вказується назва вулиці. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Будинок*”

В полі вказується номер будинка. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Корпус”

В полі вказується номер корпусу.

Поле “Квартира”

В полі вказується номер квартири.

Поле “Житлово-побутові умови”

В поле вноситься інформація про житлово-побутові умови пацінта. Доступне для адреси з Типом «Адреса проживання»


Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати]. В результаті чого відкриється форма редагування (Мал.13).


Мал.13. Форма редагування адреси


Кнопка [Зберегти] дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи.

Кнопка  [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка  [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає із таблиці.

Щоб видалити адресу, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (Мал.14).


 Мал.14. Запит на підтвердження видалення


Якщо Ви дійсно збираєтесь видалити запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

Для внесення нової адреси з аналогічним з вже існуючою Типом, потрібно виділити запис про попередню адресу та натиснути кнопку  [Змінити адресу]. Після натиснення на дану кнопку, відкривається форма для заповнення даних про нову адресу (Мал.15).


Мал.15. Форма зміни адреси


Таблиця6. Призначення полів форми створення адреси

Елемент

Опис елемента

Поле “Тип адреси”

В полі відображається Тип адреси, аналогічний Типу попередньої адреси. Поле закрите для редагування

Поле “Статус”

В полі за замовченням відображається статус «Актуальна». Статус попередньої адреси автоматично змінюється на «Неактуальна». Поле закрите для редагування

Поле “Область”

В полі вказується область, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле “Район”

В полі вказується район, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле “Населений пункт*”

В полі вказується населений пункт, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Район населеного пункту”

В полі вказується район населеного пункту.

Поле “Вулиця*”

В полі вказується назва вулиці. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Будинок*”

В полі вказується номер будинка. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Корпус”

В полі вказується номер корпусу

Поле “Квартира”

В полі вказується номер квартири

Поле “Змінює”

В полі відображається попередня адреса. Поле закрите для редагування

Поле “Дата зміни”

В полі вказується дата зміни адреси проживання.

Поле “Житлово-побутові умови”

В поле вноситься інформація про житлово-побутові умови пацінта. Доступне при зміні адреси з Типом «Адреса проживання»


Кнопка  [Ок]  дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка  [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.


 «Контакти»

На закладці відображається інформація щодо контактів пацієнта у вигляді таблиці (Мал.16).


Мал.16. Закладка «Контакти»

 

Для записів таблиці доступні наступні операції, кнопки яких розташовані на панелі інструментів закладки:

  • „Створити”;

  • „Редагувати”;

  • „Видалити”;

  • „Налагодження колонок”;

  • „Скинути налагодження колонок”;

  • „Експорт в Excel”.

Після натиснення на кнопку [Створити], відкривається форма для заповнення даних про контакт (Мал.17).


Мал.17. Форма створення контакту

 

Таблиця7. Призначення полів  форми створення контакту

Елемент

Опис елемента

Поле “Тип контакту*”

В полі вказується тип контакту пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Значення*”

В полі вказується контакт пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Примітка”

В полі вказується примітка


Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати]. В результаті чого відкриється форма редагування (Мал.18).


Мал.18. Форма редагування контакту


Кнопка  [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка  [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Щоб видалити контакт, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (Мал.19).


 Мал.19. Запит на підтвердження видалення

 

Якщо Ви дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].


«Дані контактних осіб»

При натисканні на дану закладку відкривається форма для заповнення (мал. 20)


Мал.20. Закладка «Дані контактних осіб»


Якщо натиснути [Додати] на закладці відображається інформація щодо контактних осіб пацієнта у вигляді таблиці (Мал.21).


Мал.21. Закладка «Дані контактних осіб»


Для записів таблиці доступні наступні операції, кнопки яких розташовані на панелі інструментів закладки, з правої сторони від таблиці:

  • „Створити”;

  • „Редагувати”;

  • „Видалити”;

  • „Налагодження колонок”;

  • „Скинути налагодження колонок”;

  • „Експорт в Excel”.

Додати запис про щодо контактних осіб здійснюється за допомогою кнопки  [Створити]. Після натиснення на дану кнопку, відкривається форма для заповнення даних про особу (Мал.22).


Мал.22. Форма створення даних контактних осіб


Таблиця8. Призначення полів  форми створення даних контактних осіб

Елемент

Опис елемента      

Поле “Прізвище”

В полі вказується прізвище контактної особи пацієнта.

Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Ім’я*”

В полі вказується ім’я контактної особи пацієнта.

Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “По-батькові”

В полі вказується прізвище контактної особи пацієнта

Поле “ЕМК”

В полі з випадаючого списку обирається Прізвище, ім’я, по-батькові контактної особи пацієнта, якщо вона теж обслуговується в даному ЛЗ

Поле “Стать”

В полі вказується стать пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

Поле “Ступінь спорідненості*”

В полі вказується ступінь спорідненості контактної особи з пацієнтом. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле „Дата народження*”

В полі вказується дата народження пацієнта. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки

Поле “ІПН”

В полі вказується індивідуальний податковий номер контактної особи пацієнта

Поле „Тип документу”

В полі вказується тип документу, пацієнтом, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле “Номер документу”

В полі вказується серія та номер документа контактної особи

Поле “Телефон”

В полі вказується номер телефону контактної особи пацієнта.

Поле “Документ про опіку”

В полі вказується тип документу про опіку, заповнюється шляхом вибору зі списку

Поле “Номер документу про опіку”

В полі вказується серія та номер документа про опіку

Поле “Місце проживання”

В полі вказується адреса контактної особи пацієнта

Поле Країна народження

В полі вказується країна народження контактної особи пацієнта

Поле Місто народження

В полі вказується місто народження контактної особи пацієнта

Поле Примітки

В полі вказується примітка.


Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку  [Редагувати]. В результаті чого відкриється форма редагування (Мал.23).


Мал.23. Форма редагування контакту


Кнопка [Зберегти] дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи.

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає із таблиці.

Щоб видалити дані контактної особи, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (Мал.24).

 

Мал.24. Запит на підтвердження видалення

 

Якщо Ви дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

 

 «Страхування»

На закладці відображається інформація щодо страхових полісів пацієнта у вигляді таблиці (Мал.25).


Мал.25. Закладка «Страхування»


Для записів таблиці доступні наступні операції, кнопки яких розташовані на панелі інструментів закладки:

  • „Створити”;

  • „Редагувати”;

  • „Видалити”;

  • „Налагодження колонок”;

  • „Скинути налагодження колонок”;

  • „Експорт в Excel”.

Після натиснення на кнопку [Створити], відкривається форма для заповнення даних про контакт (Мал.26).


Мал.26. Форма створення страхового полісу


Таблиця 9. Призначення полів форми створення страхового полісу

Елемент

Опис елемента

Поле “Страхова компанія*”

В полі вказується назва страхової компанії пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Серія”

В полі вказується серія страхового полісу пацієнта

Поле “Номер”

В полі вказується номер страхового полісу пацієнта

Поле “Дата видачі”

В полі вказується дата видачі страхового полісу пацієнта

Поле “Термін дії полісу”

В полі вказується дата закінчення дії страхового полісу пацієнта

Поле “Контакти компанії”

В полі вказуються контакти страхової компанії пацієнта


Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати]. В результаті чого відкриється форма редагування (Мал.27).

 

Мал.27. Форма редагування страхового полісу


Кнопка [Зберегти] дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи.

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає із таблиці.

Щоб видалити страховий поліс, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (Мал.28).

 

Мал.28. Запит на підтвердження видалення


Якщо Ви дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

 

«Переміщення»

На закладці відображається інформація про переміщення пацієнта між лікарнями (Мал.29).


Мал.29. Закладка «Переміщення»


Для записів таблиці доступні наступні операції, кнопки яких розташовані на панелі інструментів закладки:

  • „Створити”;

  • „Редагувати”;

  • „Видалити”;

  • „Налагодження колонок”;

  • „Скинути налагодження колонок”;

  • „Експорт в Excel”.

Натиснувши кнопку [Створити] відкриється форма для заповнення даних про медичний заклад (Мал.30). Детальний опис форми додавання лікарні наведено  нижче


Мал.30.Форма створення переміщення між лікарнями

.

Якщо причина зняття з нагляду у лікарні передбачає переміщення у іншу лікарню, система додає поле «ЗОЗ, до якого направлено» (Мал.31).


Мал.31. Форма створення переміщення між лікарнями.


Таблиця 10. Призначення полів  форми створення переміщення

Елемент

Опис елемента

Поле “ЗОЗ*”

В полі вказується назва лікарні, в якій перебуває (перебував) на обліку пацієнт, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Дата взяття під нагляд*”

В полі вказується дата взяття на облік пацієнта. Дата має бути поточна або менша, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Причина взяття*”

В полі вказується причина взяття під нагляд пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Логічна ознака “Відмовився від диспансерного обліку”

Логічна ознака встановлюється, якщо пацієнт відмовився від диспансерного обліку

Поле “Дата зняття з нагляду”

В полі вказується дата зняття з нагляду пацієнта. Дата має бути поточна або менше, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки.

Поле “Причина зняття”

В полі вказується причина зняття з нагляду пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

Поле “ЗОЗ, до якого направлено”

В полі вказується назва лікарні, в яку направлено пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.


Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку  [Редагувати]. В результаті чого відкриється форма редагування (Мал.32).


Мал.32 Форма редагування переміщення


Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Щоб видалити ЗОЗ, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (Мал.33).

 

Мал.33. Запит на підтвердження видалення


Якщо Ви дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

 

«Лікарі»

 

«Організації з доступом»

 

«Декларації в системі eHealth»

Спеціальні дії ЕК Пацієнта

№ п/п

Зображення кнопки

Назва кнопки

Опис

1.                

ЕМК

Кнопка відкриває Електронну медичну картку вибраного в реєстрі пацієнта

2.                





Загальний пошук пацієнта

Кнопка дозволяє виконати пошук ЕК пацієнта за загальними даними. При натисненні кнопки відкривається форма пошуку:

В поля форми пошуку необхідно внести загальні дані пацієнта, якого потрібно знайти, та натиснути кнопку [Пошук].

3.                




Пошук персони в системі «eHealth»

Кнопка дозволяє виконати пошук пацієнта в системі «eHealth» за загальними даними із декларацією створеною не в МІС МедЕйр. При натисненні кнопки відкривається форма пошуку:

В обов’язкові поля форми пошуку необхідно внести дані пацієнта, якого потрібно знайти, та натиснути кнопку [Пошук].

4.                

Взяти на облік

Кнопка призначена для первинної ланки.

Здійснює взяття пацієнта на облік в лікувальний заклад для підписання з ним декларації (детально дивіться Опис картки пацієнта\Спеціальна дія «Взяти на облік»)

5.                

Зняти з обліку

Кнопка призначена для первинної ланки.

Здійснює зняття пацієнта з обліку в лікувальному закладі (детально дивіться Опис картки пацієнта\Спеціальна дія «Зняти з обліку»)

6.                


Видалити дубль

Кнопка дозволяє видалити дубль ЕК Пацієнта, якщо на одного Пацієнта створено дві ЕК. При натисненні кнопки відкривається форма:

7.                



Переведення пацієнтів

Кнопка дозволяє здійснити переведення Пацієнтів групами від одного лікаря до іншого, або з одного ЛЗ в інший. При натисненні кнопки відкривається форма:

Обрати тип переведення, заповнити відповідні поля, натиснути [Пошук], після відтворення списку певного списку пацієнтів обрати необхідних, натиснути [Ок].

Спеціальна дія «Взяти на облік»

Для того, щоб взяти пацієнта на облік, потрібно натиснути на кнопку [Взяти на облік], яка знаходиться на основній панелі інструментів «Реєстру Пацієнти», та заповнити поля форми, що відкриється (Мал.32). Призначення полів форми описані в Таблиці 12.


Мал.32 Форма взяття на облік

  

Таблиця 12. Призначення полів форми «Взяття на облік»

 Елемент

Опис елемента

Поле “ЗОЗ, взяття на облік*”

В полі вказується назва ЗОЗ, в який на облік приймають пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Дата взяття на облік*”

В полі вказується дата взяття пацієнта на облік. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Причина взяття на облік*”

В полі вказується причина взяття пацієнта на облік, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Логічна ознака “Створити амбулаторну картку”

Логічна ознака, що встановлюється якщо необхідно відразу створити амбулаторну картку для поточного пацієнта.


Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

На облік можна взяти лише того пацієнта, який ще не перебуває на обліку в вибраному ЗОЗ. Якщо пацієнт вже перебуває на обліку, система видасть відповідне повідомлення (Мал. 33).


Мал.33 Повідомлення про помилку


Спеціальна дія «Зняти з обліку»

Для того, щоб зняти пацієнта з обліку, потрібно натиснути на кнопку [Зняти з обліку], яка знаходиться на основній панелі інструментів реєстру Пацієнти (доступна, якщо картка пацієнта має стан «На обліку в медичному закладі»), та заповнити поля форми, що відкриється (Мал.34). Призначення полів форми описані в Таблиця 13..


Мал.34 Форма зняття з обліку


Таблиця 13. Призначення полів форми «Зняття з обліку»

Елемент

Опис елемента

Поле “Дата зняття з обліку*”

В полі вказується дата зняття пацієнта з обліку. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “Причина зняття з обліку*”

В полі вказується причина зняття пацієнта з обліку, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле “ЗОЗ, до якого направлено”

В полі вказується Лікувальний заклад, до якого направляють пацієнта. Поле відображається, якщо в причині зняття вказані наступні значення:

  • Виїзд в інший регіон України,

  • Виїзд в іншу країну,

  • Лабораторна помилка,

  • Невідоме місце проживання,

  • Перебування у місцях позбавлення волі,

  • Переїзд.

Поле “Причина смерті”

В полі вказується причина смерті пацієнта.

Поле відображається, якщо в полі “Причина зняття з обліку” вибрано значення «Смерть»


Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.



Дії картки над записами пацієнта

Картка пацієнта реєстру "Пацієнти" також містить відповідні спецдії які дають змогу виконувати певні дії над ЕК пацієнта, наведені нижче на мал. та табл. 


Мал.35. «Спеціальні дії» в картці Пацієнта

Таблиця 14. Призначення кнопок «Спеціальних дій» в картці Пацієнта

№ п/п

Зображення кнопки

Назва кнопки

Опис

1.      

ЕМК

Кнопка відкриває Електронну медичну картку вибраного в реєстрі пацієнта

2.      

Взяти на облік

Детально Спеціальна дія «Взяти на облік»

3.      

Зняти з обліку

Детально Спеціальна дія «Зняти з обліку»

4.      

Помер

Змінює стан пацієнта на «Помер»

5.       

Редагування в системі «eHealth»

Надає можливість реєстрації ідентифікованої персони в системі «eHealth»

6.       

Метод автентифікації в системі «eHealth»

Надає можливість для перегляду поточних методів автентифікації персони в системі «eHealth» та виконання дій над ними

7.       

Приєднати запис неідентифікованого пацієнта в системі «eHealth»

Надає можливість для приєднання запису неідентифікованої персони

8.       

Неідентифікований пацієнт в системі «eHealth»

Надає можливість для перегляду запису про неідентифіковану персону в системі «eHealth» та реєстрації

  • Нет меток