Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 6 Следующий »


Зміст

Призначення

Опис



Пошук картки пацієнта у реєстрі "Пацієнти" при самозверненні.

Наведено загальну інформацію та кроки при проведенні пошук ЕК пацієнта за різних варіантів звернення до лікаря на прийом.

Пошук картки пацієнта у реєстрі "Запис на прийом" при попередньому записі, через реєстратуру, Медичний портал або за особистим записом лікаря.
Пошук картки пацієнта у реєстрі "Направлення пацієнта" за направленням.

ВАЖЛИВО!

Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Нештатні ситуації (Поліклініка), та виконайте зазначені рекомендації.

Пошук пацієнта в системі "eHealth" є обов'язковим етапом алгоритму роботи лікаря.

Звернення пацієнта на прийом до лікаря може проходити за трьома сценаріями:

  1. Самозвернення
  2. Попередній запис через реєстратуру або медичний портал.
  3. За направленням

При розгляді кожного з варіантів, розділ Пошук пацієнта має певні відмінності. Більш детально різновиди пошуку представлені у розділах: Пошук пацієнта в системі та  Пошук пацієнта ("eHealth")
Далі розглянемо поетапно кожен різновид звернення окремо.

Самозвернення

Пошук картки пацієнта у випадку самозвернення здійснюємо в реєстрі Пацієнти за допомогою пошуку в eHealth, кнопка спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"].

 Алгоритм дій наведено нижче, (мал.1):

  1. Переходимо до реєстру, позначка [1] на мал.1.
  2. Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі "eHealth"], позначка [2] на мал.1.
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, позначка [3] на мал.1.
  4. Натискаємо кнопку [Пошук], позначка [4] на мал.1.

Детально про пошук  пацієнта в eHealth (тут…)

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth


Після проведення пошуку, система може видати 5 результатів :


    1. Пацієнта знайдено в МІС МedEir та "eHealth", (мал.2)

Даний результат свідчить про те, що пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в "eHealth" або має декларацію (позначка [2]).

Мал. 2 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та "eHealth"


В такому випадку Ви одразу переходите до наступного етапу, зазначеного у таблиці розділу Алгоритм роботи (Лікар поліклініки): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією, направленням та ін.( за необхідності).

Інші варіанти пошуку зазначені нижче в Таблиці 1 та потребують додаткових дій, після виконання яких, Ви переходите до наступного етапу основного алгоритму роботи.

Детальніше про варіанти пошуку (тут...).

Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта, які потребують додаткових дій

ВаріантЗначення та дії (скорочено)
2.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Мал.3 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в "eHealth"

Дії: зареєструвати пацієнта в eHealth, перш ніж виконати реєстрацію виконати рекомендації наведені тут...

3.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Мал.4 Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в "eHealth"

Дії: створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані, перш ніж виконати імпорт виконати рекомендації наведені тут...

4. Пацієнта знайдено в МІС та в "eHealth" (два окремих записи)

Значення: даний пацієнт має картку в МedEir (позначка [1] - присутрня), в "eHealth" - зареєстрований або є декларація (позначка [2] - присутрня).

Мал.5 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в "eHealth" (два окремих записи)


Дії: імпортувати дані пацієнта з "eHealth", детальніше див (тут...)

5. 

Пацієнта не знайдено в МІС та в "eHealth"

Значення: даний пацієнт не має даних в МedEir та "eHealth", дані пошуку внесено не правильно або помилка в персональних даних.

Дії: перевірити данні вводу або з'ясувати як пацієнта зареєстровано "eHealth", детальніше див (тут...)


Попередній запис

Наступний варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря може відбуватися за попереднім записом. При даному сценарії може бути три варіанти, (Табл. 2):

Таблиці 2 -  Варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря

ВаріантДеталі та зауваження
1.

Запис на прийом через реєстратуру

ВАЖЛИВО!

Якщо в лікувальному закладі запис пацієнтів здійснюється через реєстратуру, пункт Самозвернення може виконуватись реєстратором. Пошук пацієнта в "eHealth" (перевірка реєстрації) здійснюється через спец дію [Пошук персони в системі "eHealth"].

УВАГА!

Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в "eHealth" при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в "eHealth" або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні:

1) провести пошук пацієнта по "eHealth" (детально тут...);

2) провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...).

2.Запис особисто пацієнтом через медичний портал

УВАГА!

Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в "eHealth" при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в "eHealth" або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні:

1) провести пошук пацієнта по "eHealth" (детально тут...);

2) провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...).

3.За особистим записом лікаря

У випадку попереднього запису на прийом, пошук картки пацієнта здійснюємо в реєстрі "Записані до мене", за допомогою функціоналу МІС МedEir: боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру (детально тут...).

ВАЖЛИВО!

Якщо Ви проводите пошук за боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру - ОБОВ'ЯЗКОВО очищайте параметри пошуку (детально тут...). При неочищенні параметрів реєстр відображає не увесь перелік даних, тому у користувача може виникнути питання: "Куди зникли пацієнти або мої записи?"


Алгоритм дій наведено нижче, (мал.2):

  1. Переходимо до реєстру "Записані до мене"  (детально як працювати з реєстрами: Опис та робота з реєстрами та Запис на прийом).
  2. Проводимо пошук за допомогою функціоналу МedEir (про пошук детально тут...).
  3. Обераємо запис пацієнта на конкретний час.

    Натискаємо спец дію (за потреби) або [ЕМК] (медичні дані, детально: ЕМК, Створення та робота з ЕМК), або [Пацієнт] (персональні дані, детально ПацієнтиСтворення та робота з ЕК) та переходимо у відповідну картку пацієнта.

Детально про реєстр "Записані до мене" у розділі Запис на прийом та роботу з ним, зазначено тут Створення запису на прийом.


Мал.2 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром "Записані до мене"

ВАЖЛИВО!

При роботі із записами реєстру "Записані до мене", не забудьте виконати спец дії, пов'язані з обробкою запису на прийом (зазначено на мал.3), оскільки це є важливо для формування звітності.

Як працювати із реєстром "Записані до мене" більш детально зазначено у розділі Створення запису на прийом.

Мал.3 - Спеціальні дії, при роботі з реєстром "Записані до мене"

УВАГА!

Якщо прийом відбувся, обов'язково потрібно натиснути [Прийом відбувся], (мал.4). 

Мал.4 - Спеціальна дія [Прийом відбувся]

За направленням

Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД. Дане направлення фіксується та відправляється на ЦК "eHealth"(більш детально тут... ).

Для того, щоб розпочати прийом пацієнта за направленням, необхідно:

  1. Провести пошук направлення в реєстрі "Направлення пацієнта" за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення].
  2. Перейти в картку пацієнта по електронному направленню.
  3. Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
  4. Відкрити ЕМК пацієнта.

Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено тут... 


Мал.5 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром "Направлення пацієнта"

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Якщо даний етап "Пошук пацієнта" завершено успішно і Ви знайшли потрібного пацієнта, то наступні дані будуть необхідні для створення консультації:

  • зареєстровано в "eHealth"
  • існує запис на прийом або ЕК пацієнта
  • існує електронне направлення, взято в чергу та в обробку

Далі переходите до наступного розділу ЕК та ЕМК пацієнта (Лікар поліклініки)

  • Нет меток