Інформаційний портал запущено для оперативного інформування користувачів системи "МедЕйр".
Кожен день ми підтримуємо та оновлюємо портал актуальними даними.
ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:
УВАГА!
Обов’язкове підключення до Системи техпідтримки «eHelp»
Шановні користувачі!
З 1-го вересня почала роботу нова система технічної підтримки користувачів МІС "МедЕйр". Для покращення надання технічної підтримки та оперативності вирішення Ваших питань (детально ознайомитися з описом системи можете, тут...).
10- го вересня підключення до Системи техпідтримки «eHelp» є ОБОВ’ЯЗКОВИМ!
Як перейти до системи або підключитися детально тут...
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”
УВАГА!
Просимо Вас приділити 1-2 хвилини для отримання зворотної інформації щодо використання МІС «МедЕйр». Разом з Вами ми сподіваємось стати краще. Перейдіть будь ласка за посиланням (Відгуки по роботі з технічною підтримкою Системи МІС "МедЕйр") та пройдіть опитування.
Опитування активне до 18:00 10.09.2020!
УВАГА!
У випадку втрати доступу до облікового запису Система технічної підтримки (eHelp):
- забули пароль;
- прострочене посилання в листі для переходу до eHelp.
Вам необхідно з офіційної електронної пошти закладу надіслати листа на електронну пошту до технічної підтримки МІС МедЕйр.
УВАГА!
Офіційні державні свята та офіційне перенесення робочих днів - є вихідними. Про зміни в графіку роботи технічної підтримки, буде повідомлено в новинах.
ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?
МІС "МедЕйр" | Загальна інформація про МІС "МедЕйр", основні компоненти системи, варіанти розгортання, вимоги до апаратного забезпечення та інша корисна інформація про систему. |
Новини | Новини про МІС "МедЕйр" |
FAQ (Поширені запитання) | Запитання, що часто виникають при використання МІС "МедЕйр", та відповіді на них. |
Інструкція користувача | Основні Інструкції користувача, посилання на відео-матеріали та інша корисна інформація щодо використання МІС "МедЕйр" |
Захист інформації | Інформація щодо захисту інформації в МІС "МедЕйр". Опис Програмного засобу криптографічного захисту інформації «Криптос Гейт Плас». Експертні висновки ТЗІ та атестати відповідності КСЗІ. |
Оновлення МІС "МедЕйр" | Опис оновлень МІС "МедЕйр", в тому числі перелік нових можливостей та внесених до програмного продукту змін. |
Інформацію про роботу технічної підтримки:
Контакт-центр, Системи технічної підтримки eHelp, Підтримка через он-лайн мережі, Support medeir (Youtube канал з відеоінструкціями)
НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ТА ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА:
Контакт-центр*
Графік роботи: | |
---|---|
Робочі дні та години | Пн. - Пт. з 8:00 до 18:00 Сб. з 9:00 до 15:00 |
Вихідні дні | Офіційні державні свята. Офіційне перенесення робочих днів. |
Системи технічної підтримки eHelp МІС МедЕйр
Графік роботи: | Цілодобово на прийом та перегляд. Відповіді та опрацювання заявок в робочі години Контакт-центру |
Є питання, проблеми з роботою в системі? Зайдіть на портал технічної підтримки. Спочатку спробуйте знайти необхідну інформацію в "Інструкціях користувача" Не знайшли? Створюйте запит в системі eHelp. |
Підтримка через он-лайн мережі та Youtube канал
Графік роботи: | цілодобово на прийом, відповіді в робочі години контакт центру |
Технічна підтримка МІС МедЕйр. Офіційна електронна пошта: medeir@e-life.com.ua - | |
Графік роботи: | цілодобово |