Зміст

Призначення

Опис

Оформлення або відмова від госпіталізації до стаціонару.

Картка надходження.

Передумови госпіталізації або відмови від госпіталізації. Алгоритм оформлення госпіталізації/відмови у приймальному відділенні за різних сценаріїв звернення пацієнта до стаціонару.

ВАЖЛИВО!

Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Помилки при роботі з системою (Стаціонар) та виконайте зазначені рекомендації.

Пошук та ідентифікація пацієнта в системі eHealth та МedEir є обов'язковим етапом алгоритму роботи приймального відділення.

Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами.

Детальний опис картки госпіталізації (Візит) наведено в розділі Загальні реєстри.

УВАГА!

Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Опис системи, (перелік розділів зазначено у пункті першомутут...), попередніх підрозділів Пам'ятка користувача (СМД)Опис інтерфейсу (СМД),  Приймальне відділення та сторінки підрозділу Алгоритм роботи (Приймального).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.

Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг неправильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікацію пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі.

Створення картки госпіталізації (Надходження)

Для створення картки необхідно:

  1. Перейти в модуль "Стаціонар"  (детально про модуль тут...).
  2. Відкрити реєстр Приймальне відділення (детально про реєстр тут...).
  3. Натискаємо на нижню частину кнопки [Створити] .
  4. Обрати конфігурацію надходження (мал. 1):
    • Прийом хворого (003/о).
    • Прийом вагітної (096/о).
    • Переривання вагітності (003-1).
    • Амбулаторний прийом чи Самозвернення.

Мал. 1 - Конфігурацію надходження

5. Відкриється картка створення госпіталізації Надходження (детально про картку тут...). Картка містить п'ять блоків (мал. 2).

Мал. 2 - Склад картки госпіталізації (Надходження)

Перший блок "Надходження" (мал. 2 позначка [1]) містить всю інформацію, що відноситься до надходження при оформленні госпіталізації. Другий блок "Пацієнт" (мал. 2 позначка [2]) містить всю інформацію про пацієнта, що обрано в полі "Пацієнт". Третій блок "Госпіталізація"  (мал. 2 позначка [3]) містить всю інформацію, що відноситься до госпіталізації заповнюється користувачем під час оформлення пацієнта до стаціонару. Четвертий блок "Статистика"  (мал. 2 позначка [4]) містить статистичну інформацію. П'ятий блок "Результат огляду"  (мал. 2 позначка [5]) містить інформацію стосовно первинного огляду пацієнта лікарем. Даний блок за замовчуванням згорнутий  (мал. 2 позначка [6]).

5. У вікні створення госпіталізації необхідно заповнити наступні поля (блок "Надходження", "Пацієнт""Госпіталізація""Статистика"):

Мал. 3 - Склад картки госпіталізації (Надходження), заповнення блоків "Надходження", "Пацієнт", "Госпіталізація", "Статистика"

6. Вказати дату та час госпіталізації (мал. 3 позначка [1]) блок "Надходження" (мал. 2 позначка [1]).

УВАГА!

Дата та час автоматично заповнюється поточною датою та часом при створенні картки госпіталізації. Тому за необхідності (формування госпіталізації в системі після оформлення пацієнта) потрібно змінити дату та час госпіталізації, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!

Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг з помилками лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі.

Виправлення даних (за відсутності умов виправити самостійно) потребує формування запиту до Технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та виконання певної процедури (детально Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта).

7. В полі "Пацієнт" (мал. 3 позначка [2]) вказуємо Прізвище та Ім'я пацієнта, після чого потрібно обрати з випадаючого списку (відображає лише перших 20 значень, тому прописуємо уважно Прізвище та Ім'я і звіряємо дату народження). Якщо пацієнта після результатів пошуку та ідентифікації не знайдено, потрібно створити, через реєстр Пацієнти або за допомогою кнопки [Створити]  в картці Візит, поле "Пацієнт" (мал. 3 позначка [2]). Детально процес cтворення пацієнта зазначено в інструкції Робота з ЕК пацієнта. Після закінчення створення нової картки пацієнта, повертаємось до створення картки Надходження.

УВАГА!

При оформленні до стаціонару або відмови пацієнта від госпіталізації, ОБОВ'ЯЗКОВИМ Є:

  • Пошук пацієнта в системі eHealth.
  • Ідентифікація пацієнта за документами.
  • Перевірка дублюючих ЕК пацієнта в системі МedEir за допомогою функціоналу системи.

Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг неправильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікацію пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі.

Виправлення даних (за відсутності умов виправити самостійно) потребує формування запиту до Технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та виконання певної процедури (детально Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта).

Відому інформацію по пацієнту ОБОВ'ЯЗКОВО вписуємо в картку при створенні. Контингент (декретований контингент, Інваліди ЧАЕС, Учасники бойових дій АТО) є ВАЖЛИВИМ до заповнення для коректного формування звітності.

Пацієнт повинен ОБОВ'ЯЗКОВО бути зареєстрований в системі eHealth (детально Неідентифікований пацієнт ("eHealth")Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")Імпорт пацієнта з "eHealth").

8. У розділі "Госпіталізація" - вказуємо планово або ургентно (мал. 3 позначка [3]). 

ВАЖЛИВО!

Якщо обирається ургентна госпіталізація ОБОВ'ЯЗКОВО вказати в полі "Термін госпіталізації"

9. Якщо обирано ургентна, вказати в полі "Термін госпіталізації" (мал. 3 позначка [4]) значення: до 6 год; 6-24 год; більше 24 год

10. У полі "Скерований" (мал. 3 позначка [9]) вибираємо з випадаючого списку (Самостійно, Швидка, За направленням). Якщо обирається ургентна госпіталізація, у полі скерований вибираємо – Швидка. Якщо вказуємо планову госпіталізацію, в полі скерований обираємо: Самостійно або За направленням.

11. Вказуємо "Причину Надходження" (мал. 3 позначка [6]): лікування, експертиза, обстеження.
12. Вказуємо "Діагноз при прийомі" (мал. 3 позначка [11; 12]) за МКХ10. Можливі два варіанти введення:

  • за МКХ10 кодуванням (мал. 3 позначка [11]) - наприклад J45;
  • за назвою захворювання (мал. 3 позначка [12]), наприклад Астма, далі обираємо з випадаючого списку.

Якщо такого захворювання не має у випадаючому списку, потрібно вписати його в поле "Опис діагнозу" (мал. 3 позначка [7]). В описі діагнозу можна вказувати доповнення по діагнозу, або попередній діагноз.

13. В полі "Відділення при госпіталізації" (мал. 3 позначка [8]) вибираємо з випадаючого списку відповідне відділення.

14. В полі рофіль ліжка" (мал. 3 позначка [13]) вибираємо профіль ліжка у відповідному відділенні госпіталізації.

15. Проводиться заповнення інформації по статистиці – "Госпіталізація в даному році з приводу даного захворювання" (мал. 3 позначка [14]) та "Повторна госпіталізація з приводу даного захворювання до 30 днів" (мал. 3 позначка [15]).

Мал. 4 - Заповнена картка госпіталізації (Надходження)

Мал. 5 - Спеціальні дії після збереження картки госпіталізації (Надходження)

16. Після того як вся інформація заповнена, натискаємо кнопку [Зберегти], з'явиться перелік спеціальних дій (мал. 5).

17. Спочатку реєструємо картку Надходження в журналі, кнопка спеціальної дії [Зареєструвати в журналі] (мал. 5 позначка [1]), далі дана кнопка зникає, після цього обираємо кнопку спеціальної дії [Згенерувати стаціонарну картку] (мал. 5 позначка [2]), що дає змогу автоматично зареєструвати стаціонарну карту пацієнта.

ВАЖЛИВО!

Якщо пацієнта не госпіталізують потрібно натиснути [Відмова у госпіталізації] (мал. 5 позначка [3]) детально у відповідному пункті даної інструкції.

18. Для збереження картки візиту і виходу з неї, натискаємо копку [Зберегти та закрити].

Відмова (Надходження)

У вікні створення госпіталізація заповнюємо необхідні поля блоку "Надходження", "Пацієнт", "Госпіталізація" (мал. 3).

1. Вказати дату та час госпіталізації (мал. 3 позначка [1]).

УВАГА!

Дата та час автоматично заповнюється поточною датою та часом при створенні картки госпіталізації, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!

2. В полі "Пацієнт" (мал. 3 позначка [2]) вказуємо Прізвище та Ім'я пацієнта, після чого потрібно обрати з випадаючого списку (відображає лише перших 20 значень, тому прописуємо уважно Прізвище та Ім'я і звіряємо дату народження). Якщо пацієнта після результатів пошуку та ідентифікації не знайдено, потрібно створити, через реєстр Пацієнти або за допомогою кнопки [Створити]  в картці Візит, поле "Пацієнт" (мал. 3 позначка [2]). Детально процес cтворення пацієнта зазначено в інструкції Робота з ЕК пацієнта. Після закінчення створення нової картки пацієнта, повертаємось до створення картки Надходження.

УВАГА!

При оформленні до стаціонару або відмови пацієнта від госпіталізації, ОБОВ'ЯЗКОВИМ Є:

  • Пошук пацієнта в системі eHealth.
  • Ідентифікація пацієнта за документами.
  • Перевірка дублюючих ЕК пацієнта в системі МedEir за допомогою функціоналу системи.

Відому інформацію по пацієнту ОБОВ'ЯЗКОВО вписуємо в картку при створенні. Контингент (декретований контингент, Інваліди ЧАЕС, Учасники бойових дій АТО) є ВАЖЛИВИМ до заповнення для коректного формування звітності.

Пацієнт повинен ОБОВ'ЯЗКОВО бути зареєстрований в системі eHealth (детально Неідентифікований пацієнт ("eHealth")Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")Імпорт пацієнта з "eHealth").

3. Після заповнення всіх необхідних полів необхідно зберегти картку натискаємо кнопку [Зберегти], з'явиться перелік спеціальних дій (мал. 5). 

4. Реєструємо картку в журналі, кнопка спеціальної дії [Зареєструвати в журналі] (мал. 5 позначка [1]), далі дана кнопка зникає.

5. Реєструємо відмову, кнопка спеціальної дії [Відмова у госпіталізації] (мал. 5 позначка [3]). Відкривається вікно "Причина відмови" (мал. 6) де у відповідному полі (шаблон змісту) заповнити причину відмови.

Мал. 6 - Причина відмови картки госпіталізації (Надходження)

Для збереження картки надходження і виходу з неї, натискаємо копку [Зберегти та закрити].

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ

Оформлення консультації лікаря приймального відділення (детально інструкція Лікар приймального), якщо є необхідність.

Загальна робота з реєстром Надходження

Перейшовши в загальний реєстр Приймальне відділення/Приймальний покій, можна переглядати всі введені картки пацієнтів, які поступили в стаціонар. Ці дані можна сортувати в залежності від того, яку інформацію ви хочете бачити. Наприклад: поставивши фільтр по даті надходження, буде доступна інформація тільки за поточний день. Детально робота з реєстрами описано в інструкції Опис та робота з реєстрами.

Лікар приймального відділення (Надходження)

При оформлені пацієнта до стаціонару в картку надходження лікар приймального відділення вносить дані огляду в блок "Результат огляду" в картці госпіталізації: "Скарги", "Огляд", "Вжиті заходи", "Рекомендації", "Встановлений діагноз", "Опис діагнозу", "Лікар", "Спеціальність".

Мал. 7 - Блок "Результат огляду" картки госпіталізації (Надходження)

Також можливо додати ще один огляд за допомогою кнопки [Додати] (мал. 7 позначка [1]).

У випадку оформлення відмови та потреби реєстрації консультації, дії лікаря приймального відділення описано в інструкції Лікар приймального.


  • Нет меток