ПРО РОЗДІЛ:
У розділі наведена інформація та загальні кроки, які необхідні для налаштування системи під користувача.
ВАЖЛИВО!
- Перед початком роботи повинні бути виконані всі умови для налаштування відповідного пункту (детально про умови зазначено в кожному розділі).
- Системні налаштування, пов'язані з комп'ютером та його периферійними пристроями (принтери, сканери, тощо...) попередньо повинен провести системний адміністратор або відповідальна особа ЛЗ.
- З проблемних питань, пов'язаних з налаштуванням МІС MedEir, необхідно звертатися до Технічної підтримки.
- Інформація про те, як отримати допомогу Технічної підтримки МІС МедЕйр, детально описана в блоці Навчальні матеріали та техпідтримка.
- Для віддаленого вирішення проблеми користувача необхідна програма дистанційного доступу TeamViewer (завантажити програму можна тут...).
УВАГА!
Передумовою для роботи з даним розділом є ознайомлення з інформацією, зазначеною у розділах Навчальні матеріали та техпідтримка, Вхід до системи, Інтерфейс системи, Налаштування системи1, Елементи управління інтерфейсу.
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:
Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати розділ з наведеної таблиці (нижче) або у дереві навігації підрозділу Персональні налаштування (зліва). Для перегляду інформації зазначеної у іншому блоці, розділі або підрозділі (якщо вказано посилання), перейдіть за посиланням. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткові дані, для їх відображення необхідно розкрити список.
Більш детальна інформація про те, як користуватися інструкціями, зазначена в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка.
інформація про зміну пароля для користувача МІС | |
Принтер та сканер |
|
інформація щодо накладення ЕЦП (особистого Електронного Цифрового Підпису користувача) для роботи із функціоналом eHealth (Епізод, Консультація, Декларація, Доступні ліки та інше...) |