Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 15 Следующий »

ПРО РОЗДІЛ:

У розділі наведена інформація та загальні кроки, які необхідні для налаштування системи під користувача.

ВАЖЛИВО!

  • Перед початком роботи повинні бути виконані всі умови для налаштування відповідного пункту (детально про умови зазначено в кожному розділі).
  • Системні налаштування, пов'язані з комп'ютером та його периферійними пристроями (принтери, сканери, тощо...) попередньо повинен провести системний адміністратор або відповідальна особа ЛЗ.
  • З проблемних питань, пов'язаних з налаштуванням МІС MedEir, необхідно звертатися до Технічної підтримки.
  • Інформація про те, як отримати допомогу Технічної підтримки МІС МедЕйр, детально описана в блоці Навчальні матеріали та техпідтримка.
  • Для віддаленого вирішення проблеми користувача необхідна програма дистанційного доступу TeamViewer  (завантажити програму можна тут...).

УВАГА!

Передумовою для роботи з даним розділом є ознайомлення з інформацією, зазначеною у розділах Навчальні матеріали та техпідтримкаВхід до системи, Інтерфейс системиНалаштування системиЕлементи управління інтерфейсу.


ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати розділ з наведеної таблиці (нижче) або у дереві навігації підрозділу Персональні налаштування (зліва). Для перегляду інформації зазначеної у іншому блоці, розділі або підрозділі (якщо вказано посилання), перейдіть за посиланням. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткові дані, для їх відображення необхідно розкрити список.

Більш детальна інформація про те, як користуватися інструкціями, зазначена в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка.

Зміна пароля

інформація про зміну пароля для користувача МІС
Принтер та сканер
  • інформація по налаштуванню принтера для робити з МІС
  • інформація по налаштуванню сканера для робити з МІС

ЕЦП

інформація щодо накладення ЕЦП (особистого Електронного Цифрового Підпису користувача) для роботи із функціоналом eHealth (Епізод, Консультація, Декларація, Доступні ліки та інше...)

Перелік інструкцій розділу та пошук 

Статистика переглядів інструкцій

  • Нет меток