Зміст | Призначення | Опис | |
Робота з карткою Планувальник. (Створення запису на прийом до лікаря). | Основний алгоритм дій, необхідних при створенні та редагуванні інформації щодо запису на прийом, для спеціаліста лікувального закладу. |
Для коректної роботи із системою MedEir необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи та розділом Розклад. Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу, тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал користувача, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими). Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення. |
Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ. |
Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Розклад спеціаліста (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка). |
Запис на прийом до лікаря може здійснити як працівник реєстратури так і безпосередньо лікар. Алгоритм дій створення запису є однаковим, як для реєстратури так і для лікаря, відмінність лише в правах доступу до певного функціоналу та з під яким реєстром створюється запис. Детальний опис картки Планувальник наведено в розділі інструкцій Загальні реєстри, опис роботи з реєстрами та картками реєстрів наведено в інструкціях розділу Загальний опис елементів системи.
В реєстрі Запис на прийом (список) створюються, зберігаються, редагуються та налаштовуються всі картки запису на прийом системи.
Щоб відкрити реєстр Запис на прийом необхідно:
Відкрити модуль Налагодження лікарні (мал. 1, позначка [1]).
Обрати реєстр Запис на прийом (список) (мал. 1, позначка [2]).
Мал. 1 - Реєстр Запис на прийом (список), приклад
3. Для створення запису на прийом необхідно відкрити Планувальник (Календар) запису на прийом (мал. 1, позначка [2]). Натиснути на кнопку [Створити] відкривається календар запису на прийом.
В залежності від налаштувань конкретного лікувального закладу зовнішній вигляд, назва та кількість під реєстрів Запису на прийом може відрізнятися. Передумовами створення коректного запису на прийом є:
|
Запис може бути сформований як до певного спеціаліста так і до групи спеціалістів, а також запис може бути сформовано до певного кабінету в якому приймає спеціаліст.
Після виконання операції створення відкривається календар запису на прийом (Планувальник, мал. 2). Детально опис атрибутів картки наведено в інструкції Запис на прийом розділу Загальні реєстри.
Мал. 2 - Планувальник
Після створення за замовчуванням заповнені відповідні поля:
Мал. 3 - Заповнення картки Планувальник
Для запису на прийом слід виконати такі дії в Планувальнику (мал. 3):
За замовчування в картці Планувальника системи, відображається розклад спеціалістів (мал. 4, позначка [1]) лише тих в, яких на дату формування запису на прийом існує робочий час (дата в календарі входить до періоду розкладу). Для відображення в Планувальнику всіх спеціалістів необхідно проставити логічну позначку "Всі спеціалісти" (мал. 4, позначка [2]). |
Мал. 4 - Вибір спеціалістів, розклад яких буде відображатися
2. За потреби обрати/змінити лікувальний заклад для запису (мал. 3, позначка [2]). Якщо Реєстратор здійснює записи більш ніж в один заклад або спеціаліст працює в підпорядкованих структурних одиницях ЛЗ, що зареєстровані в системі.
3. Обрати за потреби або використанні, дільницю обслуговування (мал. 3, позначка [3]).
4. Обрати спеціальність лікаря до якого потрібно створити запис (мал. 3, позначка [4]). Потрібно прописувати назву спеціальності.
5. Обрати послугу для запису на прийом (мал. 3, позначка [5]). Потрібно прописувати назву послуги.
Спеціаліст прив'язаний в системі до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом. |
6. Обрати "Спеціаліста" до якого необхідно здійснити запис (мал. 3, позначка [6]). Потрібно прописувати ПІБ спеціаліста.
Обрати відповідний варіант відображення спеціалістів (мал. 4, позначка [2]). Відображаються на дату створення лише спеціалісти в яких є робочий час в цей день. |
7. Натиснути кнопку [Відобразити розклад] (мал. 3, позначка [7]).
8. Після виконання вищеописаних дій знизу відкриється сітка розкладу спеціаліста (мал. 5), необхідно обрати час і двічі натиснути лівою кнопкою миші (мал. 6).
Мал. 5 - Відображення розкладу спеціаліста для створення запису на прийом
Мал. 6 - Вибір часу спеціаліста для створення запису на прийом
9. У вікні, що відкриється необхідно обрати пацієнта (мал. 7) в полі "Пацієнт" (пошук можливо здійснювати за прізвищем або за номером телефону). Якщо пацієнта не знайдено його необхідно створити (мал. 8), натиснувши кнопку [Створити] (детальніше Робота з ЕК пацієнта, Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth"), Неідентифікований пацієнт ("eHealth"), Імпорт пацієнта з "eHealth").
Мал. 7 - Картка "Запис на прийом (Створення)", заповнення поля "Пацієнт*"
Перед вибором або створенням пацієнта ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно провести пошук пацієнта в системі та ідентифікувати його (детально в інструкціях Пошук пацієнта в системі, Пошук пацієнта ("eHealth"), Пошук направлення ("eHealth")). |
Мал. 8 - Поле "Пацієнт*", створення у випадку відсутності пацієнта
10. Для перегляду та редагування картки Пацієнта можливо скористатися кнопкою «Відкрити картку пацієнта»
Мал. 9 - Поле "Пацієнт*", перегляд даних пацієнта
11. Заповнити поля "Хто записав" і "Телефон особи, яка записує".
Мал. 10 - Заповнення полів
Роздрукувати за потреби талон запису на прийом і натиснути кнопку «Ок»;
Зверніть увагу!
Шкалу розкладу можливо регулювати.
Для цього необхідно натиснути кнопку «Шкала розкладу» згори ліворуч на панелі задач і оберіть потрібне значення з випадаючого списку
Сітка розкладу відповідно змінить свій вигляд
За потреби тривалість послуги можливо редагувати безпосередньо в картці запису на прийом, для цього перейдіть в поле «по» праворуч від поля «Послуга» і відредагуйте значення
Створення копії запису на прийом можливо двома способами:
Після виконання одного з вищеописаних способів відкриється сітка розкладу, де необхідно обрати час і здійснити запис подвійним натисненням лівої кнопки миші, при цьому послуга і пацієнт будуть аналогічні запису що копіюється, іншою буде тільки дата.
Зверніть увагу!
Запис можливо скопіювати безліч разів. Перед створенням останнього примірника копії необхідно зняти відмітку з чек боксу «Повторити прийом».
Для більш зручного вибору вільного для запису часу різних Спеціалістів можливо відобразити сітку розкладу для кількох Спеціалістів одночасно. Для цього необхідно виконати дії описані в п 1.1 Запис до спеціаліста до моменту вибору Спеціаліста, натомість слід:
;
Далі дії аналогічні із записом до Спеціаліста.
Для запису в Кабінет необхідно виконати такі дії:
Система відобразить сітку розкладу Кабінету
Далі дії для запису проводяться за аналогією із записом до Спеціаліста.
Всі записи на прийом створюються зі станом «Дійсний», він є початковим і означає що із записом ніяких дій ще не відбувалося.
Таблиця можливих переходів станів
Початковий стан | Дія | Стан в який відбудеться перехід |
«Дійсний» | «Скасувати з ініціативи пацієнта» | «Скасовано з ініціативи пацієнта» |
«Дійсний» | «Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу» | «Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу» |
«Дійсний» | «Перенести запис на прийом» | «Перенесено» |
«Дійсний» | «Пацієнт в клініці» | «Пацієнт в клініці» |
«Дійсний» | «Запрошуємо» | «Спеціаліст очікує» |
«Дійсний» | «Прийом відбувся» | «Прийом відбувся» |
«Скасовано з ініціативи пацієнта» | «Повернути скасований» | «Дійсний» |
«Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу» | «Повернути скасований» | «Дійсний» |
«Перенесено» | Не існує | Не існує |
«Пацієнт в клініці» | «Запрошуємо» | «Спеціаліст очікує» |
«Пацієнт в клініці» | «Прийом відбувся» | «Прийом відбувся» |
«Спеціаліст очікує» | «Іде прийом» | «Іде прийом» |
«Іде прийом» | «Прийом відбувся» | «Прийом відбувся» |
«Іде прийом» | «Скасувати з ініціативи пацієнта» | «Скасовано з ініціативи пацієнта» |
«Іде прийом» | «Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу» | «Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу» |
«Прийом відбувся» | «Повернути скасований» | «Дійсний» |
Дії над записами на прийом необхідно виконувати в реєстрі «Запис на прийом» або в його під реєстрах.
Після виконання операції скасування запис прийме відповідний стан «Скасувати з ініціативи пацієнта» або «Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу». Час в Планувальнику розкладу звільниться для здійснення інших записів.
Для перенесення запису на прийом необхідно:
Система перенаправить Вас в Планувальник запису на прийом, при цьому спеціальність і послугу уже буде обрано з випадаючих списків відповідних полів.
В сітці розкладу за таких умов будуть відображені спеціалісти відповідної спеціальності.
Після виконання вищенаведених дій запис що переносився змінить свій стан на «Перенесено», новий запис створиться в стані «Дійсний».
Опціонально, використовується не у всіх конфігураціях Системи. Дозволяє перевести запис у стан «Пацієнт в клініці», відповідно лікар в якого присутній реєстр «Пацієнти і клініці (Мої пацієнти в клініці)» може бачити коли пацієнт прибув до клініки. Потребує додаткових налаштувань.
Опціонально. Дає змогу перевести в стан «Спеціаліст очікує», тим самим показати Пацієнтові що Спеціаліст вільний і готовий прийняти його. Використовується для взаємодії з електронними чергами.
Опціонально. Дає змогу перевести в стан «Іде прийом», таким чином на пристрої, що відображає електронну чергу буде показано, що в даний момент Спеціаліст проводить прийом. Використовується для взаємодії з електронними чергами.
Переводить запис у стан «Прийом відбувся». Переводить запис у стан «Прийом відбувся». Може використовуватися як окремо так і для взаємодії з електронною чергою.