Запис на прийом до лікаря може відбуватися 

Створення запису на прийом

Для створення запису на прийом необхідно відкрити Планувальник (Календар) запису на прийом. Це можливо зробити двома способами:


Зверніть увагу!
В залежності від налаштувань конкретного лікувального закладу зовнішній вигляд, назва та кількість під реєстрів Запису на прийом може відрізнятися.

Запис до спеціаліста

Для запису на прийом слід виконати такі дії в Планувальнику:


Для перегляду та редагування картки Пацієнта можливо скористатися кнопкою «Відкрити картку пацієнта»


Зверніть увагу!
Шкалу розкладу можливо регулювати.
Для цього необхідно натиснути кнопку «Шкала розкладу» згори ліворуч на панелі задач і оберіть потрібне значення з випадаючого списку

Сітка розкладу відповідно змінить свій вигляд

За потреби тривалість послуги можливо редагувати безпосередньо в картці запису на прийом, для цього перейдіть в поле «по» праворуч від поля «Послуга» і відредагуйте значення

Створення копії запису на прийом

Створення копії запису на прийом можливо двома способами:


Після виконання одного з вищеописаних способів відкриється сітка розкладу, де необхідно обрати час і здійснити запис подвійним натисненням лівої кнопки миші, при цьому послуга і пацієнт будуть аналогічні запису що копіюється, іншою буде тільки дата.
Зверніть увагу!
Запис можливо скопіювати безліч разів. Перед створенням останнього примірника копії необхідно зняти відмітку з чек боксу «Повторити прийом».

Множинний вибір спеціалістів

Для більш зручного вибору вільного для запису часу різних Спеціалістів можливо відобразити сітку розкладу для кількох Спеціалістів одночасно. Для цього необхідно виконати дії описані в п 1.1 Запис до спеціаліста до моменту вибору Спеціаліста, натомість слід:

;


Далі дії аналогічні із записом до Спеціаліста.

Запис у кабінет

Для запису в Кабінет необхідно виконати такі дії:

Система відобразить сітку розкладу Кабінету


Далі дії для запису проводяться за аналогією із записом до Спеціаліста.

Зміни в записі на прийом та переходи станів

Всі записи на прийом створюються зі станом «Дійсний», він є початковим і означає що із записом ніяких дій ще не відбувалося.

Таблиця можливих переходів станів

Початковий стан

Дія

Стан в який відбудеться перехід

«Дійсний»

«Скасувати з ініціативи пацієнта»

«Скасовано з ініціативи пацієнта»

«Дійсний»

«Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу»

«Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу»

«Дійсний»

«Перенести запис на прийом»

«Перенесено»

«Дійсний»

«Пацієнт в клініці»

«Пацієнт в клініці»

«Дійсний»

«Запрошуємо»

«Спеціаліст очікує»

«Дійсний»

«Прийом відбувся»

«Прийом відбувся»

«Скасовано з ініціативи пацієнта»

«Повернути скасований»

«Дійсний»

«Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу»

«Повернути скасований»

«Дійсний»

«Перенесено»

Не існує

Не існує

«Пацієнт в клініці»

«Запрошуємо»

«Спеціаліст очікує»

«Пацієнт в клініці»

«Прийом відбувся»

«Прийом відбувся»

«Спеціаліст очікує»

«Іде прийом»

«Іде прийом»

«Іде прийом»

«Прийом відбувся»

«Прийом відбувся»

«Іде прийом»

«Скасувати з ініціативи пацієнта»

«Скасовано з ініціативи пацієнта»

«Іде прийом»

«Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу»

«Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу»

«Прийом відбувся»

«Повернути скасований»

«Дійсний»

.Скасування запису на прийом

Дії над записами на прийом необхідно виконувати в реєстрі «Запис на прийом» або в його під реєстрах.


Після виконання операції скасування запис прийме відповідний стан «Скасувати з ініціативи пацієнта» або «Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу». Час в Планувальнику розкладу звільниться для здійснення інших записів.

.Перенесення запису на прийом

Для перенесення запису на прийом необхідно:


Система перенаправить Вас в Планувальник запису на прийом, при цьому спеціальність і послугу уже буде обрано з випадаючих списків відповідних полів.
В сітці розкладу за таких умов будуть відображені спеціалісти відповідної спеціальності.

Після виконання вищенаведених дій запис що переносився змінить свій стан на «Перенесено», новий запис створиться в стані «Дійсний».

Пацієнт в клініці

Опціонально, використовується не у всіх конфігураціях Системи. Дозволяє перевести запис у стан «Пацієнт в клініці», відповідно лікар в якого присутній реєстр «Пацієнти і клініці (Мої пацієнти в клініці)» може бачити коли пацієнт прибув до клініки. Потребує додаткових налаштувань.


Запрошуємо

Опціонально. Дає змогу перевести в стан «Спеціаліст очікує», тим самим показати Пацієнтові що Спеціаліст вільний і готовий прийняти його. Використовується для взаємодії з електронними чергами.



Іде прийом

Опціонально. Дає змогу перевести в стан «Іде прийом», таким чином на пристрої, що відображає електронну чергу буде показано, що в даний момент Спеціаліст проводить прийом. Використовується для взаємодії з електронними чергами.


Прийом відбувся

Переводить запис у стан «Прийом відбувся». Переводить запис у стан «Прийом відбувся». Може використовуватися як окремо так і для взаємодії з електронною чергою.