Для створення запису на прийом необхідно відкрити Планувальник (Календар) запису на прийом. Це можливо зробити двома способами:
Зверніть увагу!
В залежності від налаштувань конкретного лікувального закладу зовнішній вигляд, назва та кількість під реєстрів Запису на прийом може відрізнятися.
Для запису на прийом слід виконати такі дії в Планувальнику:
Для перегляду та редагування картки Пацієнта можливо скористатися кнопкою «Відкрити картку пацієнта»
Зверніть увагу!
Шкалу розкладу можливо регулювати.
Для цього необхідно натиснути кнопку «Шкала розкладу» згори ліворуч на панелі задач і оберіть потрібне значення з випадаючого списку
Сітка розкладу відповідно змінить свій вигляд
За потреби тривалість послуги можливо редагувати безпосередньо в картці запису на прийом, для цього перейдіть в поле «по» праворуч від поля «Послуга» і відредагуйте значення
Створення копії запису на прийом можливо двома способами:
Після виконання одного з вищеописаних способів відкриється сітка розкладу, де необхідно обрати час і здійснити запис подвійним натисненням лівої кнопки миші, при цьому послуга і пацієнт будуть аналогічні запису що копіюється, іншою буде тільки дата.
Зверніть увагу!
Запис можливо скопіювати безліч разів. Перед створенням останнього примірника копії необхідно зняти відмітку з чек боксу «Повторити прийом».
Для більш зручного вибору вільного для запису часу різних Спеціалістів можливо відобразити сітку розкладу для кількох Спеціалістів одночасно. Для цього необхідно виконати дії описані в п 1.1 Запис до спеціаліста до моменту вибору Спеціаліста, натомість слід:
;
Далі дії аналогічні із записом до Спеціаліста.
Для запису в Кабінет необхідно виконати такі дії:
Система відобразить сітку розкладу Кабінету
Далі дії для запису проводяться за аналогією із записом до Спеціаліста.
Всі записи на прийом створюються зі станом «Дійсний», він є початковим і означає що із записом ніяких дій ще не відбувалося.
Таблиця можливих переходів станів
Початковий стан | Дія | Стан в який відбудеться перехід |
«Дійсний» | «Скасувати з ініціативи пацієнта» | «Скасовано з ініціативи пацієнта» |
«Дійсний» | «Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу» | «Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу» |
«Дійсний» | «Перенести запис на прийом» | «Перенесено» |
«Дійсний» | «Пацієнт в клініці» | «Пацієнт в клініці» |
«Дійсний» | «Запрошуємо» | «Спеціаліст очікує» |
«Дійсний» | «Прийом відбувся» | «Прийом відбувся» |
«Скасовано з ініціативи пацієнта» | «Повернути скасований» | «Дійсний» |
«Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу» | «Повернути скасований» | «Дійсний» |
«Перенесено» | Не існує | Не існує |
«Пацієнт в клініці» | «Запрошуємо» | «Спеціаліст очікує» |
«Пацієнт в клініці» | «Прийом відбувся» | «Прийом відбувся» |
«Спеціаліст очікує» | «Іде прийом» | «Іде прийом» |
«Іде прийом» | «Прийом відбувся» | «Прийом відбувся» |
«Іде прийом» | «Скасувати з ініціативи пацієнта» | «Скасовано з ініціативи пацієнта» |
«Іде прийом» | «Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу» | «Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу» |
«Прийом відбувся» | «Повернути скасований» | «Дійсний» |
Дії над записами на прийом необхідно виконувати в реєстрі «Запис на прийом» або в його під реєстрах.
Після виконання операції скасування запис прийме відповідний стан «Скасувати з ініціативи пацієнта» або «Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу». Час в Планувальнику розкладу звільниться для здійснення інших записів.
Для перенесення запису на прийом необхідно:
Система перенаправить Вас в Планувальник запису на прийом, при цьому спеціальність і послугу уже буде обрано з випадаючих списків відповідних полів.
В сітці розкладу за таких умов будуть відображені спеціалісти відповідної спеціальності.
Після виконання вищенаведених дій запис що переносився змінить свій стан на «Перенесено», новий запис створиться в стані «Дійсний».
Опціонально, використовується не у всіх конфігураціях Системи. Дозволяє перевести запис у стан «Пацієнт в клініці», відповідно лікар в якого присутній реєстр «Пацієнти і клініці (Мої пацієнти в клініці)» може бачити коли пацієнт прибув до клініки. Потребує додаткових налаштувань.
Опціонально. Дає змогу перевести в стан «Спеціаліст очікує», тим самим показати Пацієнтові що Спеціаліст вільний і готовий прийняти його. Використовується для взаємодії з електронними чергами.
Опціонально. Дає змогу перевести в стан «Іде прийом», таким чином на пристрої, що відображає електронну чергу буде показано, що в даний момент Спеціаліст проводить прийом. Використовується для взаємодії з електронними чергами.
Переводить запис у стан «Прийом відбувся». Переводить запис у стан «Прийом відбувся». Може використовуватися як окремо так і для взаємодії з електронною чергою.