ЗмістОпис

Загальна інформація про ЕК закладу. Опис блоків, вкладок та полів картки, загальний принцип роботи з ними.

Опис поширених кнопок спеціальних дій для картки закладу.


Не всі з описаних нижче можливостей можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних, ті чи інші з перелічених далі в інструкції основних елементів управління реєстрами можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Наведений опис ЕК підходить для користувача будь-якого ЛЗ (ПМД/СМД, приватна клініка), а зазначена інформація є загальною для всіх користувачів. Більш детально про алгоритм створення та роботу з карткою зазначено у відповідних інструкціях ЕК Реєстрації ЛЗ, Розкладу кабінету, Виключення з розкладу та розділах Налаштування закладу (Керівник ПМД/СМД)Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД)).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.


Передумовою для ознайомлення з інформацією даного розділу та роботою в системі, є виконання умов розділу Елементи управління інтерфейсуОпис та робота з реєстрамиЗагальні функції карток реєстрів.


Алгоритм створення/відкриття картки


Першочергове заповнення та створення картки ЛЗ в МІС в даному реєстрі відбувається при підключенні ЗОЗ до системи MedEir. Надалі вносити зміни до даної картки ЛЗ можуть лише користувачі, яким надано відповідне право (керівник закладу, відповідальна особа та спеціалісти, робота яких пов'язана із внесенням змін до розкладу або реєстрацією послуг, що надає заклад), перелік користувачів визначається керівництвом ЗОЗ.

Вносити корективи та зміни до картки ЛЗ в даному реєстрі можливо лише під обліковим записом керівника медичного закладу або іншого користувача, якому надано дане право (детально в інструкціях ЕК Реєстрації ЛЗ, Розкладу кабінету, Виключення з розкладу та розділах Налаштування закладу (Керівник ПМД/СМД)Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД)).

Вносити певні корективи до облікового запису ЛЗ може лише представник технічної підтримки за поданням відповідного запиту від ЗОЗ (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

Для відкриття детальної інформації по лікувальному закладу відкрийте цей запис, в реєстрі потрібно обрати відповідний запис (скористатися пошуком за фільтрацією, якщо перелік записів містить не один заклад) та натиснути кнопку [Відкрити] (мал. 1, позначка [2]) або двічі натиснувши на назву (мал. 1, позначка [1]).

Мал. 1 - Відкриття картки закладу

Відкриється анкета лікувального закладу в якій можливо переглянути та редагувати наступну інформацію (мал. 2). Детально в пункті інструкції опис елементів картки нижче.

Мал. 2 - Склад картки закладу

Опис ЕК заклад

Робоча область картки містить наступні налаштування та параметри:

  • Панель кнопок, секція "Спеціальні дії" (мал. 2, позначка[1], детально пункт даної інструкції Опис кнопок спеціальних дій ЕК).

  • Секція "Інформація" (табл. 1), містить загальну інформацію про ЛЗ керівника, адресу та контактну інформацію (мал. 2, позначка[2]).

  • Секція вкладок "Налаштування ЛЗ" (мал. 2, позначка[1], детально табл. 2).

Мал. 3 - Склад секції "Інформація" картки закладу

Таблиця 1. Секція "Інформація"

№ позначки на мал. 3

Назва елементу (поля)

Візуалізація

Опис



[1]



"Лікувальний заклад*"

ПРИКЛАД!

Текстове поле, з випадаючим списком та підтримкою внесення з клавіатури значень поляОбирається зі списку запропонованих закладів. Налаштовується при підключенні ЗОЗ до МІС.

Дані не вносяться та не редагуються, доступ до зміни даного поля мають право лише співробітники МІС MedEir. Користувач може лише подати запит на зміну назви (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).




[2]

"ПІБ головного лікаря"

"ПІБ завідувача"

ПРИКЛАД!

Текстові поля підтримують внесення значень поля з клавіатури. Вносимо ПІБ в називному відмінку, українською мовою, пробіл лише між Прізвищем Ім'ям та По батькові. Перший раз заповнюється співробітниками МІС MedEir, на далі змінюється за потреби користувачем з відповідними правами. 
[3]"ЄДРПОУ"

ПРИКЛАД!

ЄДРПОУ лікувального закладу – вводиться з  клавіатури.


[4]

"Години роботи закладу з по"

ПРИКЛАД!

Години роботи закладу  заповнюються за відповідними параметрами з якої години і до якої працює лікувальний заклад.


[5]

"Зміни в розкладі можливо за*"

ПРИКЛАД!

За який термін можно вносити зміни в розклад – задає часовий інтервал напроти якого можна внести зміни в розклад. Для редагування доступні наступні параметри: текстове поле для вводу цифр та вибіркове поле для вибору проміжку часу (хвилини, години, доба).


[6]

"Код"


Код лікувального закладу – поле не є обов’язковим для заповнення, та заповнюється для створення ідентифікатора лікувального закладу лікувального закладу у системі MedEir.


[7]

"Початок лікарської доби"

ПРИКЛАД!

Початок лікарської доби – поле для вводу початку роботи. В поле вводиться параметр години.







[8]







"Адреса"



ПРИКЛАД!

Адреса лікувального закладу (Регіон, населений пункт, район населеного пункту, вулиця будинок). Вказується адреса лікувального закладу для налаштування доступні наступні параметри:

Текстові поля, з випадаючим списком та підтримкою внесення з клавіатури значень поля: 

Регіон – список для вибору області. 

Населений пункт - список для вибору населеного пункта. Обов'язкове для заповнення.

Район населеного пунктусписок для вибору району населеного пункта.

У випадаючому списку відображається перші двадцять результатів. Для пошуку потрібного пункту почніть вводити назву і система відфільтрує по схожим результатам.

Вулиця та Будинок текстові поля підтримують внесення значень поля з клавіатури. 

[9]

"Контактна інформація"

Дані заповнюються на підставі вкладки "Адреси телефони". 

Наступна секція це вкладки налаштування лікувального закладу, в даному полі відображаються основні налаштування лікувального закладу (мал. 3, позначка[11], детально табл. 2). Також дану секцію можна розгорнути скориставшись відповідною кнопкою (мал. 3, позначка[10]).

Таблиця 2. Секція вкладок "Посадова інформація"

з/п.

Назва елементу (поля)

Візуалізація

Опис

1

"Кабінети"

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Має форму таблиці – відображає перелік кабінетів. Таблиця має відповідні поля: "Номер" - відображає номер кабінету в ЛЗ. "Код" - код кабінету в системі. "Відділення" - відділення до якого належить кабінет. "Поверх" - поверх на якому знаходиться кабінет. "Опис" -  короткий опис про кабінет.

Для додавання оберіть відповідну кнопку  . Після відкриється вікно створення кабінетів.

Потрібно зазначити наступні параметри для збереження кабінету:

[1] – номер кабінету.

[2]- відділення в якому знаходиться кабінет, обрати з випадаючого списку (створено попередньо у віповідній вкладці).

[3] – опис кабінету (довільна форма).

[4] – поверх кабінету.

[5] – код кабінету (не обов'язково).

[6] – інтервал відображення розкладу (показує розклад за встановлений період, якщо попередньо розклад створено).

[7] – конфігурацію розкладу кабінету (детально в інструкції Розкладу кабінету).

2

"Послуги"

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Має форму таблиці – відображає перелік послуг. Таблиця має відповідні поля: "Спеціальність", "Стандартна послуга", "Код послуги", "Тривалість", "Кабінет" та інші наведено в полі "Візуалізаціяданої таблиці 2.

Для додавання оберіть відповідну кнопку  . Після відкриється вікно створення послуги.

Створення та заповнення послуги є важливою частиною налаштування лікувального закладу: для реєстрації послуги в eHealth, для створення розкладу лікарів.

Для запису пацієнта на прийом, потрібно створення послуги яку надає лікар (-і). В ній фіксуються дані про лікарів, зазначено час, який спеціаліст витрачає на одну консультацію, що дає змогу оптимізувати графік надання послуг в лікувальному закладі.

Детально заповнення форми послуги для розкладу зазначено в інструкції 

Послуги (Керівник ПМД/СМД) для всіх закладів. Інформація про реєстрацію послуги в eHealth зазначено в інструкції Послуги та ролі в eHealth (СМД) лише для закладів вториного/третиного рівнів. Опис картки послуги наведено в інструкції ЕК Реєстрації Послуг та ролей.

3"Заміни"

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!

Має форму таблиці – відображає перелік кабінетів. Таблиця має відповідні поля: "Дата з по" - відображає період заміни. "Час з по" - час заміни години які підлягають заміні. "Спеціаліст якого заміняють""Хто заміняє".

Створення замін лікарів лікувального закладу (наприклад: лікар у відпустці і його замінює інший).

Для додавання оберіть відповідну кнопку  . Після відкриється вікно створення заміни.

[1] Спеціаліст, якого заміняють – потрібно обрати з випадаючого списку, також можливо переглянути його картку.

[2] – Так само обрати спеціаліста хто заміняє.

[3] – Встановіть дату з якої і по яку відбувається заміна спеціаліста.

[4] - Встановіть час з якого по який відбувається заміна.

4"Заміни"


 

 

 

– 

Для створення оберіть відповідну функцію 

Відкриється вікно додавання спеціалістів

[1] Спеціаліст, якого заміняють – оберіть спеціаліста якого заміняють.

[2] – Оберіть спеціаліста хто виконує заміну.

[3] – Встановіть дату з якої і по яку відбувається заміна спеціаліста.

[4]- Встановіть час.

Виключення з розкладу – інформаційне поле для перегляду створених виключень з розкладу.

Всі виключення з розкладу створюються в карточці лікаря під час створення робочого розкладу, та будуть фіксуватись в даному пункті.

Для додавання виключень натисніть відкрити  Відкриється вікно додавання параметрів

[1] – Вкажіть причину виключення (наприклад Святкові дні, прийом вагітних, прийом дітей до 1го року).

[2] – Вкажіть рік дії виключення.

[3] – Вкажіть місяць.

[4] – Вкажіть число.

Для збереження натисніть ОК.

Додаткова інформація – можливість створення інформації про лікувальний заклад, а також додати зображення лікувального закладу та додати відображення доступних медичних статусів пацієнта.

Для редагування доступних медичних статусів пацієнта використовуйте відповідний пункт 

 

 

 

Райони обслуговування – перегляд та редагування дільниць лікувального закладу, а саме інформації про місцезнаходження.

 

 

Договори в системі eHealth – звертаємо увагу, дана вкладка доступна тільки в налаштуваннях закладів ПМД . Дозволяє створити, або передивитися активні договори в системі eHealth . Блок договорів підтримує можливість: створити новий договір, передивитися стан в системі eHealth , оновити договір в випадку призупинення або необхідності актуалізації інформації по договору.

Адреси і телефони – інформаційний пункт з фіксацією адреси і контактних телефонів лікувального закладу (номерами головного лікаря, реєстратури, відділень и т.п.)

Довірені лікувальні заклади – вкладка тільки для лікувальних закладів ПМД. Дає можливість надати доступ для перегляду інформації поточного лікувального закладу іншим.

Відділення – перегляд та налаштування відділень лікувального закладу. Налаштування є обов’язковим оскільки без коректного створення відділень неможлива робота фіксація пацієнтів в стаціонарному відділенні та робота з ними.

Для створення відділення використовуйте відповідну кнопку

Відкриється відповідне вікно для створення відділення :

[1] Назва відділення.

[2] Код відділення – коді відділення вводиться відповідно до довідників кодів стаціонарних відділень закладів охорони здоров’я України. Детальна інформація по довіднику ви можете знайти за посиланням .

Звертаю Вашу увагу в списку відділень відображаються перші 20 варіантів, для пошуку інших розпочніть вводити назву або код відділення.

[3] Тип відділення – відображає відповідний тип, варіант ви можете обрати у списку 

 

[4] Контакти – довільна форма для заповнення, вказується контактний номер телефону відділення.

Після заповнення інформації натисніть зберегти та ок.

Звертаю Вашу увагу, що після збереження ви маєте можливість додати спеціалістів в дане відділення. Після додавання всі спеціалісти які працюють в відділенні будуть відображатися в відповідно пункті.

 

Палати – перегляд та налаштування палат лікувального закладу. Налаштування палат є обов’язковим, оскільки без коректно налаштованого ліжкового фонду лікарі стаціонару не зможуть продовжити роботу з пацієнтами через МІС , а саме покласти в системі пацієнта на ліжко в палаті.

Для створення палат оберіть Створити 

[1] – Оберіть відділення до якого потрібно додати палату.

[2] Вкажіть номер палати.

[3] Вкажіть тип палати.

[4] Вкажіть поверх відділення.

[5] Натисніть додати для додавання ліжок в відділення. Перед вами відкриється вікно створення ліжок

[1]- Вкажіть номер відділення.

[2] – Вкажіть профіль відділення.

[3]- Вкажіть стан.

[4] – Вкажіть характеристику ліжка.

[5] – Вкажіть дату з якої починає діяти відділення.

[6] – Вкажіть кількість ліжок які потрібно створити.

Для збереження натисніть ок.


Опис кнопок станів та спеціальних дій ЕК

Картка спеціаліста містить набір кнопок спеціальних дій та станів (мал. 2, позначка [10-12]), що дозволяє виконати наступні дії над карткою спеціаліста (табл. 3): 

Таблиця 3. Кнопки станів та спеціальних дій

№ 

позначки на мал.

Назва кнопкиВізуалізаціяОпис
10

Секція "Стани"

[Звільнити]/[Працює]

Дана кнопка дозволяє перевести стан картки спеціаліста в стан Працює або Не працює (звільнено спеціаліста)
11

Секція "Спеціальні дії"

[Реєстрція в системі "eHealth"]

Дана кнопка дозволяє перейти до картки реєстрації спеціаліста в системі eHealth. Детально по роботі з даною карткою в інструкціях:

12

Секція "Спеціальні дії"

[Розклад]

Дана кнопка дозволяє перейти до картки створення розкладу спеціаліста. Детально опис картки та робота з нею зазначено в інструкції Створення розкладу