Для вдалого входу в систему обов'язково повинні бути:

  1. Виконані всі умови по налаштуванню системи (Вимоги до програмно-апаратного забезпечення, Налаштування антивірусуВстановлення МІС)
  2. Внесені коректні дані.
  3. Заповнені всі поля розширеної форми входу.


Якщо з будь яких причин адміністратор або уповноважена особа не змогли допомогти, необхідно звертатися до Технічної підтримки МІС МедЕйр, детально як отримати допомогу від технічної підтримки у розділі Навчальні матеріали та техпідтримка

Розпочати роботу з системою можливо одним із наступних способів:

  • Start -> Programs -> MedEirDnipro -> Вхід в систему (якщо мова ОС Windows - англійська),
  • Пуск-> Програми -> MedEirDnipro -> Вхід в систему (якщо мова ОС Windows - російська),
  • Пуск -> Программы -> MedEirDnipro -> Вхід в систему (якщо мова ОС Windows - українська).


За умови, якщо ярлик з іконкою  було попередньо розміщено на робочому столі ОС Windows.


За умови, якщо ярлик з іконкою  було попередньо розміщено на панелі задач ОС Windows, ( мал. 1)

Мал. - Панелі задач ОС Windows з ярликом іконки програми

Після успішного запуску системи на екрані відкривається форма входу в систему (мал. 2):

Мал. - Форма входу до cистеми

Опис елементів форми було наведено у підрозділі "Опис вікна входу". Як зазначалося ранвше в Таблиці 1 підрозділі "Опис вікна входу" пункт "Стандартна форма входу в cистему", вхід в систему може відбутися одним з двох типів ідентифікації:

Інформацію про ім'я користувача та пароль необхідно отримати у системного адміністратора або уповноваженої особи у Вашому ЛЗ. Якщо з будь яких причин вони не змогли допомогти необхідно звертатися до Технічної підтримки МІС МедЕйр, детально як отримати допомогу від технічної підтримки у блоці "Навчальні матеріали та техпідтримка"

Мал. 3 - Стандартна форма входу до системи для типу ідентифікації "Ідентифікація Користувача/Пароль"


Ключ та сертифікат для типу ідентифікації "Ідентифікація Сертифікатом" отримати в Центрі сертифікації ключів. Даним питанням отримання ключа та сертифікату займається ЛЗ (його представник) або безпосередньо користувач.

Мал. 4 - Стандартна форма входу до системи для типу ідентифікації «Ідентифікація Сертифікатом»

Незалежно від обраного типу ідентифікації, після введення всієї необхідної інформації та натискання на кнопку [Увійти] починається вхід в систему. У цей час на екрані буде відображено індикатор процесу підключення клієнта до сервера додатків (мал. 5)

Мал. 5 Індикатор процесу підключення 

Якщо задані параметри входу були правильними, то на екрані відкривається головне вікно системи – вікно "Навігатора".

Також можливі варіанти при завантаженні системи:

Мал. 6 - Вікно вибору ЛЗ 

Дана ситуація можлива за умови якщо користувач зареєстрований та працює у двох ЛЗ в МІС МедЕйр.

Обераємо заклад та натискаємо кнопку "ОК" або натискаємо кнопку "Скасувати" при необхідності відмінити вхід у систему


Після натискання на кнопку [Увійти] на формі входу буде зазначено, що ідентифікувати користувача неможливо (мал. 7). В такому випадку необхідно відредагувати параметри входу, при цьому рекомендується переглянути і відредагувати дані у розширеній формі входу в систему. Після внесення змін слід ще раз спробувати увійти в систему. У випадку, якщо знову не вдається увійти в систему, необхідно звернутися за допомогою до адміністратора або уповноваженої особи.

Мал. 7 - Форма входу у cистему при введенні некоректних даних

При некоректному введенні параметрів входу більше трьох разів, система видасть повідомлення про вичерпання кількості спроб (мал. 8), після натискання на повідомленні кнопки [ОК] форма входу буде закрита. Для повторного входу, необхідно знову викликати форму входу в систему.

 

Мал. 8 - Приклад вікна повідомлення про те що кількість спроб вичерпано


Існує можливість одночасно почати декілька сеансів роботи з системою без закінчення попереднього сеансу. Тобто Ви можете запустити декілка сеансів роботи з системою.

При запуску декількох сеансів роботи з системою Ви повинні про це пам'ятати.