Зміст | Призначення | Опис | |
Робота з карткою ЛЗ. Вкладка "Кабінети" | Основний алгоритм дій, необхідних при налаштуванні та редагуванні інформації стосовно кабінетів для використання в записі на прийом до лікаря. Розділ для керівника ПМД/СМД. |
Для коректної роботи з системою MedEir необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр", Загальна інформація системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Керівник ПМД/СМД). Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення. У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал керівника ПМД/СМД, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими). Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД, - БУДЬТЕ УВАЖНІ! |
Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ. |
Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Керівник медичного закладу (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка). |
Налаштування даної вкладки необхідне для створеня кабінетів по яким буде відбуватися запис на прийом до лікаря (детально тут...). Для керівника ПМД:
Для керівника ПМД:
|
Передумовою для створення кабінету є створене Відділення (детально тут...). Вибір кабінету в розкладі спеціаліста можливий за умови, якщо спеціаліст відноситься до того ж відділення до якого прив'язано кабінет. Якщо відділення не створено, кабінет створити НЕМОЖЛИВО. Створення та налаштування кабінетів відбувається за потреби ЛЗ, якщо є необхідність відображення в розкладі кабінетів. |
Для того, щоб не вносити коригуючі дані під час роботи відділень з системою, перед створенням кабінетів ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно прорахувати роботу ЛЗ (спеціалісти які будуть прив'язані до кабінетів, розклад роботи кабінетів та спеціалістів), Вносити зміни у дані стосовно кабінету та розкладу можливо за умови, якщо вони не впливають на роботу всієї системи. |
Для того, щоб створити кабінет в системі MedEir, необхідно:
Мал. 1 - Картка ЛЗ (вкладка "Кабінети")
6. З'явиться картка створення кабінету (мал.2, детально опис картки тут...)
Мал. 2- Картка "Кабінет" (Створення)
7. Необхідно послідовно заповнити (вводом з клавіатури або вибором зі списку) необхідні поля:
8. Для того, щоб даний кабінет відображався в розкладі на прийом, необхідно створити графік роботи кабінету.
9. Після заповнення всіх даних про кабінет, перейдіть до створення розкладу, натиснувши кнопку [Cтворити], (мал.2, позначка [2]).
10. У вікні яке відкриється "Конфігурація розкладу (Створення)" внести дані (мал.3), які заповнюються аналогічно заповненню та створенню розкладу для спеціаліста, детально тут...
Мал. 3 - Картка "Кабінет", вікно "Конфігурація розкладу (Створення)"
11. Натиснути [OK] для збереження.
Редагування даних які вже були в роботі системи (створено розклад, запис на прийом) потягне зміну інформації в системі. Тому редагувати вже створені кабінети, що були задіяні при створенні запису на прийом хоча б один раз ЗАБОРОНЕНО! Якщо відбуваються позапланові ситуації які спонукають до внесення змін, що кардинально змінюють інформацію в системі, необхідно внести нові дані. Стара інформація залишається як архів та не видаляється з системи. РЕДАГУВАТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ:
ОБОВЯЗКОВО! У випадку, коли з'являються будь- які зміни, що пов'язані із внесенням та редагуванням вже створеної інформації, потрібно зв'язатися з технічною підтримкою для з'ясування додаткових обставин (детально, тут...) |
Для внесення змін до вкладки "Кабінети",необхідно:
Інформація яка внесена в систему та була використана (було створено запис на прийом) НЕ ВИДАЛЯЄТЬСЯ, лише може бути створено новий запис (попередній при цьому залишається в архіві та не використовується). НЕ МОЖНА ВИДАЛЯТИ:
ВИДАЛЯТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ:
Якщо умова не виконана (є пов'язані дані), система покаже помилку, про що свідчить повідомлення (мал.6), Мал. 6- Помилка при видаленні відділення |
Для видалення відділення на вкладці "Кабінети", необхідно:
3. Обрати кнопку [Видалити], натиснути (бокова панель таблиці, детально тут...)
4. Система видасть повідомлення про вибір видалення запису. Потрібно натиснути відповідну клавішу, якщо погоджуєтесь з видаленням то [Так] (мал.7).
Мал. 7 - Повідомлення про вибір дії видалення
Детальний опис вкладки "Кабінети" та картки створення наведено в розділі Лікувальний заклад |