Зміст | Призначення | Опис | |
Пошук картки пацієнта у реєстрі "Пацієнти" при самозверненні. | Наведено загальну інформацію та кроки при проведенні пошук ЕК пацієнта за різних варіантів звернення до лікаря на прийом. | ||
Пошук картки пацієнта у реєстрі "Запис на прийом" при попередньому записі, через реєстратуру, Медичний портал або за особистим записом лікаря. | |||
Пошук картки пацієнта у реєстрі "Направлення пацієнта" за направленням. |
Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Нештатні ситуації (Поліклініка), та виконайте зазначені рекомендації. Пошук пацієнта в системі "eHealth" є обов'язковим етапом алгоритму роботи лікаря. |
Звернення пацієнта на прийом до лікаря може проходити за трьома сценаріями:
При розгляді кожного з варіантів, розділ Пошук пацієнта має певні відмінності. Більш детально різновиди пошуку представлені у розділах: Пошук пацієнта в системі та Пошук пацієнта ("eHealth")
Далі розглянемо поетапно кожен різновид звернення окремо.
Пошук картки пацієнта у випадку самозвернення здійснюємо в реєстрі "Пацієнти" за допомогою пошуку в "eHealth" та кнопки [Пошук персони в системі "eHealth"].
Алгоритм дій наведено нижче, (мал.1):
Детально про пошук пацієнта в "eHealth" (тут…)
Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в "eHealth"
Після проведення пошуку, система може видати 5 результатів :
1. Пацієнта знайдено в МІС МedEir та "eHealth", (мал.2)
Даний результат свідчить про те, що пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в "eHealth" або має декларацію (позначка [2]).
Мал. 2 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та "eHealth"
В такому випадку Ви одразу переходите до наступного етапу, зазначеного у таблиці розділу Алгоритм роботи (Лікар поліклініки): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією, направленням та ін.( за необхідності).
Інші варіанти пошуку зазначені нижче в Таблиці 1 та потребують додаткових дій, після виконання яких, Ви переходите до наступного етапу основного алгоритму роботи.
Детальніше про варіанти пошуку (тут...).
Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта, які потребують додаткових дій
№ | Варіант | Значення та дії (скорочено) | |
---|---|---|---|
2. | Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в "eHealth" |
| |
3. | Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в "eHealth" |
| |
4. | Пацієнта знайдено в МІС та в "eHealth" (два окремих записи) |
| |
5. | Пацієнта не знайдено в МІС та в "eHealth" |
|
Наступний варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря може відбуватися за попереднім записом. При даному сценарії може бути три варіанти, (Табл. 2):
Таблиці 2 - Варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря
№ | Варіант | Деталі та зауваження | |||
---|---|---|---|---|---|
1. | Запис на прийом через реєстратуру |
| |||
2. | Запис особисто пацієнтом через медичний портал |
| |||
3. | За особистим записом лікаря |
У випадку попереднього запису на прийом, пошук картки пацієнта здійснюємо в реєстрі "Записані до мене", за допомогою функціоналу МІС МedEir: боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру (детально тут...).
Якщо Ви проводите пошук за боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру - ОБОВ'ЯЗКОВО очищайте параметри пошуку (детально тут...). При неочищенні параметрів реєстр відображає не увесь перелік даних, тому у користувача може виникнути питання: "Куди зникли пацієнти або мої записи?" |
Алгоритм дій наведено нижче, (мал.2):
Натискаємо спец дію (за потреби) або [ЕМК] (медичні дані, детально: ЕМК, Створення та робота з ЕМК), або [Пацієнт] (персональні дані, детально Пацієнти, Створення та робота з ЕК) та переходимо у відповідну картку пацієнта.
Детально про реєстр "Записані до мене" у розділі Запис на прийом та роботу з ним, зазначено тут Створення запису на прийом.
Мал.2 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром "Записані до мене"
При роботі із записами реєстру "Записані до мене", не забудьте виконати спец дії, пов'язані з обробкою запису на прийом (зазначено на мал.3), оскільки це є важливо для формування звітності. Як працювати із реєстром "Записані до мене" більш детально зазначено у розділі Створення запису на прийом. Мал.3 - Спеціальні дії, при роботі з реєстром "Записані до мене" |
Якщо прийом відбувся, обов'язково потрібно натиснути [Прийом відбувся], (мал.4). Мал.4 - Спеціальна дія [Прийом відбувся] |
Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД. Дане направлення фіксується та відправляється на ЦК "eHealth"(більш детально тут... ).
Для того, щоб розпочати прийом пацієнта за направленням, необхідно:
Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено тут...
Мал.5 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром "Направлення пацієнта"
Якщо даний етап "Пошук пацієнта" завершено успішно і Ви знайшли потрібного пацієнта, то наступні дані будуть необхідні для створення консультації:
Далі переходите до наступного розділу ЕК та ЕМК пацієнта (Лікар поліклініки) |