Зміст | Призначення | Опис | |
Реєстратура Лікар | Робота з карткою Планувальник. (Створення запису на прийом до лікаря). | Основний алгоритм дій, необхідних при створенні та редагуванні інформації щодо запису на прийом, для спеціаліста лікувального закладу. |
Запис на прийом до спеціаліста або на інші послуги доступна для:
Залежить від налаштувань та ролі спеціаліста і може відрізнятися залежно від особливостей налантувань Системи. |
Залежно від налаштувань і ролі спеціаліста Запис на прийом можливо створювати з реєстру "Запис на прийом"/"Запис на прийом (список)" (модуль "Реєстратура" або "Поліклініка"). Також є можливість створення запису через підпорядковані реєстри: "Записані на сьогодні" / "Записані на завтра". Варіанти створення запису на прийом:
Мал. 1 - Створення картки Планувальника запису на прийом (модуль "Пацієнти, реєстр "Запис на прийом)
Мал. 2 - Створення картки Планувальника запису на прийом з ЕМК пацієнта
Мал. 3 - Створення картки Планувальника запису на прийом з реєстру "Пацієнти" за допомогою спецдії "Запис на прийом" |
Детальний опис картки Планувальник наведено в розділі інструкцій Загальні реєстри, опис роботи з реєстрами та картками реєстрів наведено в інструкціях розділу Загальний опис елементів системи. |
В реєстрі Запис на прийом (список) створюються, зберігаються, редагуються та налаштовуються всі картки запису на прийом.
Щоб відкрити реєстр Запис на прийом, необхідно:
Відкрити модуль "Поліклініка" (або модуль "Реєстратура") (мал. 4, позначка [1]).
Обрати реєстр "Запис на прийом" (мал. 4, позначка [2]).
Мал. 4 - Запис на прийом (модуль "Поліклініка" або "Реєстратура")
3. Для створення запису на прийом необхідно відкрити Планувальник (Календар) запису на прийом (мал. 4, позначка [3]). Натиснути на кнопку "Створити" відкривається календар запису на прийом.
4. Для відкривання попереднього запису на прийом, необхідно обрати необхідний запис пацієнта та натиснути на кнопку "Відкрити" (мал. 5).
Мал. 5 - Відкривання попереднього запису на прийом (приклад)
В залежності від налаштувань конкретного лікувального закладу, зовнішній вигляд, назва та кількість підреєстрів Запису на прийом може відрізнятися. Передумовами створення коректного запису на прийом є:
|
Запис може бути сформований як для певного спеціаліста так і для групи спеціалістів, а також до певного кабінету в якому приймає спеціаліст.
Після виконання операції створення, відкривається календар запису на прийом "Планувальник" (мал. 6).
(Детально опис атрибутів картки наведено в інструкції Запис на прийом розділу Загальні реєстри).
Мал. 6 - Планувальник запису на прийом
Після створення (за замовчуванням) заповнені відповідні поля:
Ресурс " Спеціаліст" зазначено за замовчуванням. При потребі запису в кабінет, необхідно видалити ресурс "Спеціаліст" та обрати "Кабінет" або натиснути кнопку «Переключити ресурс» (мал. 7). Для використання ресурсу "Кабінет", необхідно попередньо зареєструвати неохідні кабінети.
Система відобразить сітку розкладу Кабінету. |
Мал. 8 - Заповнення картки Планувальник
Для запису на прийом слід виконати такі дії в Планувальнику:
|
а) Вибір послуги відповідно спеціальності лікаря
Для лікаря ПМД на дану спеціальність має бути додана послуга для ідентичної спеціальності
б) Для ПМД - співпадіння спеціальності лікаря в картці спеціаліста та послуги
Для лікаря СМД на дану спеціальність має бути додана послуга для ідентичної спеціальності
в) Для СМД - співпадіння спеціальності лікаря в картці спеціаліста eHealth та послуги
Для збільшення, натисніть на малюнок
В системі спеціаліст прив'язаний до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом:
|
Обрати відповідний варіант відображення спеціалістів (мал. 9, мал. 10). На дату створення відображаються лише ті спеціалісти, в яких є робочий час в цей день. |
Мал. 12 - Відображення сітки розкладу спеціалістів для створення запису на прийом
Мал. 13 - Вибір часу спеціаліста для створення запису на прийом
Мал. 14 - Створення картки "Запис на прийом"
Система автоматично формує час прийому пацієнта (відповідно шкали прийому) зазначеним спеціалістом в картці прийому. За замовчуванням, час початку та завершення прийому автоматично проставляється на наступний вільний у спеціаліста, за потреби, його можливо змінити.
Після збереження картки "Записс на рийом (Створення" ), в сітці розкладу спеціаліста за даним пацієнтом буде заброньовано подвійний час прийому (мал. 16).
Мал. 15 - Картка "Запис на прийом (Створення)", додати /видалити додаткову послугу
Мал. 16 - Сітка розкладу спеціаліста із записами на прийом
Для збільшення, натисніть на малюнок
Після вибору конкретного пацієнта рекомендовано перевірити ЕК пацієнта, натиснувши натиснувши кнопку "Відкрити картку пацієнта" та, при потребі, редагувати дані його електронної картки (мал. 17).
Мал. 17 - Картка "Запис на прийом (Створення)", редагування поля "Пацієнт*"
Якщо пацієнта не знайдено, його необхідно створити (мал. 18), натиснувши кнопку "Створити" (детальніше Робота з ЕК пацієнта, Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth"), Неідентифікований пацієнт ("eHealth"), Імпорт пацієнта з "eHealth").
Мал. 18 - Картка "Запис на прийом (Створення)", створення карти пацієнта
Для збільшення, натисніть на малюнок
Мал. 19 - Створення амбулаторної карти, створення картки "Замовлення" |
Перед вибором або створенням пацієнта ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно провести пошук пацієнта в системі та ідентифікувати його (детально в інструкціях Пошук пацієнта в системі, Пошук пацієнта ("eHealth"), Пошук направлення ("eHealth")). |
Мал. 20 - Поля: "Хто записав"/ "Телефон особи, яка записує"
Мал. 21 - Поля: "Тип звернення*" і "Коментар" |
Мал. 22 - Друк талону
Формується шаблон талону в програмі Microsoft Word (мал. 23), який потрібно роздрукувати (повинен бути підключений та налаштований принтер, детально тут...)
Мал. 23 - Друк талону в Microsoft Word
Для внесення змін у створено карту запису на прийом необхідно відкрити картку запису на прийом натиснувши двічі лівою клавішею миші (рекомендовано проводити зміни карти запису на прийом в стані карти - "Дійсний"). Після внесення необхідних змін (дати, часу, ланих пацієнта чи іншого (мал. 24, позначка 1; 2; 3; 4; 5])), натиснути кнопку "Ок".
Мал. 24 - Сформована картка "Запис на прийом"
Для внесення змін по часу запису на прийом (тривалість одного запису на прийом) необхідно у Планувальнику натиснути кнопку "Шкала розкладу" вгорі ліворуч на панелі задач і обрати потрібне значення з випадаючого списку, по замовчуванню в Шкалі розкладу відмічений час зазначений у даній послузі для його збільшення (або зменшення) обрати потрідне значення шкали. (мал. 25).
Мал. 25 - Зміна шкали розкладу
Сітка розкладу також відповідно змінить свій вигляд (мал. 26, а, б).
а) до зміни шкали
б) після зміни шкали
Мал. 26 - Варіанти зміни шкали розкладу
За потреби, тривалість послуги можливо редагувати безпосередньо в картці запису на прийом, для цього перейдіть в поле "Час прийому з" _"по" і відредагуйте значення (мал. 27). Мал. 27- Зміна тривалості послуги |
При потребі скопіювати запис на прийом існує декілька алгоритмів копіювання запису на прийом:
1. Під час створення запису (до збереження картки) відмітити чек бокс "Повторити прийом" (мал. 28, позначка [2]) або додати ще одну додаткову послугу (мал. 28, позначка [1]) у відкритій картці запису на прийом і натиснути кнопку "Ок".
Мал. 28 - Створення копії запису на прийом до збереження
2. Якщо обрано відмітку "Повторити прийом"(мал. 28, позначка [2]), після закриття картки "Запис на прийом (Створення)" необхідно у сітці розкладу обрати потрібний час та ініціювати створення нового запису на прийом (мал. 29, позначка [2]), система автоматично перенесе дані останнього пацієнта, в картці якого проставлена відмітка "Повторити прийом", після перевірки даних картки "Запис на прийом (Створення)", необхідно натиснути "Ок" (мал. 29, позначка [3]).
Мал. 29 - Алгоритм запису повторного прийому
2. Після збереження картки повторного запису на прийом, можливо створити копію двома способами:
Мал. 30 - Копія запису на прийом
Після закриття картки "Запис на прийом (Створення)" необхідно у сітці розкладу обрати потрібний час та ініціювати створення нового запису на прийом, система автоматично перенесе дані останнього пацієнта в картці якого попередньо натиснуто "Копіювати", після перевірки даних картки "Запис на прийом (Створення)", необхідно натиснути "Ок".
Мал. 31 - Створення копії запису на прийом після збереження через кнопку спеціальної дії
Запис можливо скопіювати безліч разів. Перед створенням останнього примірника копії необхідно зняти відмітку з чек боксу "Повторити прийом". |
Для вибору декількох спеціалістів в Планувальнику необхідно проставити множинний вибір спеціалістів та вибрати необхідних спеціалістів для відображення, після вибору спеціалістів, необхідно натиснути "Ок". (мал. 32).
Мал. 32 - Вибір спеціалістів, розклад яких буде відображатис
Ресурс " Спеціаліст" зазначено за замовчуванням. При потребі запису в кабінет, необхідно видалити ресурс "Спеціаліст" та обрати "Кабінет" або натиснути кнопку «Переключити ресурс» (мал. 33).
Для використання ресурсу "Кабінет", необхідно попередньо зареєструвати неохідні кабінети.
Передумови для створення запису:
|
Для створення запису на прийом до певного кабінету, необхідно виконати такі дії:
Пошук номеру кабінету відпрацьовує по параметру "містить". Наприклад: номер кабінету "425" - шукаємо через цифру "5". Система відсортує всі номери з цифрою "5". |
Мал. 34 - Вибір номеру кабінету
Мал. 35 - Відображення розкладу кабінету
Мал. 36 - Вибір спеціаліста та пацієнта в картці запис на прийом
Всі записи на прийом створюються зі станом "Проект" (мал. 37), він є початковим і означає, що із записом ніяких дій не відбувалося.
Мал. 37 - Стан картки "Запис на прийом (Створення)"- "Проект"
Після внесення даних в картку "Запис на прийом (Створення)" збереження картки (натиснути "Ок"), стан переходить у "Дійсний" (мал. 38).
Мал. 38 - Стан картки "Запис на прийом (Створення)"- "Дійсний"
Перевірку стану запису можна зробити з будь-якого реєстру запису на прийом (мал. 39).
Мал. 39 - Відображення станів запису на прийом в реєстрі
Нижче в таблиці наведено можливі зміни стану картки запису на прийом.
Таблиця 1. Можливі переходи станів
№ | Початковий стан | Дія | Стан в який відбудеться перехід |
---|---|---|---|
1 | "Дійсний" | [Скасувати за ініціативи пацієнта] | "Скасовано за ініціативи пацієнта" |
2 | "Дійсний" | [Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу] | "Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу" |
3 | "Дійсний" | [Перенести запис на прийом] | "Перенесено" |
4 | "Дійсний" | [Пацієнт в клініці] | "Пацієнт в клініці" |
5 | "Дійсний" | [Запрошуємо] | "Спеціаліст очікує" |
6 | "Дійсний" | [Прийом відбувся] | "Прийом відбувся" |
7 | "Скасовано за ініціативи пацієнта" | [Повернути скасований] | "Дійсний" |
8 | "Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу" | [Повернути скасований] | "Дійсний" |
9 | "Перенесено" | Не існує | Не існує |
10 | "Пацієнт в клініці" | [Запрошуємо] | "Спеціаліст очікує" |
11 | "Пацієнт в клініці" | [Прийом відбувся] | "Прийом відбувся" |
12 | "Спеціаліст очікує" | [Іде прийом] | "Іде прийом" |
13 | "Іде прийом" | [Прийом відбувся] | "Прийом відбувся" |
14 | "Іде прийом" | [Скасувати за ініціативи пацієнта] | "Скасовано за ініціативи пацієнта" |
15 | "Іде прийом" | [Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу] | "Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу" |
16 | "Прийом відбувся" | [Повернути скасований] | "Дійсний" |
Дії над записами на прийом необхідно виконувати в реєстрі "Запис на прийом" або підпорядкованих реєстрах.
1. Для скасування запису на прийом з ініціативи пацієнта, необхідно обрати запис (поставити на нього курсор миші одинарним натисканням лівої кнопки миші) і натиснути кнопку "Скасувати з ініціативи пацієнта" (мал. 40).
Мал. 40 - Вибір кнопки спеціальної дії [Скасувати з ініціативи пацієнта]
2. Щоб скасувати запис на прийом у зв'язку зі зміною розкладу, необхідно обрати запис і натиснути кнопку "Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу" (мал. 41).
Мал. 41 - Вибір кнопки спеціальної дії [Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу]
Після виконання операції скасування, запис перейде у відповідний стан "Скасовано з ініціативи пацієнта" або "Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу". Час в Планувальнику розкладу звільниться для здійснення інших записів.
3. Якщо запис було скасовано помилково його можливо повернути в стан "Дійсний", натиснувши кнопку [Повернути скасований] (мал. 42).
Мал. 42 - Вибір кнопки спеціальної дії [Повернути скасований]
Для перенесення запису на прийом, необхідно:
1. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку "Перенести запис на прийом" (мал. 43).
Мал. 43 - Вибір кнопки спеціальної дії [Перенести запис на прийом]
Система перенаправить в Планувальник запису на прийом, при цьому спеціальність і послугу уже буде обрано з випадаючих списків відповідних полів. В сітці розкладу за таких умов будуть відображені спеціалісти відповідної спеціальності (мал. 44).
Мал. 44 - Відображення розкладу спеціалістів
2. Подвійним натисканням лівої кнопки миші обрати новий час запису.
3. Переконатися в коректності інформації і натиснути кнопку "ОК".
Після виконання вищенаведених дій запис, що переносився, змінить свій стан на "Перенесено", новий запис створиться в стані "Дійсний" (мал. 45).
Для збільшення, натисніть на малюнок
Мал. 45 - Відображення зміни станів при перенесенні запису на прийом
Опціонально, використовується не у всіх конфігураціях системи. Дозволяє перевести запис у стан "Пацієнт в клініці", відповідно лікар в якого присутній реєстр Пацієнти в клініці (Мої пацієнти в клініці) може бачити коли пацієнт прибув до клініки. Потребує додаткових налаштувань. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку "Пацієнт в клініці" (мал. 46).
Мал. 46 - Вибір кнопки спеціальної дії [Пацієнт в клініці]
Мал. 47 - Відображення зміни стану коли пацієнт в клініці
Опціонально, дає змогу перевести в стан "Спеціаліст очікує", тим самим показати пацієнтові, що спеціаліст вільний і готовий прийняти його. Використовується для взаємодії з електронними чергами.
Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку "Запрошуємо" (мал. 48).
Мал. 48 - Вибір кнопки спеціальної дії [Запрошуємо]
Мал. 49 - Відображення зміни стану коли пацієнт очікує спеціаліста
Опціонально, дає змогу перевести в стан "Іде прийом", таким чином на пристрої, що відображає електронну чергу, буде показано, що в даний момент спеціаліст проводить прийом.
Використовується для взаємодії з електронними чергами. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку "Іде прийом" (мал. 50).
Мал. 50 - Вибір кнопки спеціальної дії "Іде прийом"
Мал. 51 - Відображення зміни стану коли спеціаліст веде прийом
Переводить запис у стан "Прийом відбувся". Може використовуватися як окремо так і для взаємодії з електронною чергою. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку "Прийом відбувся" (мал. 52).
Мал. 52 - Вибір кнопки спеціальної дії [Прийом відбувся]
Мал. 33 - Відображення зміни стану коли прийом відбувся