Зміст | Призначення | Опис | |
Робота з карткою ЛЗ. Вкладка "Кабінети" | Основний алгоритм дій необхідних при налаштуванні та редагуванні інформації про кабінети для використання в записі на прийом до лікаря. Розділ для керівника ПМД/СМД. |
Для коректної роботи з системою MedEir необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр", Загальна інформація системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Керівник ПМД/СМД). Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення. У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал керівника ПМД/СМД, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими). Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД, - БУДЬТЕ УВАЖНІ! |
Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ. |
Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Палати та ліжка (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка). |
Налаштування даної вкладки необхідно для створеня кабінетів по яким відбувається запис на прийом до лікаря (детально тут...). Для керівника ПМД:
Для керівника ПМД:
|
Передумовою створення кабінету є створене Відділення (детально тут...). Для вибору кабінету в розкладі спеціаліста можливе за умови якщо спеціаліст відноситься до того ж відділення до якого прив'язано кабінет. Якщо відділення не створено кабінет створити НЕ МОЖЛИВО. Створення та налаштування кабінетів відбувається за потреби ЛЗ, якщо є потреба у відображенні в розкладі кабінетів. |
Перед створенням кабінетів ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно прорахувати роботу ЛЗ (спеціалісти які будуть прив'язані до кабінетів, розклад роботи кабінетів та спеціалістів), для того щоб потім не вносити коригуючі дані під час роботи відділень з системою. Вносити зміни у дані про кабінети та розклад якщо дані не впливають на роботу всієї системи. |
Для того щоб створити палату та ліжка в системі MedEir необхідно:
Мал. 1 - Картка ЛЗ (вкладка "Кабінети")
6. З'явиться картка створення палати (мал.2, детально опис картки тут...)
Мал. 2- Картка "Кабінет" (Створення)
7. Необхідно послідовно заповнити (вводом з клавіатури або вибором зі списку) необхідні поля:
8. Для того, щоб даний кабінет відображався у розкладі на прийом необхідно створити графік роботи кабінету.
9. Після заповнення всіх даних про кабінет перейдіть до створення розкладу. Натиснути кнопку [Cтворити], (мал.2, позначка [2]).
10. У вікні яке відкриється "Конфігурація розкладу (Створення)" внести дані, (мал.3). Дані заповнюються анологічно заповненню та створенню розкладу для спеціаліста, детально тут...
Мал. 3 - Картка "Кабінет", вікно "Конфігурація розкладу (Створення)"
11. Натиснути [OK] для збереження.
Редагування даних які були вже у роботі в системі (створено розклад, запис на прийом) потягне зміну інформації в системі. Тому редагувати вже створені кабінети, що вже були задіяні при створенні запису на прийом хочаб один раз ЗАБОРОНЕНО! Якщо відбуваються позапланові зміни при внесенні змін, що змініють кардинально інформацію в системі, необхідно внести нові дані. Стара інформація залишається як архів та не видаляється з системи. РЕДАГУВАТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ:
ОБОВЯЗКОВО! У випадку коли з'являються будь які зміни, що пов'язані з внесенням та редагуванням вже створеної інформації, потрібно зв'язатися з технічною підтримкою для з'ясування додаткових обставин (детально, тут...) |
Для внесення змін до вкладки "Кабінети" необхідно:
Інформація яка внесена в систему та була використана (було створено запис на прийом) НЕ ВИДАЛЯЄТЬСЯ лише може бути створено новий запис, старий в такому випадку залишається в архіві та не використовується. НЕ МОЖНА ВИДАЛЯТИ:
ВИДАЛЯТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ:
Якщо умова не виконана (є пов'язані дані), система видасть помилку, про що свідчить повідомлення (мал.6), Мал. 6- Помилка при видаленні відділення |
Для видалення відділення на вкладці "Кабінети" необхідно:
3. Обрати кнопку [Видалити], натиснути (бокова панель таблиці, детально тут...)
4. Система видасть повідомлення про вибір видалення запису. Потрібно натиснути відповідну клавішу, якщо погоджуєтесь з видаленням то [Так] (мал.7).
Мал. 7 - Повідомлення про вибір дії видалення
Детальний опис вкладки "Кабінети" та картки створення наввелено в розділі Лікувальний заклад |