Зміст | Призначення | Опис | Відео | ||
Робота з карткою місць надання послуг |
|
|
Для коректної роботи з системою MedEir та eHealth необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр", Опис системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Керівник ПМД/СМД). Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). Інформація даної інструкції подана лише для керівника СМД. |
Невиконання рекомендацій поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи із системою та виникнення помилок, які в свою чергу, можуть мати певні наслідки. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, це може потребувати певного часу, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ. |
Для переходу до потрібної інформаці необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Місця надання послуг (СМД) (зліва). ДДля переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка). |
Наступним кроком алгоритму реєстрації в системі eHealth керівника СМД є реєстрація місця надання послуг.
Далі переходимо до наступного алгоритму дій:
Мал. 1 - Реєстрація місця надання послуг
4. Перейти на вкладку "Місця надання послуг" (мал.1, позначка [1])
5. Натиснути кнопку [Створити] (мал.1, позначка [2])
6. Заповнити картку реєстрації (мал.2, детально про картку тут...)
Для заповнення необхідно відкрити 1-у сторінку додатку №2 Ліцензії ЛЗ, де детально вказані назви та адреси місць надання послуг. |
Мал. 2 - Заповнення картки місця надання послуг для реєстрації
7. Після заповнення всіх полів натиснути кнопку [Зберегти] та [Відправити] (мал.2, позначка[5] та [6])
Після реєстрації місця надання послуг, переходимо до реєстрації спеціалістів в eHealth Спеціалісти (ПМД/СМД) |
В процесі роботи ЛЗ будуть виникати певні ситуації, наприклад, відбуваються зміни в назві закладу, тому ці зміни необхідно внести в картку реєстрації в eHealth. Для редагування картки реєстрації місць надання послуг необхідно виконати певний алгоритм (детально в пункті Оновлення картки місця надання послуг). В разі ліквідації місця надання послуг, необхідно виконати алгоритм дій описаний у пункті Деактивація місця надання послуг.
Мал. 3 - Реєстрація місця надання послуг
4. Перейти на вкладку "Місця надання послуг" (мал.3, позначка [1])
5. Натиснути кнопку [Відкрити] (мал.3, позначка [2])
6. Оновити доступні (не заблоковані) дані картки реєстрації (мал.4, детально про картку тут...)
Мал. 4 - Зміна даних картки місця надання послуг
7. Після заповнення всіх полів натиснути кнопку [Відкрити] (мал.3, позначка [5])
Деактивувати Місця надання послуг можливо лише за умови відсутності прив'язки місця надання послуг до послуги. Якщо місце, яке потрібно деактивувати, пов'язано з послугою (вкладка послуги, детально тут...) спочатку необхідно: Лише після деактивації можливо переходити далі, до наступного алгоритму: |
Мал.5 - Деактивація картки місця надання послуг
6. Натиснути кнопку [Деактивувати в системі "eHealth"] (мал.5, позначка [1])