У розділі зазначені загальні правила та алгоритми по роботі з пацієнтами, використовуючи функціонал МІС. Робота лікаря з пацієнтом в системі майже не відрізняється від звичайного прийому або роботи з інформацією пацієнта в ЛЗ, відмінність полягає лише у застосуванні ПК для обробки інформації. Лікар поліклініки, застосовуючи МІС при роботі з пацієнтом, може, наприклад:
Повний опис функціоналу Лікаря поліклініки СМД в системі наведено в блоці Загальна інформація системи у відповідних розділах. Детальний перелік розділів зазначено в таблиці, першого пункту умов роботи для користувача, розділ Початок роботи (СМД) |
Нижче наведена таблиця з основними етапами алгоритму роботи лікаря поліклініки з даними пацієнта в системі. Ознайомлення з кожним етапом є необхідним для коректної роботи із системою. Представлений в таблиці алгоритм враховує простий варіант роботи, але є різні ситуації, при яких певний пункт етапу може бути розширено або зменшено з огляду на ситуацію. У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та системні права користувача, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими). |
Передумовою для роботи з інформацією даного розділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи, (перелік розділів зазначено у пункті першому, тут...), попередніх підрозділів Початок роботи (СМД), Опис інтерфейсу (Лікар поліклініки) та розділу Лікар поліклініки. |
Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати розділ з наведеної таблиці (нижче) або у дереві навігації підрозділу Лікар поліклініки (зліва). Для переходу до інформації зазначеної у іншому блоці, розділі або підрозділі (якщо вказано посилання), перейдіть за посиланням. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список. Більш детальна інформація як користуватися інструкціями, зазначена в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка. |
Призначення | Розділ | Опис | |
Пошук картки пацієнта (в залежності від типу звернення) | Пошук пацієнта (Лікар поліклініки) | Пошук ЕК пацієнта при різних типах звернення до лікаря на прийом: Самозвернення у реєстрі "Пацієнти". Попередній запис у реєстрі "Запис на прийом". За направленням у реєстрі "Направлення пацієнта". | |
Огляд та внесення змін | ЕК та ЕМК пацієнта (Лікар поліклініки) | Робота з ЕК пацієнта: створити ЕК; відкрити; переглянути; змінити; зберегти (за необхідності). | |
Перегляд ЕМК пацієнта | Робота з ЕМК пацієнта: створити Амбулаторну карту; переглянути; змінити; зберегти медичні дані (за необхідності). | ||
Створення епізоду | Передумови для створеня Епізоду. | ||
Створення консультації, внесення діагностичного звіту | Робота з типовою Консультацією лікаря поліклініки. Створення та заповнення діагностичного звіту. | ||
Реєстрація ЕМЗ на ЦК eHealth | Етап завершення консультації: Накладення ЕЦП; Реєстрація ЕМЗ на ЦК eHealth. У випадку, якщо не має потреби вносити додаткову інформацію до Консультації, епізод не потрібно закривати. | ||
Робота з підреєстрами консультації | Робота з підреєстрами консультації лікаря поліклініки в ЕМК (створення направлення на аналізи, консультацію та інше). | ||
Створення електронного направлення "eHealth" | Створення Електронного направлення для реєстрації та відправки до "eHealth". | ||
Закриття епізоду | Вказано передумови для закриття Епізоду. | ||
Робота з ЕМК. Створення консультації у стаціонарі | Процес проведення лікарем поліклініки консультацій для стаціонарного пацієнта. Варіанти запису пацієнта на наступний візит до лікаря. | ||
Запис пацієнта на наступний візит | Варіанти запису пацієнта на наступний візит до лікаря. |