Кнопки спеціальних дій визначаються та налаштовуються під кожний реєстр окремо, адміністраторами МІС MedEir за попередніми домовленостями (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).


Після налаштувань спецдії "Періодичні записи на прийом" в реєстрі "Запис на прийом" (мал. 1) (логічні реєстри: "Записані до мене";  "Записи моєї організації") з'явиться кнопка спеціальних дії, що дозволяє створити запис на прийом на  довготривалий період для послуг, що потребують довготривалого та періодичного  відвідування пацієнтом ЛЗ.

Можливий запис як у окремий кабінет так і до спеціаліста (а також на обидва ресурси одночасно). 
Мал. 1 - Спецдія "Періодичні записи на прийом"


Рекомендовано НЕ створювати запис на дуже довгий період, адже скасування таких записів відбувається вручну.

Для налаштування періодичного запису на прийом, має бути налаштована необхідна послуга, а також, налаштований тип ресурсу, куди здійснюватиметься запис на пийом: запис до кабінету (конкретного відділення) або до спеціаліста, що надає відповідну послугу та зареєстрований у даній послузі та у даному відділенні.
Також можна обрати обидва типи ресурсу одночасно (мал. 2).

Мал. 2 - Створення періодичного запису на прийом на обидва типи ресурсу одночасно

  • Для роботи з типом ресурсу "Спеціаліст" спеціаліст має  бути зазначений у послузі, а також у його картці спеціаліста має бути вказане відповіде відділення.
  • Для роботи з типом ресурсу "Кабінет"  необхідний кабінет має бути налаштований у необхідному відділенні.


Після натискання спецдії "Періодичні записи на прийом", з'явиться форма для створення періодичного та довготривалого запису на прийом.

У формі необхідно обрати пацієнта, котрому створюємо періодичний запис на прийом (мал. 3, познач. [1]) , вказати послугу, на яку створюється запис (мал. 3, познач. [2]), вказати відділення (мал. 3, познач. [3]), а також обрати один з типів ресурсу (або зазначити обидва типи ресурсу) (мал. 3, познач. [4], [5], [6]).

Далі перейти до конфігурації повторень запису на прийом, за потреби вказати "Тільки будні" (для пеіодичного запису наприйом виключно в будні дні)  (мал. 3, познач. [8]), обрати необхідну конфігурацію повторень  (мал. 3, познач. [7]), вказати період  на який буде створено періодичний запис  (мал. 3, познач. [9]) на прийом та вказати зручний час для пацієнта (для отримання даної послуги)(мал. 3, познач. [10]). Після заповнення даних, натиснути "Розрахувати" (мал. 3, познач. [11]), система автоматично розрахує та створить запис на вільний час у необхідний кабінет (чи до необхідного спеціаліста).

Якщо період, заданий для пошуку вільного для запису на прийом часу, включає поточну дату, то в полях "Час з*" і "по" діє правило округлення часу -  початок планування починається з часу кратному 10 хвилинам (але не менше ніж за 5 хв).  
    при запису о 10:16  - запише на 10:30;
    при запису о 10:14 запише на 10:20;
    при запису о 10:15 запише на 10:20.


Мал. 3 - Заповнення картки "Періодичне відвідування"

Після розрахунку, в табличці періодчного відвідування, з'являться графік відвідувань пацієнта для отримання даної послуги (мал. 4).

Мал. 4 - Графік відвідувань пацієнта для отримання даної послуги

Якщо кабінети або спеціаліста не знайдено, у сформованому графіку відвідувань пацієнта в колонці "Примітка" буде вказано "Кабінет не знайдено"/"Спеціаліста не знайдено", за потреби, відмітки на дані записи можна автоматично прибрати ( та в записі на прийом сформувати окремі записи на необхідні періоди).

Для видалення відміток у рядку, де є примітки "Кабінет не знайдено"/"Спеціаліста не знайдено" необхідно натиснути кнопку "Відсутні ресурси",

з'явиться вікно для підтвердження відсутніх ресурсів, де, за потреби, необхідно вказати "Так" (мал. 5).

Мал. 5 - Видалення відміток для записів, для яких відсутній ресурс

Відмітки навпроти таких записів автоматично будуть зняті (мал. 6).

Мал. 5 - Видалені відмітки

Для експортування графіку в Excel, необхідно натиснути "Експорт в Excel" (дана дія доступна для тих, в кого налаштований офісний пакет, що включає роботу з Excel) 

Експортований файл автоматично відкриється,за потреби його можливо роздрукувати (мал. 7).

Мал. 7  - Експортуваний графік в Excel

Для роботи з таблицею необхідно обрати кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  • Налагодження колонок  - додає або знімає необхідні колонки таблиці 
  • Скинути налагодження колонок - скидає налагодження колонок до автоматичних
  • Експорт в Excel  - експортує дані таблиці в документ Excel
  • Відсутні ресурси- видаляє записи де є примітки "Кабінет не знайдено"/"Спеціаліста не знайдено" 

Після успішного розрахунку запису на прийом, необхідно натиснути "Ок" для збереження запису на прийом (мал. 8).

Мал. 8  - Збереження запису на прийом

Після виконаних дій, запис з'явиться в реєстрі "Запис на прийом" (логічні реєстри: "Записані до мене";  "Записи моєї організації") (мал. 9).

Мал. 9 - Збережений запис на прийом