Кнопки спеціальних дій визначаються та налаштовуються під кожний реєстр окремо, адміністраторами МІС MedEir за попередніми домовленостями (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка). |
Після налаштувань спецдії "Періодичні записи на прийом" в реєстрі "Запис на прийом" (мал. 1) (логічні реєстри: "Записані до мене"; "Записи моєї організації") з'явиться кнопка спеціальних дії, що дозволяє створити запис на прийом на довготривалий період для послуг, що потребують довготривалого та періодичного відвідування пацієнтом ЛЗ.
Рекомендовано НЕ створювати запис на дуже довгий період, адже скасування таких записів відбувається вручну. |
Мал. 2 - Створення періодичного запису на прийом на обидва типи ресурсу одночасно
|
Після натискання спецдії "Періодичні записи на прийом", з'явиться форма для створення періодичного та довготривалого запису на прийом.
У формі необхідно обрати пацієнта, котрому створюємо періодичний запис на прийом (мал. 3, познач. [1]) , вказати послугу, на яку створюється запис (мал. 3, познач. [2]), вказати відділення (мал. 3, познач. [3]), а також обрати один з типів ресурсу (або зазначити обидва типи ресурсу) (мал. 3, познач. [4], [5], [6]).
Далі перейти до конфігурації повторень запису на прийом, за потреби вказати "Тільки будні" (для пеіодичного запису наприйом виключно в будні дні) (мал. 3, познач. [8]), обрати необхідну конфігурацію повторень (мал. 3, познач. [7]), вказати період на який буде створено періодичний запис (мал. 3, познач. [9]) на прийом та вказати зручний час для пацієнта (для отримання даної послуги)(мал. 3, познач. [10]). Після заповнення даних, натиснути "Розрахувати" (мал. 3, познач. [11]), система автоматично розрахує та створить запис на вільний час у необхідний кабінет (чи до необхідного спеціаліста).
Мал. 3 - Заповнення картки "Періодичне відвідування"
Після розрахунку, в табличці періодчного відвідування, з'являться графік відвідувань пацієнта для отримання даної послуги (мал. 4).
Мал. 4 - Графік відвідувань пацієнта для отримання даної послуги
Якщо кабінети або спеціаліста не знайдено, у сформованому графіку відвідувань пацієнта в колонці "Примітка" буде звказано "Кабінет не знайдено"/"Спеціаліста не знайдено", за потреби ці записи можна видалити, та в записі на прийом сформувати окремі записи на ці періоди.
Для видалення записів де є примітки "Кабінет не знайдено"/"Спеціаліста не знайдено" необхідно натиснути кнопку "Відсутні ресурси",
з'явиться вікно для підтвердження видалення відсутніх ресурсів, де, за потреби, необхідно вказати "Так" (мал. 5).
Мал. 5 - Видалення записів, для яких відсутній ресурс
Для експортування графіку в Excel, необхідно натиснути "Експорт в Excel" (дана дія доступна для тих, в кого налаштований офісний пакет, що включає роботу з Excel)
Експортований файл автоматично відкриється,за потреби його можливо роздрукувати (мал. 6).
Мал. 6 - Експортуваний графік в Excel
Для роботи з таблицею необхідно обрати кнопку, яка відповідає за потрібну дію:
|