В системі додано додаткові перевірки на фіскальні операції :
Дане доопрацювання, допоможе в онлайн режимі зорієнтуватися в якому замовленні виникла проблема при фіскальній операції. Після чого необхідно звірити інформацію за “Х-звітом”, та виконати відповідні дії з платежем в Системі. |
В момент фіскалізації оплати ‘’розірвався’’ зв’язок з фіскальним апаратом.
В Системі:
Дії користувача:
Інформація за Х-звітом | Дії в Системі |
Платіж є у звіті | Відкрити платіж. Перевести його у стан “Фіскалізовано” - через відповідну кнопку на верхній панелі управління (Мал. 1, позначка [1]); |
Платіж відсутній у звіті | Відкрити платіж. Повернути його у стан “Новий” - через відповідну кнопку на верхній панелі управління (Мал. 1, позначка [2]). Повторити фіскалізацію платежу, натиснувши на кнопку: [Сплатити з чеком] в картці платежу. |
Мал. 1 - Картка Платіжу у стані “Розпочато фіскалізацію” (Кнопки ручної зміни стану)
2. Проблема при фіскалізації повернення коштів (скасування)
В момент скасування чеку ‘’розірвався’’ зв’язок з фіскальним апаратом.
В Системі:
Дії користувача:
В залежності від результату відкрити платіж[1] у стані “Розпочато відміну фіскалізації”, та виконати наступні дії:
Інформація за Х-звітом | Дії в Системі |
Повернення - є у звіті | Відкрити платіж. Перевести його у стан “Скасовано” - через відповідну кнопку на верхній панелі управління (Мал. 2, позначка [1]); |
Повернення - відсутнє у звіті | Відкрити платіж. Повернути його у стан “Фіскалізовано” - через відповідну кнопку на верхній панелі управління (Мал. 2, позначка [2]). Повторити фіскалізацію повернення коштів, натиснувши на кнопку: [Скасувати чек] в картці платежу. |
Мал. 2 - Картка Платіжу у стані “Розпочато відміну фіскалізації”( Кнопки ручної зміни стану)
[1] Відкрити Платіж можливо з картки Замовлення, перейшовши на вкладинку Платежі. Або з реєстру Платежі, по номеру Замовлення чи ПІБ пацієнта. |