Інструкція містить алгоритм роботи з неідентифікованим пацієнтом в стаціонарі.

Створення неідентифікованого пацієнта

Для коректного ведення пацієнта та передачі його даних в ЕСОЗ, рекомендовано дотримуватися всіх зазначених передумов (здійснення пошуку пацієнта, а також проведення госпіталізації пацієнта в МІС "Медейр").

Передумови створення:



Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!!

Мал .1  - Пошук пацієнта в системі "eHealth"

У виключних ситуаціях, коли медичний персонал не має можливості ідентифікувати персону пацієнта до подання медичних даних до систем  «eHealth» (наприклад, пацієнт без свідомості або за якихось причин не може назвати свої персональні дані), у системі «eHealth» повинна бути заведена неідентифікована персона:

  • для забезпечення можливості передачі та відстеження медичних даних такого пацієнта;
  • для можливості приєднання медичних даних такого пацієнта до запису ідентифікованої персони коли персональні дані неідентифікованого пацієнта будуть однозначно та точно визначені


Алгоритм створення Неідентифікованого пацієнта:

  1. Після перевірки через  через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»" не знайдено пацієнта в системі eHealth.
  2. У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено: 
  3. Якщо пацієнта не було знайдено, необхідно створити ЕК пацієнта та заповнити всі відомі дані на неідентифікованого пацієнта (мал. 2).

Мал. 2 - Електронна карта пацієнта (приклад)


Причиною створення неідентифікованого пацієнта може бути:

  • Госпіталізація пацієнта бригадою екстреної медичної допомоги
  • Госпіталізація пацієнта з обставинами які потребують виклику поліції
  • Пацієнт є новонародженою дитиною без свідоцтва про народження
  • Інші обставини звернення для госпіталізації

Неідентифікований пацієнт може бути створений за необхідністю створення електронних медичних записів та документів:

Неідентифікований пацієнт може бути створений лише за необхідністю внесення медичних записів якщо:

  • пацієнт залишається на момент виписування з стаціонарного лікування в непритомному стані або в стані амнезії
  • пацієнт є новонародженою дитиною без свідоцтва про народження
  • пацієнт до моменту виписування немає документів, що підтверджують особу, внаслідок їх втрати
  • зафіксована смерть неідентифікованого пацієнта


4. Після реєстрації натискаємо на кнопку спецдії "Неідентифікований пацієнт в системі "eHealth""  ознайомлюємось з повідомленням про реєстрацію неідентифікованого пацієнта та натискаємо "Ок" (мал. 3).

Мал. 3 - Повідомлення про необхідність пеєстрації неідентифікованого пацієнта

5. Заповнюємо картку неідентифікованого пацієнта та вказуємо необхідну причину створення неідентифікованого пацієнта (мал 4).

Мал. 4 - Причина створення неідентифікованого пацієнта

6. Після заповнення поля "Причина створення*" з'явиться додаткове поле для уточнення інформації про причину сторення залежно від обраної категорії (мал. 5).

Мал. 5 - Причина створення неідентифікованого пацієнта (поле для уточнення причини)

7. Блок "Особа для екстренного зв'язку" обов'язковий при виборі причини створення "Пацієнт є новонародженою дитиною без свідоцтва про народження" (мал 6).

Мал. 6 - Причина створення неідентифікованого пацієнта (новонародженого)

8. Після внесення всіх необхідних даних натискаємо кнропку "Зареєструвати" (мал. 7

Мал. 7 - Реєстрація неідентифікованого пацієнта

9. З'явиться повідомлення про реєстрацію неідентифікованого пацієнта. Після ознайомлення з повідомленням про реєстрацію неідентифікованого пацієнта та натискаємо "Ок" (мал. 8).

Мал. 8 - Повідомлення про створення запису неідентифікованого пацієнта

10. Стан пацієнта в системі  "eHealth"  "Активний", а також з'явиться можливість роздрукувати дані про неідентифіковану персону та оновити попередні дані вказані в блоці "Персональні дані (зі слів пацієнта або  супровіднрої особи)" або дані блоку "Особа для екстренного зв'язку" (мал 9).

Мал. 9 - Стан пацієнта в системі  "eHealth"  "Активний"

Після реєстації неідентифікованого пацієнта необхідно провести альтернативну ідентифікацію

Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Альтернативна ідентифікація"

  • Взаємодія з типом "Альтернативна ідентифікація" можлива за умови попередньої реєстрації неідентифікованого пацієнта в системі eHealth (окрім реєстрації новонароджених пацієнтів) (мал. 7).
  • За потреби повторної  госпіталізації цього ж неідентифікованого пацієнта,  взаємодію з типом "Альтернативна ідентифікація" проводити не потрібно.


Для неідентифікованих пацієнтів, яким попередньо не проведена "Альтернативна ідентифікація", при створенні стаціонарної взаємодії, у полі "Тип взаємодії" одразу буде вибір лише цього типу взаємодії (мал. 10). Після реєстрації взаємодії з цим типом, стануть доступні інші типи взаємодії.

Мал. 10- Взаємодія "Альтернативна ідентифікація"

За навчальними матеріалами НСЗУ, для взаємодії  "Альтернативна ідентифікація", рекомендовано вносити дані в секції "Спостереження" з додаванням коду спостереження – стать та зріст.

В разі некоректного заповнення даного типу взаємодії, буде виведене  повідомлення:

Приклад заповнення секції спостереження (мал.  11).

Мал. 11 - Заповнення секції "Спостереження" з кодом "Зріст" (приклад)

Після успішної реєстрації взаємодії з типом "Альтернативна ідентифікація" (взаємодія має стан "Завершена) (мал 12) можлива реєстація інших стаціонарних взаємодій, а також при фактичній іденифікації пацієнта приєднання запису неідентифікованого пацієнта в "eHealth".

Мал. 11 - Завершена взаємодія з типом "Альтернативна ідентифікація"

Приєднання заису неідентифікованого пацієнта в "eHealth"


Передумовою приєднання запису неідентифікованого пацієнта в "eHealth" є зареєстований пацієнт в системі "eHealth".

Перед приєднанням пацієнта необхідно здійснити пошук пацієнта в "eHealth" через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»"  (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). 

Пошук пацієнта здійснюємо з документів!

Якщо після пошуку пацієнта в "eHealth" пацієнта знайдено, нербхідно провести Імпорт даних картки пацієнта з eHealth.


Алгоритм приєднання неідентифікованого пацієнта в "eHealth"

  1. Редагувати пацієнта  в системі "eHealth".

Після успішної реєстрації пацієнта можливе приєднання  запису неідентифікованого пацієнта в "eHealth"

2. Редагувати ЕК пацієнта

3. Після редагування необхідно натиснути кнопку спецдії "Приєднати запис неідентифікованого пацієнта в "eHealth""

4. У формі, що з'явиться необхідно обрати метод автентифікації та натиснути "Зареєструвати"