Інструкція містить алгоритм роботи з неідентифікованим пацієнтом в стаціонарі. |
Для коректного ведення пацієнта та передачі його даних в ЕСОЗ, рекомендовано дотримуватися всіх зазначених передумов (здійснення пошуку пацієнта, а також проведення госпіталізації пацієнта в МІС "Медейр"). |
Передумови створення:
Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна.
Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»" (мал. 1 позначки [1; 2; 3]).
Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!! |
Мал .1 - Пошук пацієнта в системі "eHealth"
У виключних ситуаціях, коли медичний персонал не має можливості ідентифікувати персону пацієнта до подання медичних даних до систем «eHealth» (наприклад, пацієнт без свідомості або за якихось причин не може назвати свої персональні дані), у системі «eHealth» повинна бути заведена неідентифікована персона:
|
Алгоритм створення Неідентифікованого пацієнта:
Мал. 2 - Електронна карта пацієнта (приклад)
Причиною створення неідентифікованого пацієнта може бути:
Неідентифікований пацієнт може бути створений за необхідністю створення електронних медичних записів та документів: Неідентифікований пацієнт може бути створений лише за необхідністю внесення медичних записів якщо:
|
4. Після реєстрації натискаємо на кнопку спецдії "Неідентифікований пацієнт в системі "eHealth"" ознайомлюємось з повідомленням про реєстрацію неідентифікованого пацієнта та натискаємо "Ок" (мал. 3).
Мал. 3 - Повідомлення про необхідність пеєстрації неідентифікованого пацієнта
5. Заповнюємо картку неідентифікованого пацієнта та вказуємо необхідну причину створення неідентифікованого пацієнта (мал 4).
Мал. 4 - Причина створення неідентифікованого пацієнта
6. Після заповнення поля "Причина створення*" з'явиться додаткове поле для уточнення інформації про причину сторення залежно від обраної категорії (мал. 5).
Мал. 5 - Причина створення неідентифікованого пацієнта (поле для уточнення причини)
7. Блок "Особа для екстренного зв'язку" обов'язковий при виборі причини створення "Пацієнт є новонародженою дитиною без свідоцтва про народження" (мал 6).
Мал. 6 - Причина створення неідентифікованого пацієнта (новонародженого)
8. Після внесення всіх необхідних даних натискаємо кнропку "Зареєструвати" (мал. 7)
Мал. 7 - Реєстрація неідентифікованого пацієнта
9. З'явиться повідомлення про реєстрацію неідентифікованого пацієнта. Після ознайомлення з повідомленням про реєстрацію неідентифікованого пацієнта та натискаємо "Ок" (мал. 8).
Мал. 8 - Повідомлення про створення запису неідентифікованого пацієнта
10. Стан пацієнта в системі "eHealth" "Активний", а також з'явиться можливість роздрукувати дані про неідентифіковану персону та оновити
попередні дані вказані в блоці "Персональні дані (зі слів пацієнта або супровіднрої особи)" або дані блоку "Особа для екстренного зв'язку" (мал 9).
Мал. 9 - Стан пацієнта в системі "eHealth" "Активний"
Після реєстації неідентифікованого пацієнта необхідно провести альтернативну ідентифікацію |
Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Альтернативна ідентифікація"
|
Для неідентифікованих пацієнтів, яким попередньо не проведена "Альтернативна ідентифікація", при створенні стаціонарної взаємодії, у полі "Тип взаємодії" одразу буде вибір лише цього типу взаємодії (мал. 10). Після реєстрації взаємодії з цим типом, стануть доступні інші типи взаємодії. |
Мал. 10- Взаємодія "Альтернативна ідентифікація"
За навчальними матеріалами НСЗУ, для взаємодії "Альтернативна ідентифікація", рекомендовано вносити дані в секції "Спостереження" з додаванням коду спостереження – стать та зріст. В разі некоректного заповнення даного типу взаємодії, буде виведене повідомлення: |
Приклад заповнення секції спостереження (мал. 11).
Мал. 11 - Заповнення секції "Спостереження" з кодом "Зріст" (приклад)