ЗмістПризначенняОписВідео

Робота з карткою ЛЗ

  • Реєстрація закладу в eHealth
  • Внесення змін про заклад та керівника в eHealth

Загальний розділ для керівників ПМД/СМД


Інструкція описує процес реєстрації лікувального закладу та оновлення інформації про лікувальний заклад в системі eHealth.

Дії з реєстрацією чи оновленням лікувального закладу в системі eHealth проводить виключно керівник закладу під своїм логіном та паролем.

Передумовою реєстрації/оновлення лікувального закладу в системі eHealth має бути:

1. Наявна чинна ліцензія МОЗ на Медичну практику

2. Наявний чинний ЕЦП (КЕП) керівника

3. Наявна активна поштова скринька (email)

Алгоритм наступний:

1. Заповнюємо анкету лікувального закладу для реєстрації в системі eHealth

2. Накладаємо ЕЦП (КЕП) на анкету реєстрації

3. Приймаємо запрошення від системи eHealth на поштову скриньку, вказану при реєстрації

4. Створюємо пароль до системи eHealth, при оновленні закладу вводимо існуючий пароль

5. Проходимо Авторизацію в системі eHealth через МІС




Для коректної роботи з системою MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися із відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр"Загальна інформація системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Керівник ПМД/СМД).

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги, необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Алгоритм представлений у двох варіантах, в залежності від підкріплення або не підкріплення ЕЦП до системи.

Враховуючи те, що здебільшого робота керівника ЛЗ як ПМД, так і СМД схожа в системі, інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД. Тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД - БУДЬТЕ УВАЖНІ!


Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача", може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок, які в свою чергу, можуть мати певні наслідки. Також, в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, це може потребувати певного часу, що може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.


Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу 5248752 (зліва). Для переходу до інформації, зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список. Детально, як користуватися інструкціями для користувача, описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка.


Реєстрація ЛЗ в системі eHealth

Перед тим, як проводити реєстрацію ЛЗ, повинні бути надані анкети працівникам МІС MedEir для налаштування закладу в системі. Лише після налаштування та внесення необхідної інформації в систему, можна переходити до реєстрації ЛЗ в eHealth.

Керівник ЛЗ реєструється разом із закладом, як керівник (секція "Інформація про керівника" картки реєстрації ЛЗ в eHealth).


Реєструвати керівника медичної установи окремо як користувача із правами "керівник" не потрібно!

Далі наведено два варіанти алгоритму дій користувача при реєстрації ЛЗ (враховуючи підкріпленння ЕЦП до системи):

Варіант 1. ЕЦП керівника підв'язано в системуВаріант 2. ЕЦП керівника не підв'язано в систему


Перед початком реєстрації, необхідно підв'язати в систему ЕЦП керівника закладу (детальніше у розділі Налаштування ЕЦП.

Далі переходимо до наступного алгоритму дій:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад"  (детально про реєстр тут...)
  3. Відкрити картку лікувального закладу (детально про картку тут...)
  4. Натиснути кнопку спеціальної дії реєстрації ЛЗ, що наведено у табл.1

    Таблиця 1. Спеціальні дії реєстрації ЛЗ

    ЛЗКнопка спеціальних дійПризначення
    ПМД

    Реєстрація в системі eHealth центру ПМД

    СМД

    Реєстрація в системі eHealth ЛЗ вторинної допомоги


  5. Заповнити картку реєстрації (інформацію про заклад, позначка [1]; керівника, [2]; ліцензію та акредитацію, позначка [3, 4] мал.1). Детальніше в розділі Лікувальний заклад та Реєстрація в системі "eHealth".

Мал. 1 - Картка реєстрації ЛЗ в eHealth

    6. Натиснути кнопку [Підписати і відправити] (мал. 1, позначка [5])

    7. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Сертифікат" або "Зовнішній ресурс" (мал. 2), визначити на ресурсі тип ключа, обрати за потреби файл з інформацією, що підлягає підпису та ввести пароль від ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Налаштування ЕЦП).

Мал. 2 - Підписання ЕЦП

  8. Система видасть повідомлення про відправку запрошення на ел. скриньку

  9. Відкрити ел. скриньку керівника закладу

  10. Відкрити лист-запрошення та перейти за посиланням

  • Створити пароль закладу для eHealth (не менше 12-ти символів) та підтвердити його (мал.3)

Мал. 3 - Форма реєстрації в eHealth

  • Натиснути кнопку [Далі] (мал. 3)
  • На сторінці, що відкриється, погодитись з регламентом і натиснути [Прийняти запрошення] (мал.4)

Мал. 4 - Форма реєстрації в eHealth, підтвердження запрошення

Детальніше про заповнення форми запрошення у розділі  Реєстрація в системі "eHealth".


  11. Повернутись до системи

  12. В реєстрі "Мій лікувальний заклад"  натиснути кнопку [Авторизувати заклад в системі "eHealth] 

  • Ввести пароль в закладку "eHealth", який Ви створили в п.10 (мал. 5)
  • Натиснути кнопку [Увійти]

Мал. 5 - Форма авторизації в eHealth

  • На сторінці, що відкриється, натиснути [Прийняти та продовжити]

Мал. 6 - Форма авторизації в eHealth, погодження з регламентом

  • Система видасть повідомлення – "Авторизація пройдена успішно"

Детальніше про проходження авторизації в розділі Авторизація.



На цьому реєстрація ПМД або СМД в eHealth завершена (за умови, що ЕЦП підв'язано до системи).



У випадку, коли немає можливості підв'язати ЕЦП до системи, необхідно для початку повторити всі пункти з 1 по 5 Варіанту 1 (Реєстрація ЛЗ в системі eHealth).

Далі переходимо до наступного алгоритму дій:

  1. Натиснути кнопку [Зберегти в файл] (мал. 1, позначка [6], колонка Варіант 1)
  2. Після збереження файлу, перейти за посиланням https://czo.gov.ua/sign для підписання на зовнішньому ресурсі (мал. 7).

Мал. 7 Зовнішній ресурс для підписання файлу ЕЦП


  • Натиснути кнопку [Підписати документ]
  • Обрати файл ключа та ввести пароль до нього
  • Натиснути кнопку [Зчитати]
  • Після підписання, натиснути кнопку [Завантажити]
  • Зберегти завантажений файл на комп'ютері


 Детальніше про підписання на зовнішньому ресурсі в розділі Реєстрація в системі "eHealth"


   3. Повернутись в систему на картку реєстрації (мал. 1, колонка Варіант 1)

   4. Натиснути кнопку [Відправити з файлу] (мал. 1, позначка [7], колонка Варіант 1)

   5. Обрати підписаний на зовнішньому ресурсі файл

   6. Система видасть повідомлення про відправку запрошення на ел. скриньку.

Далі повторюємо пункти з 9 по 12 Варіанту 1 (Реєстрація ЛЗ в системі eHealth).

На цьому реєстрація ПМД або СМД в eHealth завершена (при умові, що ЕЦП не підв'язано до системи)





Після реєстрації ЛЗ в системі, переходимо до наступного етапу алгоритму роботи з eHealth (в залежності від типу ЛЗ ПМД/СМД):


Редагування картки реєстрації закладу

В процесі роботи ЛЗ будуть виникати певні ситуації, наприклад, відбуваються зміни в назві закладу або зміна ліцензії та ін. Тому ці дані необхідно внести в картку реєстрації ЛЗ в eHealth. Для редагування картки реєстрації ЛЗ, необхідно виконати наступні кроки (враховуючи підкріплення ЕЦП до системи):

Варіант 1. ЕЦП керівника підв'язано в системуВаріант 2. ЕЦП керівника не підв'язано в систему


 ЕЦП керівника закладу повинен бути підв'язаний до системи (детальніше у розділі Налаштування ЕЦП)

Далі переходимо до наступного алгоритму дій:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад" (детально про реєстр тут...)
  3. Відкрити картку лікувального закладу (детально про картку тут...)
  4. Натиснути кнопку спеціальної дії реєстрації ЛЗ, яка наведена у табл.2

    Таблиця 2. Спеціальні дії реєстрації ЛЗ

    ЛЗКнопка спеціальних дійПризначення
    ПМД

    Реєстрація в системі eHealth центру ПМД

    СМД

    Реєстрація в системі eHealth ЛЗ вторинної допомоги


  5. Внести зміни в картку реєстрації (інформацію про заклад, позначка [1]; ліцензію або акредитацію, позначка [3, 4] мал. 8). Детальніше можна переглянути в розділі Лікувальний заклад та Реєстрація в системі "eHealth".

Мал. 8 - Картка реєстрації ЛЗ в eHealth

    6. Натиснути кнопку [Підписати і відправити] (мал. 8, позначка [5])

    7. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Сертифікат" або "Зовнішній ресурс" (мал. 9), визначити на ресурсі тип ключа обрати за потреби файл з інформацією, що підлягає підпису та ввести пароль від ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Налаштування ЕЦП).

Мал. 9 - Підписання ЕЦП

  8. Система видасть повідомлення про відправку запрошення на ел. скриньку

  9. Відкрити ел. скриньку керівника закладу

  10. Відкрити лист-запрошення та перейти за посиланням

  • Внести пароль закладку eHealth (не менше 12-ти символів, створений при реєстрації ЛЗ або змінений користувачем відповідно до регламенту eHealth, детально тут...) та підтвердити його (мал. 3)

Мал. 10 - Форма реєстрації в eHealth (при внесенні змін)

  • Натиснути кнопку [Далі] (мал. 10)
  • На сторінці, що відкриється, погодитись з регламентом та натиснути [Прийняти запрошення] (мал. 11)

Мал.11 - Форма реєстрації в eHealth, підтвердження запрошення

Детальніше про заповнення форми запрошення в розділі  Реєстрація в системі "eHealth".


  11. Повернутись до системи

  12. В реєстрі "Мій лікувальний заклад"  натиснути кнопку [Авторизувати заклад в системі "eHealth] 

  • Ввести пароль для закладки "eHealth", який Ви створили в п.10 (мал. 12)
  • Натиснути кнопку [Увійти]

Мал. 12 - Форма авторизації в eHealth

  • На сторінці, що відкриється, натиснути [Прийняти та продовжити]

Мал. 13 - Форма авторизації в eHealth, погодження з регламентом

  • Система видасть повідомлення – "Авторизація пройдена успішно"

Детальніше про проходження авторизації в розділі  Авторизація.



На цьому перереєстрація ПМД або СМД в eHealth завершена (за умови, що ЕЦП підв'язано до системи).



У випадку, коли немає можливості підв'язати ЕЦП до системи, необхідно для початку повторити всі пункти з 1 по 5 Варіанту 1 (Редагування картки реєстрації закладу). 

Далі переходимо до наступного алгоритму дій:

  1. Натиснути кнопку [Зберегти в файл] (мал. 8, позначка [6], колонка Варіант 1)
  2. Після збереження файлу, потрібно перейти за посиланням https://czo.gov.ua/sign для підписання на зовнішньому ресурсі (мал.14).

Мал. 14 Зовнішній ресурс для підписання файлу ЕЦП


  • Натиснути кнопку [Підписати документ]
  • Обрати файл ключа та ввести пароль від нього
  • Натиснути кнопку [Зчитати]
  • Після підписання, натиснути кнопку [Завантажити]
  • Зберегти завантажений файл на комп'ютері


 Детальніше про підписання на зовнішньому ресурсі в розділі Реєстрація в системі "eHealth"


   3. Повернутись в систему на картку реєстрації (мал. 8, колонка Варіант 1)

   4. Натиснути кнопку [Відправити з файлу] (мал. 8, позначка [7], колонка Варіант 1)

   5. Обрати підписаний на зовнішньому ресурсі файл

   6. Система видасть повідомлення про відправку запрошення на ел. скриньку.

Далі повторюємо пункти з 9 по 12 Варіанту 1 (Редагування картки реєстрації закладу).

На цьому реєстрація ПМД або СМД в eHealth завершена (при умові, що ЕЦП не підв'язано до системи).





Після внесення змін в картку реєстрації ЛЗ (інформацію про заклад, ліцензію або акредитацію):


Зміна керівника закладу

У випадку зміни керівника закладу, новий керівник має:


Звернутись в МІС (листом на ел. пошту техпідтримки, детально про створення листа тут...)  для створення в системі картки спеціаліста/користувача для нового керівника та отримання логіну та пароля для входу в систему під обліковим записом керівника закладу.

  1. Зайти в систему MedEir під отриманим логіном та паролем (детальніше тут... ). 
  2. Прикріпити в системі свій ЕЦП як керівника закладу (детальніше тут... )
  3. Далі наведено два варіанти алгоритму дій керівника при реєстрації ЛЗ (враховуючи підкріпленння ЕЦП до системи):
Варіант 1. ЕЦП керівника підв'язано в системуВаріант 2. ЕЦП керівника не підв'язано в систему


 ЕЦП керівника закладу повинен бути підв'язаний до системи (детальніше у розділі Налаштування ЕЦП)

Далі переходимо до наступного алгоритму дій:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад"  (детально про реєстр тут...)
  3. Відкрити картку лікувального закладу (детально про картку тут...)
  4. Натиснути кнопку спеціальної дії реєстрації ЛЗ, що наведено у табл.1

Таблиця 1. Спеціальні дії реєстрації ЛЗ

ЛЗКнопка спеціальних дійПризначення
ПМД

Реєстрація в системі eHealth центру ПМД

СМД

Реєстрація в системі eHealth ЛЗ вторинної допомоги

   5. Змінити в картці реєстрації закладу інформацію про керівника (мал.15позначка [2]). Детальніше можна переглянути у розділі Лікувальний заклад та Реєстрація в системі "eHealth".

Мал. 15 - Картка реєстрації ЛЗ в eHealth


Обов'язково вказати іншу ел. пошту для керівника

  

    6. Натиснути кнопку [Підписати і відправити] (мал.15, позначка [5])

    7. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Сертифікат" або "Зовнішній ресурс" (мал. 15), визначити на ресурсі тип ключа обрати за потреби файл з інформацією, що підлягає підпису та ввести пароль від ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Налаштування ЕЦП).

Мал. 15 - Підписання ЕЦП

  8. Система видасть повідомлення про відправку запрошення на ел. скриньку

  9. Відкрити ел. скриньку керівника закладу

  10. Відкрити лист-запрошення та перейти за посиланням

  • Створити пароль закладу для eHealth (не менше 12-ти символів) та підтвердити його (мал. 3)

Мал. 16 - Форма реєстрації в eHealth

  • Натиснути кнопку [Далі] (мал.16)
  • На сторінці, що відкриється, погодитись з регламентом і натиснути [Прийняти запрошення] (мал. 4)

Мал. 17 - Форма реєстрації в eHealth, підтвердження запрошення

Детальніше про заповнення форми запрошення у розділі  Реєстрація в системі "eHealth".


 11. Повернутись до системи

  12. В реєстрі "Мій лікувальний заклад" натиснути кнопку [Авторизувати заклад в системі "eHealth] 

  • Ввести пароль для закладки "eHealth", який Ви створили в п.10 (мал.12)
  • Натиснути кнопку [Увійти]

Мал. 18 - Форма авторизації в eHealth

  • На сторінці, що відкриється, натиснути [Прийняти та продовжити]

Мал. 19 - Форма авторизації в eHealth, погодження з регламентом

  • Система видасть повідомлення – "Авторизація пройдена успішно"

Детальніше про проходження авторизації в розділі  Авторизація.



На цьому перереєстрація ПМД або СМД в eHealth завершена (за умови, що ЕЦП підв'язано до системи).



У випадку, коли немає можливості підв'язати ЕЦП до системи, необхідно повторити всі  пункти з 1 по 5 Варіанту 1 (Зміна керівника закладу). 

Далі переходимо до наступного алгоритму дій:

  1. Натиснути кнопку [Зберегти в файл] (мал. 15, позначка [6], колонка Варіант 1)
  2. Після збереження файлу потрібно перейти за посиланням https://czo.gov.ua/sign для підписання на зовнішньому ресурсі (мал.20).

Мал. 20 Зовнішній ресурс для підписання файлу ЕЦП


  • Натиснути кнопку [Підписати документ]
  • Обрати файл ключа та ввести пароль від нього
  • Натиснути кнопку [Зчитати]
  • Після підписання, натиснути кнопку [Завантажити]
  • Зберегти завантажений файл на комп'ютері


 Детальніше про підписання на зовнішньому ресурсі в розділі Реєстрація в системі "eHealth"


   3. Повернутись в систему на картку реєстрації (мал. 15, колонка Варіант 1)

   4. Натиснути кнопку [Відправити з файлу] (мал.15, позначка [7], колонка Варіант 1)

   5. Обрати підписаний на зовнішньому ресурсі файл

   6. Система видасть повідомлення про відправку запрошення на ел. скриньку.

Далі повторюємо пункти з 9 по 12 Варіанту 1 (Зміна керівника закладу).

На цьому реєстрація ПМД або СМД в eHealth завершена (при умові, що ЕЦП не підв'язано до системи).





Після внесення зміни керівника ЛЗ: