Таблиця 1. Перелік підрозділів розділу "Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД)" та короткий опис
Етап | Керівнику ПМД | Керівнику СМД | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Призначення | Розділ | Опис | Призначення | Розділ | Опис | |
Робота з карткою ЛЗ |
Загальний розділ для керівників ПМД/СМД. | Робота з карткою ЛЗ |
Загальний розділ для керівників ПМД/СМД. | |||
Робота з карткою Структурних підрозділів (Амбулаторій) |
| Робота з карткою місць надання послуг |
| |||
Робота з карткою спеціалістів | Спеціаліст (ПМД/СМД) |
Загальний розділ для керівників ПМД/СМД. | Робота з карткою спеціалістів | Спеціаліст (ПМД/СМД) |
Загальний розділ для керівників ПМД/СМД. | |
![]() | Робота з карткою Договір з НСЗУ | Договір з НСЗУ (надавач медичних послуг ПМД) |
| Робота з карткою послуг | Послуги та ролі в системі eHealth (СМД) |
|
Робота з карткою штатного розкладу | Штатний розклад (надавач медичних послуг СМД) |
|
У процесі роботи керівника ЛЗ, можуть виникати ситуації, коли потрібно вносити певні зміни до даних ЛЗ, місць надання послуг, спеціалістів та інше, що потребує в свою чергу, передати змінені дані до системи eHealth. Алгоритм (первинна реєстрація ПМД/СМД) наведений у Таблиці 1 буде відрізнятися від алгоритму внесення змін або реєстрації додаткових нових структурних підрозділів, послуг або спеціалістів. Зміст виконання дій при роботі з відповідною карткою, що наведені у відповідних підрозділах або пунктах інструкції є незмінними, змінюється лише алгоритм дій, в залежності від ситуації. Користуючись таблицею та підказками, наведеними у відповідних підрозділах, керівник може легко вирішити певну ситуацію. У якості підказок, для керівників закладів коротко наведено алгоритм дій при виникненні певної ситуації з посиланням на відповідні підрозділи та їх пункти. Передбачити всі ситуаціЇ, які можуть бути в роботі керівника з даними eHealth неможливо. Далі в таблицях наведено найчастіші з них, що можуть виникнути. У разі не розуміння тієї чи іншої ситуації (за умови, що керівник ознайомився з відповідною інформацією, але виникли непорозуміння, непердбачувані моменти або проблеми) необхідно звернутись до технічної підтримки (умови роботи з технічною підтримкою наведено тут...) |
Керівнику ПМД | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Керівнику СМД | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|