У реєстрі «Пацієнти» відображаються всі реєстраційні електронні картки (ЕК) пацієнтів, що звернулися до Лікувального закладу. В картці пацієнта зберігаються його персональні дані. Реєстр «Пацієнти» відображає усі створенні картки пацієнтів. Причому система не дозволяє створити одного й того ж пацієнта двічі.
Картка Пацієнта складається з таких областей:
Мал.1. ЕК Пацієнта
Блок «Персональні дані» призначений для внесення особистих даних пацієнта. Ця частина ЕК має функцію згортання.
Призначення елементів блоку «Персональні дані» описано нижче в Таблиці1:
Таблиця1. Призначення полів блоку «Персональні дані» ЕК Пацієнта
Елемент | Опис елемента |
---|---|
Поле „Прізвище*" | В полі вказується прізвище пацієнта. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле „Ім'я*" | В полі вказується ім'я пацієнта. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле „По-батькові" | В полі вказується по-батькові пацієнта |
Поле „Країна народження" | В полі вказується країна народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле „Місце народження" | В полі вказується місце народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле „Дата народження*" | В полі вказується дата народження пацієнта. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки |
Поле „Стать*" | В полі вказується стать пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
Поле „Тип документу" | В полі вказується тип документу, пацієнтом, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле „ Дата видачі" | В полі вказується дата видачі документу, наданого пацієнтом. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки |
Поле "Серія" | В полі вказується серія документу, наданого пацієнтом. |
Поле "Номер" | В полі вказується номер документу, наданого пацієнтом. |
Поле "Ким виданий" | В полі вказується назва організації, що видала документ, наданий пацієнтом |
\\ Рядки, що містять списки позначені стрілочкою !worddavd48bf295a0f8a92cfb9b062890172c85.png|height=27,width=46! дають можливість обрати потрібне зі списку. Наприклад, у ряду *''Країна народження''* вводимо букву *''У''* і з'являється список, де ми можемо обрати *''Україна''{*}: \\ !worddav2457b3577c8a0c2437de379fe51bff58.png|height=130,width=537! *Мал.2 Приклад вибору потрібного значення* \\ Після першого збереження ЕК Пацієнта, поля блоку *«Персональні дані»* закриваються для редагування, для користувачів, що мають відповідні права, стає доступною спеціальна дія блоку !worddav288bacb76690ea3197a366331c240e46.png|height=25,width=153! *\[Змінити персональні дані\].* Якщо надалі виникає необхідність змінити персональні дані пацієнта, слід натиснути !worddav288bacb76690ea3197a366331c240e46.png|height=25,width=153! *\[Змінити персональні дані\]* та відредагувати інформацію в полях попап-форми редагування, що відкриється: \\ !worddav86e443bf9912213622d2cc0b14e07c87.png|height=169,width=620! {*}Мал.3. Форма редагування блоку «Персональні дані»* \\ Кнопка !worddavd84be449bda19315c2f6b032c6c6c6df.png|height=25,width=78! *\[Ок\]* дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається. Кнопка !worddavf8bcf5ec0143073d0c2f0bc4e7e19ef7.png|height=25,width=75! *\[Скасувати\]* дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається. |
Призначення елементів інформаційної області картки Пацієнта описано нижче (Таблиця2)
Таблиця2. Призначення полів інформаційної області ЕК Пацієнта
Елемент | Опис елемента |
---|---|
Поле "Індивідуальний номер" | В полі вказується Індивідуальний номер пацієнта. |
Поле "Громадянство" | В полі вказується країна громадянства пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Значення за замовченням - «Україна». |
Поле "Місце роботи" | В полі вказується місце роботи пацієнта. |
Поле "Посада" | В полі вказується посада пацієнта. |
Логічна ознака "Медичний працівник" | Логічна ознака, що встановлюється, якщо пацієнт є медичним працівником |
Поле "Сімейний стан" | В полі вказується сімейний стан пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле "Кількість дітей" | В полі вказується кількість дітей пацієнта. |
Поле "Рівень освіти" | В полі вказується рівень освіти пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле "Категорія" | В полі вказується категорія пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле "Соціальна група" | В полі вказується соціальна група пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле "Група інвалідності" | В полі вказується група інвалідності пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле "Група крові" | В полі вказується група крові пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле "Резус-фактор" | В полі вказується резус-фактор пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле "ЗОЗ перебування на обліку" | В полі вказується ЗОЗ перебування на обліку пацієнта |
Поле "Дільниця" | В полі вказується дільниця, за якою закріплено пацієнта |
Поле "Лікар" | В полі вказується лікар, за яким закріплено пацієнта |
На закладці вказуються медичні дані пацієнта (Мал.4)
Мал.4. Закладка «Медичні дані»
Таблиця3. Призначення полів закладки «Медичні дані» ЕК Пацієнтаа
Елемент | Опис елемента |
---|---|
Поле "ФОГК" | В полі вказується дані флюорографічного обстеження органів грудної клітки пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
Поле "Онкоогляд" | В полі вказується дані онкологічного обстеження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
На закладці відображається інформація щодо адрес пацієнта у вигляді таблиці (Мал.5).
Мал.5. Закладка «Адреси»
Для записів з правої сторони біля таблиці доступні наступні операції у вигляді функціональних кнопок, розташованих на панелі інструментів закладки:
При створенні адреси за допомогою кнопки !worddav74040a16f5fcb4fe0cab0eb45f363c00.png|height=29,width=30! *\[Створити\]{*}, відкривається форма для заповнення даних про адресу ({*}Мал.6{*}). \\ !worddavf8c59c7e72214e8c9b90ccaac0ae981b.png|height=199,width=403! {*}Мал.6. Форма створення адреси* \\ В дану картку вносять адреси проживання та реєстрації. Якщо реєстрація співпадає з адресою проживання, тоді відмічають галочка у полі \[{*}співпадає з адресою проживання{*}\], система автоматично створить адресу реєстрації та адресу проживання ({*}Мал.7, Мал.5{*}). У випадку різних адрес, кожну адресу створюють окремо. \\ !worddav99f6afdc688da2e142ec6fa5a26906e2.png|height=253,width=423! {*}Мал.7. Приклад створення адреси.* \\ *Таблиця4. Призначення полів форми створення адреси* |
Елемент | Опис елемента |
---|---|
Поле "Тип адреси*" | В полі вказується тип адреси пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "Статус" | В полі відображається статус адреси (Актуальна/Не актуальна). Значення за замовченням – «Актуальна», змінюється при зміні адреси з аналогічним типом. |
Поле "Область" | В полі вказується область, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле "Район" | В полі вказується район, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле "Населений пункт*" | В полі вказується населений пункт, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "Район населенного пункту" | В полі вказується район населеного пункту. |
Поле "Вулиця*" | В полі вказується назва вулиці. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "Будинок*" | В полі вказується номер будинка. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "Корпус" | В полі вказується номер корпусу. |
Поле "Квартира" | В полі вказується номер квартири. |
Поле "Житлово-побутові умови" | В поле вноситься інформація про житлово-побутові умови пацінта. Доступне для адреси з Типом «Адреса проживання» |
\\ Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку !worddav01a9d92748ba873a3de2f628b54dc0d5.png|height=27,width=27! *\[Редагувати\]{*}. В результаті чого відкриється форма редагування ({*}Мал.8{*}). \\ !worddave7b60d6072adddd9c10215fc9f9fd1ae.png|height=337,width=571! {*}Мал.8. Форма редагування адреси* \\ Кнопка !worddav7a7101d5df0917ac3864634300de5688.png|height=25,width=76! *\[Зберегти\]* дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи. Кнопка !worddavd84be449bda19315c2f6b032c6c6c6df.png|height=25,width=78! *\[Ок\]* дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається. Кнопка !worddavf8bcf5ec0143073d0c2f0bc4e7e19ef7.png|height=25,width=75! *\[Скасувати\]* дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається. Кнопка !worddavcd92cba5ec5cb3396c16781cd3042b26.png|height=25,width=77! *\[Видалити\]* дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає із таблиці. Щоб видалити адресу, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку !worddav78b04a562904425c42b3408fccba6f6c.png|height=27,width=27! *\[Видалити\].* В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення ({*}Мал.9{*}). \\ !worddav542ffdc527011fadd247a6b9ac41d105.png|height=117,width=339! {*}Мал.9. Запит на підтвердження видалення* \\ Якщо Ви дійсно збираєтесь видалити запис, натисніть кнопку !worddav695a6490581c6aa99492a1f3a7c50009.png|height=31,width=81! *\[Так\]{*}, в іншому випадку – кнопку !worddav9a4d8338525bfac764862027458852e3.png|height=28,width=83! *\[Ні\].* Для внесення нової адреси з аналогічним з вже існуючою Типом, потрібно виділити запис про попередню адресу та натиснути кнопку !worddav4cd7e85b7a6d7fec58cde63bff653c45.png|height=24,width=24! *\[Змінити адресу\].* Після натиснення на дану кнопку, відкривається форма для заповнення даних про нову адресу ({*}Мал.10{*}). \\ !worddav9ca749ee57f6ef3a38aae740136cfc05.png|height=329,width=517! {*}Мал.10. Форма зміни адреси* \\ {*}Таблиця5. Призначення полів форми створення адреси* |
Елемент | Опис елемента |
---|---|
Поле "Тип адреси" | В полі відображається Тип адреси, аналогічний Типу попередньої адреси. Поле закрите для редагування |
Поле "Статус" | В полі за замовченням відображається статус «Актуальна». Статус попередньої адреси автоматично змінюється на «Неактуальна». Поле закрите для редагування |
Поле "Область" | В полі вказується область, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле "Район" | В полі вказується район, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле "Населений пункт*" | В полі вказується населений пункт, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "Район населеного пункту" | В полі вказується район населеного пункту. |
Поле "Вулиця*" | В полі вказується назва вулиці. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "Будинок*" | В полі вказується номер будинка. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "Корпус" | В полі вказується номер корпусу |
Поле "Квартира" | В полі вказується номер квартири |
Поле "Змінює" | В полі відображається попередня адреса. Поле закрите для редагування |
Поле "Дата зміни" | В полі вказується дата зміни адреси проживання. |
Поле "Житлово-побутові умови" | В поле вноситься інформація про житлово-побутові умови пацінта. Доступне при зміні адреси з Типом «Адреса проживання» |
\\ Кнопка !worddavd84be449bda19315c2f6b032c6c6c6df.png|height=25,width=78! *\[Ок\]* дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається. Кнопка !worddavf8bcf5ec0143073d0c2f0bc4e7e19ef7.png|height=25,width=75! *\[Скасувати\]* дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається. \\ |
На закладці відображається інформація щодо контактів пацієнта у вигляді таблиці (Мал.11). Мал.11. Закладка «Контакти»
Для записів таблиці доступні наступні операції, кнопки яких розташовані на панелі інструментів закладки:
Після натиснення на кнопку !worddav74040a16f5fcb4fe0cab0eb45f363c00.png|height=29,width=30! *\[Створити\]{*}, відкривається форма для заповнення даних про контакт ({*}Мал.12{*}). !worddavc3d85a1c7d8d7cf84925c09dce84d019.png|height=177,width=619! <ac:structured-macro ac:name="anchor" ac:schema-version="1" ac:macro-id="db5eb134-6974-45fc-9c6d-7a9d23338639"><ac:parameter ac:name="">425808117</ac:parameter></ac:structured-macro>{*}Мал.12<ac:structured-macro ac:name="anchor" ac:schema-version="1" ac:macro-id="23b9f1c3-3acb-4f33-adab-e760a7ff92be"><ac:parameter ac:name="">425808145</ac:parameter></ac:structured-macro>. Форма створення контакту* \\ <ac:structured-macro ac:name="anchor" ac:schema-version="1" ac:macro-id="1cff2af4-2f5d-49da-9b79-caaf30f5d089"><ac:parameter ac:name="">519765741</ac:parameter></ac:structured-macro>{*}Таблиця6. Призначення полів форми створення контакту* |
Елемент | Опис елемента |
---|---|
Поле "Тип контакту*" | В полі вказується тип контакту пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "Значення*" | В полі вказується контакт пацієнта. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "Примітка" | В полі вказується примітка |
\\ Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку !worddav01a9d92748ba873a3de2f628b54dc0d5.png|height=27,width=27! *\[Редагувати\]{*}. В результаті чого відкриється форма редагування ({*}Мал.13{*}). \\ !worddav5ce013bc21ad0e362010f88b311c7552.png|height=165,width=571! {*}Мал.13. Форма редагування контакту* \\ Кнопка !worddavd84be449bda19315c2f6b032c6c6c6df.png|height=25,width=78! *\[Ок\]* дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається. Кнопка !worddavf8bcf5ec0143073d0c2f0bc4e7e19ef7.png|height=25,width=75! *\[Скасувати\]* дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається. Щоб видалити контакт, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку !worddav78b04a562904425c42b3408fccba6f6c.png|height=27,width=27! *\[Видалити\]{*}. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення ({*}Мал.14{*}). \\ !worddav98ebe5f23c99f070736f734540e47de5.png|height=93,width=268! {*}Мал.14. Запит на підтвердження видалення* \\ Якщо Ви дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку !worddav695a6490581c6aa99492a1f3a7c50009.png|height=31,width=81! *\[Так\]{*}, в іншому випадку – кнопку !worddav9a4d8338525bfac764862027458852e3.png|height=28,width=83! *\[Ні\].* |
При натисканні на дану закладку відкривається форма для заповнення *(мал. 103)* \\ !worddav0ee14620f50bff0199e2b9e6aaca991b.png|height=238,width=643! *Мал.15. Закладка «Дані контактних осіб»* \\ Якщо натиснути *\[Додати\]* на закладці відображається інформація щодо контактних осіб пацієнта у вигляді таблиці ({*}Мал.16{*}). \\ !worddav1e251ca88a4963258483f4a9cdc9b73a.png|height=104,width=643! {*}Мал.16. Закладка «Дані контактних осіб»* \\ Для записів таблиці доступні наступні операції, кнопки яких розташовані на панелі інструментів закладки, з правої сторони від таблиці: |
Додати запис про щодо контактних осіб здійснюється за допомогою кнопки !worddav74040a16f5fcb4fe0cab0eb45f363c00.png|height=29,width=30! *\[Створити\]{*}. Після натиснення на дану кнопку, відкривається форма для заповнення даних про особу ({*}Мал.17{*}). \\ !worddavaf29be0026d84df4050532aa37bf761b.png|height=200,width=681! {*}Мал.17. Форма створення даних контактних осіб* \\ {*}Таблиця7. Призначення полів форми створення даних контактних осіб* |
Елемент | Опис елемента |
---|---|
Поле "Прізвище" | В полі вказується прізвище контактної особи пацієнта. |
Поле "Ім'я*" | В полі вказується ім'я контактної особи пацієнта. |
Поле "По-батькові" | В полі вказується прізвище контактної особи пацієнта |
Поле "ЕМК" | В полі з випадаючого списку обирається Прізвище, ім'я, по-батькові контактної особи пацієнта, якщо вона теж обслуговується в даному ЛЗ |
Поле "Стать" | В полі вказується стать пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
Поле "Ступінь спорідненості*" | В полі вказується ступінь спорідненості контактної особи з пацієнтом. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле „Дата народження*" | В полі вказується дата народження пацієнта. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки |
Поле "ІПН" | В полі вказується індивідуальний податковий номер контактної особи пацієнта |
Поле „Тип документу" | В полі вказується тип документу, пацієнтом, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле "Номер документу" | В полі вказується серія та номер документа контактної особи |
Поле "Телефон" | В полі вказується номер телефону контактної особи пацієнта. |
Поле "Документ про опіку" | В полі вказується тип документу про опіку, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле "Номер документу про опіку" | В полі вказується серія та номер документа про опіку |
Поле "Місце проживання" | В полі вказується адреса контактної особи пацієнта |
Поле "Країна народження" | В полі вказується країна народження контактної особи пацієнта |
Поле "Місто народження" | В полі вказується місто народження контактної особи пацієнта |
Поле "Примітки" | В полі вказується примітка. |
\\ Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку !worddav01a9d92748ba873a3de2f628b54dc0d5.png|height=27,width=27! *\[Редагувати\]{*}. В результаті чого відкриється форма редагування ({*}Мал.18{*}). \\ !worddav0a9b9040ae6a01bbe130cf12f9c69f7c.png|height=197,width=661! {*}Мал.18. Форма редагування контакту* \\ Кнопка !worddav7a7101d5df0917ac3864634300de5688.png|height=25,width=76! *\[Зберегти\]* дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи. Кнопка !worddavd84be449bda19315c2f6b032c6c6c6df.png|height=25,width=78! *\[Ок\]* дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається. Кнопка !worddavf8bcf5ec0143073d0c2f0bc4e7e19ef7.png|height=25,width=75! *\[Скасувати\]* дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається. Кнопка !worddavcd92cba5ec5cb3396c16781cd3042b26.png|height=25,width=77! *\[Видалити\]* дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає із таблиці. Щоб видалити дані контактної особи, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку !worddav78b04a562904425c42b3408fccba6f6c.png|height=27,width=27! *\[Видалити\].* В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення ({*}Мал.19{*}). \\ !worddav3506c42b356dd96cce7f97710f0325ed.png|height=117,width=339! {*}Мал.19. Запит на підтвердження видалення* \\ Якщо Ви дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку !worddav695a6490581c6aa99492a1f3a7c50009.png|height=31,width=81! *\[Так\]{*}, в іншому випадку – кнопку !worddav9a4d8338525bfac764862027458852e3.png|height=28,width=83! *\[Ні\].* \\ |
На закладці відображається інформація щодо страхових полісів пацієнта у вигляді таблиці (Мал.20).
Мал.20. Закладка «Страхування»
Для записів таблиці доступні наступні операції, кнопки яких розташовані на панелі інструментів закладки:
Після натиснення на кнопку !worddav74040a16f5fcb4fe0cab0eb45f363c00.png|height=29,width=30! *\[Створити\]{*}, відкривається форма для заповнення даних про контакт ({*}Мал.21{*}). \\ !worddavcf2d058acbfd44836b88691d13862cd1.png|height=216,width=627! {*}Мал.21. Форма створення страхового полісу* \\ <ac:structured-macro ac:name="anchor" ac:schema-version="1" ac:macro-id="5e208c36-23b0-464e-98fa-ef8a25a3fbac"><ac:parameter ac:name="">519765746</ac:parameter></ac:structured-macro>{*}Таблиця 8. Призначення полів форми створення страхового полісу* |
Елемент | Опис елемента |
---|---|
Поле "Страхова компанія*" | В полі вказується назва страхової компанії пацієнта. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "Серія" | В полі вказується серія страхового полісу пацієнта |
Поле "Номер" | В полі вказується номер страхового полісу пацієнта |
Поле "Дата видачі" | В полі вказується дата видачі страхового полісу пацієнта |
Поле "Термін дії полісу" | В полі вказується дата закінчення дії страхового полісу пацієнта |
Поле "Контакти компанії" | В полі вказуються контакти страхової компанії пацієнта |
\\ Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку !worddav01a9d92748ba873a3de2f628b54dc0d5.png|height=27,width=27! *\[Редагувати\]{*}. В результаті чого відкриється форма редагування ({*}Мал.22{*}). \\ !worddavc5882766606780e15275a8b6d70364bd.png|height=161,width=471! *Мал.22. Форма редагування страхового полісу* \\ Кнопка !worddav7a7101d5df0917ac3864634300de5688.png|height=25,width=76! *\[Зберегти{_}\]_* дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи. Кнопка !worddavd84be449bda19315c2f6b032c6c6c6df.png|height=25,width=78! *\[Ок\]* дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається. Кнопка !worddavf8bcf5ec0143073d0c2f0bc4e7e19ef7.png|height=25,width=75! *\[Скасувати\]* дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається. Кнопка !worddavcd92cba5ec5cb3396c16781cd3042b26.png|height=25,width=77! *\[Видалити\]* дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає із таблиці. Щоб видалити страховий поліс, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку !worddav78b04a562904425c42b3408fccba6f6c.png|height=27,width=27! *\[Видалити{_}\]{_}{*}. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення ({*}Мал.23{*}). \\ !worddav5a8cb09fadf84c1d6399d9af805e78b7.png|height=117,width=339! {*}Мал.23. Запит на підтвердження видалення* \\ Якщо Ви дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку !worddav695a6490581c6aa99492a1f3a7c50009.png|height=31,width=81! *_\[Так\]{_}{*}, в іншому випадку – кнопку !worddav9a4d8338525bfac764862027458852e3.png|height=28,width=83! *_\[Ні\]{_}.* |
На закладці відображається інформація про переміщення пацієнта між лікарнями (Мал.24).
Мал.24.Закладка «Переміщення»
Для записів таблиці доступні наступні операції, кнопки яких розташовані на панелі інструментів закладки:
Натиснувши кнопку !worddav74040a16f5fcb4fe0cab0eb45f363c00.png|height=29,width=30! *\[Створити\]* відкриється форма для заповнення даних про медичний заклад *(Мал.25).* Детальний опис форми додавання лікарні наведено нижче \\ !worddav706daa9e4f9d6a8409e5e465fcc13eaa.png|height=183,width=518! {*}Мал.25.Форма створення переміщення між лікарнями* Якщо причина зняття з нагляду у лікарні передбачає переміщення у іншу лікарню, система додає поле «ЗОЗ, до якого направлено» *(Мал.26).* !worddavd10c10ce116d1bc0c2236f35d9f05bbd.png|height=201,width=497! {*}Мал.26. Форма створення переміщення між лікарнями.* \\ {*}Таблиця 9. Призначення полів форми створення переміщення* |
Елемент | Опис елемента |
---|---|
Поле "ЗОЗ*" | В полі вказується назва лікарні, в якій перебуває (перебував) на обліку пацієнт, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "Дата взяття під нагляд*" | В полі вказується дата взяття на облік пацієнта. Дата має бути поточна або менша, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "Причина взяття*" | В полі вказується причина взяття під нагляд пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов'язкове для заповнення. |
Логічна ознака "Відмовився від диспансерного обліку" | Логічна ознака встановлюється, якщо пацієнт відмовився від диспансерного обліку |
Поле "Дата зняття з нагляду" | В полі вказується дата зняття з нагляду пацієнта. Дата має бути поточна або менше, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки. |
Поле "Причина зняття" | В полі вказується причина зняття з нагляду пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
Поле "ЗОЗ, до якого направлено" | В полі вказується назва лікарні, в яку направлено пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
\\ Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку !worddav01a9d92748ba873a3de2f628b54dc0d5.png|height=27,width=27! *\[Редагувати\]{*}. В результаті чого відкриється форма редагування ({*}Мал.27{*}). \\ !worddav821f2be24a670be7c0f0507565558f3a.png|height=253,width=626! {*}Мал.27 Форма редагування переміщення* \\ Кнопка !worddavd84be449bda19315c2f6b032c6c6c6df.png|height=25,width=78! *\[Ок\]* дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається. Кнопка !worddavf8bcf5ec0143073d0c2f0bc4e7e19ef7.png|height=25,width=75! *\[Скасувати\]* дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається. Щоб видалити ЗОЗ, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку !worddav78b04a562904425c42b3408fccba6f6c.png|height=27,width=27! *\[Видалити\]{*}{_}._ В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення *(Мал.28).* \\ !worddav5a8cb09fadf84c1d6399d9af805e78b7.png|height=117,width=339! {*}Мал.28.Запит на підтвердження видалення* \\ Якщо Ви дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку !worddav695a6490581c6aa99492a1f3a7c50009.png|height=31,width=81! *\[Так\]{*}, в іншому випадку – кнопку !worddav9a4d8338525bfac764862027458852e3.png|height=28,width=83! *\[Ні\].* \\ \\ |
Мал.29. «Спеціальні дії» в реєстрі Пацієнти
Таблиця 10. Призначення кнопок «Спеціальних дій» в реєстрі Пацієнти
№ п/п | Зображення кнопки | Назва кнопки | Опис |
1. | ЕМК | Кнопка відкриває Електронну медичну картку вибраного в реєстрі пацієнта | |
2. | Загальний пошук пацієнта | Кнопка дозволяє виконати пошук ЕК пацієнта за загальними даними. При натисненні кнопки відкривається форма пошуку: | |
3. | Пошук персони в системі «eHealth» | Кнопка дозволяє виконати пошук пацієнта в системі «eHealth» за загальними даними із декларацією створеною не в МІС МедЕйр. При натисненні кнопки відкривається форма пошуку: | |
4. | Взяти на облік | Детально див. Спеціальна дія «Взяти на облік» | |
5. | Зняти з обліку | Детально див. Спеціальна дія «Зняти з обліку» | |
6. | Видалити дубль | Кнопка дозволяє видалити дубль ЕК Пацієнта, якщо на одного Пацієнта створено дві ЕК. При натисненні кнопки відкривається форма: | |
7. | Переведення пацієнтів | Кнопка дозволяє здійснити переведення Пацієнтів групами від одного лікаря до іншого, або з одного ЛЗ в інший. При натисненні кнопки відкривається форма: |
Для того, щоб взяти пацієнта на облік, потрібно натиснути на кнопку !worddav97337afb6defc10092ac92bdb65973e5.png|height=47,width=37! *\[Взяти на облік\],* яка знаходиться на основній панелі інструментів «{*}Реєстру Пацієнти»{*}, та заповнити поля форми, що відкриється ({*}Мал.30{*}). Призначення полів форми описані в *Таблиці 11.{*}. \\ !worddav5fd4c2bf3c7891de58d9ab67f4ccebc1.png|height=149,width=506! *Мал.30 Форма взяття на облік* \\ \\ \\ *Таблиця 11. Призначення полів форми «Взяття на облік»* |
Елемент | Опис елемента |
---|---|
Поле "ЗОЗ, взяття на облік*" | В полі вказується назва ЗОЗ, в який на облік приймають пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "Дата взяття на облік*" | В полі вказується дата взяття пацієнта на облік. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "Причина взяття на облік*" | В полі вказується причина взяття пацієнта на облік, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов'язкове для заповнення. |
Логічна ознака "Створити амбулаторну картку" | Логічна ознака, що встановлюється якщо необхідно відразу створити амбулаторну картку для поточного пацієнта. |
\\ Кнопка !worddavd84be449bda19315c2f6b032c6c6c6df.png|height=25,width=78! *\[Ок\]* дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається. Кнопка !worddavf8bcf5ec0143073d0c2f0bc4e7e19ef7.png|height=25,width=75! *\[Скасувати\]* дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається. На облік можна взяти лише того пацієнта, який ще не перебуває на обліку в вибраному ЗОЗ. Якщо пацієнт вже перебуває на обліку, система видасть відповідне повідомлення ({*}Мал.* *31{*}). \\ !worddav381fe84f581ec8004ee7e04010150832.png|height=117,width=299! *Мал.31 Повідомлення про помилку* \\ |
Для того, щоб зняти пацієнта з обліку, потрібно натиснути на кнопку !worddav0c903a0f022303f0a13168324e98aaf9.png|height=53,width=37! *\[Зняти з обліку\],* яка знаходиться на основній панелі інструментів реєстру Пацієнти (доступна, якщо картка пацієнта має стан «На обліку в медичному закладі»), та заповнити поля форми, що відкриється ({*}Мал.32{*}). Призначення полів форми описані в *Таблиця 12.{*}. \\ !worddav9f028ddfcd7c8c0eb7c36318537e8373.png|height=126,width=624! *Мал.32 Форма зняття з обліку* \\ *Таблиця 12. Призначення полів форми «Зняття з обліку»* |
Елемент | Опис елемента |
---|---|
Поле "Дата зняття з обліку*" | В полі вказується дата зняття пацієнта з обліку. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "Причина зняття з обліку*" | В полі вказується причина зняття пацієнта з обліку, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов'язкове для заповнення. |
Поле "ЗОЗ, до якого направлено" | В полі вказується Лікувальний заклад, до якого направляють пацієнта. Поле відображається, якщо в причині зняття вказані наступні значення:
|
Поле "Причина смерті" | В полі вказується причина смерті пацієнта. |
\\ Кнопка !worddavd84be449bda19315c2f6b032c6c6c6df.png|height=25,width=78! *\[Ок\]* дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається. Кнопка !worddavf8bcf5ec0143073d0c2f0bc4e7e19ef7.png|height=25,width=75! *\[Скасувати\]* дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається. \\ |
Мал.33. «Спеціальні дії» в картці Пацієнта
Таблиця 13. Призначення кнопок «Спеціальних дій» в картці Пацієнта
№ п/п | Зображення кнопки | Назва кнопки | Опис |
ЕМК | Кнопка відкриває Електронну медичну картку вибраного в реєстрі пацієнта | ||
Взяти на облік | Детально Спеціальна дія «Взяти на облік» | ||
Зняти з обліку | Детально Спеціальна дія «Зняти з обліку» | ||
Помер | Змінює стан пацієнта на «Помер» | ||
Редагування в системі «eHealth» | |||
Метод автентифікації в системі «eHealth» | |||
Приєднати запис неідентифікованого пацієнта в системі «eHealth» | |||
Неідентифікований пацієнт в системі «eHealth» |