Якщо у вашому лікувальному закладі лікарняні оформлюють в окремому кабінеті, то в системі є можливість змінити Стан з Видано на Направлено (для цього треба в полі «Стан» витерти слово Видано і з випадаючого списку обрати «Направлено». В такому випадку поля Серія та Номер стануть не обов'язковими. |
Щоб продовжити лікарняний листок, необхідно створити нову консультацію спеціаліста, перейти в «Лікарняний листок» і натиснути «Продовжити».
У вікні що відкриється заповнити необхідні поля і натиснути «Ok»
Щоб закрити лікарняний листок, необхідно створити нову консультацію спеціаліста, перейти в «Лікарняний листок», ввести дату закриття і натиснути «Зберегти». При цьому стан лікарняного листа змінюється з «Видано» на «Закрито»
Щоб додати лікарняний листок в консультацію, в якій вже є один лікарняний листок, необхідно натиснути кнопку «Додати» і заповнити поля у вікні що з'явилось.
Якщо в консультації 2 і більше лікарняних листка, вони відображаються як таблиця. Кнопки для подовження і закриття лікарняного листка знаходяться справа.
Всі лікарняні листки даного пацієнта можна переглянути натиснувши на «Таблиця лікарняних листків»
Переглянути весь реєстр «Лікарняні листки» можна в меню «Навігація». Під даним реєстром винесені логічні реєстри для зручного перегляду.