|
Створюється як окремий запис, або як пов'язаний запис з Планом лікування. Робота з планом лікування за посиланням ... |
Для того, щоб виписати електронний рецепт необхідно:
РНОКПП та інші дані мають співпадати в eHealth (мал. 1).
Мал. 1 - Пошук пацієнта в eHealth
Мал. 2 - Створення амбулаторної карти (приклад)
Мал. 3 - Епізод (приклад)
Мал. 4 - Створення взаємодії (приклад)
Створення та реєстрація препарату може бути за програмою "Доступні ліки" (для лікарів ПМД), а також на основі раніше зареєстрованих призначень у ПЛАНІ ЛІКУВАННЯ (для лікарів СМД та ПМД). Детальна інформація по роботі з планом лікування за посиланням.... |
Для створення електронного рецепту за програмою "Доступні ліки", необхідно обрати гілку "Призначення препарати" (мал. 5, позначка [2]), пункт «Електронний рецепт» (мал. 5, позначка [3]),
В полі "Медична програма" обрати з довідника "Доступні ліки" (мал. 5, позначка [4])
Мал. 5 - Відкриття картки "Призначення препаратів"
Увага! Тривалість лікування не можу бути менше 10 і більше 90 днів
Якщо необхідно виписати препарат, який має дробове число, необхідно перевести його в найменше ціле число (1 мг =1000 мкг)
Мал. 6 - Додати препарат (за програмою "Доступні ліки")
Для створення призначення на основі зареєстрованих призначень у плані лікування, необхідно знайти або створити активність у ПЛАНІ ЛІКУВАННЯ (ПЛ створює лікар СМД), а також
передумови створення призначення препарату та перейти в картку "Призначення препаратів" (після відправленої взаємодії). У картці "Призначення препаратів" обрати пункт "Електронний рецепт",
додати активний план лікування та активність плану лікування, за потреби змінти діючу речовину та силу дії (дозування) та форму випуску.
Також заповнити поля блоку "Застосування ліків":
Увага! Тривалість лікування не можу бути менше 10 і більше 90 днів
Якщо необхідно виписати препарат, який має дробове число, необхідно перевести його в найменше ціле число (1 мг =1000 мкг)
Мал. 7 - Додати препарат (на основі активності плану лікування)
(червоний, жовтий, зеленей круг-препарат для реєстрації в МІС) (мал. 8).
Мал. 8 - Доданий препарат
Для підписання рецепту, необхідно натиснути кнопку «Сформувати рецепт (доступні ліки)» (мал. 9).
Мал. 9 - Сформувати рецепт (приклад)
Відкриється вікно підтвердження авторизації пацієнта, в якому будуть відображені перші та останні цифри номеру телефону (метод автентифікації пацієнта) (мал. 10).
Мал. 10 - Підтвердження пацієнтом методу автентифікації
якщо пацієнту цей номер телефону не знайомий, натисніть кнопку «Не підтверджено». Система видає повідомлення як діяти в даному випадку, натисніть "ОК" і виконайте запропоновані у повідомленні дії (мал. 11). Зміну методу автентифікації можливо провести за посиланням.... Мал. 11 - Потреба у зміні методу автентифікації (не підтвердений номер телефону) |
Якщо пацієнт підтверджує, що це його номер телефону натисніть на кнопку "Підтверджено пацієнтом" та підпишіть рецепт КЕП (мал 12).
Мал. 12 - Підписання рецепту
Рецепт зареєстровано. З'явиться повідомлення про призначення препарату. Натисніть "ОК" (мал 13).
Мал. 13 - Сформований рецепт
Ця інформація буде надана пацієнтом в аптеці для отримання ліків і погашення рецепту.
Для цього необхідно відкрити зареєстрований рецепт (мал. 14).
Мал. 14 - Відкрити рецепт
Переглянути рецепт та натиснукти натиснути кнопку спецдії "Друкувати на бланку №1" (мал. 15).
Мал. 15 - Спецдія "Друкувати на бланку №1"
З'явиться форма для друку (мал. 16).
Мал. 16 - Форма для друку рецепту (приклад)
В таблиці призначених в рецепт препаратів відображатиметься можна переглянути номер зареєстрованого електронного рецепту (мал. 17).
Мал. 17 - Зареєстровані електронні рецепти (приклад)
За потреби відміни зареєстрованого рецепту необхідно обрати відповідний рецепт та натиснути кнопку "Відхилити рецепт"
Для відхилення з таблиці сформованих та підписаних рецептів, необхідно знайти відповідний рецепт в реєстрі "Мої рецепти"/ "Рецепти".
Знайти відповідний зареєстрований електронний рецепт, відкрити його та натиснути "Відхилити рецепт".
Якщо рецепт конкретного пацієнта не вдалося знайти, необхідно провести синхронізацію препаратів (мал. 18).
Мал. 18 - Синхронізація рецептів з еHealth (окремого пацієнта та всіх рецептів)
Відкрити необхідний рецепт після пошуку (або після синхронізації рецептів) та натиснути "Відхилити рецепт" (мал. 19).
Мал. 19 - Відхилення рецепту (приклад)
Для відхилення з таблиці сформованих та підписаних рецептів, необхідно знайти відповідну взаємодію (консультацію) та обрати гілку "Призначені препарати".
Знайти відповідний зареєстрований електронний рецепт та натиснути "Відхилити рецепт" (мал. 20).
Мал. 20- Відхилення рецепту з картки "Призначені препарати"
Мал. 21 - Вибір причини відхилення
Мал. 22 - Пояснювальна записка (приклад)
Мал. 23 - Підптсання відміни
Стан рецепту зміниться на "Відхилений" (мал. 24).
Мал. 24 - Відхилений препарат (приклад)
Якщо пацієнт випадково видалив СМС з номером електронного рецепту та кодом підтвердження, можливо ОДНОРАЗОВО повторити СМС- повідомлення,
|
За потреби повторно надіслати СМС зареєстрованого рецепту необхідно обрати відповідний рецепт та натиснути кнопку "Повторити SMS-повідомлення"
Для повтору СМС- повідомлення, необхідно знайти відповідний рецепт в реєстрі "Мої рецепти"/ "Рецепти".
Знайти відповідний зареєстрований електронний рецепт, відкрити його та натиснути "Повторити SMS-повідомлення".
Якщо рецепт конкретного пацієнта не вдалося знайти, необхідно провести синхронізацію препаратів (мал. 26).
Мал. 26 - Синхронізація рецептів з еHealth (окремого пацієнта та всіх рецептів)
Відкрити необхідний рецепт після пошуку (або після синхронізації рецептів) та натиснути "Повторити SMS-повідомлення". (мал. 27).
Мал. 27 - Спецдія "Повторити SMS-повідомлення" (приклад)
Для повтору СМС- повідомлення, необхідно знайти відповідну взаємодію (консультацію) та обрати гілку "Призначені препарати".
Знайти відповідний зареєстрований електронний рецепт та натиснути ""Повторити SMS-повідомлення"" (мал. 28).
Мал. 28 - Повторити SMS-повідомлення