Зміст | Призначення | Опис | |
Пошук картки пацієнта у реєстрі "Пацієнти" при самозверненні. | Наведено загальну інформацію та кроки при проведенні пошук ЕК пацієнта за різних варіантів звернення до лікаря на прийом. | ||
Пошук картки пацієнта у реєстрі "Запис на прийом" при попередньому записі, через реєстратуру, Медичний портал або за особистим записом лікаря. | |||
Пошук картки пацієнта у реєстрі "Направлення пацієнта" за направленням. |
Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Помилки в роботі МІС (СМД), та виконайте зазначені рекомендації. Пошук пацієнта в системі "eHealth" є обов'язковим етапом алгоритму роботи лікаря. |
Звернення пацієнта на прийом до лікаря може проходити за трьома сценаріями:
При розгляді кожного з варіантів, розділ Пошук пацієнта має певні відмінності. Більш детально різновиди пошуку представлені у розділах: Пошук пацієнта в системі та Пошук пацієнта ("eHealth").
Далі розглянемо поетапно кожен різновид звернення окремо.
Пошук картки пацієнта у випадку самозвернення здійснюємо в реєстрі Пацієнти за допомогою пошуку в eHealth, кнопка спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Детально про пошук пацієнта в eHealth (тут…).
Алгоритм дій наведено нижче, (мал.1):
Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth
В результаті система наддасть варіанти пошуку пацієнта в залежності від наявності інформації про нього в МІС МedEir та eHealth. У випадку наявності пацієнта в обох системах, результатом пошуку буде, наявність інформації про пацієнта в МІС МedEir та eHealth, (мал.2).
Даний результат свідчить про те, що пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в eHealth або має декларацію (позначка [2]).
Мал. 2 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth
В такому випадку Ви одразу переходите до наступного етапу, зазначеного у таблиці розділу Алгоритм роботи (Лікар поліклініки): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією, направленням та ін.( за необхідності).
Інші варіанти результату пошуку, скорочено зазначені нижче в Таблиці 1 та потребують додаткових дій. Після виконання яких, Ви переходите до наступного етапу основного алгоритму роботи.
Детальніше про варіанти пошуку (тут...).
Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта, які потребують додаткових дій
№ | Варіант | Значення та дії (скорочено) |
---|---|---|
1. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня). Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.3 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в "eHealth" Дії: зареєструвати пацієнта в eHealth, перш ніж виконати реєстрацію виконати рекомендації наведені тут... |
2. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня). Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.4 Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth Дії: створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані, перш ніж імпортувати дані виконати рекомендації наведені тут... |
3. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth (позначка [2] - присутня). Два окремих записи. Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.5 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи) Дії: імпортувати дані пацієнта з eHealth, перш ніж імпортувати дані виконати рекомендації наведені тут... |
4. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEirта в eHealth. Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Дії: перевірити данні пошуку в eHealth, детальніше див (тут...) |
Також можливі помилки в даних пацієнта, а також в результатах пошуку, тому радимо ознайомитися з таблицею результатів пошуку в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth"), детально тут... |
Наступний варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря може відбуватися за попереднім записом (детально Запис на прийом пацієнта). При даному сценарії може бути три варіанти, (Табл. 2):
Таблиці 2 - Варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря
№ | Варіант | Деталі та зауваження | ||
---|---|---|---|---|
1. | Запис на прийом через реєстратуру | Запис пацієнтів здійснюється через реєстратуру (детально Запис через реєстратуру та лікаря). Пункт даної інструкції Самозвернення виконується реєстратором Поліклініки.
| ||
2. | Запис особисто пацієнтом через медичний портал | Пацієнт особисто записується на прийом д лікаря при отриманні відповідного коду для реєстрації на Медичному порталі від Лікаря або Реєстратора (детально Запис через медичний портал).
| ||
3. | За особистим записом лікаря | Запис на прийом здійснюється безпосередньо лікарем при візиті пацієнта (детально Запис через реєстратуру та лікаря). |
У випадку попереднього запису на прийом, пошук картки пацієнта здійснюємо в реєстрі Записані до мене, за допомогою функціоналу МІС МedEir: боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру (детально тут...).
Якщо Ви проводите пошук за боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру - ОБОВ'ЯЗКОВО очищайте параметри пошуку (детально тут...). При неочищенні параметрів реєстр відображає не увесь перелік даних, тому у користувача може виникнути питання: "Куди зникли пацієнти або мої записи? |
Алгоритм дій наведено нижче, (мал.2):
Детально про реєстр "Записані до мене" у розділі Запис на прийом та роботу з ним, зазначено тут Створення запису на прийом.
Мал.2 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Записані до мене
При роботі із записами реєстру Записані до мене, не забудьте виконати спец дії пов'язані з обробкою запису на прийом (мал.3): [Скасувати з ініціативи пацієнта], [Скасувати в зв'язку зі зміною розкладу], [Прийом відбувся] та інші, що доступні за налаштуванням і задіяні в робочому процесі лікарні. Оскільки це є важливо для формування звітності та виконання робочого процесу в системі. Опис роботи зі спец діями в реєстрі Записані до мене більш детально зазначено у розділі Створення запису на прийом. |
Мал.3 - Спеціальні дії, при роботі з реєстром Записані до мене
Відповідну спец дію може виконати, як лікар так і середній медичний персонал або працівник реєстратури, залежить від побудованого та налагодження робочого процесу лікарні адміністрацією. Але про те, що прийом відбувся, ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно натиснути [Прийом відбувся], (мал.4). |
Мал.4 - Спеціальна дія [Прийом відбувся]
Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД. В системі існує два типи направлень: МІС (внутрішнє) та eHealth. Електронне направлення МІС використовується для автоматизації внутрішнього процес ЛЗ та використовується в залежності від необхідності і робочого процесу закладу (детально тут...). Направлення eHealth фіксується та відправляється для передачи даних про пацієнта на ЦК eHealth, що доступно всім ЛЗ які зареєстровані на ЦК (детально тут...).
Процес обробки електронного направлення eHealth може виконувати, як лікар так і середній медичний персонал або працівник реєстратури (зареєстровані та Авторизовані в eHealth), залежить від побудованого та налагодження робочого процесу лікарні адміністрацією. |
Для того, щоб розпочати прийом пацієнта за направленням, необхідно: провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта, відкрити направлення та/або ЕМК пацієнта та опрацювати направлення виконавши відповідні дії. В даній інструкції розглянемо алгоритм роботи з електронним направленням eHealth, роботу з направленням eHealth
Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено тут...
Мал.5 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Направлення пацієнта
Якщо даний етап "Пошук пацієнта" завершено успішно і Ви знайшли потрібного пацієнта, то наступні дані будуть необхідні для створення консультації:
Далі переходите до наступного розділу ЕК та ЕМК пацієнта (Лікар поліклініки) |