ВізуалізаціяНазва ЗмістВирішенняПричина

Помилка 400 Signature timestamp verification failed

Термін дії ключа ЕЦП вичерпано

Спеціалістові необхідно оновити свій електронно цифровий підпис у своєму центрі сертифікації ключів (податкова, ПриватБанк та ін.)



Помилка 401 Unauthorized

В доступі відмовлено

Необхідно пройти авторизацію спеціаліста в системі Ehealth



Invalid access tokenВ доступі відмовленоНеобхідно пройти авторизацію спеціаліста в системі Ehealth

Помилка 403 (No matching rule was found for path…)

Пацієнт (саме дана картка пацієнта) не має реєстрації в системі Ехелс (активної деларації, реєстрації)

Перейти на реєстр "Пацієнти" та здійснити пошук данного пацієнта в системі Ехелс. Якщо реєстрація відсутня викрнати реєстрацію, якщо реєстрація є провести імпорт, детально тут...



Помилка 409

--Invalid program processing status

Перевірити стан у пункті “Стан виконання за програмою”

При виникненні помилки:

Пеерейти до реєстру “Направлення пацієнта”

Знайти направлення за публічним номером пацієнта

Відкрити направлення

Перевірити стан у пункті “Стан виконання за програмою”



(Does not match with signer drfo)Помилка виникає під час перевірки стану будь якого ЕМЗ, що потребує накладання ЕЦП (консультації, направлення, рецепту). ІПН в ключі (ЕЦП) спеціаліста відрізняється від ІПН з яким цей спеціаліст був зареєстрований в системі Ехелс.
  1. необхідно перейти на веб-ресурс: https://ca.informjust.ua/certificates-search та здійснити Пошук сертифікатів за допомогою особистого ключа
  2. Внести ключ спеціаліста і пароль та натиснути Зчитати
  3. У вікні з інформацією знайти поле КОД ДРФО (це і є ІПН спеціаліста). Якщо спеціаліст не має ІПНу, то в цьому вікні будіть відображатись дані паспорту.
  4. Необхідно звірити код ДРФО від ЕЦП (з браузеру) з полем ІПН в формі реєстрації Ехелс цього спеціаліста (скрін нижче). Ці значення мають бути однакові, інакше буде виникати помилка.
  5. Якщо ІПН невірно вказаний в ЕПЦ - необхідно змінити дані ключа в АЦСК, якщо  ІПН невірно вказаний в формі реєстрації Ехелс - потрібно перереєструвати спеціаліста з корректними даними

При підписанні діагностичного звіту - ЕЦП накладається того спеціаліста, якого вказано в полі "Реєстратор звіту".



(Does not match with signer drfo)

при роботі з діагностичним звітом

Помилка виникає під час перевірки стану будь якого ЕМЗ, що потребує накладання ЕЦП (консультації, направлення, рецепту). ІПН в ключі (ЕЦП) спеціаліста відрізняється від ІПН з яким цей спеціаліст був зареєстрований в системі Ехелс.


При підписанні діагностичного звіту - ЕЦП накладається того спеціаліста, якого вказано в полі "Реєстратор звіту". 

Якщо користувач підписує діагностичний звіт своїм ЕЦП під своїм обліковим записом МедЕйр - необхідно в полі "Реєстратор звіту" вказати себе.



Employee is not performer of encounter

Консультація (виписка) не належить даному спеціалістові.

Може виникнути при накладанні ЕЦП при відправленні виписки зі стаціонару, консультації

В 99% випадків спеціаліст авторизувався не під тим обліковим записом Ehealth (найчастіше спеціаліст має дві спеціальності і відповідно 2 облікових записи в системі Ехелс і намагається використати один і той самий запис під обидва своїх користувача в системі МедЕйр).
Необхідно авторизуватись під корректним обліковим записом в системі Ехелс, котрий відповідає спеціалістові, що зареєстрований під цим обліковим записом в системі МедЕйр

Приклад: Лікар має спеціальності хірурга і уролога. Спеціаліст зайшов до системи під користувачем (логіном) уролога і виконав авторизацію в системі Ехелс як спеціаліст хірург. Відповідно отримав помилку. Необхідно пройти авторизацію як спеціаліст-уролог



Помилка 422

--(required property value was not present)

Помилка виникає при створенні ЕМЗ (найчастіше - епізоду)

 Спеціаліст не зареєстрований або має прострочену реєстрацію

Потрібно зайти на форму реєстрації спеціаліста Ехелс та перевірити який “стан” має форма: 

 1) Картка реєстрації спеціаліста має стан - Проект (спеціаліста взагалі не реєстрували - головний лікар або відповідальна особа повинні зареєструвати працівника)
 2) Картка реєстрації спеціаліста має стан - “Прострочений” (спеціаліст не підтвердив лист-верифікацію від Ехелс на пошті протягом місяця з моменту реєстрації/зміни даних в реєстрації, необхідно звернутись до спеціаліста з БД для відновлення форми реєстрації)
 3) Картка реєстрації спеціаліста має стан - Очікує верифікації (спеціалісту необхідно підтвердити лист-верифікацію від Ехелс на пошті після чого головний лікар може авторизувати спеціаліста, зайшовши на його форму реєстрації Ехелс)



(end date must be in future)

В формі реєстрації Ехелс даного спеціаліста встановлена дата кінця роботи на посаді (в самій формі цієї дати може не відображатись).

Під обліковим записом головного лікаря в формі реєстрації даного спеціаліста необхідно вказати майбутню дату в полі "Кінець роботи на посаді", виконати дію “” (наприклад - 01.12.2050), підтвердити лист-верифікацію від електронної системи здоров’я на пошті і пройти авторизацію в МІС МедЕйр



(At least one of action references, diagnostic reports or procedures should reference the same service)

Хоча б одна послуга повинна відповідати даному направленню

Виникає при відправці консультації (перевірці стану) лікарем СМД по направленню.

Необхідно вказати в розділі “Дії” послугу яка відповідає послузі в направленні, тобто якщо в направленні було вказано Послуга A67003 Консультація Хірурга, то у розділі "Дії" має бути обов'язково вказано  - “Послуга A67003 Консультація Хірурга” та можуть бути вказані інші дії



( Value … not found in the dictionary eHealth/ICD_10/condition/codes)Наразі діагноз, вказаний в консультації спеціаліста не знайдений, по причині того, що  в системі Ехелс він є “закритим”, такі діагнози найчастіше ставлять лікарі психіатри, наркологи, фтизіатри, тобто діагнози яких підлягають нерозголошуваності

На даний момент відправити консультацію з подібним діагнозом не вдасться 



Date must be grater than …….. encounter date

Помилка виникає під часа перевірки стану підписаної Консультації спеціаліста або Виписки зі стаціонару Ехелс. 

Необхідно змінити дату консультації (або виписки) так, щоб вона  була не ранішою від дати, що вказана в помилці.

Пов’язано з тим, що неможливо відправити ЕМЗ з датою, що перевищує 60 днів від теперішньої - обмеження НСЗУ



Encounter with such id is not foundПомилка з’являється при виписуванні направлення. Сутність подібна до помилки 404Помилка з’являється при виписуванні направлення. Сутність подібна до помилки 404

Помилка 500 внутрішня помилка серверу (Ехелс)

Помилка може зустрітись при роботі з будь яким модулем Ехелс та мати різний description (опис)

Причиною може бути несправність конфигурації серверу (або відмова компоненту). Зі сторони МІС в такому випадку запити йдуть, але не можуть правильно обробитись.

В такому разі треба спробувати виконати відправку даних пізніше та при необхідності звернутись до НСЗУ за детальнішою інформацією



Не знайдено особу пацієнта в системі Ehealth + (404)

 Закономірність помилци "Не знайдено ідентифікатор персони в системі Ехелс" - якщо лікар створив нову декларацію, повинен пройти деякий час (близько 1 хвилини), щоб персона встигла ідентифікуватись (створитись) в Ехелсі, якщо ж вона не встигне створитись спеціаліст відразу буде створювати по ній ЕМЗ, то створений епізод “не знайде” персони з‘явиться дана помилка

 Наразі є 2 випадки
1) Є рішення - якщо випала лише помилка "Не знайдено ідентифікатор персони в системі Ехелс", можна почекати якийсь час і створити новий ЕМЗ (епізод) - повинно підтягнути персону і пустити в роботу

    2) Поки рішення немає - В деяких випадках ця персона повисає або зовсім губиться і тоді при відкритті вкладки “Епізоди” з‘являється помилка  404 і "Не знайдено особу пацієнта", в такому разі питання ще очікує рішення. Передекларація в такому разі не вирішить питання



$.person:Such person exists. Update this person

Помилка виникає при реєстрації пацієнта лікарем вторинної допомоги,помилка свідчить про те, що такий пацієнт (з такими даними) вже зареєстрований в сис-мі Ехелс і неможливо внести його реєстрацію повторно.

Але при пошуку персони в системі Ехелс - пацієнт може бути не знайдений. Найчастіше це причина того, що лікар первинної ланки (сімейний) зареєстрував декларацію пацієнта з некоректними даними і якщо дані (Прізвище, Ім’я, дата народження) не збігаються в системах Ехелс та МедЕйр, то в пошуку персони це будуть 2 різні записи.

Необхідно перевірити дані на співпадіння в картці МедЕйр та в формі реєстрації (декларації) пацієнта і знайти невідповідність даних, порівнючи з коррекними даними пацієнта, як приклад Нижче наведено скріни задекларованого пацієнта, котрого спеціаліст не знайшов пошуку і намагався зареєструвати ще раз

В декларації дата народження була вказана невірно

Тому по пошуку це було 2 окремих картки



Primary diagnosis should be defined in eHealth/ICD_10/condition/codes

Шифрування основного діагнозу змінилось в системі Ehealth - необхідно оновити основний діагноз епізоду згідно актуального довідника.

- оновити Епізод, вказавши актуальний діагноз згідно довідника
- оновити консультацію, вказавши актуальний діагноз згідно довідника

При необхідності - створити новий епізод



Client ID refers to legal entity that is not active

         Лікувальний заклад, якому належить даний спеціаліст, знаходиться в стані Призупинений або Проект, перевірити можна зайшовши на форму реєстрації лікувального закладу.

      Необхідно звернутись до головного лікаря або відповідальної особи лікувального закладу з проханням зв’язатись з НСЗУ та при неохідності оновити дані по реєстрації лікувального закладу для переведення його в стан “Діючий



Перехід на веб-сторінку скасований (Переход на веб-страницу отменен)

Помилка виникає найчастіше на ОС Windows 7 при авторизації спеціаліста (або ЛЗ) в системі Ехелс при виклику дії через натискання лівої клавіші миші. Перехід блокується через налаштування доступів в Internet Explorer старіших (7-10) версій.

Найпростішим варіантом буде оновити версію Internet Explorer на даному ПК до версії Internet Explorer 11 та перезапустити ПК. Скачати інсталятор можна за посиланнями
https://www.microsoft.com/uk-UA/download/details.aspx?id=40907 для для Win 7 32х-бітна версія
- https://www.microsoft.com/uk-UA/download/details.aspx?id=41628 для для Win 7 64х-бітна версія




line 1, Position 29

Помилки від ЦК

Помилка з’являлась впродовж деякого періоду при перевірці стану відправленої консультації або при відкритті знайденого  направлення (через реєстр “Направлення пацієнта”).

виконати перевірку старих консультацій (що не відправились) або направлень не буде можливим.
Необхідно буде створити нову консультацію та відправити або ж виписати нове направлення


%Protocol.UndefinedError{description: \"\", protocol: Enumerable, value: nil}

Помилка виникає при погашенні направлення в діагностичному звіті (також може виникнути при погашенні направлення в консультації спеціаліста), 

наразі помилка актуальна, йде пошук рішення