Інструкція містить набір інформації по статистичними звітам системи МІС MedEir та eHealth для ЛЗ.  В даній інструкції зазначено (табл.1): перелік, класифікація та опис (даних, умов формування, алгоритм) статистичних звітів, також зазначено основні правила, рекомендації та попередження при формуванні та роботі зі статистичними звітами. Інформація подана  для всіх спеціалістів (ПМД/СМД), що працюють зі звітами. Детально перелік звітів для працівників:

  • ПМД - зазначено на сторінці Звіти та ДФ (ПМД) у відповідному блоці Інструкцій користувача.
  • СМД - зазначено на сторінці Звіти та ДФ (СМД) у відповідному блоці Інструкцій користувача.

Даний інструкція знаходиться на стадії наповнення актуальною інформацією.


Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи (для всіх користувачів).

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах (де є різниця в роботі), інформація позначена приміткою ПМД або СМД, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!


Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.



ПЕРЕЛІК ЗВІТІВ:




Якщо при формуванні звіту не було виконано умови формування (табл. 1) виникнуть певні помилки, наприклад:

  • звіт не містить даних, не виконано умови за яких інформація потрапляє до звіту або інформація взагалі відсутня за даними параметрами формування звіту (мал. 1, а);
  • у випадку якщо за обраний період спеціалістом не було створено жодної консультації, то параметр для вибірки з назвою "Консультація" буде порожнім (мал. 1, б);
  • виникає помилка при формуванні звіту, потрібно переглянути сторінку Помилки при роботі з системою в якій зазначено більш детально інформацію стосовно помилки або звернутися із запитом до технічної підтримки (детально Технічна підтримка). 


а) відсутні дані у звіті

б) відсутні дані параметрів формування звіту

в) помилка звіту

Для збільшення натисніть на малюнок

Мал. 1 - Варіанти помилок при формуванні звіту

Таблиця 1. Перелік, класифікація та опис статистичних звітів МІС/eHealth

ЗВІТПРИЗНАЧЕННЯ, ОПИС, УМОВИ, АЛГОРИТМ, ПРИКЛАД

1. Форма 039/о














1.1 Консультація/огляд без даних eHealth. 

Відомість обліку відвідувань пацієнтів. Формується для амбулаторного прийому пацієнтів, для закладів ПМД та СМД.


У відомість потрапляють дані оглядів та дані консультацій (з карток – консультації) всіх спеціалістів.

"Дата відвідування" яких потрапляє в період з параметрів звіту. Якщо є декілька звернень (консультацій) одного пацієнта до одного і того ж лікаря протягом дня, то враховуватись будуть всі.



Для успішного формування даних документів необхідно обов’язково заповнити поля у формі консультації:

  • Якщо був виклик додому - відмітити виклик лікаря додому
  • Випадок обслуговування – вибрати
  • Мета обслуговування – вибрати



ПРИКЛАД!

Для збільшення натисніть на малюнок

Мал. 1 - Форма 039/о (звичайна консультація/огляд без даних eHealth)



Панель формування даного звіту містить наступні поля:

ПолеОпис

"Дата з"

"Дата по"  

Період дат за який формується звіт
"Лікувальний заклад"ЛЗ для якого формується звіт
"Лікар"ПІБ лікаря по даним якого формується звіт
"Консультація за спельціальністью"Тип консультації по якій формується звіт






1.2 Консультація/огляд з даними eHealth. 

Відомість обліку відвідувань пацієнтів. Формується для амбулаторного прийому пацієнтів, для закладів ПМД та СМД


У відомість потрапляють дані оглядів та дані консультацій (з карток – консультації) всіх спеціалістів.

"Дата відвідування" яких потрапляє в період з параметрів звіту. Якщо є декілька звернень (консультацій) одного пацієнта до одного і того ж лікаря протягом дня, то враховуватись будуть всі.



Для успішного формування відомості необхідно обов’язково заповнити у формі консультації поле Тип взаємодії.



ПРИКЛАД!

Для збільшення натисніть на малюнок

Мал. 2 - Форма 039/о (для консультацій/оглядів з даними eHealth)








2. Форма 074/о














2.1 Загальний без даних eHealth. 

Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтівФормується для амбулаторного прийому пацієнтів, для закладів ПМД та СМД.


У журнал потрапляють дані оглядів (консультацій) всіх спеціалістів без блоку eHealth.

"Дата відвідування" яких потрапляє в період з параметрів звіту. Якщо є декілька звернень (консультацій) одного пацієнта до одного і того ж лікаря протягом дня, то враховуватись будуть всі.



Для успішного формування даних документів необхідно обов’язково заповнити поля у формі консультації:

  • Якщо був виклик додому - відмітити виклик лікаря додому.
  • Випадок обслуговування – вибрати.
  • Мета обслуговування - вибрати.
  • Причина звернення згідно з ІСРС-2-Е.
  • Код процесу згідно з ІСРС-2-Е.
  • Код діагнозу, який зареєстровано в рамках даного огляду (консультації).
  • Відмітити пільгову категорію в картці Пацієнта - Контингент.



ПРИКЛАД!

Для збільшення натисніть на малюнок

Мал. 4 - Форма 074/о (загальний без даних eHealth)








2.2 Загальний з даними eHealth. 

Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтівФормується для амбулаторного прийому пацієнтів, для закладів ПМД та СМД.


У журнал потрапляють дані оглядів (консультацій) всіх спеціалістів разом з блоком eHealth.

"Дата відвідування" яких потрапляє в період з параметрів звіту. Якщо є декілька звернень (консультацій) одного пацієнта до одного і того ж лікаря протягом дня, то враховуватись будуть всі.



Для успішного формування даних документів необхідно обов’язково заповнити поля у формі консультації:

  • Якщо був виклик додому - відмітити виклик лікаря додому.
  • Випадок обслуговування – вибрати.
  • Мета обслуговування - вибрати.
  • Причина звернення згідно з ІСРС-2-Е.
  • Код процесу згідно з ІСРС-2-Е.
  • Код діагнозу, який зареєстровано в рамках даного огляду (консультації).
  • Відмітити пільгову категорію в картці Пацієнта - Контингент.



ПРИКЛАД!

Для збільшення натисніть на малюнок

Мал. 5 - Форма 074/о (загальний з даними eHealth)








2.3 Для лікаря з даними eHealth. 

Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтівФормується для амбулаторного прийому пацієнтів, для закладів ПМД та СМД.


У журнал потрапляють дані оглядів (консультацій) конкретного спеціаліста (під яким увійшли до МІС) разом з блоком eHealth.

"Дата відвідування" яких потрапляє в період з параметрів звіту. Якщо є декілька звернень (консультацій) одного пацієнта до одного і того ж лікаря протягом дня, то враховуватись будуть всі.



Для успішного формування даних документів необхідно обов’язково заповнити поля у формі консультації:

  • Якщо був виклик додому - відмітити виклик лікаря додому.
  • Випадок обслуговування – вибрати.
  • Мета обслуговування - вибрати.
  • Причина звернення згідно з ІСРС-2-Е.
  • Код процесу згідно з ІСРС-2-Е.
  • Код діагнозу, який зареєстровано в рамках даного огляду (консультації).
  • Відмітити пільгову категорію в картці Пацієнта - Контингент.



ПРИКЛАД!

Для збільшення натисніть на малюнок

Мал. 6 - Форма 074/о (для лікаря з даними eHealth)








2.4 Жіноча консультація з даними eHealth. 

Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтівФормується для амбулаторного прийому пацієнтів, для закладів СМД.


У журнал потрапляють дані оглядів (консультацій) лише спеціалістів жіночої консультації разом з блоком eHealth.

Від загального відрізняється наявністю колонки "Адреса проживання".

"Дата відвідування" яких потрапляє в період з параметрів звіту. Якщо є декілька звернень (консультацій) одного пацієнта до одного і того ж лікаря протягом дня, то враховуватись будуть всі.



Для успішного формування даних документів необхідно обов’язково заповнити поля у формі консультації:

  • Якщо був виклик додому - відмітити виклик лікаря додому.
  • Випадок обслуговування – вибрати.
  • Мета обслуговування - вибрати.
  • Причина звернення згідно з ІСРС-2-Е.
  • Код процесу згідно з ІСРС-2-Е.
  • Код діагнозу, який зареєстровано в рамках даного огляду (консультації).
  • Відмітити пільгову категорію в картці Пацієнта - Контингент.



ПРИКЛАД!

Для збільшення натисніть на малюнок

Мал. 7 - Форма 074/о (жіноча консультація з даними eHealth)








3. Епідеміологічний




3.1 Пошук по МКХ-10 та ІСРС-2. 

Формується для амбулаторного прийому пацієнтів, для закладів ПМД.


В звіт потрапляють дані з ЕМК консультацій eHealth спеціалістів первинної ланки, в яких "Дата відвідування" потрапляє в період з параметрів.  Якщо є декілька консультацій у одного пацієнта до одного і того самого лікаря протягом дня враховуються дані по кожній з них.



В звіті відображаються консультації спеціалістів за умови, що:

  • "Дата відвідування" потрапляє в період з параметрів (дата з -дата по)
  • Стан консультації в eHealth Завершена
  • Діагноз має статус достовірності – Заключний. (Для гострих захворювань, якщо у пацієнта було декілька консультацій за заданий період, діагнози враховуються 1 раз в 30 днів)



ПРИКЛАД!

Для збільшення натисніть на малюнок

Мал. 8 Епідеміологічний звіт (пошук по МКХ-10 та ІСРС-2)








4. Список хворих на початок дня


4.1 Список стаціонарних хворих. 

Формується для стаціонарного прийому пацієнтів, для закладів СМД.


Формується з таблиці Ліжкового фонду стаціонарних карток з врахуванням часу початку лікарської доби в ЛЗ.



Для коректної роботи звіту обов’язково має бути налаштовано:

  • План ліжко-днів на поточний рік для даного ЛЗ
  • Початок лікарської доби в картці ЛЗ
  • Профілі ліжок по відділеннях в палатах мають відповідати вказаним у картках Плану ліжко-днів на поточний рік



ПРИКЛАД!

Для збільшення натисніть на малюнок

Мал. 9 - Список хворих на початок дня








5. Про рух хворих по відділеннях, профілях


5.1 Рух хворих по відділеннях, профілях. 

Формується для стаціонарного прийому пацієнтів, для закладів СМД.


Формується з таблиці Ліжкового фонду стаціонарних карток з врахуванням часу початку лікарської доби в ЛЗ.



Для коректної роботи звіту обов’язково має бути налаштовано:

  • План ліжко-днів на поточний рік для даного ЛЗ
  • Початок лікарської доби в картці ЛЗ
  • Профілі ліжок по відділеннях в палатах мають відповідати вказаним у картках Плану ліжко-днів на поточний рік



ПРИКЛАД!

Для збільшення натисніть на малюнок

Мал. 10 - Рух хворих по відділеннях, профілях








6. Кількість ліжок по палатах



6.1 Кількість ліжок по палатах.

 Формується для стаціонарного прийому пацієнтів, для закладів СМД.


Звіт містить інформацію про кількість ліжок по палатах, характеристика ліжка, стан ліжка, ПІБ пацієнта на зайнятому ліжку на дату та час формування звіту. В звіт потрапляють дані картки реєстру Лікувальні заклади – закладка Палати та Ліжкового фонду.



Для коректної роботи звіту обов’язково має бути налаштовано:

  • План ліжко-днів на поточний рік для даного ЛЗ
  • Початок лікарської доби в картці ЛЗ
  • Профілі ліжок по відділеннях в палатах мають відповідати вказаним у картках Плану ліжко-днів на поточний рік



ПРИКЛАД!

Для збільшення натисніть на малюнок

Мал. 11 - Кількість ліжок по палатах