Передумови запису на прийом через реєстратуру або лікаря




Для запису на прийом з планувальника системи МІС "МедЕйр" необхідно ідентифікувати пацієнта - перевіривши документи та здійснити пошук пацієнта в системі eHealth:

Перевірити чи наявна у пацієнта реєстрація в МІС та eHealth.

Якщо пацієнт звернувся з електронним направленням, необхідна перевірка е-направлення:




Запис через реєстратуру та (або) лікаря


 


Обов'язковою умовою запису на прийом є налаштування розкладу лікаря та ВІДМІТКА про можливість відображення його у розкладі (мал. 1; мал. 2).

Мал. 1 - Розклад лікаря

Мал. 2 - Відображати розклад у записі на прийом (через МІС та онлайн)

Залежно від налаштувань і ролі спеціаліста, Запис на прийом можливо створювати з реєстру "Запис на прийом"/"Запис на прийом (список)" (модуль "Реєстратура" або "Поліклініка").

Також є можливість створення запису через підпорядковані реєстри:  "Записані на сьогодні" / "Записані на завтра".

Варіанти створення запису на прийом:

  • Для створення обираємо один зі вказаних модулів: "Реєстратура" або "Поліклініка" та обираємо  відповідний реєстр (Запис на прийом"/"Запис на прийом (список)" або"Записані на сьогодні" / "Записані на завтра" )  і на головній панелі тиснимо кнопку "Створити" (мал. 3), після чого з'явиться Планувальник запису.


Мал. 3 - Створення картки Планувальника запису на прийом (модуль "Пацієнти, реєстр "Запис на прийом)


  • При потребі створення Планувальника запису на прийом з картки ЕМК пацієнта (мал. 4).

Мал. 4 - Створення картки Планувальника запису на прийом з ЕМК пацієнта

  • Створення Планувальника запису на прийом з реєстру "Пацієнти" за допомогою спецдії "Запис на прийом"  (мал. 5).

Мал. 5 - Створення картки Планувальника запису на прийом з реєстру "Пацієнти" за допомогою спецдії "Запис на прийом"

В реєстрі "Запис на прийом" (список) створюються, зберігаються, редагуються та налаштовуються всі картки запису на прийом.

Щоб відкрити реєстр Запис на прийом, необхідно:

  1. Відкрити модуль "Поліклініка" (або модуль "Реєстратура"(мал. 6, позначка [1]).

  2. Обрати реєстр "Запис на прийом" (мал. 6, позначка [2]).

Мал. 6 - Запис на прийом (модуль "Поліклініка" або "Реєстратура")

3. Для створення запису на прийом необхідно відкрити Планувальник (Календар) запису на прийом (мал. 4, позначка [3]). Натиснути на кнопку "Створити" 

відкривається календар запису на прийом.

4. Для відкривання попереднього запису на прийом, необхідно обрати запис пацієнта та натиснути на кнопку "Відкрити"  (мал. 5).

Мал. 5 - Відкривання попереднього запису на прийом (приклад)

Після виконання операції створення, відкривається календар запису на прийом "Планувальник" (мал. 6). 

Мал. 6 - Планувальник запису на прийом

Після створення (за замовчуванням) заповнені відповідні поля:

  • "Ресурс*" - значення "Спеціаліст" (або "Кабінет")
  • "Лікувальний заклад" - значення, назва ЛЗ, в якому працює користувач, що увійшов до системи.


Ресурс " Спеціаліст" зазначено за замовчуванням. При потребі запису в кабінет, необхідно видалити ресурс "Спеціаліст"  та обрати "Кабінет" або натиснути  кнопку "Переключити ресурс" (мал. 7).

Для використання ресурсу "Кабінет", необхідно попередньо зареєструвати неохідні кабінети.

Мал. 7- Ресурс " Спеціаліст"/"Кабінет"

  • Обрати лікувальний заклад для запису (якщо необхідний ЛЗ не вказано за замовчуванням)
  • При потребі обрати послугу, на яку буде здійснено запис
  • Обрати кабінет
  • Натиснути кнопку "Відобразити розклад"

Система відобразить сітку розкладу Кабінету.

Мал. - Заповнення картки Планувальник

  • Для внесення змін по часу запису на прийом (тривалість одного запису на прийом) необхідно у Планувальнику натиснути кнопку "Шкала розкладу" вгорі ліворуч на панелі задач і обрати потрібне значення з випадаючого списку, зміна шкали доступна, якщо від по замовчуванню в Шкалі розкладу відмічений час зазначений у даній послузі для його збільшення (або зменшення) обрати потрідне значення шкали. (мал. 25).

Мал. 25 - Зміна шкали розкладу


Сітка розкладу також відповідно змінить свій вигляд (мал. 26).

Мал. 26 - Зміна шкали сітка розкладу (після зміни шкали)


За потреби, тривалість послуги можливо редагувати безпосередньо в картці запису на прийом, для цього перейдіть в поле "Час прийому з" _"по" і відредагуйте значення (мал. 27).


Мал. 27- Зміна тривалості послуги


Для запису на прийом слід виконати такі дії в Планувальнику:

  •  За потреби обрати відповідний ресурс (мал. 8, позначка [1]), прив'язка створенного запису до Спеціаліста або Кабінету (в даному випадку розглядаємо значення Спеціаліст).
  • За замовчуванням, в картці Планувальника системи відображається розклад лише тих спеціалістів (мал. 8, позначка [1]), в яких на дату формування запису на прийом існує робочий час (дата в календарі входить до періоду розкладу).
  • Для відображення в Планувальнику всіх спеціалістів, необхідно проставити логічну позначку "Всі спеціалісти" (мал. 8, позначка [7]).
  • Для вибору декількох спеціалістів в Планувальнику  необхідно проставити множинний вибір спеціалістів та вибрати необхідних спеціалістів для відображення, після вибору спеціалістів, необхідно натиснути "Ок". (мал. 9).

Мал. 9 - Вибір спеціалістів, розклад яких буде відображатися

  • За потреби відобразити розклад спеціалістів в яких на дату формування запису на прийом існує робочий час (дата в календарі входить до періоду розкладу) без проставлянна параметрів Планувальника необхідно вкалендарі обрати відповідну дату та натиснути (мал. 10).

Мал. 10 - Вибір спеціалістів в яких, на дату формування запису, на прийом існує робочий час

  • За потреби, обрати/змінити лікувальний заклад для запису (мал. 8, позначка [2]), якщо Реєстратор здійснює записи більш ніж в один заклад або спеціаліст працює в підпорядкованих структурних одиницях ЛЗ, що зареєстровані в системі.
  • Обрати, за потреби, дільницю обслуговування та /або (мал. 8, позначка [3;4]).
  • Обрати спеціальність лікаря до якого потрібно створити запис (мал. 8, позначка [5]). Потрібно прописувати назву спеціальності.
  • Обрати послугу для запису на прийом (мал. 8, позначка [6]). Потрібно прописувати назву послуги (мал. 11, варіант а).

а) Вибір послуги відповідно спеціальності лікаря

Для лікаря ПМД/СМД на дану спеціальність має бути додана послуга для ідентичної спеціальності

в) Для СМД - співпадіння спеціальності лікаря в картці спеціаліста eHealth та послуги 

В системі спеціаліст прив'язаний до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом:

  • ПМД/СМД - в картці Спеціаліста (реєстр Спеціалісти закладу) в полі "Спеціальність" та на вкладці Послуги (реєстр та картка Лікувальний заклад) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність (мал. 11).
  •  Обрати "Спеціаліста" до якого необхідно здійснити запис (мал. 8, позначка [8]), вказавши його ПІБ.
  • Натиснути кнопку "Відобразити розклад" (мал. 8, позначка [9]).
  • Після виконання вищезазначених дій, внизу відкриється сітка розкладу спеціаліста  (мал. 12), де необхідно обрати час і двічі натиснути лівою кнопкою миші (мал. 13).

Мал. 12 - Відображення сітки розкладу спеціалістів для створення запису на прийом


Мал. 13 - Вибір часу спеціаліста для створення запису на прийом

  •  У вікні, що відкриється (мал. 14 ), за потреби, внести зміни дати та часу відвідування,  послуги та обрати відповідного пацієнта після заповнення всіх необхідних даних натиснути "Ок"

Мал. 14 - Створення картки "Запис на прийом"

  • В картці "Запис на прийом (Створення)" необхідно обрати пацієнта в полі "Пацієнт" (пошук можливо здійснювати за прізвищем або за номером телефону).Після вибору конкретного пацієнта рекомендовано перевірити ЕК пацієнта, натиснувши натиснувши кнопку "Відкрити картку пацієнта" та, при потребі, редагувати  дані його електронної картки (мал. 15).

Мал. 15 - Картка "Запис на прийом (Створення)", редагування поля "Пацієнт*"


Увага! Для типу звернення пацієнта "Електронне направлення" є можливість внести номер електронного направлення, а також здійснити пошук цього направлення.

Для цього необхіднно вказати тип звернення "Електронне направлення", та номер електронного направлення eHealth.

Також, за потреби, є можливість здійснити перевірку внесеного направлення, натиснувши на кнопку "Перевірка направлення" (мал. 14).

Система відкриє всі направлення під цим публічним номером (мал. 17).

Мал. 17 - Перевірка електронного направлення із картки "Запис на прийом" (відкритий пошук напрпавлень)


  • За потреби, можливо можливо додати (або видалити) додаткову послугу в записі на прийом (мал. 18) ( наприклад, подвійна послуга для  пацієнта, що повернеться повторно на прийом після клінічних аналізів, рентгенографії, УЗД чи інших досліджень). Для додавання ще однієї послуги, в полі "Послуга" необхідно натиснути "Додати"  (для видалення додаткової послуги "Видалити" ).

Система автоматично формує час прийому  пацієнта (відповідно шкали прийому) зазначеним спеціалістом в картці прийому. За замовчуванням, час початку  та завершення прийому автоматично проставляється на наступний вільний у спеціаліста, за потреби, його можливо змінити.

Після  збереження картки "Запис на прийом (Створення" ), в сітці розкладу спеціаліста за даним пацієнтом буде заброньовано подвійний час прийому (мал. 16).

Мал.  18 - Картка "Запис на прийом (Створення)", додати /видалити додаткову послугу


  • За потреби створення картки амбулаторного пацієнта (для пацієнтів, які не мають створеної амбулаторної карти), необхідно проставити відмітку "Створити амбулаторну картку"  (мал. 19).

Мал. 19 - Створення амбулаторної карти

  • За потреби створення картки "Замовлення" (для ЛЗ, що працюють з карткою "Замовлення")  необхідно натиснути кнопку "Замовлення"  (мал. 20).

Мал. 20 - Створення картки "Замовлення"


  • Для закладів, що мають відповідні налаштування, за потреби, можливо заповнити поля "Тип звернення*" і "Коментар" (мал. 22).

Мал. 22 - Поля: "Тип звернення*" і "Коментар"

  • Після внесення та редагування (за потреби) всіх даних, натиснути кнопку "ОК". Картка автоматично буде збережена та доступна в сітці розкладу спеціаліста.
  • Для друку талона запису на прийом, необхідно в картці "Запис на прийом (Створення)" натиснути кнопку "Друк талона" / "Друк 025/о" (мал. 22). 

Мал. 22 - Друк талона

Формується шаблон талону в програмі Microsoft Word (мал. 23), який потрібно видрукувати (повинен бути підключений та налаштований принтер, детально тут...)

Мал. 23 - Друк талона в Microsoft Word


  • Для внесення змін  у створену карту запису на прийом, необхідно відкрити картку запису на прийом, натиснувши двічі лівою клавішею миші (рекомендовано проводити зміни карти запису на прийом в стані карти - "Дійсний"). Після внесення необхідних змін (дати, часу, ланих пацієнта чи іншого (мал. 2, позначка [1; 2; 3; 4]), натиснути кнопку "Ок".

 Мал. 24 - Сформована картка "Запис на прийом"

При потребі скопіювати запис на прийом існує декілька алгоритмів копіювання запису на прийом:

  • Для копіювання даного запису на прийом, необхідно натиснути кнопку "Копія" (мал. 23, позначка [6]) та обрати дату і час  для внесення запису і відкрити потрібний слот двічі натиснувши лівою клавішею миші, скопійований запис перенесеться у нову дату і обраний час, для підтвердження запису необхідно натиснути кнопку "Ок".
  • Під час створення  нового запису (до збереження картки) відмітити чек бокс "Повторити прийом" (мал. 28"Ок".


Мал. 28 - Створення копії запису на прийом до збереження

Обрати необхідну дата та час і відкрити її, попередній прийом буде внесено в картці, після перевірки, натиснути "Ок" (мал. 28)

Після збереження картки повторного запису на прийом, можливо створити копію двома способами:

  • Відкрити картку "Запис на прийом (Створення)" (через реєстр або з Планувальника) та натиснути кнопку "Копія" (мал. 23, позначка [6])
  • Також можливо обрати необхідного пацієнта в реєстрі запису на прийом  та натиснути кнопку  спецдії "Копія", у планувальнику, що з'явиться, обрати відповідну дата та час для запису на прийом (мал. 31).

Мал. 3- Створення копії запису на прийом після збереження через кнопку спеціальної дії

Запис можливо скопіювати безліч разів. Перед створенням останнього примірника копії необхідно зняти відмітку з чек боксу "Повторити прийом".

 

Ресурс " Спеціаліст" зазначено за замовчуванням. При потребі запису в кабінет, необхідно видалити ресурс "Спеціаліст"  та обрати "Кабінет" або натиснути  кнопку "Переключити ресурс" (мал. 32).

Для використання ресурсу "Кабінет", необхідно попередньо зареєструвати неохідні кабінети.

Мал. 32 - Ресурс " Спеціаліст"/"Кабінет"

Передумови для створення запису:

  1. Створено відділення та кабінет ЛЗ (детально в інструкціях Відділення (Керівник ПМД/СМД) та Кабінети (Керівник ПМД/СМД)).
  2. Створено корректно розклад кабінету Розкладу кабінету.
  3. Спеціаліст та кабінет зв'зані (детально в розділі Розклад).


Пошук номеру кабінету відпрацьовує по параметру "містить".

Наприклад: номер кабінету "425" - шукаємо через цифру "5". Система відсортує всі номери з цифрою "5".


Для створення запису на прийом до певного кабінету, необхідно виконати такі дії:

  • Обрати лікувальний заклад для запису (якщо Реєстратор здійснює записи біль ніж в один заклад),
  • Обрати відділення лікувального закладу в якому знаходиться кабінет 
  • Обрати послугу на яку буде здійснено запис (детально пункт інструкції )
  • Обрати номер кабінету (мал. 33)

 

Мал. 33 - Вибір номеру кабінету

  • Натиснути кнопку "Відобразити розклад" Система відобразить сітку розкладу кабінету (мал. 34).

Мал. 34 - Відображення розкладу кабінету

  • В картці запису на прийом необхідно обрати спеціаліста та відповідного пацієнта (мал. 35).


Мал. 35 - Вибір спеціаліста  та пацієнта в картці запис на прийом

  • Далі дії для запису проводяться за аналогією запису на прийом дол спеціаліста.